en del av Yolo

VENDEVÄGEN 14, 182 69 Djursholm — Visa karta

4.4 / 5 i betyg — 288 rekommendationer
Under middagen hos oss kan du som gäst välja fritt från vår a la carte meny eller luta dig tillbaka och avnjuta någon av våra färdiga menyer. Varmt välkommen!

Läs vad 288 användare tycker om Middag

• Astrid M
    Astrid M skrev om Middag en del av Yolo
    Trevlig och kunnig personal. God mat och goda viner som passade maten. Vårt sällskap var nöjda och hade en trevlig kväll. Kommer gärna åter
  • Helena W
    Helena W skrev om Middag en del av Yolo
    Trevlig stämning och god mat generellt. Känns tyvärr som om Yolo har fastnat i sitt menyutbud och väldigt mycket samma typ av smaker, vilket har varit på modet länge nu men som man börjar bli lite trött på. Skulle uppskatta en lite 'fräschare' meny och renare smaker. Lite nytänk behövs.
    Mvh Helena Wigart
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket Bra ! Utmärkt mat, bra service och lugnt.
  • Catharina V
    Catharina V skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket kunnig personal.
    Bra bord
    Snabb sevice
    God mat
  • Nanna H
    Nanna H skrev om Middag en del av Yolo
    Så besviken tyvärr - inte lika gott som vanligt och trist service. Och 55 kr för kranvatten??
  • Yeshi T
    Yeshi T skrev om Middag en del av Yolo
    Samtliga rätter som sällskapet beställde smakade dåligt. Mycket fett i maten, dåligt kryddat och smaklöst. Servitrisen verkade mycket bortkommen och ointresserad. Tris eftersom det har varit ett favorit ställe.
  • Christian E
    Christian E skrev om Middag en del av Yolo
    Bra service! God mat dock inte i min smak lika stark avsmakningsmeny som vid förra besöket, säkerligen en smakfråga! Även lite trist att vi inte fick fönsterbordet som vi frågade efter i vår bokning som gjordes i november...
  • Wilhelm D
    Wilhelm D skrev om Middag en del av Yolo
    Utsökt mat och vin. Trevligt.
  • Helén S
    Helén S skrev om Middag en del av Yolo
    Middag på Yolo var som alltid en positiv upplevelse. Bra service med engagerad och kompetent personal.
    En kväll att minnas när vardagen
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Middag en del av Yolo
    Hög servicenivå!! Trevlig personal, god mat och ett utmärkt vin. Allt var på topp!
    Återkommer gärna inom kort1
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Middag en del av Yolo
    Trevligt bemötande av personal, tillmötesgående ur allergisynpunkt, mycket god mat. Tyvärr ingen tryckt vinlista, vilket begränsar valmöjligheter och förlitar sig lite väl mycket på personalens åsikt/kunnande.
  • Christer M
    Christer M skrev om Middag en del av Yolo
    Positivt överraskad, trevlig personal och god mat till ett rimligt pris. Hit vill vi gå igen
  • Mia L
    Mia L skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket bra mat och bra service! Efterrätten var den rätt som var minst bra, annars var allt tipptopp
  • Susan W
    Susan W skrev om Middag en del av Yolo
    We were visiting Stockholm from Scotland in December and wanted to go to a good restaurant to celebrate my birthday. I came across YOLO on an online British review and having got helpful information from YOLO staff about travelling from central Stockholm on public transport - it was very easy - we booked a table. We both chose tacos for starters, MOH taking the shrimp and my choice being the signature pork belly. Both were delicious. We then both had the venison. Coming from Scotland, venison is one of our favourites. Beautifully tender and perfectly cooked, this was excellent. We finished by sharing a traditional gingerbread house for desert. While I'm not overly keen on ginger, we wanted to try something seasonal and local. As well as looking very pretty on the plate, this was surprisingly light and enjoyable. Throughout, the staff were very helpful with excellent English. The chef was very visible plating up all evening, which was interesting to see, and came over twice to ask us how the food was. The restaurant was pretty full and there was a good atmosphere. With a glass of champagne, a glass of wine and a coffee each the cost was pretty much in line with what we would have have paid at home for a meal of this quality.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Middag en del av Yolo
    En gastronomisk upplevelse! Tack för en kväll som måste återupplevas...
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Middag en del av Yolo
    Yolo levererar en matupplevelse i världsklass.
