Aba Städ

Aba Städ

www.abastad.se
  • Badge2023

Aba Städ är en städfirma som erbjuder högkvalitativa städtjänster. Vi har en stor passion för städning och strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Vi är stolta över att erbjuda en nöjdkundgaranti, detta gör att du kan vara trygg i att vi sköter vårt jobb. Annars ser vi till att göra jobbet igen. Våra...

18 omdömen om Aba Städ

Emma Kristina Birgitta L

De ställde upp och hjälpte oss med väldigt kort varsel. Städningen blev väldigt bra utförd.

Svar från Aba Städ

Bästa Emma , Tusen Tack 🙏🏻 för de positiva kommentarerna, dessa kommentarer motiverar oss för framtiden, vi hoppas att vi kommer att hjälpa dig igen i framtiden, tack för ditt förtroende för oss . Med vänlig hälsning ABBA på , ABA Städ 💙💚🧡

Emma I
Skrev om Aba Städ

Fönstren har aldrig varit så rena och fina! Kommer definitivt anlita dem igen 👍

Svar från Aba Städ

Hej , Emma . Tack så mycket för en så bra kommentar, vi är ännu mer motiverade av kommentarerna från våra kära kunder att vara närmare dig i framtiden för att möta dina behov med positiv energi och underbart arbete. Med vänlig hälsning ABBA på , ABA Städ 💙💚🧡

Esad M
Skrev om Aba Städ

Jag har köpt tjänster av ABA Städ i 3-4 år. Och jag är mycket nöjd med städningen. Fantastiska , Personal som sköter sina jobb perfekt.

Daniel M
Skrev om Aba Städ

Anlitade Aba städ för att rengöra min soffa. Blev som ny! Väldigt noggranna. Kan varmt rekommendera!

Svar från Aba Städ

Vi är glada att höra dessa underbara recensioner från våra kunder, vi är ännu mer motiverade och fokuserade på arbetet och för en ljus framtid att vara så nära våra kunder som möjligt. Med vänlig hälsning ABBA på , ABA Städ 💙💚🧡

Erik Niclas Å

Bra kvalitet och alltid i tid enligt överenskommet! Städar butik 1ggn/vecka

Svar från Aba Städ

När vi hör bra kommentarer motiverar de oss ännu mer inför framtiden. Vi tackar er från hjärtat för det förtroende ni har för oss och det utmärkta samarbete vi har som företag. Vi gör alltid allt vi kan för att varje kund ska vara nöjd, oavsett vilken tjänst vi anlitas för. Med vänlig hälsning ABBA på , ABA Städ 💙💚🧡

Iván A
Skrev om Aba Städ

The experience was great! Easy to pick up and leave the kicks, very nice treatment and the house is looking great. I couldn't be happier!

Svar från Aba Städ

Hi Ivan , Thank you very much for your trust in us and , We are happy to read such good comments from our satisfied and dear customers.🥰 Sincerely, ABBA at , ABA Städ 💙💚🧡

Ayan W

Mycket bra Jag är jättenöjd

ABA S och Ayan W gillar detta
Emma W
Skrev om Aba Städ

Supernöjd med flyttstädningen. Så trevligt bemötande, bra service från början till slut och VERKLIGEN proffsigt städat. Tack ABA Städ!! 👏🏼

Rim K
Skrev om Aba Städ

Väldigt duktig på städ och underbar som människa! Jag är jättenöjd att valde ABBA för flyttstädning, det är professionell städning. Tack så mycket ABBA

Eva L
Skrev om Aba Städ

Med omsorgsfullt proffsigt arbete blir min lägenhet ren och fräsch, tack vare Abba. Kan inte göras bättre! Härligt att se en stolt yrkesman i aktion!

Andrea B
Skrev om Aba Städ

Utför ett mycket ordentligt arbete på effektiv tid och är pålitlig.

Johan Fredrik L

Professionell och noggrann städning.

Leif F
Skrev om Aba Städ

Flyttstädning villa 250 kvm. Bra bemötande och proffsigt utförande tycker både säljare och köpare.

Loris G
Skrev om Aba Städ

ABBA städ är mycket proffsiga och noggranna. Vi är supernöjda med deras städning och trevliga bemötande. Om du letar efter en städfirma så behöver du inte leta längre utan här har du allt du kan önska dig. Vi fick byggstäd av högsta kvalitet och kommer fortsätta ha veckostäd med denna proffsiga firma. Mycket nöjda och glada att vi hittade dem. Rekommenderas till alla!

Jolla Togan Choklad & Dessert Ab J

Ingen vi vill anlita igen! Tyvärr håller inte kvaliteten hela vägen! I början bra och med tiden när man blir bekväm så kommer slarvet.

Restauran&barer Boca Peking Ab R

Astrid O
Skrev om Aba Städ

Väldigt duktig på städ och underbar som människa! Rekommenderar helt klart till dom som har råd med denna premium tjänst! För kostar det så smakar det 🙌🏼

Nirgal Ab N
Skrev om Aba Städ

Duktig ledning och personal. Vi var mycket nöjda med deras städningsarbete. Vi rekommenderar de verkligen.