Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan A B C Färgekonomi AB

A B C Färgekonomi AB

Birger Jarlsgatan 65, 113 56 Stockholm — Visa karta

Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära A B C Färgekonomi AB:

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Läs vad 1 kund tycker om A B C Färgekonomi AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om A B C Färgekonomi AB
    Proffsig affär med kunnig personal och stort utbud. Har även udda produkter. Det stora problemet är dock att det är svindyrt, lite beroende på vad du köper. En exakt likadan pensel kan t ex vara dubbelt så dyr som på andra ställen, medan en vanlig färgburk kostar ungefär lika mycket.

Du kan också hyra verktyg, vilket är förvånansvärt billigt, kanske för att kvaliteten är lite eftersatt. Jag hyrde t ex en golvslipmaskin som kändes lite sliten, bl a annat var ett hjul snett som gjorde maskinen svår att föra.

Birger Jarlsgatan 65, 113 56 Stockholm