World Class Slussen

3.8

5 omdömen om World Class Slussen

Jörgen M
Skrev om World Class Slussen

Tränar regelbundet på gymmet. Alla är trevliga och välkomnande och stämningen är gemytlig.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Annette M
Skrev om World Class Slussen

Bemötandet är mycket trevligt,instruktörerna proffsiga och peppande!! Vad det beträffar urinstank i herrarnas "Kevin" stinker det väl ALLTID på just herrarnas!!!!! Kram från Annette

Conny E
Skrev om World Class Slussen

Har bara gott att säga om gymmet , visst det är slitna lokaler och litet men det är bara skönt för oss som undviker ego ställen. Hejar personel , nej inte alltid men varför inte slänga iväg ett hej till dom så ska du se att dom hejar tillbaka , funkar alltid :) Utrustningen är inte toppmodern men funktionell och dom löser trasiga maskiner så fort dom kan tycker iaf jag. Duschrummen tycker jag inte är så slitna som vissa upplever det men visst inte är det extremt snyggt men kan ju alltid fråga personalen ifall upprustning kommer ske. En bra 3 får dom av mig iaf .

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

ANDREAS N
Skrev om World Class Slussen

VARNING!!! "ANNA S" NEDANFÖR ARBETAR PÅ DENNA ANLÄGGNING! Hennes recension är en bluff. Personalen är riktigt otrevlig och nonchalant. De varken välkomnar en när man kommer dit, eller säger hejdå när man går. (Vad gör personalens ens där egentligen???) Detta är ett väldigt litet gym med 10 år gammal utrusning. Kan det bli värre? Ja, låt oss ta en titt på omklädningsrummen. Duscharna är under all kritik. Frän doft utav urin på herrtoan, trots att det verkar städat (satt sig i väggarna?). Rost på vattenledningar och sprickor...

Anna S
Skrev om World Class Slussen

Söker du den bästa träningsanläggningen i Sverige så är det hit du komma. Fräscht gym med oändligt många olika typer av pass och träningsformer. Instruktörerna är grymma och väldigt proffesionella och särskilt dansklasserna här är i särklass de roligaste och bästa man kan tänka sig.

Conny E gillar detta