Xtravaganza Viktcenter

Xtravaganza Viktcenter

4.2 / 5 i betyg — 48 rekommendationer
Hos oss får du en personlig hälsokonsult som stödjer dig efter din väg mot ditt nya lättare liv, du kommer också att få stöd och uppmuntran av dina gruppkamrater. Du tränar både din inre och yttre styrka samt motivation och uthållighet. Vi arbetar efter Xtravaganzas ledstjärnor Mental Träning, Mental Näring, God Energi och Rörelseglädje i mindre grupper.

Du hittar oss nära T-bana tekniska högskolan och Roslagstull, i harmoniska och ändamålsenliga lokaler. Du möts av behaglig musik, du kan träna, träffa din hälsokonsult och njuta i vårt avkopplande mentala rum.
Hemsida

Läs vad 48 användare tycker om Xtravaganza Viktcenter

• Margareta S

2013-05-24

Margareta S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag önskar att det skulle vara öppet på helgerna!!!
  • Satu G

2013-05-23

Satu G skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag gick inte så länge hos er utan jag började i sollentuna och tyvärr kände jag mig lite utanför för i början var vi en grupp i sollentuna men många slutade när vi blev flyttad till Vasastan, det blev inte gemenskap med dom här medlemmarna.
  • Anita M

2013-05-23

Anita M skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Bemötandet är bra. Personalen vänliga och positiva. Hör efter hur det går om man inte varit där på ett tag så ringer de upp och hör hur man mår. Det tycker jag är bra.
  • Cecilia E

Cecilia E skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Det funkar dessutom jätte trevlig och kunnig personal.
  • Camilla K

Camilla K skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig personal frågar hur man mår och väntar på svaret
  • Micke P

Micke P skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Är galet nöjd med all hjälp jag fick. Väldigt professionell personal. Kan verkligen rekommendera xtravaganza Birger jarlsgatan.
  • Lars J

Lars J skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig stämning och härlig personal, professionella och mycket kompetenta.
  • Bosse T

Bosse T skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Personalen på Birger Jarlsgatan 118är supertrevlig och serviceminded. Atmosfären är lugn och avslappnad. Alltid välstädat.
  • Lee N

Lee N skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag tycker det är bra med ett litet gym som finns i närheten. Trevlig personal.
  • Laila H

2013-03-21

Laila H skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Alltid trevligt att komma hit. Lokalen är ljus och välkomnande. De proffsiga konsulterna tar emot med soliga leenden, alltid intresserade av att stödja och hjälpa. Mycket bra program, trivsamma grupp-möten. Funktionella träningsredskap, mysigt avslappningsrum med underbara massagestolar. Här trivs man!
  • Staffan H

2013-03-21

Staffan H skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Ett mycket trevligt och välhållet gym som helt tillgodoser min ambition att hålla mig i form. Ett träningspass lämpligt avpassad för min ålder (79) och en stunds avkoppling i massagestolen ger ett välbefinnande som gör att man känner sig yngre.
  • Micke W

Micke W skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Personligt, bra uppföljning och peppning, rekommenderas
  • Jessica

Jessica skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig och hjälpsam personal. Litet och trevligt gym. Har bara använt gymmet (ej någon kurs eller så).
  • Sonja S

Sonja S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag och maken har skaffat oss den utmärkta vanan att gå ett kvarter bort och träna på Xtravaganza minst två ggr i veckan. Bland det bästa vi vet! Redskapen passar oss precis, atmosfären är lugn och vänlig, personalen utomordentligt trevlig, professionell och hjälpsam. Vi konstaterar: först var det något man såg till att göra, sen blev det en vana och nu är det ett rent behov!
  • Linda O

Linda O skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Kunnig och trevlig personal. Långsiktigt och hållbart koncept som fungerar och som fokuserar på både kropp och själ.
  • Charlotte C

2012-12-17

Charlotte C skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag är utmärkt nöjd m Extravaganza på Birger Jarlsgatan o ska ta upp
    mitt abonnemang där så fort jag ser att jag kan gå, gissar det blir
    slutet av januari. Trevlig personal,vettig chef. Skälet att jag ej
    haft abonnemang är att jag reser hela tiden och då blir årslånga
    bindningar oportioneligt dyra (om man kanske är bortrest halva tiden).
    Har behov av kortare bindningar, per gång eller per vecka eller per
    månad eller klippkort.
    2012-12-17 Representant för Xtravaganza Bir svarar Charlotte C
    Hej Charlotte,
    Nu har vi även kortare program, och träningen är helt utan bindningstid. Det är bara att du hör av dig när du är redo att sätta igång, så hittar vi en bra lösning för dig :)
    /Lina
  • Halina A

2012-09-12

Halina A skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Lokalen är mycket trevlig, personalen bra, dock kunde de inte motivera mig.
    Det som är skrämmande att de är hutlösa dyra! Desutom deras avtal är bindande från första dagen - jag har inte hittat någon klausul om ånger vecka eller de 2 vv enling konsumentlagen. Man känner sig fångat i nätet utan möjligheten att backa ur!
    2013-03-15 Representant för Xtravaganza Bir svarar Halina A
    Hej Halina,
    Vad tråkigt att du känner så, vi har ju haft bra dialog under hela ditt program och haft många avstämningar under året. Om du hade berättat för oss hur du kände så hade vi kunnat göra någonting åt det direkt!
    Vad gäller avtalet blev du väl informerad om programmets längd och vi har alltid en "nöjd kund garanti" som man kan utnyttja inom 3 veckor från start om man inte är nöjd, och vad jag vet har du aldrig pratat med oss om att du velat sluta innan ditt program var slut?
    Vi vill självklart att alla ska vara nöjda och vår ambition är alltid att vara så tydliga som möjligt, vi vill inte att någon ska känna sig lurad när man bestämmer sig för att göra en livsstilsförändring hos oss!
    MVH, Lina - xtravaganza
  • Tina V

2012-09-10

Tina V skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig engarad och kunnig personal.
  • Lisbet E

2012-09-07

Lisbet E skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Xtravaganza på Birger Jarlsgatan har vänlig och hjälpsam personal, trevlig och ganska välskött lokal med ett litet urval maskiner.
  • Ann-Charlotte E

2012-06-28

Ann-Charlotte E skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag tycker att xtravaganza är ett bra och center med mycket trevliga och tålmodiga medarbetare som kämpar hårt för att hjälpa oss tjockisar bli smala och vältränade.
  • Annette E

Annette E skrev om Xtravaganza Viktcenter
  • Ki P

Ki P skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig personal, hjälpte mig med något jag inte har klarat tidigare på egen hand. Gå ner i vikt. Tränade nästan inte alls där då öppetiderna var för begränsade.
  • Johanna L

Johanna L skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Bra gym-maskiner. Lugn och fridfull stämning med härlig musik att att slappna av till. Personalen finns alltid där för att hjälpa till när man behöver någonting eller vill fråga något.
  • Rita S

Rita S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Bra affärsidé och koncept
  • Oskar O

Oskar O skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig och mysig atmosfär där man känner sig välkommen!
  • lars k

lars k skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Tycker det funkar hur bra som helst. Skulle bara önska att jag för egen del hade lite mindre att göra till höger och vänster.
  • Agneta W

2011-10-04

Agneta W skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig miljö och duktig, engagerad personal.
  • Karin F

2011-10-04

Karin F skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Det är mycket trivsamt att komma till träningslokalen. Man bli trevligt bemött och får svar på allt man undrar över. Det känns verkligen att man är välkommen och kan få den tid man behöver med personalen. När man vill träna finns alltid plats vid de olika träningsstationerna och det är väldigt bra att slippa stå i kö. Det vore önskvärt under vinterhalvåret att öppettiderna även skulle innefatta lör- och söndagar.
  • lotta p

lotta p skrev om Xtravaganza Viktcenter
    mycket trevligt,välkomnande,och positivt,glädje!!!!
  • Catharina L

