Active City Göteborg AB

Active City Göteborg AB

Ring 031-91 96 00 active.nu
4.5

I nya fräscha lokaler på Kungsgatan 15 i Göteborg ligger vår största mottagning. Med en stor yta på två våningar breder sig ett välutrustat gym, stora behandlingsrum, avskilt neutrum och mysiga väntrum sig ut. Här arbetar arbetsterapeuter och fysioterapeuter med olika inriktning som tillsammans ger mottagningen bred kompetens...

30 omdömen om Active City Göteborg AB

ANN-CHRISTIN MONICA R
Skrev om Active City Göteborg AB

Det är alltid trevligt att gå till active rehab. Trevlig stämning och proffessionell personal. Jag upplever att man försöker anpassa träningen för varje individ. Det är viktigt, blir det för mycket är risken att man inte orkar. Jag går med glädje dit.

Oskar L

Informativ, professionell och saklig

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Oskar, så roligt att läsa ditt fina omdöme och att du var så nöjd efter ditt besök! Ha de gott, Mvh Active rehab.

Claes Ebbe A
Skrev om Active City Göteborg AB

Hade problem med område runt höger axel efter tennis. Rehabövningar Bra bemötande och kändes professionellt!👍

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Claes, Ajdå! Men så roligt att höra att du fick sådan bra hjälp och övningar för din axel. Hoppas att du blir bättre snart och tack snälla för ditt fina omdöme. Ha det gott så länge, Mvh Active rehab. :-)

Carina G
Skrev om Active City Göteborg AB

Bra bemötande från fysioterapeut. Tydlig information och tydliga instruktioner angående träning.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Carina, Så roligt att höra att din upplevelse blev så bra hos oss. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha det fint! Mvh Active rehab.

Veronica Elisabeth B
Skrev om Active City Göteborg AB

Jätte bra bemötande och bra tips

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Veronica, Så roligt att höra att du fick ett sådant bra bemötande och hjälp! Vi håller tummarna för att du blir bättre och att tipsen hjälper dig. Ha det jättefint nu, Mvh Active rehab.

Janne Gunnar O
Skrev om Active City Göteborg AB

Vänlig, trevlig och kunnig personal.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Janne, Tack för ditt jättefina omdöme. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Gun Elisabeth F
Skrev om Active City Göteborg AB

Fick bra förslag på rörelseträning hemma efter noga och intresserad undersökning. Både via frågor och fysisk koll. Bara gjort 2 besök, nöjd med dessa.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Gun, Låter ju hur bra som helst! Vi hoppas på att dina övningar hjälper dig. Ha det så jättefint nu, Mvh Active rehab.

Maria Elisabeth H
Skrev om Active City Göteborg AB

Mycket bra bemött. stor engagemang.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Maria, Så roligt att höra att blev så nöjd! Vi uppskattar att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme, Ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Isabell L
Skrev om Active City Göteborg AB

Bra och proffesionellt. Upplever att fysioterapeut kunnig.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Isabell, Så roligt att höra!! Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

ANNIKA T
Skrev om Active City Göteborg AB

Kunniga, inlyssnande och trevliga.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Annika, Tack snälla för ditt fina omdöme och så roligt att höra att du var så nöjd. Ha det så gott, Mvh Active rehab.

Dagmar Ingegärd K
Skrev om Active City Göteborg AB

Positivt och professionellt bemötande. Lätt att få tid. Övningarna känns bra!

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Dagmar, Så roligt att höra att du fick en sådan bra upplevelse hos oss. Tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Lina I
Skrev om Active City Göteborg AB

Jag fick snabb kontakt med fysioterapeut och hjälp att snabbt boka en tid. Lugn och behaglig mottagning!

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Lina, Så kul att höra att du fick hjälp så fort!! Det håller jag helt med dig om, vår mottagning är väldigt behaglig. Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett så fint omdöme, ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Daniel Björn Erik B
Skrev om Active City Göteborg AB

Varit på ett besök som var över förväntan, professionellt bemötande och känns som de hade ett genuint intresse att lösa ens problem. Uppskattade att de rekommenderade mig att träffa en annan som var duktigare på det område jag behövde hjälp med. Vid sjukdom gick det väldigt smidigt att avboka med kort varsel.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Daniel, Jätteroligt att läsa ditt fina omdöme och att du var så nöjd! Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Angela Christiane R
Skrev om Active City Göteborg AB

Kompetens och engagemang! Vill stärka upp min kropp inför fotoperationer. Allt är bra utom omklädningsrummet som är underdimensionerat. Det centrala läget är ett pluss. 👍🏼😊

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Angela, Så roligt att höra att du är nöjd!! Vi håller på att kolla på en lösning med omklädningsrummet, tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme. Ha det så fint! Mvh Active rehab.

Agneta Gun Lilian L
Skrev om Active City Göteborg AB

Har bara varit där en gång för att träffa fysioterapeut. Ock det besöket var jag nöjd med.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Agneta, Så kul att höra att du var nöjd! Tack snälla för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme. Du är så välkommen tillbaka. Ha det så fint! Mvh Active rehab.

Lisen Birgitta E
Skrev om Active City Göteborg AB

Besviken på endast ett samtal, ingen vidare undersökning mer än röra mig lite på olika sätt. Titta inte närmare eller kände över mina onda parti. Fick inga övningar med på papper utan fick ringa tillbaks om det. Med tanke på att jag betalde så när man sedan fick välja återbesök eller telefonsamtal så kändes det inte så uppenbart att gå tillbaks när telefonsamtal var lika bra det… Nej hade önskat fysiska besök men då med mer inlevelse och undersökning. Gick vidare via arbetet istället och där ansåg man inte ens samma problem sedan. Tyvärr inget förtroende riktigt.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Lisen, Jättetråkigt att höra att din upplevelse blev såhär hos oss. Om du inte är nöjd så kan du alltid testa att byta fysioterapeut, då är det bara att ringa till oss så hjälper vi dig gärna! Jag hoppas att du tillslut fick den hjälp du behövde men du är alltid välkommen åter. Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme, vi tar till oss din upplevelse. Mvh Active rehab.

Rolf-Åke F
Skrev om Active City Göteborg AB

Snabbt och effektivt fick jag en tid och mycket vänligt och kunnigt blev jag bemött utan pekpinnar och gliringar. Konstruktiva övningar framtogs och ordentligt med tid utan stress och press. Mycket proffsigt!

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Rolf-Åke, Tack snälla för ditt fina omdöme, vi blir jätteglada när vi får höra att våra kunder är nöjda! Ha det så gott, Mvh Active rehab.

Ingela A
Skrev om Active City Göteborg AB

Trevligt och professionellt bemötande. Kompetens i att sätta upp individuellt program.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Ingela, Så roligt att läsa ditt fina omdöme och att du kände dig nöjd efter ditt besök hos oss! Du är alltid välkommen tillbaka, ha det fint! Mvh Active rehab.

Katarina O

proffsigt och seriöst bemötande

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Katarina, jätteroligt att höra! Tack för dina fina ord. Mvh Active rehab.

Ulrika Margareta W
Skrev om Active City Göteborg AB

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande när jag kom första gången till Active Rehab. Fick hjälp med mitt problem ( artros i knät) Fick svar på mina frågor och blev erbjuden att få få gå på artrosskola! ! Ett fint bemötande även på telefon. En sak som jag upplevde var väldigt positivt var- lugnet i lokalerna… en behaglig känsla. Ska verkligen fortsätta att gå dit !! / Ulrika

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Ulrika, stort tack för ditt fina omdöme! Det är jätteviktigt för oss att du som kund alltid ska få ett bra bemötande både hos oss på mottagningen och via telefon. Jätteroligt att höra att du fick den hjälp du var ute efter och att du tycker om våra lokaler. Du är så välkommen tillbaka Ulrika och hoppas att vi ses snart igen! Ha de så fint så länge, Mvh Active rehab.

Lukas Frank Ingvar F
Skrev om Active City Göteborg AB

Jag har fått jättebra bemötande. De lyssnar verkligen på besvären jag framfört och hjälper mig. Allt som allt den bästa fysioterapeuten jag har varit hos

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Lukas, Jättekul att höra ditt fina omdöme!! Och vi blir jätteglada av att höra hur nöjd du är och vi håller med dig, din fysioterapeut är hur grym som helst. :-) Tack snälla och ha de så fint, mvh Active rehab.

