Adamo Byggservice AB

Skarphedens väg 5, 141 32 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Adamo Byggservice AB!

Med erfarenhet och proffsighet ut i fingerspetsarna ser vi till att ta ditt drömprojekt från idé till handling. Att renovera eller bygga nytt ska inte behöva vara krångligt. Vi går tillsammans igenom offerten så att vi försäkrar oss om att allt blir rätt och att inga extra kostnader tillkommer. För oss är det en självklarhet att du som kund ska vara delaktig i de beslut vi tar angående ditt projekt.

Tjänster: Renovera kök, renovera tvättstuga, renovera badrum, totalrenovering och mycket mer

Är du nyfiken på vad det skulle kosta att renovera i hemmet? Tveka inte att höra av dig till oss och be om en offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 8 kunder tycker om Adamo Byggservice AB

• 2020-10-21

Jonas L skrev om Adamo Byggservice AB
    Vi tog hjälp av Adamo för att bygga ett IKEA Lerhyttan kök. Vi var väldigt nöjda med arbetet och uppskattade att dom var noga med alla detaljer och hjälpte oss komma på smarta lösningar.
    Rekommenderar varmt Adamo för dig som tänker bygga ett kök från IKEA. Läs mer
  • 2020-09-20

Abdolnaser D skrev om Adamo Byggservice AB
    Renovering av kök. Utmärkt , mycket ärligt.
    Jag är väldigt nöjd med resultatet . Läs mer
  • 2020-08-31

George B skrev om Adamo Byggservice AB
    Mycket bra!
    Inför arbetet var det mycket lätt att ta kontakt, och få en offert, efter att ha gått igenom vad som skall göras och vad vi önskade för slutresultat. Offerten var detaljerad och lätt att förstå.

Adamo togs in för att planera och renovera i vår tvättstuga och resultatet blev långt över förväntan. Tvättstugan anpassades precis efter våra behov och önskemål, och deras sinne för detaljer gav en snygg finish på arbetet.

Kommunikationen var konstant genom hela arbetet och vi kunde följa arbetet steg för steg, och visste precis vad som var gjort och inte. Fanns det flera sätt att lösa problem fick vi reda på detta, fick info om de olika sätten, och fick känna oss delaktiga i besluten.

Tackar stort för bra arbete och professionellt bemötande.

Kommer definitivt att kontakta i framtiden. Rekommenderas. Läs mer
  • Tamara B

2020-08-31

Tamara B skrev om Adamo Byggservice AB
    Renovering av tvättstugan gjordes snabbt och ordentligt. Proffsigt bemötande och utomstående service. Man får helt enkelt byggare man kan lita på. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-06-22

Deniz K skrev om Adamo Byggservice AB
    Strålande jobb, näst intill totalrenovering med utmärkt resultat! Nästa renovering behöver jag inte fundera över vilka jag ska anlita.. Läs mer

Dan P skrev om Adamo Byggservice AB
    Köpt komplett köksrenovering inklusive nytt innertak (förstärkning takstolar), ny vvs och el.
    Mycket bra bemötande, lyssnar vad kunden vill ha, diskuterar olika lösningar.

Adamo har levt upp till våra förväntningar och kan tänka mig använda dom vid ev kommande jobb.
    👍👍👍👍👍 Får 5 tummar upp. Läs mer

Sara C skrev om Adamo Byggservice AB
    Adamo rev befintligt kök och transporterade bort skräpet. Enda minuset var att de kom väldigt mycket senare än avtalat på morgonen, men det gjorde inget då jobbet gick supersmidigt och snabbt. Trevligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-07-08 Adamo Byggservice AB svarar Sara C
    Tack så mycket för ert omdöme!

Vi ber om ursäkt att vi kom sent, men för er kännedom fick vi fel adress av din kollega. För att det inte ska hända igen kommer vi framöver alltid kontrollera adressen till uppdragsplatsen.

Vänliga hälsningar,
    ADAMO Byggservice

Sofia B skrev om Adamo Byggservice AB
    Renoverade köket med nya vitvaror, luckor, bänkskiva och kakel. Vi är så nöjda med allt. Proffsiga, snabba och kunniga. Dessutom prisvärt. Läs mer

Skarphedens väg 5, 141 32 Huddinge