  • Hans Peter L
    Hans Peter L skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket god service och utsökt mat!
    Vi var mycket nöjda och kommer tillbaks! Extra plus för att det går bra att ha hund med sig. Det tar vi nästa gång!
  • Helena S
    Helena S skrev om Middag en del av Yolo
    Fantastisk service och fantastisk mat. Som alltid!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Middag en del av Yolo
    Att äta middag på Yolo var en upplevelse. Gott och mycket trevligt. Inspirerar till fler besök!
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Middag en del av Yolo
    Trevlig och kunnig personal, mycket god och kreativ mat!
  • Meri W
    Meri W skrev om Middag en del av Yolo
    Fantastisk mat kombinerad med det perfekta vinet.
  • antonio g
    antonio g skrev om Middag en del av Yolo
    Yolo var en härlig uppleves, vet dock inte om det var på grund av sällskapet eller om det var den mysiga stämningen i restaurangen. Snacksen vara väldigt goda men allt föll lite under varmrätten. Efterrätterna var nog kvällens höjdare.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Middag en del av Yolo
    Alltid kreativa överraskningar o smaker. Så även igår.
    Skön o avkopplande fredagstämning o utmärkt personlig matsalspersonsal.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Middag en del av Yolo
    Magiskt gott som vanligt!! Några åt en god mix av tacos och nån förrätt och någon en varmrätt. Tack!!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Middag en del av Yolo
    Supertrevlig inredning, fantastisk mat och bra personal. Verkligen kul att det finns restauranger av denna kvalitet i bostadsområde utanför stan. Många lokala gäster skapar en kvarterkrogskänsla även om nivån på maten och miljön snarare är guide Michelin.
  • Tina R
    Tina R skrev om Middag en del av Yolo
    Fantastiska smaksensationer och supertrevligt, lite tätt mellan borden/andra sällskap.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Middag en del av Yolo
    Tyvärr inte lika bra som tidigare.
    Vissa rätter var bra som räktacos och tacos med fläsksida.
    Regnbågslaxen var en besvikelse alldeles för salt och inga intressanta smaker. Hälleflundran var dock bra. Chicken nuggets till barnen var helt ok. Yolo-dessert också helt ok men inte speciellt prisvärd.
    Servicen var inte mer än ok och totalupplevelsen långtifrån vad den varit tidigare tyvärr.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket god mat och fin service i en skön miljö!
    2016-11-04 Yolo svarar Magnus H
    Tack för dina fina ord! Välkommen åter.
  • Eric H
    Eric H skrev om Middag en del av Yolo
    Allt var super bra. Rekommenderas varmt.
  • Lars E
    Lars E skrev om Middag en del av Yolo
    Trevlig lokal, mycket bra mat och vänlig personal !
  • Ralph D
    Ralph D skrev om Middag en del av Yolo
    Alltid bra, god mat och bra service
  • Leena E
    Leena E skrev om Middag en del av Yolo
    Supergod mat, snabb och proffsig service
  • Pernila R
    Pernila R skrev om Middag en del av Yolo
    Bra mat, trevlig service. Personalen i det öppna köket stod synligt och kolkade dryck ur plastflaskor. Det gav inte ett trevligt intryck.
    2016-10-29 Yolo svarar Pernila R
    Hej Pernilla,
    Tack för din feedback. Glad att du hade en positiv upplevelse av Yolo. Vad gäller plastflaskorna så håller vi med och tar till oss ögonblickligen.
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Middag en del av Yolo
    Utmärkt service. Mycket god mat. Återvänder gärna
  • Lars H
    Lars H skrev om Middag en del av Yolo
    Vänligt bemötande om än litet splittrat flera personer var inblandade En annan lustig detalj att personalen valde att placera i alla gäster i ena delen av lokalen dvs halva lokalen var fullsatt och en halva stod tom Det kändes mest konstigt Aldrig upoplevt förut
    2016-10-28 Yolo svarar Lars H
    Hej Lars,
    Tack för din feedback. Skälet till att du upplevde att personalen satte alla på samma sidan av matsalen var att vi väntade på ett större sällskap. Då alla våra mindre bord är tillsammans på en sida, blev upplevelsen så. Jag hoppas att maten var god och att du var nöjd i övrigt.
