Adamo Byggservice AB

Välkommen till Adamo Byggservice AB!

Med erfarenhet och proffsighet ut i fingerspetsarna ser vi till att ta ditt drömprojekt från idé till handling. Att renovera eller bygga nytt ska inte behöva vara krångligt. Vi går tillsammans igenom offerten så att vi försäkrar oss om att allt blir rätt och att inga extra kostnader tillkommer. För oss är det en självklarhet att du som kund ska vara delaktig i de beslut vi tar angående ditt projekt.

Tjänster: Renovera kök, renovera tvättstuga, renovera badrum, totalrenovering och mycket mer

Är du nyfiken på vad det skulle kosta att renovera i hemmet? Tveka inte att höra av dig till oss och be om en offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 14 kunder tycker om Adamo Byggservice AB 2

2021-07-10
    Adamo utförde en mindre badrumsrenovering. Sammantaget gjorde de ett mycket bra jobb. Vi höll löpande kontakt inför samt under arbetet och både kontakten samt det utförda arbetet var perfekt. Speciellt var klinkers mycket fint lagda. Tider och priser hölls. Rekommenderar varmt Adamo till er i renoveringstanke.
  • Hampus B
    skrev om Adamo Byggservice AB
    2021-05-15
    Vi fick hjälp med med ett mindre renoveringsjobb - målning och tapetsering av väggar samt rivning av vägg. Vi hade hjälp av Ninef som är serviceminded och enkel att kommunicera med samt Daniel som gjorde ett fantastiskt jobb med vår nya mönsterpassade tapet! Adamo var flexibla, kvalitetsmedvetna och pålitliga.
    2021-04-24
    Adamo kan jag verkligen rekommendera. Bra bemötande från första mötet till altanen var färdigbyggd.
    2021-03-08
    Noggrann, kom med många bra råd.
    Hjälpsam i planeringen av köket.
    Bidrog med inköpslistor.

Mycket mån om slutresultatet
    2020-12-11
    Anställde Adamo för att renovera om mitt kök. Blev bemött väldigt professionellt, de levererade det som de lova och i tid.

De kom med väldigt bra idéer och feedback på saker som vi inte tänkt på, vilket gjorde att resultatet blev bättre än de vi tänkt.

Utmärkt service och helt klart prisvärd!
  • 2020-12-05
    Adamo bygg har just totalrenoverat min nya lägenhet, från en sliten etta till en underbar tvåa. Förutom ett fantastiskt resultat som blev precis som jag ville ha det uppskattade jag särskilt kommunikationen och hjälpsamheten. De har alltid varit enkla att få tag på, ringer ofta för att stämma av så att saker blir som jag vill ha. De har varit extremt hjälpsamma, både med smakråd och smarta lösningar, men även sånt som jag aldrig hade förväntat mig hjälp med, allt ifrån kommunikation med den mycket struliga fastighetsskötaren eller Ikea när det blivit fel i beställningar. Jag rekommenderar verkligen Adamo bygg och har redan lämnat vidare kontaktuppgifterna till personer jag känner!
    2020-10-21
    Vi tog hjälp av Adamo för att bygga ett IKEA Lerhyttan kök. Vi var väldigt nöjda med arbetet och uppskattade att dom var noga med alla detaljer och hjälpte oss komma på smarta lösningar.
    Rekommenderar varmt Adamo för dig som tänker bygga ett kök från IKEA.
    2020-09-20
    Renovering av kök. Utmärkt , mycket ärligt.
    Jag är väldigt nöjd med resultatet .
    2020-08-31
    Mycket bra!
    Inför arbetet var det mycket lätt att ta kontakt, och få en offert, efter att ha gått igenom vad som skall göras och vad vi önskade för slutresultat. Offerten var detaljerad och lätt att förstå.

Adamo togs in för att planera och renovera i vår tvättstuga och resultatet blev långt över förväntan. Tvättstugan anpassades precis efter våra behov och önskemål, och deras sinne för detaljer gav en snygg finish på arbetet.

Kommunikationen var konstant genom hela arbetet och vi kunde följa arbetet steg för steg, och visste precis vad som var gjort och inte. Fanns det flera sätt att lösa problem fick vi reda på detta, fick info om de olika sätten, och fick känna oss delaktiga i besluten.

Tackar stort för bra arbete och professionellt bemötande.

Kommer definitivt att kontakta i framtiden. Rekommenderas.
  • Tamara B
    skrev om Adamo Byggservice AB
    2020-08-31
    Renovering av tvättstugan gjordes snabbt och ordentligt. Proffsigt bemötande och utomstående service. Man får helt enkelt byggare man kan lita på. Rekommenderas verkligen!
    2020-06-22
    Strålande jobb, näst intill totalrenovering med utmärkt resultat! Nästa renovering behöver jag inte fundera över vilka jag ska anlita..
    2020-06-18
    Köpt komplett köksrenovering inklusive nytt innertak (förstärkning takstolar), ny vvs och el.
    Mycket bra bemötande, lyssnar vad kunden vill ha, diskuterar olika lösningar.

Adamo har levt upp till våra förväntningar och kan tänka mig använda dom vid ev kommande jobb.
    👍👍👍👍👍 Får 5 tummar upp.
    2020-06-18
    Adamo rev befintligt kök och transporterade bort skräpet. Enda minuset var att de kom väldigt mycket senare än avtalat på morgonen, men det gjorde inget då jobbet gick supersmidigt och snabbt. Trevligt bemötande. Mycket nöjd!
    Tack så mycket för ert omdöme!

Vi ber om ursäkt att vi kom sent, men för er kännedom fick vi fel adress av din kollega. För att det inte ska hända igen kommer vi framöver alltid kontrollera adressen till uppdragsplatsen.

Vänliga hälsningar,
    ADAMO Byggservice
    2020-06-18
    Renoverade köket med nya vitvaror, luckor, bänkskiva och kakel. Vi är så nöjda med allt. Proffsiga, snabba och kunniga. Dessutom prisvärt.