Itx Sverige AB - Zara

1.9

8 omdömen om Itx Sverige AB - Zara

Kim D
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Bra kläder, helt i min smak. Personalen gjorde dock så att jag var tvungen att skriva en negativ kommentar. Skulle byta ett par skor som jag hade köpt men var tvungen att nästan tjata mig till det. Hade inte ens använt skorna och ville byta dom till ett par för samma peng i samma butik 1 vecka efter köpet. Jobba lite på att bli mer glada och positiva samt servicen

Ellen H
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Skulle returnera produkter i butik som jag hade köpt online men blev nekad då tiden löpt ut enligt kassörskan. Förklarade för henne att det inte alls stämmer men hon förstod ingenting och nekade returen. (Hon kunde knappt prata svenska). På grund av henne så kan jag inte returnera mina kläder när jag tom var inom dessa 30 dagar som de skryter om på sin hemsida. Detta är rena rama lurendrejeri. Nu sitter jag med kläder hemma för 4000-5000 kronor som inte passar mig. Kontaktat deras kundtjänst som inte alls är behjälpliga....

Rosita M
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Usch och fy för engelskspråkig personal på zara arkaden som är supertrevliga och inte alls serviceminded!!!!

Anna L
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Ger butiken noll i betyg pga deras otroligt dåliga vilja att hitta en lösning till att bevilja en retur m öppet köp pga smutsigt kvitto. Kontakten med manager och annan personal därefter för att vädja till en bättre lösning, var helt utan någon som helst serviceinriktning eller visad vilja att hjälpa eller föreslå någon lösning alls, trots att kvittot fanns, men QR - koden fungerade tyvärr ej. Tycker att man som butik och om man är rädd om sina kunder naturligtvis kan hitta en lösning till detta då det är så tydligt...

Camilla A
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Ohjälpsam och bitchig personal. Kom igen! Ni har handelsavtal och tjänar lika mkt som dem på Ica. Så sluta tro er så jävla mkt. Ert jobb är att sälja, sälja gör man genom att vara tillmötesgående, dvs TREVLIG OCH HJÄLPSAM. Urk Urk Urk va dålig service det är!

anna s
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Otrevlig personal och hämsk och otrevlig Store manager i Zara Arkaden . Aldrig mer handla där.

Sarah W
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Jag tycker att Zara är duktiga på att bidra till det senaste modet och samtidigt hjälper sina kunder på ett ytterst professionellt sätt.

Mikael H
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Mycket bra och trendiga kläder till ett klart vettigt pris. Personalen är dock aningen påstridiga. En stor fördel är läget, butiken ligger precis i stadskärnan.