Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan 4 Huvudverk

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, 113 25 Stockholm — Visa karta

4 Huvudverk är en fulländad skönhetssalong med allt för kropp och själ.

Vi som jobbar här är frisörer och dipl. hudterapeuter. Kom in och bli fin i håret, vi utför allt ifrån klippning, färgning och hårförlängning. Vi utför även hudvårdsbehandlingar med produkter från Exuviance samt erbjuder vi den djupverkande hudrengöringsmetoden Elsa Hjeronymus.

Vi strävar efter att du som kund ska känna dig lyxigt ompysslar så ta en paus från vardagspulsen och skäm bort dig själv!

Läs vad 48 kunder tycker om 4 Huvudverk

Jag är supernöjd med Sandras klippning. Hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Rebecka S skrev om 4 Huvudverk
    Fantastisk service! Alltid nöjd, bra pris och tillgänglighet!! Läs mer
  • Sara M skrev om 4 Huvudverk
    Gick från mörkt hår till ljust och blev väldigt nöjd. Sandra är inte bara en duktig frisör utan även en härligt person! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om 4 Huvudverk
    Världens bästa frisörska, helt enkelt! Har gått hos henne i många år och är alltid supernöjd när jag går därifrån. Hon är jätteduktig och förstår hur jag vill ha det samt är supertrevlig att prata med. Hon får mina varmaste rekommendationer!!!
    /Micke Läs mer
  • Herman B
    Herman B skrev om 4 Huvudverk
    Jag hade varit hos en annan frisör och klippt mig, blev riktigt missnöjd. Då hittade jag Sandra via hennes rekommendationer här på Reco och hon styrde verkligen upp min frilla! Ångrar att jag inte gick till Sandra på en gång, kommer fortsätta att gå till henne, riktigt bra och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Linnea N
    Linnea N skrev om 4 Huvudverk
    Sandra är underbar, hade inte vart hos frisören på väldigt många år, fick tips av en kollega och efter att ha läst alla hennes rekommendationer här på reco.se var det inte ett svårt beslut.
    Kommer definitivt besöka Sandra igen! =) Läs mer
  • Christoffer G skrev om 4 Huvudverk
    Superb service och kundbemötande Läs mer
  • Lotta J skrev om 4 Huvudverk
    Isa är min frisör sedan mer än 15 år. Hon är kunnig, pålitlig och väldigt trevlig. Jag är alltid nöjd med hennes förslag på hur mitt hår ska se ut. Det är en fröjd att gå och klippa sig hos henne och på Huvudverk. En lugn och avkopplande stund mitt i all annan stress. Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om 4 Huvudverk
    Jag älskar att Sandra ser möjligheter istället för problem. Jag började nämligen gå till Sandra efter att jag exprementerat med färg hemma och blivit GRÖN!
    Alla salonger jag gick till nekade mig hjälp då de inte kunde "rädda" mitt hår.
    Sandra tog en titt på håret, funderade lite och sa sedan
    - Det här löser vi.
    Efter bara någon timme hade hon fått bort den gröna och bruna färgen i mitt hår och jag gick därifrån som en stolt nyklippt blondin :)
    Sandra HÖR och SER dig! Säg bara vad du vill ha så löser hon det, ingenting är omöjligt för henne och du får alltid ett enormt bra/snyggt resultat.

Sandra rekommenderas HÖGT av mig. Läs mer
    Sara K gillar detta
  • Nathalie Ö skrev om 4 Huvudverk
    Lämnar alltid stolen tok nöjd! Tipsar alltid henne till alla jag känner! Läs mer
  • Robin A skrev om 4 Huvudverk
    Bästa och trevligaste frisören i Stockholm Läs mer
  • Jocke E skrev om 4 Huvudverk
    Otroligt nöjd med frisyren och alltid uppstyrt till 100% Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om 4 Huvudverk
    Jag klippte mig hos Sandra och blev väldigt nöjd. Hon var mån om att resultatet skulle bli bra och priset var fullt rimligt sett till resultatet. Jag kommer att gå dit igen! Läs mer
    Linnea N gillar detta
  • Sara K skrev om 4 Huvudverk
    Kanon trevlig tjej.
    Sandra är flexibel på tider och kommer med bra förslag på förbättringar både när det gäller färg och hårvård. :-)

Jag färgar mitt hår och är en "svår" kund som inte räds att säga ifrån om jag är missnöjd med något, men Sandra har överträffat mina förväntningar varje gång!

