Wrapcenter Sweden AB

Wrapcenter Sweden AB

Välkommen till Wrapcenter Sweden!

Vårt mål är inte att vara störst inom foliering, företagsprofilering och stenskottsskydd. Vårt mål är att vara bäst. Låt oss ta hand om din idé och låta den bli verklighet. Lämna ditt fordon till oss och var säker på att den är i trygga händer.

Tjänster: Foliering, företagsprofilering, stenskottsskydd, fasadfilm, inredning för din bil, skapa skyltar och dekaler samt mycket mer.

Vi hjälper dig oavsett om du är privatperson eller företag. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor.

Läs vad 28 kunder tycker om Wrapcenter Sweden AB 2

2022-01-21 Verifierad kund
    Bra kundbemötande, Väldigt nöjd med utförande! Varmt rekommendation.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Mycket bra service samt väldigt bra resultat
    2021-11-08 Verifierad kund
    Grymt fint jobb när de la ppf på hela fronten, dörrtrösklarna samt bakre stötfångaren. Kan varmt renommerade denna firma..!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Väl utfört arbete. Smidigt och bra.
    Bilen ser fantastisk ut.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Superbra bemötande! Får alltid väldigt bra service, så fort det är nått man vill reklamera så är det aldrig ett problem.

Kan absolut rekommendera Wrap center
    2021-08-23 Verifierad kund
    Tack Danilo. Proffsig hjälp med stenskottskyddet. Jag återkommer till er när det är dags igen.
    2021-08-12 Verifierad kund
    Great service and quality work
    2021-08-03 Verifierad kund
    Bra personlig service. De ger bra smakråd och är transparenta kring vad de tycker. Det är ett rimligt pris för det arbete de gör. Jag beställde helfoliering av en suv, tog 2 dagar med garanti.

Resultatet är fantastiskt, många tror att den är lackad då inga skarvar syns.

Om ni ska foliera så rekommenderar jag wrap center!
    2021-07-04 Verifierad kund
    Bra service, trevligt bemötande, proffsigt.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig personal. Ger service med omtanke!
    2021-05-24 Verifierad kund
    Wrapcenter är otroligt trevliga och lätta att ha att göra med. De klämde in mig i sitt späckade schema trots att jag ändrade förutsättningarna i sista stund.

Lät foilera in hela bilen med stenskottsskydd och resultatet kunde inte ha blivit bättre. Är jättenöjd med hela upplevelsen, från första kontakt till leverans.

Rekommenderas varmt!
    2021-05-14 Verifierad kund
    Köpte stenskottsskydd till bilen med montering på front, huv, backspeglar, trösklar, framskärmar, lyktor samt ”hundbenen”. Vid avtalad tid fanns ingen på plats men efter ett snabbt samtal var personal på väg. Jag fick bra beskrivning av produkten och lämnade in bilen. Vid hämtning av bilen dagen efter hade de missat att montera filmen på hundbenen men det ordnades vid ett återbesök några dagar senare. Behövde även återkomma efter ca två veckor för lite småfix men det gick snabbt och smidigt.
    Bemötande: Trevliga, kunniga med öga för detaljer och serviceminded.
    Sammanfattning: Snygg montering av stenskottskyddet och bra beskrivning av produkten. Det blev dock lite fel i början men de var snabba på att fixa till det vilket är det viktiga. Jag är nöjd med mitt köp och servicen jag fick.
    2021-05-13 Spontant omdöme
    Stenskottsskydd på min Audi a7 och blev hur bra som helst.
    Trevligt bemötande och väldigt kunnig personal. Rekommenderas!
    2021-05-11 Verifierad kund
    Blev rekommenderad av en kompis att vända mig till dom med min stenskyddswrapping. Blev trevligt och proffsigt bemött och behandlingen av bilen blev kanon👍👍
    2021-05-06 Verifierad kund
    Jag fick för andra gången hjälp med att stripa en företagsbil.
    Bemötandet är proffsigt och personligt med bra kundfokusering.
    Tack för hjälpen
    /Svensk Kvalitetsvård AB
    2021-04-28 Verifierad kund
    Från förfrågan till dekal på vår företagsbil helt felfritt! Snabb och professionell hjälp vid knepigheter av vår egen logga - löste de utan bekymmer! Väldigt nöjd och rekommenderas starkt!
    Seviceminded personal.
    Väl förtrogen med marknad och produkter.
    Stenskotts skydd till en Tesla
    Blev riktigt bra till hyfsat pris.
    Mycket bra kundmötande.
    2021-04-28 Verifierad kund
    Snabbt, hög kvalitet och trevliga!
  • Robert S
    2021-03-26 Verifierad kund
    Kunnigt och trevligt bemötande. Tog sig tid att svara på alla frågor och till och med lämnade och hämtade mig vid stationen - kanonservice!
    Arbetet verkar vara bra utfört. Priset var väldigt konkurrenskraftigt.
    2021-03-26 Verifierad kund
    Andra bilen jag lämnar till Nikola på Wrapcenter. Riktigt nöjd med resultatet! Blir garanterat fler besök.
    2021-03-20 Verifierad kund
    Grym kundservice! Väldigt nöjd med resultatet.
  • Axel B
    2021-03-20 Verifierad kund
    De är otroligt skickliga och har kunden kunden i fokus hela tiden. De hjälper kunden så att den känner sig trygg i sitt beslut. Kan verkligen rekommendera de.
    Deksl till vårt butiksfønster. Trivelig og behjelpelig personal. Snabb leverans
    2021-03-20 Verifierad kund
    Trevliga och kunniga. Gjorde stenskottsskydd på vår bil. Pga vädret släppte den två gånger men de var väldigt tillmötesgående och löste det snabbt.
  • Fredriksson N
    2021-03-20 Verifierad kund
    Mycket bra kundbemötande, service och ett fint utförande !
    Tack
    Med vänlig hälsning Niclas
    2021-03-18 Verifierad kund
    Foliering av tak och speglar på bilen.
    Bemötandet var jättebra från Wrapcenter från första mötet när jag kom dit och berättade vad jag önskade få utfört. Fick hjälp med tips på typ av folie osv. Fick pris och bokade tid direkt.
    Folieringen blev riktigt proffsigt och snyggt utförd.
    Jag är jättenöjd och kommer att boka tid för foliering av delar på min andra bil också inom en snar framtid.
    2021-03-18 Verifierad kund
    Toppservice och yrkesskicklighet. Rekommenderas starkt.