Jennifer Maria M
Skrev om Active City Göteborg AB

Hur bra som helst! Har varit diagnostiserad med EDS i ca 4 år men först när jag fick hjälp här (redan samma dag som jag sökte!!!) så har jag fått lära mig mer om hur jag ska förhålla mig till vardagen. Korta väntetider, bra, trevlig och framförallt kunnig personal, perfekt lokaliserat. Världsklass!

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Jennifer, Så roligt att höra ditt otroligt fina omdöme och att du fick hjälp så fort! Vi blir väldigt glada när vi får höra hur nöjd du är, och att du fick ett trevligt bemötande. Det är väldigt viktigt för oss. Ha de så gott, mvh Active rehab.

Malik Sheraz N
Skrev om Active City Göteborg AB

I was treated really well by the company and my therapist was really professional

Svar från Active City Göteborg AB

Hi Malik, thank you so much for your review, we are so happy to hear that you are pleased. With best regards, Active rehab.

Ulrika Anne-Charlott E
Skrev om Active City Göteborg AB

Mycket bra bemötande och kunnig personal

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Ulrika, Tack snälla för ditt fina omdöme och kul att höra att du var nöjd! Ha det fint, mvh Active rehab.

Jennica Maria Viktoria L
Skrev om Active City Göteborg AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Kompetent personal.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Jennica, Tack snälla för ditt fina omdömde. Så kul att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande, det är så vi vill att man ska känna när man lämnar vår mottagning. Ha det fint, mvh Active rehab.

Hans N
Skrev om Active City Göteborg AB

Har precis börjat hos dom och vill inte lämna något omdöme ännu. Hittills OK

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Hans, du är välkommen att lämna ett nytt omdöme när du har varit några gånger hos oss! Tack, ha det fint. Mvh Active rehab

Åsa K
Skrev om Active City Göteborg AB

Fick professionell och mycket bra hjälp med min axelskada!

Ann M
Skrev om Active City Göteborg AB

Upplevde väldigt profisionellt bemötande och verkligen tog reda på grundorsak. Utvecklade bra träningsprogram med uppdateringar beroende på utveckling. Positiv och uppmuntrande att besöka Helene.

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Ann, Vi ber om ursäkt för så sent svar men så härligt att höra!! Helene är en väldigt glad prick som pushar än positivt. Vi hoppas att allt är bättre med dig nu och att träningen har hjälpt. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha det jättefint nu så önskar vi dig en glad sommar! Mvh Active rehab.

Oskar K
Skrev om Active City Göteborg AB

Blev bemött på ett trevligt sätt vilket skapade en go miljö i gymmet Duktig personal där det kändes som att de hade bra koll och kunde göra anpassningar på övningar osv utifrån nya förfrågningar Jag hade en sjukgymnast tjänst på grund av ett skadat korsband. Som tidigare nämnt var det trevlig och kunnig personal vilket gjorde att det verkligen kändes som att man fick den hjälpen man behövde och att det inte endast var ett förgjort program som de ger ut till alla. Skulle starkt rekommendera Active Rehab Göteborg!

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Oskar, Vi ber om ursäkt för så sent svar men vi blir jätteglada när vi läser ditt otroligt fina omdöme. Så roligt att höra att du är så nöjd!! Vi hoppas på att du mår bättre nu men du är alltid välkommen tillbaka. Ha det gott, Mvh Active rehab.

Carina F
Skrev om Active City Göteborg AB

Ett glatt gäng och professionellt. Jag har bara positivt att säga och de har hjälpt mig med allt jag behövt. Lätt att få tid för besök. Jag har gått på akupunktur, mindfulness, stressterapi, atrosskola o så tränar jag 2 ggr i veckan

Svar från Active City Göteborg AB

Hej Carina, vi ber om ursäkt för så sent svar men så roligt att läsa ditt fina omdöme om oss och att du är så nöjd. Du är väldigt aktiv hos oss och vi älskar din utstrålning du har varje gång du kommer. Vi kanske ses snart igen och så får du ha det jättefint så länge. Mvh Active rehab.