Osteopat Anna Tifelt

Ring 073-512 67 31 www.dalenshalsoklinik.se

19 omdömen om Osteopat Anna Tifelt

Ann M
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Ungdomlig entusiasm och mycket duktig. Sockerdrickan i tårna försvann redan första dagen.

Marie Ann-Christine E
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Trevligt bemötande, gav bra information, tydlig och jag är nöjd med min behandling.

Benjimin R
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Hej jag fick utmärkt bemötande. Kändes som hon gjorde en mycket grundläggning av mig och mina symtom. Kan varmt rekommendera att gå till henne.Känns också att jag kommer rekommendera henne till andra om jag får frågor.

Christine L
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Professionellt bemötande, förtroende ingivande. Osteopatisk behandling bokat pga ryggskott.

Izabela S
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Professionell. Trevlig. Mycket kunskap.

Niclas T
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

jag blev väldigt väl bemött och fick en behandling som jag var väldigt nöjd med å så även min kropp! hon var väldigt kunnig men kunde också ta med nyporna när det behövdes

Kristina S
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

hon var kunnig och förklarade bra.

Anette S
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Tycker Anna är väldigt duktig Kände mig mycket rörligare dagen efter. Kommer absolut att fortsätta gå hos henne

Jenny I
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Varmt och professionellt! Gav mig rörlighet tillbaka redan på första besöket utan att använda hårda metoder. Jag är otroligt imponerad och ångrar enbart att jag inte gått tidigare! Kommer att boka en ny osteopatisk behandling, för att få hjälp med resten 🥰

Cecilia K
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Hon är väldigt duktig och kompetent. Gav även bra redskap för att kunna förebygga framtida skador

Ulla R
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Mycket revligt bemött o fick diagnos o behandling för olika krämpor. Vä höft blev snabbt bättre, fick en liten känning vid längre promenad. Hö axel är fortfarande inte under kontroll. Nytt besök 10 januari.

Eva K
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Bra behandling och trevligt bemötande

Sara M
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Mycket proffesionell med ett otroligt varmt bemötande.

Åsa M
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Anna är en mycket duktig och trevlig osteopat. Jag har problem med spänningshuvudvärk som inte släpper oavsett hur många värktabletter jag tar. Behandling av Anna hjälper direkt. Jag har även haft rygg/höftproblem där Anna sett att jag låtit ryggen bli för rak och tappat svanken. Med Annas behandling och en bättre hållning har även detta blivit mycket bättre.

Lisbeth J
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Anna hade ett väldigt bra bemötande och jag fick ett väldigt bra förtroende för henne. Att hon skulle kunna hjälpa mig med mina besvär. Hon är väldigt kunnig och var bra på att berätta vad hon gjorde och hur det skulle hjälpa mig. Jag fick behandling i Ostepati. Är väldigt nöjd med Anna och återkommer gärna till henne.

Aldrig m

Super!

Katarina A
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Anna är väldigt proffsig och duktig på sitt arbete. Kan verkligen rekommendera henne.

Stefan D
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Lyhörd bra behandling, hjälpte för min muskel åkomma, rekommenderar henne varmt!

Tuve K
Skrev om Osteopat Anna Tifelt

Tycker hon gör ett väldigt bra jobb. Köpte osteopati. Som det ser ut nu så kommer jag att fortsätta med hennes tjänster