Isa Håkanson

Isa Håkanson

Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Jag har jobbat som frisör i 10 år. Jag älskar mitt jobb och tycker speciellt att färga är superkul. Klipper, färgar och gör löshår.

17 omdömen om Isa Håkanson

Sedan starten hos Reco 2015
Mikael L
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Världens bästa frisörska, helt enkelt! Har gått hos henne i många år och är alltid supernöjd när jag går därifrån. Hon är jätteduktig och förstår hur jag vill ha det samt är supertrevlig att prata med. Hon får mina varmaste rekommendationer!!! /Micke

Lotta J
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Isa är min frisör sedan mer än 15 år. Hon är kunnig, pålitlig och väldigt trevlig. Jag är alltid nöjd med hennes förslag på hur mitt hår ska se ut. Det är en fröjd att gå och klippa sig hos henne och på Huvudverk. En lugn och avkopplande stund mitt i all annan stress.

Nathalie Ö
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Lämnar alltid stolen tok nöjd! Tipsar alltid henne till alla jag känner!

Robin A
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Bästa och trevligaste frisören i Stockholm

Caroline B
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Jag klipper mig och gör slingor hos Isa på Huvudverk. Hon är otroligt duktig och proffsig. Sätter färgen precis exakt och perfekt. Bästa frisören jag haft! /Caroline

Alici O
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Jag har gått till Isa kontinuerligt under flera års tid för klippning och slingning, och jag har alltid varit nöjd. Man märker att Isa är en erfaren frisör som vet vad hon gör, och jag kan varmt rekommendera henne.

Malin S
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Att komma till Isa på Huvudverk är värsta lyxen! Man känner sig otroligt ompysslad och blir alltid nöjd! Till och med när man kommer dit och är som tröttast så går man därifrån med ny energi och ett väldigt snyggt hår!

Ylva H
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Bästa frisören i Stockholm !!! Känsla för färger och frisyrer!

Nathalie S
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

känner mig alltid lika nöjd och ompysslad när jag går där ifrån! Bästa frisören, Isa lyssnar verkligen på vad du har för önskemål! Rekommenderar alla att gå till henne.

Carl P
Skrev om Isa Håkanson en del av 4 Huvudverk

Bäst service och kvalitet. Enkelt, då kommer kunderna om och om igen......