X-shape Fitness VASASTAN

X-shape Fitness VASASTAN

xshapefitness.com
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-122 246 52 Dela

X-shape Fitness erbjuder EMS-träning i små studios med tidsbokad träning för max 2 personer samtidigt. Vi arbetar enbart med EMS-träning som betyder elektrisk muskelstimulation. Det är en kommandometod där man låter elektrisk ström styra kontraktionerna av musklerna. 90 procent av kroppens muskler aktiveras samtidigt, där varje...

28 omdömen om X-shape Fitness VASASTAN

Jesika Ilinka R
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Efter ett pass känner jag mig stark i kroppen 💪

Ilija R
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Proffsigt bemötande ödmjukhet och personligt bemötande över förväntan. Upplevelsen är genuin och mitt mål att uppnå en bättre hälsa med regelbunden träning med xshape har varit över förväntan. Jag rekommenderar denna typ av träning till alla mina nära och kära som vill komma igång med sin träning och förbättra sina resultat. Mvh Ilija

Rocio M
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Jag skulle definitivt rekommendera XShape till alla, oavsett fysisk kondition. Som en person som alltid har tränat intensivt och gett allt i olika fysiska aktiviteter som gym, cykling, klättring, skridskoåkning och löpning, är jag förbluffad över resultaten jag har uppnått på XShape. För många år sedan skadade jag min rygg, och sedan dess har jag bara kunnat hålla smärtan borta genom konstant träning och regelbundna besök hos naprapater och fysioterapeuter. Men efter att ha fått barn, blev min möjlighet att träna nästan...

Andrea L
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Provtränat under sommaren och har nu köpt ett årskort! En träning som ger resultat. Utmanande och kul samtidigt! O extra plus är stödet/peppet fr träningscoachen som vet vad jag behöver!

Evalott F
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Super bra träning med engagerad tränare

Elin L
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Träning som faktiskt är kul att gå till! Har kört med Annika nu i några månader - hon är fantastik! Rekommenderas varmt.

Lizette H
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Härlig lokal med härliga personer som hjälper en med träningen. Bra träningsform för dig som har lite ont om tid. Allt tillhandahålls, kläder pch möjlighet att dusch efteråt ...och då får du låna handuk. Är rent och fräscht

Nanette B
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Alltid ett otroligt professionellt och trevligt bemötande. Kunnig personal och framförallt effektiv träningsmetod!

Marie Barbro Christina N
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Bästa o snabbaste träningen med Annika. Toppen på alla sätt!

Cecilia M
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Jag älskar att träna på X-shape! Det är både smidigt och effektivt. Ett plus är att de är så trevliga också. Rekommenderas varmt!

Danielle B
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Väldigt trevligt bemötande och sjukt bra träning

Zahra H
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Fint, rent, väl bemötande tillgängligt

Malin S
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Här är det roligt att träna! Och bästa personalen.

Beata Q
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Det var bra upplevelse. Skulle gå ingen om det var lite billigare

David T
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Mycket bra erfarenheter av personal/lokal och pass

Åsa S
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Du får alltid ett trevligt bemötande när du kommer och träningen är fantastiskt effektiv och man mår riktigt bra när man är klar. Den perfekta träningen för mig.

Izabella N
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Jag har vart där 20 gånger, alltid blivit bemött med ett leende och rent ställe.

Lena A
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Har tränat 1 g i veckan med Annika och kan bara ge absolut bästa betyg!

Caroline P
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Ett perfekt sätt att träna, passar alla! Fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande

Sofie S
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Superbra. Personligt och personalen får en att trivas och känna en trygghet när man tränar. Träningen sparar dit och otroligt lyxigt med att få handduk och gå tillgång dushartiklar på plats. Träningen sparar tid och stress. Annika är en fantastisk person! Rekommenderar X-shapes Vasastan

Niklas R
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Upplever ett mycket trevligt, professionellt och kompetent bemötande! Jag var mycket nyfiken på träningsmetoden och gick dit med en skräckblandad förtjusning… Bemötandet och instruerandet har tillsammans med EMS-träningen inneburit mycket angenäma erfarenheter, och inspiration!

Torsten L
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Alltid proffsigt genomförda träningspass med vänligt bemötande. Tränad, duschad klar på 35 min.

Felicia C
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Superbra bemötande redan från start & fortsättningsvis under regelbundna besök. Man får en personlig träningsupplevelse med skräddarsydd program enligt ens egna förutsättningar. X-Shape har levt upp till och överträffat mina förväntningar! Jag köpte ett årskort med ett träningspass i veckan på autogiro.

Oskar U
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Superbra träning, trevligt bemötande varje gång av personalen, toppen att X-Shape finns!

Anders T
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Fantastisk träning, perfekt för mig som har ont om tid. Och vilken träningsvärk!

Annki L
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Bästa stället för styrketräning. Trevlig personal. Snabbt, effektivt och enkelt 🙂 Varit kund i flera år.

Liselott N
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

Fantastiskt bemötande! Jag blev så väl omhändertagen och träningen/behandlingen utformades och anpassades utefter mina förutsättningar på jättebra sätt. Handledningen genom träningen var tydlig och lyhörd.

Annie N
Skrev om X-shape Fitness VASASTAN

EMS på X-shape är på riktigt den ultimata träningsformen för alla kroppar, åldrar, behov och förutsättningar. Annika & Tanja är suveränt professionella, och träningen anpassas till varje individ. Sedan starten aug 2022 har jag blivit starkare och haft mindre ont. Prova minst 3 gånger innan du bestämmer dig! Rekommenderar varmt!