en del av Yolo

VENDEVÄGEN 14, 182 69 Djursholm — Visa karta

4.0 / 5 i betyg — 26 rekommendationer
Brunchen på Yolo serveras på lördagar mellan 11.30-15.00. Då står ett generöst buffébord uppdukat med bland annat amerikanska pannkakor, hembakat bröd, biffslider och färskpressade juicer.

Läs vad 26 användare tycker om Brunch

• Carl H
    Carl H skrev om Brunch en del av Yolo
    Fantastiskt inredning, en blandning av bra och tråkig mat, katastrofalt bemötande.
  • Karin P
    Trevlig personal
    Kommer gärna tillbaka
  • Anna T
    Anna T skrev om Brunch en del av Yolo
    Allt var toppenbra. Servicen kunde dock ha varit lite battre
  • Emma K
    Emma K skrev om Brunch en del av Yolo
    Bästa brunchen i Stockholm! Mysigt och bara goda rätter! Bra att varmrätterna beställdes vid bordet. Bra att det fungerade att ta med barn. Kanske går att ha brunchen även på söndagar?
  • Lil H
    Lil H skrev om Brunch en del av Yolo
    Supergod mat! Trevlig service! Men måste fråga efter salt och peppar, påpeka att drickan är slut.. Så kanske lite mera observanta!
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Brunch en del av Yolo
    Bra o trevligt bemötande (som alltid).
    Mycket gott på buffén. Småvarmt gott, synd dock att chicken wings var slut (sonens favorit). Poscherade ägget och pannkakorna suveräna.
    Är mer lunch än frukost och tycker det vore bra att även ha med ost och vanligt smör + grönsaker att lägga på. Enkelt att fixa och positivt som är mer inställda på frukost än lunch. Borde ingå någon form av juice på buffén. Priset rätt högt om man "måste" lägga till 49 kr för det. Framförallt om man har med stora barn som inte ser kaffe/te som dryckesalternativ.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Brunch en del av Yolo
    Vällagat med en ordentlig lyxig och nyttig touch. Mycket bra och trevlig service. Fina lokaler.
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Brunch en del av Yolo
    Lyxig, fräsch och vällagad! Extra plus för att man får beställa in de varm rätterna vid bordet.
  • Karin L
    Karin L skrev om Brunch en del av Yolo
    Fantastisk brunch, bra personal och schysst atmosfär.
  • Micaela V
    Micaela V skrev om Brunch en del av Yolo
    Väldigt god mat! Lite väl dyrt men bra urval och otroligt goda smaker på allt.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Brunch en del av Yolo
    Trevligt bemötande, mycket hjälpsam service med avseende på allergier och anpassning av maten. Rymligare men fortfarande med hög mysfaktor sedan ombyggnaden. Fräsch mat och mycket trevlig brunchchampagne.
  • Eva C
    Eva C skrev om Brunch en del av Yolo
    Fantastisk mat och tevlig personal. Kommer gärna tillbaka.
  • Anna-Carin Ö
    Anna-Carin Ö skrev om Brunch en del av Yolo
    Liten buffé men det räcker så eftersom allt väldigt gott, trevlig personal. Uppläggningen kunde dock vara mycket bättre. Det skulle lyfta hela buffén, viktigt, då man även äter med ögat. Jag kommer gå dit många gånger till, bra med barnmeny som inte är så dyr.
    Uppläggningen drar ner betyget något.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Brunch en del av Yolo
    Miljön är trivsam, den levande musiken var fantastisk i lördags, men maten blev en stor besvikelse. Inget var varmt, kycklingvingarna torra, pannkakorna likaså, några kalla korvbitar med potatis låg och såg ödsliga ut. Kokt ägg på stenhårt bröd. Kalla kikärtor och en grönsallad gjorde ingen glad. Vi hittade ingenting som vi kunde äta.
  • Anna E
    Anna E skrev om Brunch en del av Yolo
    Bra, trevlig personal, bra mat och bra lokal
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Brunch en del av Yolo
    Förbättringsområde skulle kunna vara någon varm mat, byt ut kycklingvingar till någon annan kycklingdel, något mer än muffins och hallongrotta, lite mer än 4 kalla plättar på ett fat. Även Frittata skulle nog vara god om den inte var kylskåpskall. Lite frukt till osten skulle kunnat vara gott. Lycka till i fortsättningen!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Brunch en del av Yolo
    Många middagar, flera luncher och ett par bruncher, de sistnämda med vår hund med, har alltid varit toppen betr mat och bemötande. Vi längtar alltid till nästa gång.
  • Björn S
    Björn S skrev om Brunch en del av Yolo
    Väldigt mysigt och gott. Vi åt brunch och rullade därifrån, alldeles för mätta. Supertrevlig personal utan att vara för påflugna och ansträngade.
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Brunch en del av Yolo
    Mycket god brunch och lagom av allt, mums
  • Göran T
    Göran T skrev om Brunch en del av Yolo
    Allt var väldigt gott men jag förstår inte varför ett glas med nypressad juice skall bestå av 75% is. Det är dåligt av två skäl, man vill inte battla för all is plus vem vill ha iskall juice till brunchef? Vi är väl inte i USA?
    2016-02-18 Yolo svarar Göran T
    Absolut rätt. Ingen mer is i juicen! Välkommen tillbaka.
    Vänligen Sarah / VD Yolo
  • Catrin Å
    Catrin Å skrev om Brunch en del av Yolo
    Jag tycker det var suoerdåligt.
    Förrätter kikärtssallad och en liten bit frittata.
    Varmrätt krabbcake äcklig, hamburgare med tryffel äcklig. Hade med oss våra tonåringar 14 och 16 år, de kunde inte äta ngt. De gjorde middag när vi kom hem. Har varit på yolo tre ggr nu och varit missnöjd alla gånger. Kommer aldrig tillbaka.
    2016-02-17 Yolo svarar Catrin Å
    Vi är väldigt ledsna att er upplevelse av Yolo blev så dålig. Vår brunch brukar vara mycket uppskattad av alla ålderskategorier, även tonåringar. Förstår inte riktigt vad du menar med crabcake, för vi har ingenting sådant på menyn. Tacksam om du nästa gång kommer med feedback på plats, så ska vi göra allt för att ni ska bli mer tillfredsställda. Självklart jobbar vi på att bli bättre och hoppas att ni ger oss en chans till.
    Vänligen Sarah / VD Yolo
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Brunch en del av Yolo
    Kanontrevligt ställe och bra mat:)
  • Roy A
    Roy A skrev om Brunch en del av Yolo
    Trevlig uppmärksam personal och kanonlokal - fräscht och fint men sen var det ju det här med utbudet - visst, hellre mindre att välja på men bra kvalité men ärligt talat - hamburgarna - kalla och bra trista, croissanterna - samma sak. Dock var Egg Benedictine helt OK. Pannkakorna med tillbehör lika så. Kalla taniga kycklingvingar inget att hurra över. Några stackars oststavar (förvisso goda) inklämda bland övriga deserter. Blir nog inga fler brunchbesök där inte
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Brunch en del av Yolo
    Mycket gott och trevligt, maten känns hemgjord!
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Brunch en del av Yolo
    Bästa brunchen!
    Supergott o fräscht, kommer gärna tillbaka.
  • Erik L
    Erik L skrev om Brunch en del av Yolo
    Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow
Middag
Lunch