Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan 4 Huvudverk Sandra - Frisör

en del av 4 Huvudverk

Västmannagatan 49, 113 25 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 22 rekommendationer
Jag har jobbat som frisör i 13 år och min favorit syssla är att färga och klippa hår!

Läs vad 22 användare tycker om Sandra - Frisör

• Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.
  • Marie-louise M
    Marie-louise M skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jag är supernöjd med Sandras klippning. Hon kan varmt rekommenderas.
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Fantastisk service! Alltid nöjd, bra pris och tillgänglighet!!
  • Sara M
    Sara M skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Gick från mörkt hår till ljust och blev väldigt nöjd. Sandra är inte bara en duktig frisör utan även en härligt person! Rekommenderas varmt.
  • Herman B
    Herman B skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jag hade varit hos en annan frisör och klippt mig, blev riktigt missnöjd. Då hittade jag Sandra via hennes rekommendationer här på Reco och hon styrde verkligen upp min frilla! Ångrar att jag inte gick till Sandra på en gång, kommer fortsätta att gå till henne, riktigt bra och kan verkligen rekommendera henne.
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Sandra är underbar, hade inte vart hos frisören på väldigt många år, fick tips av en kollega och efter att ha läst alla hennes rekommendationer här på reco.se var det inte ett svårt beslut.
    Kommer definitivt besöka Sandra igen! =)
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Superb service och kundbemötande
  • Petra W
    Petra W skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jag älskar att Sandra ser möjligheter istället för problem. Jag började nämligen gå till Sandra efter att jag exprementerat med färg hemma och blivit GRÖN!
    Alla salonger jag gick till nekade mig hjälp då de inte kunde "rädda" mitt hår.
    Sandra tog en titt på håret, funderade lite och sa sedan
    - Det här löser vi.
    Efter bara någon timme hade hon fått bort den gröna och bruna färgen i mitt hår och jag gick därifrån som en stolt nyklippt blondin :)
    Sandra HÖR och SER dig! Säg bara vad du vill ha så löser hon det, ingenting är omöjligt för henne och du får alltid ett enormt bra/snyggt resultat.

Sandra rekommenderas HÖGT av mig.
    Sara K gillar detta
  • Jocke E
    Jocke E skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Otroligt nöjd med frisyren och alltid uppstyrt till 100%
  • Noel H
    Noel H skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jag klippte mig hos Sandra och blev väldigt nöjd. Hon var mån om att resultatet skulle bli bra och priset var fullt rimligt sett till resultatet. Jag kommer att gå dit igen!
    Linnea N gillar detta
  • Sara K
    Sara K skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Kanon trevlig tjej.
    Sandra är flexibel på tider och kommer med bra förslag på förbättringar både när det gäller färg och hårvård. :-)

Jag färgar mitt hår och är en "svår" kund som inte räds att säga ifrån om jag är missnöjd med något, men Sandra har överträffat mina förväntningar varje gång!

Rekommenderas det varmaste till alla med höga krav på sin frisör!
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Toppenbra! Pålitlig, trevlig och erfaren.
  • Anki K
    Anki K skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    När jag går till Sandra och blir fixad i håret kan jag alltid känna mig säker på att det blir bra. Sandra är också väldigt flexibel och snabb när jag vill ha tid :D. Därför rekommenderar jag Sandra.
  • Jonathan G
    Jonathan G skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Jättebra frisör har klippt mig hos Sandra på Huvudverk i flera år och blir alktid nöjd.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Snygga klippningar! Känner mig alltid nöjd! Sandra och Huvudverk kan jag varmt rekommendera.
  • Anna S
    Anna S skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Fantastiskt duktig och originell. Det är alltid trevligt och det blir alltid bra!
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Våran frisör Sandra på Hufvudverk/Västmannagatan är bäst. Kunden i fokus gör alltid det bästa för hårets bästa. Ewa:*
  • Helena V
    Helena V skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Sandra har varit min frisör sen 2001. Behöver jag säga mer än så :)
    Är väldigt nöjd.
  • Maria V
    Maria V skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Riktigt bra frisör som är bra på att lyssna o klippa som en vill!
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Mkt bra ställe och Sandra är kreativ, engagerad, tålmodig och har verkligen en konstnärlig ådra i allt hon gör. Det är inte "bara" klippa hår och färga, det finns fler dimensioner. Tycker också om att hon tydligt säger vad hon tycker/tänker blir bra, skulle passa eller ej gällande färger, proportioner etc.
  • Janina D
    Janina D skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Grymt duktiga frisörer med jätte bra service. Fin salong och man känner sig alltid välkommen.
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Sandra - Frisör en del av 4 Huvudverk
    Bästa frisören (Sandra) och salongen (Huvudverk) som jag varmt kan rekommendera. Jag har klippt mig hos Sandra i nästan 10 års tid och alltid blivit jättenöjd så för mig finns det ingen anledning att byta frisör då jag har provat andra men alltid kommit tillbaka till Sandra :D//Vickan!
Isa Håkanson

Västmannagatan 49, 113 25 Stockholm