Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Aerpad Elektronik AB

Aerpad Elektronik AB

Rörläggarvägen 30, 168 33 Bromma — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Aerpad Elektronik AB

• Kristian P
    Kristian P skrev om Aerpad Elektronik AB
    Beställde 2 st kameror, fick endast 1 hemskickad. Påtalade detta och sa att det var brådskande pga födelsedagspresent, fick till svar att de skulle skicka. Efter 2 veckor visade det sig att det var bortglömt. Bad dem skicka med express då födelsedagen skulle vara 4 dagar senare, efter 2 dagar skickar dem som vanligt brev och mottog paketet efter födelsedagen. Det tog totalt 7 veckor att få fullständig leverans.

Som grädde på moset, så var den andra kameran defekt (misstänker att det var en gammal retur, då den var uppackad och förpackningarna såg olika ut).

Köp ej produkter från detta bolag. Läs mer
  • S
    S skrev om Aerpad Elektronik AB
    Fick skicka tillbaka ett par hörlurar som inte fungerade som det skulle! Andra paret var nästintill mer defekt och kundservicen var det värsta jag varit med om! Otrevlig, nonchalant och inte alls tillmötesgående! Dessutom höll dem sig inte till konversationen och ljög. Jag blev nekad ett tredje par hörlurar och skulle stå för returen tillbaka när dem skickat en produkt som är trasig! Det är absolut inte värt att handla något där då både produkt och kundservicen var helt katastrof! Personen som svarade mig kallade sig för Mary!!! Läs mer

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY