Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg World Trade Center

World Trade Center

Box 5243, 402 24 Göteborg — Visa karta

Tanken med verksamheten på World Trade Center Göteborg är att erbjuda ditt företag passande kontorslokaler och mötesrum. Mycket centralt läge, bra grannar med stort nätverk och en besöksadress som ger intryck är bara några bra skäl att flytta in hos oss. Tillgång till Wi-Fi och en reception som är bemannad under hela dagen underlättar möten och ger ett stort mervärde för hyresgäster och besökare.

Vi som arbetar på World Trade Center Göteborg sätter alltid service främst och vi har gedigen erfarenhet av kontorslösningar och företagsservice. Lätt att gilla läget!

World Trade Center har ca 170 företag representerade som hyresgäster, allt från små enskilda till stora internationella koncerner. På våra city-anläggningar vid Mässans Gata 18 och Teatergatan 19 har du de bästa förutsättningarna till bra möten och ett stort nätverk!

Läs vad 4 kunder tycker om World Trade Center

• Emma H
    Emma H skrev om World Trade Center
    Fräscha kontor, snygga konferenslokaler och ett riktigt bra läge.
  • Linus W
    Linus W skrev om World Trade Center
    Grymt läge mitt på Korsvägen, ljust, fräscht, öppet och proffsigt. Har inget ont att säga om WTC Göteborg, kan bara rekommendera!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om World Trade Center
    Jag vill varmt rekommendera kontorshotellet World Trade Center Göteborg. Positiv atmosfär, ljusa och fräscha kontor samt konferensrum. Svårslaget läge och härlig gemenskap!
  • Gustav H
    Gustav H skrev om World Trade Center
    Varmt rekommenderat!
    fräscha lokaler.
    välkommnande miljö.
    Ett lugn som är svårt att hitta någon annan stans.
    Letar du efter ett gött kontor?
    Hyr här!

Box 5243, 402 24 Göteborg