Rekommenderas det varmaste till alla med höga krav på sin frisör! Läs mer
  • Birgitta K skrev om 4 Huvudverk
    Den bäst frisören i Vasastan ! Läs mer
  • Caroline B skrev om 4 Huvudverk
    Jag klipper mig och gör slingor hos Isa på Huvudverk. Hon är otroligt duktig och proffsig. Sätter färgen precis exakt och perfekt.
    Bästa frisören jag haft!
    /Caroline Läs mer
  • Alici O skrev om 4 Huvudverk
    Jag har gått till Isa kontinuerligt under flera års tid för klippning och slingning, och jag har alltid varit nöjd. Man märker att Isa är en erfaren frisör som vet vad hon gör, och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Malin S skrev om 4 Huvudverk
    Att komma till Isa på Huvudverk är värsta lyxen! Man känner sig otroligt ompysslad och blir alltid nöjd! Till och med när man kommer dit och är som tröttast så går man därifrån med ny energi och ett väldigt snyggt hår! Läs mer
  • Ylva H skrev om 4 Huvudverk
    Bästa frisören i Stockholm !!! Känsla för färger och frisyrer! Läs mer
  • Nathalie S skrev om 4 Huvudverk
    känner mig alltid lika nöjd och ompysslad när jag går där ifrån! Bästa frisören, Isa lyssnar verkligen på vad du har för önskemål! Rekommenderar alla att gå till henne. Läs mer
  • Lena W skrev om 4 Huvudverk
    Bra service och trevligt bemötande.Kunnig. Läs mer
  • Bertil I skrev om 4 Huvudverk
    Hela familjen, far mor och dotter, utmyttjar Huvudverk. Läs mer
  • Carl P skrev om 4 Huvudverk
    Bäst service och kvalitet. Enkelt, då kommer kunderna om och om igen...... Läs mer
  • Rebecca G skrev om 4 Huvudverk
    Fantastiska Isa på härliga Huvudverk. Man känner sig alltid som en ny och lite coolare medborgare när man går därifrån. Duktig och nogrann och hon ser till att Du är ordentligt nöjd innan du får lämna salongen. Läs mer
  • Dick U skrev om 4 Huvudverk
    Isa är trevlig och håller en hög service nivå, dessutom är hon duktig på att klippa. Det är alltid roligt att klippa sig hos Isa. Läs mer
  • Nathalie S skrev om 4 Huvudverk
    Den absolut bästa salongen i Stockholm. Läs mer
  • Magnys L skrev om 4 Huvudverk
    Superbra och supertrevlig frisör som jag mer än gärna rekommenderar! Läs mer
  • Urban F skrev om 4 Huvudverk
    Med en bra kombination av härligt bemötande och bra frisörkunskap är det ett nöje att gå till Isa på Huvudverk Läs mer
  • Pontus T skrev om 4 Huvudverk
    Fantastiskt kompetent frisör! Trevligt bemötande. Bra på olika typer av frisyrer. Läs mer
  • Linn J
    Linn J skrev om 4 Huvudverk
    Alltid supernöjd!! Isa gör alltid mitt hår så fräscht och fint trots mina hemska utväxter. Hon är helt enkelt BÄST!!! Läs mer
  • Elisabet E skrev om 4 Huvudverk
    Världens bästa frissa mycket kunnig med både klippning och färgning och dessutom mycket trevlig rekommenderar starkt. Elisabet E Läs mer
  • Lisa L skrev om 4 Huvudverk
    Toppenbra! Pålitlig, trevlig och erfaren. Läs mer
  • Anki K
    Anki K skrev om 4 Huvudverk
    När jag går till Sandra och blir fixad i håret kan jag alltid känna mig säker på att det blir bra. Sandra är också väldigt flexibel och snabb när jag vill ha tid :D. Därför rekommenderar jag Sandra. Läs mer
  • Jonathan G skrev om 4 Huvudverk
    Jättebra frisör har klippt mig hos Sandra på Huvudverk i flera år och blir alktid nöjd. Läs mer
  • Daniel S skrev om 4 Huvudverk
    Snygga klippningar! Känner mig alltid nöjd! Sandra och Huvudverk kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om 4 Huvudverk
    Fantastiskt duktig och originell. Det är alltid trevligt och det blir alltid bra! Läs mer
  • Ewa O skrev om 4 Huvudverk
    Våran frisör Sandra på Hufvudverk/Västmannagatan är bäst. Kunden i fokus gör alltid det bästa för hårets bästa. Ewa:* Läs mer
  • Helena V skrev om 4 Huvudverk
    Sandra har varit min frisör sen 2001. Behöver jag säga mer än så :)
    Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Maria V skrev om 4 Huvudverk
    Riktigt bra frisör som är bra på att lyssna o klippa som en vill! Läs mer
  • Nadja G skrev om 4 Huvudverk
    Mkt bra ställe och Sandra är kreativ, engagerad, tålmodig och har verkligen en konstnärlig ådra i allt hon gör. Det är inte "bara" klippa hår och färga, det finns fler dimensioner. Tycker också om att hon tydligt säger vad hon tycker/tänker blir bra, skulle passa eller ej gällande färger, proportioner etc. Läs mer
  • Janina D skrev om 4 Huvudverk
    Grymt duktiga frisörer med jätte bra service. Fin salong och man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om 4 Huvudverk
    Bästa frisören (Sandra) och salongen (Huvudverk) som jag varmt kan rekommendera. Jag har klippt mig hos Sandra i nästan 10 års tid och alltid blivit jättenöjd så för mig finns det ingen anledning att byta frisör då jag har provat andra men alltid kommit tillbaka till Sandra :D//Vickan! Läs mer
  • Gunilla L skrev om 4 Huvudverk
    Alltid mycket nöjd med mitt hår, har blivit trevligt bemött. Med andra ord helt nöjd. Läs mer
  • Stefan L skrev om 4 Huvudverk
    Jätteduktiga frisörer och utomordentlig service! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Camilla R skrev om 4 Huvudverk
    Detta är ett toppenställe! Bra hudvård till bra pris. Nöjd kund under många år/Camilla Läs mer
  • Marie L skrev om 4 Huvudverk
    Ett varmt och personligt omhändertagande.
    Proffsigt och noggrant med bra produkter. Läs mer
  • Ingegärd H skrev om 4 Huvudverk
    En hudterapeut som kan ALLT om huden! Super! Läs mer