24.se

Norra Långgatan 18, 392 32 Kalmar — Visa karta

3.2 i betyg av av 5 omdömen

Säljer mobiltelefoner och tillbehör på Internet.

Läs vad 5 kunder tycker om 24.se

• 2019-08-19

Kent B skrev om 24.se
    Fattade pennan för att gnälla då la till fraktvalet "Express" men det tog tre dagar att få varan. Men upptäckte att 24.se

- Snabbt betalat tillbaka frakten enligt deras leveransgaranti då tog mer än två dagar
    - I utcheckningen förtydligat att "Express" betyder att de packar och skickar samma dag
    - På kundtjänstsidan om leveranser skrivit väldigt exakt vad "Express" betyder.

Innan ändringen var det väldigt otydligt. I utcheckningen stod som att "Express" betyder att får paketet nästa dag. Vilket fick mig att tro att varan skickades som expressbrev/expresspaket via tex Postnord. Så är det inte, varan skickas med vanlig post. Valet "Express" handlar bara om 24.se interna hantering som sker snabbt.

Är sällan som företag bryr sig när påpekar att deras texter är felaktiga. Lysande 24.se! :) Läs mer
  • Jocke P

2018-08-30

Jocke P skrev om 24.se
    Grymt snabb leverans av nes classic mini. 👍 Läs mer
  • Mikael L

2018-05-08

Mikael L skrev om 24.se
    Köpte 5st samsung original laddare med usb kabel men fick bara laddaren utan usb kabel och inte är det original utan kopior och dom svarar inte på supporten Läs mer
    Mikael L gillar detta
  • 2017-05-11

Björn N skrev om 24.se
    Jag tycker de är snabba och bar bra prisvärda prylar. De få gånger sakerna inte har fungerat så har de snabbt blivit utbytta Läs mer
  • 2015-01-15

Rickard O skrev om 24.se
    Deras kundservice är säkert bra när den fungerar.
    Men för min del var det min sista order.
    Då inget verkar kunna bli rätt.
    Tråkigt med annars bra sortiment. Men när det gäller att spara pengar på mobiltillbehör så skall man köpa i butik direkt. Så man slipper dessa problem som jag har haft. Läs mer