Wilma Kling

Wilma Kling

Wilma Kling är mäklare på Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Wilma Kling har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Wilma Kling har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Wilma Kling har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

31 omdömen om Wilma Kling

Odd Magne H
Sålde sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Fredros

Ryddig gjennomføring av salget,lett å kommunisere med. Flink med tilbakemeldinger. Alt i alt veldig fornøyd

Unni S

Alt foregikk veldig bra. Veldig fornøyd.

Barbro Maria L

Lätt att få tag på, höll oss uppdaterade

Hanna Linnea S
Köpte sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Tillmötesgående och trevlig mäklare.

Ingemar J

Wilma är kunnig, trevlig och professionell. Hon har alltid varit tillgänglig för frågor och svarat snabbt på frågor. Hon har drivit på för att få saker gjorda och klara. Hon har anpassat tider för möten så att det har fungerat för oss. Wilma är en bra mäklare. Wilma har trots att det har varit en något mer komplicerad försäljning på grund av att säljaren var ett dödsbo lyckats hjälpa oss med de frågor vi har haft.

Hanne N
Klässbol

Wilma var veldig hyggelig og ga god informasjon.

Grethe K

God informasjon og oppfølging hele veien. Veldig hyggelig dame, kan sterkt anbefales.

Maud Kristina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Wilma var en duktig och trevlig mäklare.

Hadije X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Hej ! Jag tycker att Wilma Kling är riktigt bra mäklare .Jag fick fort svar om jag behövde veta nånting mer . Mvh Hadije

Felix B

Proffsigt svarade alltid och la ner sin tid på att visa oss huset!