Middag

Middag

Middag en del av Yolo

Under middagen hos oss kan du som gäst välja fritt från vår a la carte meny eller luta dig tillbaka och avnjuta någon av våra färdiga menyer. Varmt välkommen!

311 omdömen om Middag

Lars H
Skrev om Middag en del av Yolo

Vi var mindre nöjda med förrätten (tatar på krabba och hummer), var lite ointressant. Däremot var vi mycket nöjda med våra huvudrätter (skogsduvs och ute).Jättetrevlig serveringspersonal. Mvh Lars Hesser

Kenneth L
Skrev om Middag en del av Yolo

Mycket god mat, både förätt och huvudrätt. Bra service med trevlig personal. Mycket tråkigt att restaurangen ska stänga

Johan S
Skrev om Middag en del av Yolo

Mycket bra och genomtänkta råvaror, smaker och dryck. Mycket professionell och kunnig serveringspersonal. Dyrt att beställa a la carte men ändå prisvärt för att vara Sverige (Sverige är ju vanligtvis för dyrt givet vad man får när det gäller restauranger). Synd att de stänger ner butiken!

Anna G
Skrev om Middag en del av Yolo

Gott och trevligt. Skön stämning. Vissa smaker gifte sig inte riktigt i några utav rätterna.

Per K
Skrev om Middag en del av Yolo

Fantastisk förrätt och varmrätt. Ok efterrätt. Trevlig miljö. Synd att ni stänger.

Johanna F
Skrev om Middag en del av Yolo

Förätt o dessert god, huvudrätt sådär

Eva G
Skrev om Middag en del av Yolo

En helt igenom fantastisk middag. Trevlig personal, god mat och dryck och en mysig miljö. Synd bara att de stänger den 18:e.

Cecilia B
Skrev om Middag en del av Yolo

Supernöjd med både service, miljö och mat

Tina v
Skrev om Middag en del av Yolo

Mycket bra! Hjälpsamma på alla sätt och mycket god mat. Det enda man kan klaga på är priset på vinerna men det får man tacka monopolet för. Synd att ni bommar igen.

Kristin S
Skrev om Middag en del av Yolo

Mycket trevligt service och god mat