Yolo

VENDEVÄGEN 14, 182 69 Djursholm — Visa karta

Yolo välkomnar er att njuta av god mat och vin i en hemtrevlig miljö i hjärtat av Djursholm.
Naturligt, närproducerat och småskaligt är våra ledord. Hos oss kan du avnjuta lunch och middag tis-lör och brunch på helgerna.För er som inte bokar bord försöker vi alltid ha några drop-in platser lediga. Vi har en bar som är öppen varje kväll under öppettider och ett chambre séparée speciellt lämpligt för större sällskap. Vi kan hjälpa er med catering, och det går även bra att hyra våra kockar som kommer hem till er och lagar mat. Varmt välkomna in till oss!
Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Urban B:
Trevligt bemötande och bra atmosfär. Jag var visserligen på ett privat evenemang som Pernod Ricard stod för. Dock så påverkade inte det mitt...

Restauranger nära Yolo:

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Åsa L:
Var nyligen där på brunch, underbar miljö, god mat, mycket trevlig personal men kanske lite långa köer när man skulle hämta mat.

Norrtullsgatan 59, Stockholm
Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och ... Läs mer ›
Sören E:
Bra service och trevligt bemötande. Valde tapas som motsvarade våra höga förväntningar. Återkommer gärna vär tillfälle bjudes.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Madeleine B:
Bra mat och bra service, kommer gärna tillbaka.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .
Mån: Stängt
Tis-Ons: 11:30-23:00
Tor-Lör: 11:30-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Yolo

• Per-Inge W
    Per-Inge W skrev om Yolo
    Utmärkt mat, superb service, humana priser, vad kan man mer begära?
  • Linda P
    Linda P skrev om Yolo
    Dyrt i förhållande till kvalitet och storlek på portion. Trevlig personal, dock lite kallt i lokalen (satt i hörnan vid fönstret av lokalen)
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Yolo
    Allt har varit toppen från början. Den här utvärderingen är lite konstig dock. Allt för mycket text som beskriver vad jag ska svara på... vilket gör att jag inte orkar svara.
  • Philip L
    Philip L skrev om Yolo
    HAr aldrig varit här, men har blivit ombedd att skriva två gånger av systemet, antar att bordsbokningssystemet inte fattar när man avbokat ett bord
  • Eva P
    Eva P skrev om Yolo
    bemötande bra. inte så lyckat med så mycket pomerans till löjrommen 4/5 trodde det var fel på maten.lilla julmenyn saknade den fräschör som finns i övrig mat,kryddpepparn är överflödig
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Yolo
    Bra mat, käck personal, avslappnad stämning trots läget.
  • Hans Peter L
    Hans Peter L skrev om Yolo
    Mycket nöjda de gånger jag varit på plats.
    Skall dit på lördag igen.
    Med vänlig hälsning,
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Yolo
    Mycket god mat. Hade gärna sett lite större porttioner
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Yolo
    Yolo är en resturang av toppklass. Altid suverän mat och bra service. Känns personligt. Kul att komma nära kockarna och se när de jobbar samt att de presenterar maten. Mysig lokal. Bra viner.
  • Christina R
    Christina R skrev om Yolo
    God service vid beställning samt ankomst. Köpte julmenyn (den billigare), vi var 5 pers. Fick fina vinrekommendationer, maten suverän. Har hört mycket gott om er så jag hade högt ställda förväntningar, vilka infriades. Den person som ville ändra en del i menyn bemöttes mycket väl.
  • Maria S
    Maria S skrev om Yolo
    Mycket trevlig atmosfär, bra service - vi kändes oss väldigt välkomnade, samt en mycket god mat!

VENDEVÄGEN 14, 182 69 Djursholm