Catharina L skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevligt och inspirerande.
  • Jeanette M

Jeanette M skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Skön atmosfär super kunnig & väldigt trevlig personal. En lugn och skön oas mitt i vardags stressen med mkt vänligt bemötande. Proffsiga helt enkelt.
  • Karin S

Karin S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag är mycket, mycket nöjd med att ha kommit i kontakt med dem. Jag får alltid ett proffsigt och personligt bemötande när jag kommer. Alla medarbetare är kommunikativa och personliga. Tjänsterna är tillgängliga och skapar värde. Tack!
  • Anna S

Anna S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Lugn och härlig atmosfär, trevlig personal och mycket pepp från alla. Det är härligt att bli igenkänd och uppmärksammad när man kommer dit. Jag får känslan att alla verkligen bryr sig om min utveckling. Det är en skön känsla.
  • Eva H

Eva H skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Alltid välkomnande, uppmuntrande, rent och snyggt. Min upplevelse är att ingenting är omöjligt för personalen att bistå mig med, det är jag själv som sätter upp ev gränser. Upplever att personalen ständigt lär av varandra vilket jag tycker är toppen.
  • Rikard S

2011-10-02

Rikard S skrev om Xtravaganza Viktcenter
    OK
  • Eva L

2011-10-01

Eva L skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Kunnig personal, bra bemötande.
  • lena s

lena s skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Trevlig och stödjande personal. Fräscha lokaler och bra utrustade.
  • B

B skrev om Xtravaganza Viktcenter
    I det stora hela bra. Dock för lite tid till frågor under lektioner. Också för lite möjlighet till individuell planering och målgång. Alla är ej lika. För övrigt tycker jag om Xtravaganzas viktprogram ffa motiverings/avslappningasCD´n.
    Betygsätt helt OK, ganska bra faktiskt (fråga 2 strejkar lite när jag klickar)
  • Eufemia I

Eufemia I skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Jag tycker att det är super bra. Man får de bästa stödet man kan få och alla är jätte gulliga.
    Jag hade ångrat mej om jag inte hade börjat gå dit. och rekomenderar det varmt till alla, som behöver.
    alltid öppet så man hinner dit innan eller efter jobbet och det finns alltid någon där som hjälper en. bra upplägg på allt.
    har funkat jätte bra.
  • Mehri A

Mehri A skrev om Xtravaganza Viktcenter
  • Anne k

Anne k skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Fantastiska miljö både interiört och mentalt för oss som medlemmar - städat, frächt och mycket kompetent personal!
  • Sanna K

Sanna K skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Mycket mycket bra! Kan varmt rekommenderas till alla som vill gå ner i vikt. Det är verkligen värt varenda krona.
  • Uri R

Uri R skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Seriös aproach utan en massa New Age flum och kvasivetenskap. Väldigt omtänksamma och ansvarstagande.
    Skulle klart rekommendera dem för vänner.
  • Inger E

Inger E skrev om Xtravaganza Viktcenter
  • Marlene J

Marlene J skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Bra, lätttillgängligt placering av ställe i stán, bra öppetttider, fint möblerat & trivsamt. Väldigt serviceminded personal som ger sig tid att lära känna en vid namn och lära känna en lite ytligt så där lagom distans för att på ett bra sätt stötta en person i sin kamp mot vågen.
  • Tina L

Tina L skrev om Xtravaganza Viktcenter
      2011-09-30
    Tina L: Alltid glada och serviceinriktade. Stöd och hjälp i allt som rör kropp och hälsa.
  • Eivy G

Eivy G skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Toppenpersonal, alltid hjälpsamma, glada och trevliga. De ger kvalificerad rådgivning och hjälper en verkligen att nå sina mål.
  • Alexander N

Alexander N skrev om Xtravaganza Viktcenter
    Supertrevlig personal och fräscha lokaler. Rekommenderas!