Sandra - Frisör

Sandra - Frisör

Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag har jobbat som frisör i 13 år och min favorit syssla är att färga och klippa hår!

22 omdömen om Sandra - Frisör

Sedan starten hos Reco 2015
Marie-Louise G
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Marie-louise M
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag är supernöjd med Sandras klippning. Hon kan varmt rekommenderas.

Rebecka S
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Fantastisk service! Alltid nöjd, bra pris och tillgänglighet!!

Sara M
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Gick från mörkt hår till ljust och blev väldigt nöjd. Sandra är inte bara en duktig frisör utan även en härligt person! Rekommenderas varmt.

Herman B
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag hade varit hos en annan frisör och klippt mig, blev riktigt missnöjd. Då hittade jag Sandra via hennes rekommendationer här på Reco och hon styrde verkligen upp min frilla! Ångrar att jag inte gick till Sandra på en gång, kommer fortsätta att gå till henne, riktigt bra och kan verkligen rekommendera henne.

Linnea I
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Sandra är underbar, hade inte vart hos frisören på väldigt många år, fick tips av en kollega och efter att ha läst alla hennes rekommendationer här på reco.se var det inte ett svårt beslut. Kommer definitivt besöka Sandra igen! =)

Christoffer G

Superb service och kundbemötande

Petra W
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag älskar att Sandra ser möjligheter istället för problem. Jag började nämligen gå till Sandra efter att jag exprementerat med färg hemma och blivit GRÖN! Alla salonger jag gick till nekade mig hjälp då de inte kunde "rädda" mitt hår. Sandra tog en titt på håret, funderade lite och sa sedan - Det här löser vi. Efter bara någon timme hade hon fått bort den gröna och bruna färgen i mitt hår och jag gick därifrån som en stolt nyklippt blondin :) Sandra HÖR och SER dig! Säg bara vad du vill ha så löser hon det, ingenting...

Sara K gillar detta
Jocke E

Otroligt nöjd med frisyren och alltid uppstyrt till 100%

NOEL H
Skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk

Jag klippte mig hos Sandra och blev väldigt nöjd. Hon var mån om att resultatet skulle bli bra och priset var fullt rimligt sett till resultatet. Jag kommer att gå dit igen!

Linnea I gillar detta