Active Landvetter Rehab

Active Landvetter Rehab

Ring 031-91 96 00 active.nu

Mitt i Landvetter centrum ligger vår mysiga mottagning i Landvetter. Här finns arbetsterapeuter och fysioterapeuter med fokusområden på akupunktur, artros, idrottsskador, stress och spädbarn. Även kunskap inom psykisk hälsa, McKenzie och neurologiska sjukdomar (ej neurovårdsteam) finns på mottagningen. I Landvetter har vi ett...

24 omdömen om Active Landvetter Rehab

Marija Elisabeth C
Skrev om Active Landvetter Rehab

Bara positivt Från bemötande vid disken till hjälpen och kunskapen hos min sjukgymnast Johan

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Marija, Så roligt att höra!! Tack för du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, vi önskar dig allt gott så länge. Mvh Active rehab.

Sandra Maria Johanna T
Skrev om Active Landvetter Rehab

Har bara varit på ett nybesök än så länge. Fick en väldigt bra känsla. Fräscha lokaler. Glatt bemötande. Fysioterapeuten var lyhörd, pedagogisk och gav ett proffsigt intryck. Ser fram emot nästa besök!

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Sandra, Så roligt att höra om din upplevelse hos oss och att allt kändes så bra!! Det ser vi också fram emot. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett sådant fint omdöme. Ha det jättebra så länge så ses vi snart igen. Mvh Active rehab.

Britt Marianne F
Skrev om Active Landvetter Rehab

Blev bra bemött, fick 2träningar jag skulle göra hemma o komma tillbaka om 10 dagar, hör lite dåligt o han pratade tyst

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Britt, Hoppas att dina hemmaövningar hjälper och så tycker jag att du säger till din fysioterapeut nästa gång att du hör dåligt så kan han prata högre så du förstår och hör vad han säger. Tack för att du lämnade ett omdöme, ha det fint så länge. Mvh Active rehab.

Ingrid Maria Helen B
Skrev om Active Landvetter Rehab

Tillmötesgående, engagerad och noggrann personal. Det känns verkligen som att min rehabilitering är i fokus och att fullständig återställning är målet.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Ingrid, Vi blir jätteglada av att läsa dina fina ord och att du tillsammans med din fysioterapeut har suttit ett mål. Vi tror på dig! Ha det jättefint så länge och tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme.

Sofia Maria Elisabeth K
Skrev om Active Landvetter Rehab

Min upplevelse hos active har varit bra

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Sofia, jätteroligt att höra att din upplevelse hos oss var bra. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Robin K
Skrev om Active Landvetter Rehab

Vänliga, informativa och kunniga väldigt effektiva

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Robin, Tack för ditt fina omdöme, jätteroligt att läsa att du är så nöjd! Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

michael t
Skrev om Active Landvetter Rehab

Underbar personal och super bra hjälp med min fotledsfrakturs rehab!

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Michael, så roligt att läsa ditt fina omdöme och vi blir så glada av att höra att var så nöjd efter ditt besök. Hoppas att foten blir bättre snart så får du ha det så fint så länge, Mvh Active rehab.

Marie Camilla F
Skrev om Active Landvetter Rehab

Skönt att träffa någon som lyssnar in vad man har för problem

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Marie, Så skönt att höra att du kände så efter ditt besök hos oss. Tack snälla för ditt fina omdöme och ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Lena Jessica A
Skrev om Active Landvetter Rehab

Kom dit med problem med nacken. Fick ett mycket trevligt och seriöst bemötande!

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Lena, Vi blir så glada av att höra att du var så nöjd efter ditt besök. Tack snälla för ditt fina omdöme och vi hoppas på att du snart blir bättre i nacken. Ha det fint! Mvh Active rehab.

Maria Elisabeth J
Skrev om Active Landvetter Rehab

Mycket nöjd med positivt bemötande, undersökning, bedömning och uppföljning i samband med planerat besök hos fysioterapeut pga smärta i ländryggrad och höftled!

