Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm World Class Slussen

Guldgränd 8, 118 20 Stockholm — Visa karta

Klasrovägen 23A, 19149, SOLLENTUNA
Pinocchio Massage & Friskvård
Peter I:
Återigen trevligt och proffsigt bemötande och fantastisk behandling. Bokar inom kort några besök till.

Företag inom gym nära World Class Slussen:

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Hammarby Allé 98, Stockholm
Välkommen till Aktiv Kvinna i Hammarby Sjöstad, vi erbjuder träning, massage och... Läs mer ›
Mona W:
Så positivt och fint allt har blivit med de nya ägarna! Går dit med glädje och därifrån ännu gladare efter varje pass. Proffsig träning oc...

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Läs vad 5 kunder tycker om World Class Slussen

• Jörgen M
    Jörgen M skrev om World Class Slussen
    Tränar regelbundet på gymmet. Alla är trevliga och välkomnande och stämningen är gemytlig.
  • Annette M
    Annette M skrev om World Class Slussen
    Bemötandet är mycket trevligt,instruktörerna proffsiga och peppande!! Vad det beträffar urinstank i herrarnas "Kevin" stinker det väl ALLTID på just herrarnas!!!!! Kram från Annette
  • Conny E
    Conny E skrev om World Class Slussen
    Har bara gott att säga om gymmet , visst det är slitna lokaler och litet men det är bara skönt för oss som undviker ego ställen.

Hejar personel , nej inte alltid men varför inte slänga iväg ett hej till dom så ska du se att dom hejar tillbaka , funkar alltid :)

Utrustningen är inte toppmodern men funktionell och dom löser trasiga maskiner så fort dom kan tycker iaf jag.

Duschrummen tycker jag inte är så slitna som vissa upplever det men visst inte är det extremt snyggt men kan ju alltid fråga personalen ifall upprustning kommer ske.

En bra 3 får dom av mig iaf .
  • Kevin
    Kevin skrev om World Class Slussen
    VARNING!!! "ANNA S" NEDANFÖR ARBETAR PÅ DENNA ANLÄGGNING! Hennes recension är en bluff. Personalen är riktigt otrevlig och nonchalant. De varken välkomnar en när man kommer dit, eller säger hejdå när man går. (Vad gör personalens ens där egentligen???) Detta är ett väldigt litet gym med 10 år gammal utrusning. Kan det bli värre? Ja, låt oss ta en titt på omklädningsrummen.
    Duscharna är under all kritik. Frän doft utav urin på herrtoan, trots att det verkar städat (satt sig i väggarna?). Rost på vattenledningar och sprickor i väggarna är inte ok! Tänker aldrig mer besöka detta gym. Rekommenderar inte nån annan att heller göra det.
  • Anna S
    Anna S skrev om World Class Slussen
    Söker du den bästa träningsanläggningen i Sverige så är det hit du komma. Fräscht gym med oändligt många olika typer av pass och träningsformer. Instruktörerna är grymma och väldigt proffesionella och särskilt dansklasserna här är i särklass de roligaste och bästa man kan tänka sig.
    Conny E gillar detta

Guldgränd 8, 118 20 Stockholm