AÅMO bygg AB

AÅMO bygg AB

Välkommen till AÅMO bygg AB
Låt proffsen göra jobbet.

AÅMO bygg är ett företag inom byggbranschen. Vi har samlat de bästa yrkesarbetarna och tillsammans har vi mångårig erfarenhet. Vi värdesätter hög kvalitet och arbetsmoral. Genom att gå i spetsen för hållbarhet erbjuder vi konkurrenskraftiga lösningar. Med våra värderingar och en attraktiv affärsmodell bidrar vi till att skapa en hållbar framtid för kunder.

AÅMO bygg AB är en byggfirma som erbjuder sina tjänster i form av rivning och renovering. Vi utför snickeri samt måleri arbeten i Stockholmsregionen. Våra arbetsgivare är båda industriella och privata kunder. Våra medarbetare har de kvalifikationer som krävs för att utföra olika slags arbeten. Vi på AÅMO bygg AB tror på goda relationer, öppenhet och transparens. Vi satsar på kvalitet och kontinuerlig utveckling. Med en professionell och strukturerad projektledning, noggrann kalkylering och tydlighet i offert/anbud är vi alltid en pålitlig byggpartner. Vi gör alltid det vad vi lovar.

Läs vad 6 kunder tycker om AÅMO bygg AB 2

2022-06-27 Verifierad kund
    Rivit gammal altan och byggt ny.
    Mycket bra resultat.
    Trevliga, punktliga.
    Har inget att anmärka på.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Ett projekt väl utfört från start, skickliga och professionella hantverkare med ett öga för detaljer. Höll både budget och tidsplan och dialogen under arbetets gång fungerade utmärkt!
    Kan varmt rekommendera AÅMO bygg AB och behöver jag hjälp i framtiden kommer jag definitivt anlita Aleks och hans team igen!
    Stort tack för ett fint arbete.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Kompetenta och lösningsorienterade.
    Flexibla problemlösare.

Inget strul, ett tidskritiskt projekt, tidplan höll.

Ombyggnation av ett soprum till en undercental samt flytt av soprummet genom ombyggnation av ett cykelförråd till ett nytt större miljörum.
    Tack för förtroendet!!! AÅMO bygg AB
    2021-05-25 Verifierad kund
    Köpte en renovering av kök, samt golvbyte. Mycket bra bemötande, bra pris och jag fick bra tips om hur jobbet kunde göras! De ska jag anlita igen.
    2021-05-13 Verifierad kund
    Anlitade AÅMO bygg för altan och staket bygge.
    Resultatet blev mycket bättre än förväntat. Mycket trevliga och professionella grabbar. Vi rekommenderar AÅMO verkligen ock kommer att anlita dom för mer jobb.
  • 2021-03-11 Spontant omdöme
    Renovering av kök, målning, golvläggning. Alex är supertrevlig och lätt att ha att göra med. Mycket nöjd med resultatet, varmt rekommenderas.