Alarid Flytt&Städ

Alarid Flytt&Städ

www.alaridflytt.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Alarid Flytt & Städ AB - företaget som sätter dig som kund i centrum! Vi är stolta över att erbjuda enastående service till ett konkurrenskraftigt pris. Våra professionella städare tar hand om allt från veckostädning och storstädning till visningsstädning inför försäljning och byggstädning efter renoveringar....

78 omdömen om Alarid Flytt&Städ

Maria A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Bästa killarna ever! Trevligt bemötande, väldigt försiktiga med grejerna och galet bra pris. Vill ni genomgå en smidig flytt utan att behöva tänka på massa krångel så är det dessa ni ska anlita!

Kenneth N
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket bra och trevlig personal. Gjorde det lilla extra som jag som kund uppskattar!.

Lina Ö
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Skulle 100% anlita igen. Tre personer som var upp och ner för två trappor utan hiss, en timmes resa mellan två orter och allt klart på ganska precis fyra timmar (inklusive resa). De var väldigt försiktiga med allt och slog in sängen i plast så den inte skulle bli smutsig. De hade med sig egna filtar för att packa ömtåliga möbler och speglar säkert under transporten. Trevlig attityd och bra bemötande! Exemplariskt :)

Mohammad S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

De var snabba, effektiva och väldigt försiktiga med mina ägodelar. Personalen var också väldigt vänlig och hjälpsam under hela processen. Jag skulle definitivt rekommendera dem till någon som behöver hjälp med sin flytt.

Amir Mohammad A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Bästa flyttning som jag har haft och det va med Alarid flytt och städ. De har väldigt starka och snabba killar jag har flyttat jätte många gånger men som Alarid flytt och städ har aldrig hittat jag rekommenderar andra kunder att om ni vill flytta det bara och boka hos Alarid flytt och städ.

Eva Maria Elisabeth J
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Trevliga grabbar! Inga problem utan de utförde arbetet snabbt och effektivt. 😊

Cina Marie W
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag är mållös över denna flyttfirma! Såå fantastiska killar som packade in allt ! SÅ SERIÖS FIRMA!!! De var så försiktiga med allt och tog det lugnt och jag är förundrad över deras tålamod och att kunna få plats med hela mitt bohag på 80 kvm i 2 lastbilar!!! Nästan omöjlig uppgift.. Jag haft en sån dålig erfarenhet med en annan flyttfirma så ALARID flytt KAN JAG VERKILIGEN REKOMMENDERA.!!!! Jag hade kunnat skriva alla superlativ som finns. GRYMMA helt enkelt. Cina

Abdiaziz Korane M
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Alarid Flytt&Städ flytt överträffade mina förväntningar. Deras snabba, noggranna och professionella service gjorde hela flytten enkel och positiv. Personalen var flexibel och lyhörd för mina önskemål, vilket gjorde hela upplevelsen problemfri. Det var på 3:e våningen utan hiss där jag skulle flytta ut. Rekommenderas verkligen för bekymmersfri flytt! Tack till Alarid Flytt&Städ personalen för en bra flytt från Köping till Bålsta. mvh Abdiaziz Mohamed

Åsa T
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag bokade flytthjälp av möbler och packade saker för transport till min nya lägenhet. Det var på 3:e våningen utan hiss där jag skulle flytta ut och det innebar mycket ansträngning för mig att bära allt själv. Men med hjälp av Alarid flytts starka flyttkillar var allt ordnat på Max 1,5 timme från dörr till dörr. De var mycket noggranna och plastade eller filtade in alla känsliga saker för att skydda dem från skador. Allting gick väldigt smidigt och snabbt. Jag fick ett jättetrevligt bemötande både från flyttpersonalen...

Thomas S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Super nöjd med deras flytthjälp. Trevliga och serviceminded. De var även snabba och försiktiga med möblerna. Rekommenderar. 👍

Pia D
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Vilka duktiga flyttkillar- Ahmad, Aloush och Zakaria! Dom kämpade med min flytt sedan i morse - ingenting var omöjligt, det som verkade omöjligt att få med, typ en lång kajak löstes även det!!👍 Helt klart duktiga flyttkillar som jag gärna anlitar igen🤗🤗🤗

Xingjian S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Noggranna och lyhörda, bra kommunikation. Packar möbler omsorgsfullt och håller tider. Flyttade till exempel vår flygel utan bekymmer och bemödade sig att ta reda på information om flygeln i förhand.

Elias G
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Riktigt tillmötesgående och proffsiga. Noggranna och mån om att skydda alla grejer och huset. Även tillmötesgående på plats och riktigt trevliga på köpet.

Robin Alexsander A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Om ni behöver bra o pålitliga killar för flytt då rekommenderar jag detta företag varmt. De är tillmötesgående, professionella, trevliga och extremt serviceminded, för att inte tala om snabba. Jag har varit så stressad över min långdistansflytt men dessa killar har verkligen varit tålmodiga med alla mina frågor och varit oerhört hjälpsamma. Ja, anlita dem så får ni se själva! Ni kommer inte bli besvikna! /Robin

Katrin A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Väldigt proffesionel service, trevlig gäng och mycket hjälpsam. Bästa flytt- och städfirma i Västmanland !!! Rekommenderas varmt för alla som ska flytta i framtiden. Jag är väldigt nöjd !!!

