Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Actus flytt & express

Actus flytt & express

Sandhamnsgatan 13, 115 40 Stockholm — Visa karta

Actus Flytt & Express är en flyttfirma för allt från privatpersoner till större kontor som ställer höga krav på service och kompetens. Som en flyttfirma med full service erbjuder vi alla tjänster som har med flytt att göra från packning till magasinering.

Flyttstädning - Ett rent nöje
När det är dags att flytta är det många saker som ska göras på en och samma gång och flyttstädning är ofta det sista som står på listan innan man är klar. Självklart kan du lita på oss även när det kommer till flyttstädningen.
Danmarksgatan 24, 75323, UPPSALA
Uppsala Stadsbud
Anna B:
Flexibla, snabba, trevliga och antagligen billigast i stan!

Åkerier nära Actus flytt & express:

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Emma B:
Flytt från villa Stockholm-Jönköping. Snabba svar, bra kommunikation. Proffsig flytt, inga skador. Snabbt och smidigt. Allt som överenskomme...

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service i din flytt! Läs mer ›
Karin H:
Snabbt svar. Proffsiga flyttkillar med humor. Kämpade på riktigt bra i 4 trappor utan hiss. Skulle absolut använda dem igen för flytt. Vi bo...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Actus flytt & express

• Viola N
    Viola N skrev om Actus flytt & express
    Tar alltid minst betalt för 3 timmar, min flytt tog 90 min. Visste det här sen innan så det var okej, men hade tyckt det var ännu bättre om det gick att anpassa. Överlag var det en smidig och bra flytt, men några minus som drar ner betyget till trea är att flyttgubbarna råkade ha sönder en möbel något och inte bad om ursäkt för det utan istället sa 'Det där kan du laga med trälim'. Det var en list som lossnat under ett nattduksbord, som jag kunde trycka på plats igen, så det var ingen fara, men en ursäkt hade jag gärna tagit emot. Dessutom tyckte jag det kändes rätt oproffsigt att flyttgubbarna inte använde bilbälte under körningen och att när de körde fel och tog en lång omväg låtsades som ingenting, som att jag inte skulle märka att de tagit fel avfart. Men likväl nöjd.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Actus flytt & express
    Jag planerar att flytta mitt kontor och har letat efter flyttfirmor för företag som kan erbjuda alla tjänster i samband med packning och magasinering. Jag kom över några bra; Actus Flytt verkar vara ett bra företag då de erbjuder de tjänster jag letar efter och har dessutom bra och säker magasinering i Stockholm.
  • Erik A
    Erik A skrev om Actus flytt & express
    Jag har sökt bland olika flyttfirmor Stockholm och ett företag vars namn dyker upp flera gånger är ActusFlytt. En god vän har tidigare rekommenderat detta företag. Företaget känns pålitligt och jag överväger att anlita dom för jobbet.
  • Eva K
    Eva K skrev om Actus flytt & express
    På grund av en jobbförflyttning flyttade jag nyligen till Stockholm. För att få hjälp med flyttprocessen kontaktade jag ActusFlytt. De packade alla mina saker noggrant och flyttade dem till min nya adress i Stockholm utan att något gick sönder. Jag är riktigt nöjd!
  • Pia P
    Pia P skrev om Actus flytt & express
    En proffessionell flyttfirma i Stockholm med pålitlig och trevlig personal som utför flytten snabbt och effektivt.
  • Albert P
    Albert P skrev om Actus flytt & express
    Jag håller inte alls med gdfgdg, min erfarenhet av Actus Flytt är mycket bra. Tack vare dom gick både packning och flytt väldigt smidigt. Dom var försiktiga men samtidigt effektiva, jag är mycket nöjd med deras flyttjänst.
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Actus flytt & express
    Vi anlitade Actus till vår omfattande flytt. Det är för tredje gången som vi använde oss av de under 5 år. Vi vill rikta ett STORT TACK! till de 4 killar som utförde flytten. Även säljaren som visade en stor förmåga att kreativt lösa oförutsedda händelser när vi inte var tillgängliga under flytten.
    Albert P gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Actus flytt & express
    Flyttade genom Sthlm och var mycket nöjd med både information, genomförande och uppföljning. Den lilla grej som fick en repa ersattes utan problem och flyttgubbarna var både snabba, trevliga och proffsiga! De pratade även gott om firman som arbetsgivare vilket förhöjde intrycket. Tack för en trevlig flytt!
  • Ann-Katrin och Göran W
    Ann-Katrin och Göran W skrev om Actus flytt & express
    Utmärkt hjälp med allt: Planering,utförande av packning,lossning och uppackning. Snabba,kunniga och trevliga.
    Värda vidare rekommendationer.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Actus flytt & express
    I tid vid start. Uppskattad ungefärlig total arbetstid stämde. Möblemang, kartonger mm snabbt men varligt och väldigt proffsigt hanterat. Bra planering och samarbete vid inbärning. Trevliga. Vi är jättenöjda!

Sandhamnsgatan 13, 115 40 Stockholm