Adamo Byggservice AB

Adamo Byggservice AB

Ring 072-011 97 95 adamobygg.se

Välkommen till Adamo Byggservice AB! Med erfarenhet och proffsighet ut i fingerspetsarna ser vi till att ta ditt drömprojekt från idé till handling. Att renovera eller bygga nytt ska inte behöva vara krångligt. Vi går tillsammans igenom offerten så att vi försäkrar oss om att allt blir rätt och att inga extra kostnader tillkommer....

15 omdömen om Adamo Byggservice AB

Mohamad Zahid E
Skrev om Adamo Byggservice AB

Hej. Jag har avtalat attefallshus projekt. Allt har gått åt pipsvängen. Fel beställningar. Saknade produkter, obehörig personal. Ofullständig arbete. Lämnat projekt mitt i och slutat att svara, förmedla mellanhänder även skyldig mig material och jobb som inte utförts. Lämnat in polisanmälan samt stämningsansökan via advokat. Akta er från Adamo. Sämsta betyg😢

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Tobias B
Skrev om Adamo Byggservice AB

Adamo utförde en mindre badrumsrenovering. Sammantaget gjorde de ett mycket bra jobb. Vi höll löpande kontakt inför samt under arbetet och både kontakten samt det utförda arbetet var perfekt. Speciellt var klinkers mycket fint lagda. Tider och priser hölls. Rekommenderar varmt Adamo till er i renoveringstanke.

Hampus B
Skrev om Adamo Byggservice AB

Vi fick hjälp med med ett mindre renoveringsjobb - målning och tapetsering av väggar samt rivning av vägg. Vi hade hjälp av Ninef som är serviceminded och enkel att kommunicera med samt Daniel som gjorde ett fantastiskt jobb med vår nya mönsterpassade tapet! Adamo var flexibla, kvalitetsmedvetna och pålitliga.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Magnus L
Skrev om Adamo Byggservice AB

Adamo kan jag verkligen rekommendera. Bra bemötande från första mötet till altanen var färdigbyggd.

Kersti T
Skrev om Adamo Byggservice AB

Noggrann, kom med många bra råd. Hjälpsam i planeringen av köket. Bidrog med inköpslistor. Mycket mån om slutresultatet

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Lara D
Skrev om Adamo Byggservice AB

Anställde Adamo för att renovera om mitt kök. Blev bemött väldigt professionellt, de levererade det som de lova och i tid. De kom med väldigt bra idéer och feedback på saker som vi inte tänkt på, vilket gjorde att resultatet blev bättre än de vi tänkt. Utmärkt service och helt klart prisvärd!

Sara Linnéa Claudina H
Skrev om Adamo Byggservice AB

Adamo bygg har just totalrenoverat min nya lägenhet, från en sliten etta till en underbar tvåa. Förutom ett fantastiskt resultat som blev precis som jag ville ha det uppskattade jag särskilt kommunikationen och hjälpsamheten. De har alltid varit enkla att få tag på, ringer ofta för att stämma av så att saker blir som jag vill ha. De har varit extremt hjälpsamma, både med smakråd och smarta lösningar, men även sånt som jag aldrig hade förväntat mig hjälp med, allt ifrån kommunikation med den mycket struliga fastighetsskötaren...

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Jonas L
Skrev om Adamo Byggservice AB

Vi tog hjälp av Adamo för att bygga ett IKEA Lerhyttan kök. Vi var väldigt nöjda med arbetet och uppskattade att dom var noga med alla detaljer och hjälpte oss komma på smarta lösningar. Rekommenderar varmt Adamo för dig som tänker bygga ett kök från IKEA.

Abdolnaser D
Skrev om Adamo Byggservice AB

Renovering av kök. Utmärkt , mycket ärligt. Jag är väldigt nöjd med resultatet .

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
George B
Skrev om Adamo Byggservice AB

Mycket bra! Inför arbetet var det mycket lätt att ta kontakt, och få en offert, efter att ha gått igenom vad som skall göras och vad vi önskade för slutresultat. Offerten var detaljerad och lätt att förstå. Adamo togs in för att planera och renovera i vår tvättstuga och resultatet blev långt över förväntan. Tvättstugan anpassades precis efter våra behov och önskemål, och deras sinne för detaljer gav en snygg finish på arbetet. Kommunikationen var konstant genom hela arbetet och vi kunde följa arbetet steg för steg,...

Tamara B
Skrev om Adamo Byggservice AB

Renovering av tvättstugan gjordes snabbt och ordentligt. Proffsigt bemötande och utomstående service. Man får helt enkelt byggare man kan lita på. Rekommenderas verkligen!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Deniz K
Skrev om Adamo Byggservice AB

Strålande jobb, näst intill totalrenovering med utmärkt resultat! Nästa renovering behöver jag inte fundera över vilka jag ska anlita..

Dan P
Skrev om Adamo Byggservice AB

Köpt komplett köksrenovering inklusive nytt innertak (förstärkning takstolar), ny vvs och el. Mycket bra bemötande, lyssnar vad kunden vill ha, diskuterar olika lösningar. Adamo har levt upp till våra förväntningar och kan tänka mig använda dom vid ev kommande jobb. 👍👍👍👍👍 Får 5 tummar upp.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Sara C
Skrev om Adamo Byggservice AB

Adamo rev befintligt kök och transporterade bort skräpet. Enda minuset var att de kom väldigt mycket senare än avtalat på morgonen, men det gjorde inget då jobbet gick supersmidigt och snabbt. Trevligt bemötande. Mycket nöjd!

Svar från Adamo Byggservice AB

Tack så mycket för ert omdöme! Vi ber om ursäkt att vi kom sent, men för er kännedom fick vi fel adress av din kollega. För att det inte ska hända igen kommer vi framöver alltid kontrollera adressen till uppdragsplatsen. Vänliga hälsningar, ADAMO Byggservice

Sofia B
Skrev om Adamo Byggservice AB

Renoverade köket med nya vitvaror, luckor, bänkskiva och kakel. Vi är så nöjda med allt. Proffsiga, snabba och kunniga. Dessutom prisvärt.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen