Actus flytt & express

Actus flytt & express

Ring 08-667 70 70 www.actusflytt.se
3.9

Actus Flytt & Express är en flyttfirma för allt från privatpersoner till större kontor som ställer höga krav på service och kompetens. Som en flyttfirma med full service erbjuder vi alla tjänster som har med flytt att göra från packning till magasinering. Flyttstädning - Ett rent nöje När det är dags att flytta är det många...

13 omdömen om Actus flytt & express

Lovisa C
Skrev om Actus flytt & express

Super grymma . Bokade actus för flyttning av 72kvm lägenhet och allt gick smidigt, rekommenderar starkt!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

ANNA H
Skrev om Actus flytt & express

Obehaglig upplevelse, otrevliga medarbetare - svarar inte på frågor - välj någpt annat, dessa bryr sig inte om folks egendom eller känslor.

Lena Liselott W
Skrev om Actus flytt & express

De är mycket dyra, oansvariga, har sönder dina saker och tappar bort dem. Allt som man inte vill ha hos en flyttfirma.

Viola N
Skrev om Actus flytt & express

Tar alltid minst betalt för 3 timmar, min flytt tog 90 min. Visste det här sen innan så det var okej, men hade tyckt det var ännu bättre om det gick att anpassa. Överlag var det en smidig och bra flytt, men några minus som drar ner betyget till trea är att flyttgubbarna råkade ha sönder en möbel något och inte bad om ursäkt för det utan istället sa 'Det där kan du laga med trälim'. Det var en list som lossnat under ett nattduksbord, som jag kunde trycka på plats igen, så det var ingen fara, men en ursäkt hade jag gärna tagit...

Susanne C
Skrev om Actus flytt & express

Jag planerar att flytta mitt kontor och har letat efter flyttfirmor för företag som kan erbjuda alla tjänster i samband med packning och magasinering. Jag kom över några bra; Actus Flytt verkar vara ett bra företag då de erbjuder de tjänster jag letar efter och har dessutom bra och säker magasinering i Stockholm.

Erik A
Skrev om Actus flytt & express

Jag har sökt bland olika flyttfirmor Stockholm och ett företag vars namn dyker upp flera gånger är ActusFlytt. En god vän har tidigare rekommenderat detta företag. Företaget känns pålitligt och jag överväger att anlita dom för jobbet.

Eva K
Skrev om Actus flytt & express

På grund av en jobbförflyttning flyttade jag nyligen till Stockholm. För att få hjälp med flyttprocessen kontaktade jag ActusFlytt. De packade alla mina saker noggrant och flyttade dem till min nya adress i Stockholm utan att något gick sönder. Jag är riktigt nöjd!

Pia P
Skrev om Actus flytt & express

En proffessionell flyttfirma i Stockholm med pålitlig och trevlig personal som utför flytten snabbt och effektivt.

Albert P
Skrev om Actus flytt & express

Jag håller inte alls med gdfgdg, min erfarenhet av Actus Flytt är mycket bra. Tack vare dom gick både packning och flytt väldigt smidigt. Dom var försiktiga men samtidigt effektiva, jag är mycket nöjd med deras flyttjänst.

Ronny E
Skrev om Actus flytt & express

Vi anlitade Actus till vår omfattande flytt. Det är för tredje gången som vi använde oss av de under 5 år. Vi vill rikta ett STORT TACK! till de 4 killar som utförde flytten. Även säljaren som visade en stor förmåga att kreativt lösa oförutsedda händelser när vi inte var tillgängliga under flytten.

Albert P gillar detta
Johan S
Skrev om Actus flytt & express

Flyttade genom Sthlm och var mycket nöjd med både information, genomförande och uppföljning. Den lilla grej som fick en repa ersattes utan problem och flyttgubbarna var både snabba, trevliga och proffsiga! De pratade även gott om firman som arbetsgivare vilket förhöjde intrycket. Tack för en trevlig flytt!

Ann-Katrin och Göran W
Skrev om Actus flytt & express

Utmärkt hjälp med allt: Planering,utförande av packning,lossning och uppackning. Snabba,kunniga och trevliga. Värda vidare rekommendationer.

Mårten S
Skrev om Actus flytt & express

I tid vid start. Uppskattad ungefärlig total arbetstid stämde. Möblemang, kartonger mm snabbt men varligt och väldigt proffsigt hanterat. Bra planering och samarbete vid inbärning. Trevliga. Vi är jättenöjda!