Alla kategorier Webshop Zave Värmepumpshopen

Läs vad 3 kunder tycker om Zave Värmepumpshopen

• 2019-03-18

KRISTOFFER A skrev om Zave Värmepumpshopen
    Varning för dessa!

Fick en skadad pump. Lamellerna intryckta. Såg bedrövligt ut.. Supporten hävdar att det ju inte ser så kul ut men att det nog inte påverkar pumpens effektivitet, vilket många med mig hävdar att det visst gör. Har betalat för en ny Panasonic luftvärmepump men får en defekt och Zave tycker jag ska vara nöjd med det. Dom vägrar göra nått på priset och skickar ingen ny pump. Nu får jag ist betala 650:- i frakt för att få bort skrotet. Evn värdemiskning på pumpen skall dom också ha. Står i stjärnorna om ja ser det nära 14000:- jag redan betalat för pumpen igen.. Läs mer
  • 2018-11-22

Alexander H skrev om Zave Värmepumpshopen
    Värdelös support när det kommer till garantiärende och behov av reservdelar. Köpte en Panasonic LVP som efter 8mån gav upp. Installerade pumpen med egen tekniker pga landsbygd och följde därför zaves anvisning att felsöka med egen tekniker. Sen när vi sa vad som felat tog det flera månader att få fram ett elektronikkort. Har fortf efter 2månader inte fått kortet trots att det täcks av tillverkargaranti och inte kostar Zave ett smack att hjälpa till.
    Handla nån annastans för dom har uppenbarligen ingen fungerande rutin för support. Läs mer
  • Jourstäd Umeå

2017-06-02

Jourstäd Umeå skrev om Zave Värmepumpshopen
    Superbra företag som säljer värmepumpar, AC och liknande online. Fick väldigt bra hjälp då jag köpte min värmepump. Rekommenderas verkligen! Läs mer
Sveavägen 33, 11134, STOCKHOLM