Alla kategorier Fasad Stockholms län Upplands Väsby Abbes Allservice

Abbes Allservice

Lindhemsvägen 45, 194 51 Upplands väsby — Visa karta

Välkomna till Abbes Allservice!

Fasadrenoverare nära Abbes Allservice:

Frestavägen 69, SOLLENTUNA
Höga Höjder grundades 2008 av Dan Magnusson och Christian Kedebring. Vi har sed... Läs mer ›
Eivor E:
Jag är så nöjd första samtalet blev så tillmötesgående. För jag har besvärliga fönster o höga men de var inga problem. Sen killen som tvätta...

Läs vad 17 kunder tycker om Abbes Allservice

• Elin S
    Elin S skrev om Abbes Allservice
    Jättebra bemötande samt snabbt svar på mail o telefon.
    Vi köpte rivning av utomhusförråd samt nybygge av förråd och uteplats.
    Vi är mycket nöjda med utförandet av bygget och kan rekommendera till andra. De var lätta att prata med, de gav förslag på förbättringar.
    Dock drog bygget ut på tiden mot vad som var sagt från start.
    Som helhet är vi mycket nöjda och kommer att anlita dem igen.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Abbes Allservice
    Pålitliga och duktiga. Allt blev genomfört enligt spec. och de var bra på att kommunicera när jobbet skulle utföras. Enkla att ta dialog med löpande under arbetet.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Abbes Allservice
    Vi är mycket nöjda med Abbe och hans team. Proffsigt bemötande, håller vad de lovar och framför allt, blixtsnabb respons på mail/telefonsamtal etc. Och detta, att en hantverkare kör med kundnöjdhetsundersökning är ju uheard of! :-D
  • Ali G
    Ali G skrev om Abbes Allservice
    Jobbet hos oss var byte av panel på gavel och målning av hela fasaden samt bygga altan med tak. Jätte bra kontakt. Väldigt bra utförd arbete.
  • Evald E
    Evald E skrev om Abbes Allservice
    Jättenöjd med bemötandet vi fick.
    Deras arbete består i ombyggnad av kök och vardagsrum inte riktigt klart men det är inte deras fel utan beror på andra omständigheter.
    Alltid ett glatt humör och mån om oss som kund och att det blir som vi vill!
    Vi rekommenderar Abbes Allservice varmt.

Marita och Evald Eriksson Rosersberg
  • Anna L
    Anna L skrev om Abbes Allservice
    Jag lät bygga en altan och det gick snabbt men inte helt enkelt. När jag diskuterade vad som gjorts blev chefen mycket syrlig och svarade med otrevliga sms. De fick göra om delar av arbetet och fortfarande efter över 14 veckor har de inte återvänt och rättat till det sista. Har tidigare rekommenderat dem, men gör det inte längre. Killarna, alltså hantverkarna, var nog duktiga men blev slarviga p g a den tidspress de hade på sig. Om företaget inte kan leverera tjänsten enl utlovat, bör de åtminstone kunna diskutera lösningar.
  • Pia H
    Pia H skrev om Abbes Allservice
    Trevligt bemötande, bra jobb flexibel med olika lösningar jätte nöjd.
  • Göte P
    Göte P skrev om Abbes Allservice
    Har anlitat Abbes för byte av parkett i köket samt byte av bänkskivor. Fick snabb kontakt och snabb offert.
    Snickarna har gjort ett mycket bra jobb. Jag kommer också att anlita Abbes för byte av verandastolpar mm.
    Jag kan varmt rekommendera Abbes Alltjänst.
  • Anders S
    Anders S skrev om Abbes Allservice
    Mycket trevligt bemötande, trovärdiga, pålitliga, noggranna, yrkeskunniga och prisvärda.
    Vi byggde en ny altan till huvudbyggnaden samt lade om taket till vår gäststuga vid vårt landsställe i Norrbyggeby utanför Rånäs sommaren 2012.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Abbes Allservice
    Abbe har byggt ny altan och delvis byggt om garaget. Detta har fungerat utan problem, och resultatet har varit tillfredsställande. Positivt med Abbes Allservice är kommunikationen, flexibiliteten och priset. Negeativt; inget jag kan minnas.
    /Magnus
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Abbes Allservice
    Allt funkade kanon.Det fanns inga som helst problem.
  • Martin B
    Martin B skrev om Abbes Allservice
    Helt okej. De gjorde det de skulle
  • Erik V
    Erik V skrev om Abbes Allservice
    Bor inte längre kvar I Sthlms-området. Abbes Allservice och Abbe har genom de skilda project vi anlitat honom för alltid behandlat os/mig bra. Deras arbeten har också utförts med bästa tänkbara resultat.
  • Börje S
    Börje S skrev om Abbes Allservice
    Bra bemötande. Alltid tillgänglig. Svensk personal.
    Arbetade lungt och metodiskt.

Byggt trätrall 25 m2 samt byte panel på förråd.
    Nytt entre tak.

Är mycket nöjd med arbetet och vi kan rekommendera Abbes Allservice.

Hälsn Börje
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Abbes Allservice
    Trevligt bemötande, lyhörda, duktiga, snabba. Kommer nog få göra mer jobb i framtiden.
  • Marie S
    Marie S skrev om Abbes Allservice
    Mycket bra. Duktiga och proffsiga killar som var hos mig.
  • Tony S
    Tony S skrev om Abbes Allservice
    Mycket nöjd med Abbes Allservice, arbetet klart på två dagar och resultatet är vi mycket nöjda med.
    En ny hög grind samt staket.

Lindhemsvägen 45, 194 51 Upplands väsby