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Maria, Så roligt att läsa ditt fina omdöme och att du var så nöjd efter ditt besök!! Vi håller tummarna för att du snart blir bättre. Ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Linus Melvin L
Skrev om Active Landvetter Rehab

Enkelt att boka, utmärkt bemötande både i receptionen som hos fysioterapeuten. Fysioterapeuten tog sig tid och kom sedan med bra förslag på åtgärd samt en plan framåt.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Linus, Vi blir jätteglada av att läsa ditt fina omdöme och att du fick ett sådant bra bemötande, det är väldigt viktigt för oss. Låter ju kanon! Vi önskar dig allt gott så länge, Mvh Active rehab.

Leif Sven Anders G
Skrev om Active Landvetter Rehab

Har efter teoretisk information bara tränat två gånger. Hittills mycket nöjd.Bra med personlig information och visning av rörelser

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Leif, Så roligt att läsa att du är nöjd hittills! Hoppas att det fortsätter så, du får ha det jättefint så länge och tack för ditt omdöme! Mvh Active rehab.

Sven Thomas S
Skrev om Active Landvetter Rehab

Trevlig personal och lokal. Känns kunniga. Remitterad hit för höft problem.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Sven, Så roligt att läsa ditt fina omdöme och att vi fick dig som kund hos oss. Vi önskar dig allt gott och att din höft blir bättre! Mvh Active rehab.

Mattias Olof E
Skrev om Active Landvetter Rehab

Bra bemötande med ordentlig undersökning, konkreta åtgärder och uppföljning.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Mattias, Tack snälla för ditt omdöme, vi blir jätteglada av att höra dina fina ord och hur nöjd du är! Ha det gott, Mvh Active rehab.

Thyra Margareta S
Skrev om Active Landvetter Rehab

Jag blev mycket trevligt bemött av alla jag träffade. Ni levde upp helt och hållet på mina förväntningar. Upplevelsen var mycket positiv.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Thyra, Så otroligt roligt att läsa ditt fina omdöme, det har också mycket att göra med att vi har sådana trevliga kunder som dig. Vi blir så glada av att höra att vi levde upp till dina förväntningar! Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Anders M
Skrev om Active Landvetter Rehab

Trevlig bemötande och kunnig personal .

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Anders, Så roligt att höra!! Tack för ditt fina omdöme, ha det fint! Mvh Active rehab.

Pernilla S
Skrev om Active Landvetter Rehab

Jätteduktig personal som har lyssnat på mig ang mitt skadade knä direkt från start. Proffsig i undersökningar, under träning och i uppbyggnaden av mitt träningsschema.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Pernilla, Jätteroligt att läsa ditt fina omdöme! Vi blir så glada av att höra hur bra hjälp du har fått och jag hoppas att ditt knä blir bättre och bättre. Ha det gott, Mvh Active rehab.

Anna-Lena Elisabeth N
Skrev om Active Landvetter Rehab

Altt e till full belåtenhet! Hade inga förväntningar så allt har varit bra.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Anna-Lena, Så roligt att höra!! Du är alltid välkommen tillbaka om det skulle vara något och tack för att du tog den tiden till att skriva ett omdöme. Ha det gott, Mvh Active rehab.

Elisabeth B
Skrev om Active Landvetter Rehab

Väldigt trevlig bemötande och snabb hjälp och förstående! I både behov av hjälpmedel och träning!

Mahnaz M
Skrev om Active Landvetter Rehab

Lyhörd, omtänksam och professionellt!

Åse N
Skrev om Active Landvetter Rehab

Jag känner mig välkommen och omhändertagen.

Evelyn O
Skrev om Active Landvetter Rehab

Alltid bra bemötande oavsett situation.

Marie H
Skrev om Active Landvetter Rehab

Alltid proffsigt bemött. Kunniga. Och trevliga.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Marie, Vi ber om ursäkt för så sent svar men vi blir jätteglada av att läsa ditt fina omdöme och att du är så nöjd med oss. Du är alltid välkommen tillbaka, Mvh Active rehab.

Johanna I
Skrev om Active Landvetter Rehab

Bra, kompetent och trevlig personal. Fräscht och ordning och reda.

Svar från Active Landvetter Rehab

Hej Johanna, så roligt att höra att du är så nöjd och att du tycker att våra lokaler är fräscha. Vi ber om ursäkt för så sent svar men tack snälla för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha det fint, Mvh Active rehab.