Wilma Kling

Wilma Kling

Wilma Kling är mäklare på Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Wilma Kling har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Wilma Kling har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.7. Wilma Kling har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Wilma Kling

Maud Kristina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Wilma var en duktig och trevlig mäklare.

Hadije X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Hej ! Jag tycker att Wilma Kling är riktigt bra mäklare .Jag fick fort svar om jag behövde veta nånting mer . Mvh Hadije

Felix B
Köpte sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Proffsigt svarade alltid och la ner sin tid på att visa oss huset!

Roland Michiel B

Very fast in responding to questions and patient with us as unknowing foreign buyers. Even in the weekend Wilma responded quick and accurate. Thanks!

Anna Christina Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Wilma var trevlig. Kändes seriös från början. Alltid snabb på att svara på mail och sms. Smidig i saker som skulle lösas. Mycket lätt att ha och göra med. Rekommenderar verkligen Wilma.

Hans Jørgen L

Blid og positiv med god kunnskap om boligen. Svarer fort på mail.

Karin Maria R
Arvika Centrum

Fint och professionellt bemötande. Ordning o reda. Toppen på alla sätt.

Susann A

Trevlig och tillmötesgående. Lyhörd och tillgänglig

Kate K

Wilma er ei blid å imøtekommende dame. Fulgte meg opp på alle måter og jeg er super fornøyd.

Pernilla J

Vi har varit super nöjda med Wilma under vårat köp av bostad. Kan varmt rekommendera henne till andra.