Yolo

VENDEVÄGEN 14, 182 69 Djursholm — Visa karta

Yolo välkomnar er att njuta av god mat och vin i en hemtrevlig miljö i hjärtat av Djursholm.
Naturligt, närproducerat och småskaligt är våra ledord. Hos oss kan du avnjuta lunch och middag tis-lör och brunch på helgerna.För er som inte bokar bord försöker vi alltid ha några drop-in platser lediga. Vi har en bar som är öppen varje kväll under öppettider och ett chambre séparée speciellt lämpligt för större sällskap. Vi kan hjälpa er med catering, och det går även bra att hyra våra kockar som kommer hem till er och lagar mat. Varmt välkomna in till oss!
Mån: Stängt
Tis-Ons: 11:30-23:00
Tor-Lör: 11:30-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 404 kunder tycker om Yolo

• Per-Inge W skrev om Yolo
    Utmärkt mat, superb service, humana priser, vad kan man mer begära? Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Yolo
    Dyrt i förhållande till kvalitet och storlek på portion. Trevlig personal, dock lite kallt i lokalen (satt i hörnan vid fönstret av lokalen) Läs mer
  • Mimmi S skrev om Yolo
    Allt har varit toppen från början. Den här utvärderingen är lite konstig dock. Allt för mycket text som beskriver vad jag ska svara på... vilket gör att jag inte orkar svara. Läs mer
  • Philip L skrev om Yolo
    HAr aldrig varit här, men har blivit ombedd att skriva två gånger av systemet, antar att bordsbokningssystemet inte fattar när man avbokat ett bord Läs mer
  • Lars H skrev om Yolo
    Vi var mindre nöjda med förrätten (tatar på krabba och hummer), var lite ointressant. Däremot var vi mycket nöjda med våra huvudrätter (skogsduvs och ute).Jättetrevlig serveringspersonal. Mvh Lars Hesser Läs mer
  • Kenneth L skrev om Yolo
    Mycket god mat, både förätt och huvudrätt.
    Bra service med trevlig personal.
    Mycket tråkigt att restaurangen ska stänga Läs mer
  • Johan S skrev om Yolo
    Mycket bra och genomtänkta råvaror, smaker och dryck. Mycket professionell och kunnig serveringspersonal. Dyrt att beställa a la carte men ändå prisvärt för att vara Sverige (Sverige är ju vanligtvis för dyrt givet vad man får när det gäller restauranger). Synd att de stänger ner butiken! Läs mer
  • Tuula J skrev om Yolo
    Tack för en god och annorlunda brunch!
    Synd att ni stänger restaurangen!
    Tuula Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Yolo
    Utmärkt både service och kvalitet på maten. Läs mer
  • Catharina S skrev om Yolo
    Intressant och välsmakande mat kompositioner, fläckfri service, en mycket god upplevelse sammantaget Läs mer
  • Anna G skrev om Yolo
    Gott och trevligt. Skön stämning. Vissa smaker gifte sig inte riktigt i några utav rätterna. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Yolo
    Fantastisk förrätt och varmrätt. Ok efterrätt. Trevlig miljö. Synd att ni stänger. Läs mer
  • Johanna F skrev om Yolo
    Förätt o dessert god, huvudrätt sådär Läs mer
  • Eva G skrev om Yolo
    En helt igenom fantastisk middag. Trevlig personal, god mat och dryck och en mysig miljö. Synd bara att de stänger den 18:e. Läs mer
  • Catharina V skrev om Yolo
    Vänligt bemötande. God mat( som vanligt) lugn trevlig miljö Läs mer
  • Cecilia B skrev om Yolo
    Supernöjd med både service, miljö och mat Läs mer
  • Tina v skrev om Yolo
    Mycket bra! Hjälpsamma på alla sätt och mycket god mat.

Det enda man kan klaga på är priset på vinerna men det får man tacka monopolet för.

Synd att ni bommar igen. Läs mer
  • Jenny S skrev om Yolo
    Jätte bra och prisvärd. Trevlig lokal Läs mer
  • Olivia D skrev om Yolo
    Maten var god, uppfyllde förväntningar. Servicen var bra, det var mycket folk och jag gillar inredningen. Läs mer
  • Kristin S skrev om Yolo
    Mycket trevligt service och god mat Läs mer
  • Yolo
    Yolo skrev om Yolo
    Mycket bra lunch, trevligt bemötande! Läs mer
  • Helen T skrev om Yolo
    God mat och kunnig och uppmärksam service.
    Vi var mycket nöjda med kvällen.
    Hörde tyvärr av personalen att de stänger senare i februari. Läs mer
  • Göran E skrev om Yolo
    Mycket god mat och supertrevlig och engagerad personal. Läs mer
  • Anders S skrev om Yolo
    Tråkigt att Ni stänger. Yolo var bäst i Djursholm. Läs mer
  • Anna V skrev om Yolo
    Fantastisk mat,mysig
    Miljö och trevlig service. Läs mer
  • Inger E skrev om Yolo
    Bemötandet var det inget fel på. Ändå blev lunchen så misslyckad. Beställde Wallenbergare och bad att få det skirade smöret vid sidan om/ separat med resultat att ärtorna badade i fett då det skirade smöret hällts i ärtskålen. Det ledde dessvärre till magproblem resten av eftermiddagen. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Yolo
    En helhetsupplevelse - mycket bra och trevligt. Synd att de ska stänga! Läs mer
  • Suzanne A skrev om Yolo
    Vi blev genast omhändertagna på allra bästa sätt. Och så har det alltid varit när jag har besökt Yolo. Läs mer
  • Ingrid E skrev om Yolo
    Mycket god mat. Ev går menyn förenkla ngt. Tråkigt krogen ska stänga. Läs mer
    Yolo gillar detta
  • charlotta m skrev om Yolo
    supergod mat, trevlig servering, mycket folk men lätt att prata, schyst toalett Läs mer
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Yolo
    Välkomnade trevlig personal. Wallenbergare som badade i lite för mkt smör. annars gott. Läs mer
  • Anna U skrev om Yolo
    God mat, nära, trevligt. Rolig meny. Läs mer
  • Louise H skrev om Yolo
    Hej. Middag på YOLO för 4 personer, en rätt + 1 flaska gott vin.
    Vi fick en utsökt god, mycket vällagad och välsmakande tartelette med grönsaker, till denna en ack så liten bit skogsduva. Min make tog pulled rib med svartrot. Tyvärr hade man inte kokat svartroten tillräckligt så "gaser" höll honom vaken hela natten. Dessutom hade jag valt restaurangen för att se den nya målningen i baren.
    Men eftersom den var "upptagen" fick vi bara glutta genom ett draperi. Pas bien!
    I dyraste laget tyckte jag.
    Många hälsningar och tack Louise Hartzell Läs mer
  • Göran F skrev om Yolo
    Trevlig miljö, bra och personlig service, fantastisk mat Läs mer
  • Simon R skrev om Yolo
    Helt fantastiskt, har aldrig ätit så god middag. Toppbetyg Läs mer
  • Isabel U skrev om Yolo
    Mysig stämning, trevlig service och god mat.
    Det goda vinet vi blev rekommenderade till maten förhöjde verkligen smakupplevelsen!y Läs mer
  • Hayde J skrev om Yolo
    Väl mottaget , kuniga personal, god mat, fin atmosfär . 😊 Läs mer
  • Wilhelm A skrev om Yolo
    Hej, kom på en tisdag, kl 12 bästa lunchtid o bara ett annat bord upptaget! Snacks om öde. Konstaterade att lunchmenyn inte hade många alternativ, men vi tog affärsvarianten 2 rätter och lunchen smakade mycket bra. Förrätten med råbiff var bäst suverän, rödspättan var lite väl kokt men det är oerhört svårt tima med så små filéer. Trevlig betjäning! Läs mer
  • Andréanne S skrev om Yolo
    god lunch, trevlig personal. Bra service! Läs mer
  • Camilla J skrev om Yolo
    Långt ifrån första gången på Yolo.
    Men första gången på brunchen.
    Inspirerande koncept, hög nivå till bra pris och mycket bra och personlig service. Atmosfären är alltid outstanding på Yolo. De små rätterna och dryckerna ramlade in efterhand i god takt. Vi blev så sugna att vi beställde in 2 portioner till av en rätt och det var väl det enda som blev fel. Vi fick vänta så länge på den så att den kom samtidigt med kaffe, te och dessert. Och var dessutom inte riktigt samma rätt som vi tidigare beställt. Om det saknade vi kommunikation och tajming. Men struntsaker i sammanhanget. Yolo och upplevelsen som helhet är bara bäst. Läs mer
  • Astrid M skrev om Yolo
    Trevlig och kunnig personal. God mat och goda viner som passade maten. Vårt sällskap var nöjda och hade en trevlig kväll. Kommer gärna åter Läs mer
  • Helena W skrev om Yolo
    Trevlig stämning och god mat generellt. Känns tyvärr som om Yolo har fastnat i sitt menyutbud och väldigt mycket samma typ av smaker, vilket har varit på modet länge nu men som man börjar bli lite trött på. Skulle uppskatta en lite 'fräschare' meny och renare smaker. Lite nytänk behövs.
    Mvh Helena Wigart Läs mer
    Bra bord
    Snabb sevice
    God mat Läs mer
  • Anette H skrev om Yolo
    Sådär mat (smaklös schnitzel), trevlig miljö och personal om än lite snålt med kaffet. Läs mer
  • Nanna H skrev om Yolo
    Så besviken tyvärr - inte lika gott som vanligt och trist service. Och 55 kr för kranvatten?? Läs mer
  • Caisa M skrev om Yolo
    Trevligt bemötande. Själv åt jag kikärsbiffar med tsatsiki, det smakade bra. Mina väninnor, 2 st, åt schnitzel som de tyckte smakade bra, men de saknade citron och ev ansjovis plus att rätten såg lite färglös ut. Läs mer
  • Cecilia R skrev om Yolo
    Mysig lokal, trevlig personal och sååå gott. Lyxmat i förorten. Läs mer
  • Yeshi T skrev om Yolo
    Samtliga rätter som sällskapet beställde smakade dåligt. Mycket fett i maten, dåligt kryddat och smaklöst. Servitrisen verkade mycket bortkommen och ointresserad. Tris eftersom det har varit ett favorit ställe. Läs mer
  • Christian E skrev om Yolo
    Bra service! God mat dock inte i min smak lika stark avsmakningsmeny som vid förra besöket, säkerligen en smakfråga! Även lite trist att vi inte fick fönsterbordet som vi frågade efter i vår bokning som gjordes i november... Läs mer

Brunnsgränd 2-4, 11130, Stockholm