  • Helena J
    Helena J skrev om Middag en del av Yolo
    We were received in a very polite and friendly manner. Thank you. The portions are a bit TOO SMALL- not enough ( I had to have a snack at home later in the evening)
    Had a feeling we were rushed through dinner- of course it was Saturday night. Not a place for a good and interesting conversation. But a nice place , will go again ( not on a weekend) but will be careful in recommending it for the reasons above. Thank you- still had a good evening though
    2016-10-28 Yolo svarar Helena J
    Thank you for your feedback. Yes, Saturday nights are always busy with a lot of guests. However, I am sorry that you felt rushed and that is not how it is supposed to be. Next time, let us know right away if you feel your portions a too small or if you are feeling rushed. We will do everything to make things right.
    Welcome back!
    Best regards
    Sarah Korduner / CEO Yolo
  • Christer L
    Christer L skrev om Middag en del av Yolo
    Grymt bra mat och trevligt som alltid!
  • Bigitta S
    Bigitta S skrev om Middag en del av Yolo
    kanon bra bemötande och maten var helt fantastisk
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket bra. Mat, servering och lokal håller högsta klass.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Middag en del av Yolo
    Proffsigt i allt! Trevligt bemötande och smakrik god mat.
  • Pim W
    Pim W skrev om Middag en del av Yolo
    Inte speciellt bra ! Bordet var inte färdigt, tog över 15 min. När vi väl fick beställa maten, så frågade ingen om någon dryck till maten.Detta gjorde att när förrätten kom in hade vi inget vin !
    Maten är av hög kvalitee, däremot är servicen under all kritik ! Bedrövligt dåligt!
    När vi fick vänta blev vi bjudna på rött vin, men jag ville ha ett alkoholfritt alternativ,
    blev erbjuden äppeljuice !! Ville inte ha det och bad om Ramlösa. Tog minst 10 min innan jag fick det.
    Service går inte att försvara. jag kommer att ge er en chans till och är det inte bättre då, så blir det sista gången.
    Pim Westlund
    2016-10-18 Yolo svarar Pim W
    Hej Pim,
    Vi ber om ursäkt att du fick en dålig upplevelse vid ditt besök hos oss. Tyvärr håller inte alla gäster tiden, därav var ert bord inte färdigt när ni kom. Hoppas ni ger oss en chans till så ska vi se till att ge er en positiv upplevelse istället.
    2016-10-20 Pim W svarar Yolo
    Hej !
    Att ni var försenade förstår jag med service nivån på personalen.
    Tycker att det är märkligt att du inte kommenterar personalen service nivå!
    Det är det största problemet utåt som du har. Har själv arbetat som restaurangchef i många år.
    Pim
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Pia D B
    Pia D B skrev om Middag en del av Yolo
    Vi tog avsmakningsmenyn 7 rätters. Vissa bitar bra andra inte bra.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Middag en del av Yolo
    Mycket gott och bra service! Bra variation på rätterna, i åt stora avsmakningsmenyn. Helt klart prisvärd!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Middag en del av Yolo
    Maten exceptionell servicen ganska dålig
    2016-10-18 Yolo svarar Tobias B
    Hej Tobias,
    Nästa gång ni kommer så ska både mat och service vara exceptionell.
    Vänligen Sarah / VD Yolo
  • Bo E
    Bo E skrev om Middag en del av Yolo
    Trevligt och familjärt, mycket bra!
    Maten var mycket bra och trevligt upplagd.
    Allt hade mycket hög klass.
  • Britt B
    Britt B skrev om Middag en del av Yolo
    Trevligt bemötande. Trevlig öppen miljö. God vällagad mat!
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Middag en del av Yolo
    Fantastisk mat och service. Varmt rekommenderat!
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Middag en del av Yolo
    Bra bemötande vid bokning,
    Bra bemötande i restaurangen.
    Maten smakade bra.
    Miljön var trevlig och bra akustik (inte för bullrigt).
  • Helena V
    Helena V skrev om Middag en del av Yolo
    Rekommenderar verkligen avsmakningsmenyerna. Helena
  • ulla l
    ulla l skrev om Middag en del av Yolo
    första intrycket var ett välbesökt ställe, litet, gemytligt, mkt msk.Lagom uppmärksam personal,kändes aldrig bortglömd men skulle inte vara fel om man presenterade att det fanns dö-goda tacos till aperetiffen. allt övrigt var super, maten magiskt god, väldigt duktiga och trevliga ungdomar som jobbar och kreerar på yolo. tack för en jätte fin kväll
Lunch
Brunch