Daphne A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Duktiga trevliga killar som kämpade på! Tog hand om möblerna fint. Kommer rekommendera dom garanterat. Tack så mycket!

Janina Helen I
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag är så nöjd och tacksam för Alarid flytt och städ. Ringde på tisdagen och behövde hjälp med att kasta en stor kyldisk från mitt cafe. Dagen efter kom de punktligt och körde iväg den till tippen. Till ett jätte bra pris!!

Päivi S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Ambitiösa, vänliga, trevliga, proffsiga.

Sven-Åke B
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Glada trevliga grabbar som gjorde ett mycket bra jobb. Vi är helnöjda.

AMIR S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Har varit jättenöjd med deras flytt tjänst. Det bästa jag har haft som flytthjälp. Rekommenderas värmt!

Ida V
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Trevligt och professionellt bemötande sedan första stund! Fick en offert för två boenden så de var flexibla och kommunikativa. De som skötte flytten var duktiga och otroligt noggranna, försiktiga om våra ägodelar. Dessutom mycket trevliga. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma, vi är supernöjda!

Zara B
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag blev så berörd och varm i hjärtat av bemötandet och flyttupplevelsen av Alarid. Människorna var helt fantastiska, ödmjuka, förstående och dedikerade till att erbjuda den bästa möjliga hjälpen som möjligt. Jag var så stressad och överväldigad över min flytt till en annan stad men de gjorde det möjligt för mig att känna mig tryggare och lita på att allt kommer att gå bra. Tack så jätte jättemycket för allt ert stöd och hjälp! Jag känner mig trygg att ni finns och att jag kan vända mig till er alltid för hjälp 😊 Ta hand...

Sanna K
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Kan varmt rekommendera! Fungerat hur bra från början till slut. Fick snabbt en offert och trevligt bemötande, vid frågor via mail/telefon fick jag snabbt svar. ALLA möbler virade de in i filtar och med plast som de också tog foton på för allas trygghet, de var väldigt försiktiga när de bar ut/in allting, de t o m filmade att de låste alla dörrar i gamla huset allt för att jag som kund ska känna mig trygg. Killarna var otroligt hjälpsamma, glada och trevliga!

Marina M
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag har använt mig av flera flyttfirmor de senaste 5 åren och Alarid Flytt & Städ är den som jag har varit mest nöjd med. Det jag värdesätter är kvalitet på arbetet och en bra kundservice och dialog samt lösningsfokuserat vid problem som kan dyka upp. Dessutom väldigt prisvärt. Det har från första början varit en välkomnande, serviceminded och proffsig attityd. De har varit måna om att alla saker är väl packade vid flytt så att inget går sönder, burit tunga kartonger och möbler upp till tredje våning utan hiss utan minsta...

Åke N
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Köpte flytt, allt gick smidigt och bra. Hjälpsamma pojkar. Blev bra bemött.

Yvonne R
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Duktiga, kämpande medarbetare som flyttade mitt bohag till adress på 3e våningen utan hiss. Mycket bra jobbat.

Rolf H
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Punktlig - arbetar tyst och smidigt .- skräpar inte ner i onödan - mycket effektiv och utrymmesbespande teknik - de var försiktiga med grejorna - ingenting gick sönder eller skadades

Mowei Y
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Professional, efficiency and kind employees.

Amani A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Trevliga, professionella, ingenting blev skadad vid flyttning, bra pris, rekommenderar varmt!

Samer B
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Snabba och försiktiga, rekommenderar de!

Nicola M
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket professionella, jag är jätte nöjd. Nicola

Theresé P
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Toppen bra🥰 jätte trevliga och var varsamma och noga när dom flyttade möblerna

Lena N
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Bra bemötande effektivt och ordning på flytten. Rekommenderar er gärna.

Jesper S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jättenoggranna killar som fixar allt perfekt

Hilma J
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Väldigt trevliga och gjorde ett bra och smidigt jobb

Anette F
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Snabbt och smidigt. Bra bemötande. Trevlig reseptionist. Rekommenderar.

Ann-Margreth E
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag vill starkt rekommendera Alarid Flytt & Städ AB till alla som letar efter en pålitlig och effektiv flytttjänst! Jag anlitade dem nyligen för att hjälpa mig med min flytt då ett annat företag aldrig dök upp och jag kunde inte vara mer imponerad. Deras personal var otroligt professionell, vänlig och effektiv. De tog hand om allt från packning till transport med enastående precision och noggrannhet. Det som imponerade mig mest var hur snabbt de utförde jobbet utan att kompromissa med kvaliteten. Om du letar efter ett företag...

Pepita S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket professionella och behagliga människor. Jag uppskattar att ni har tystnadsplikt och att det går att vara hemma under tiden ni hjälper med hemstädning på grund av er trevliga personlighet. De göt allting jag önskar. Man får mycket för pengarna och oerhört bra kundsupport dygnet runt. Jag rekommenderar er att välja denna firma. mvh pepita Selles

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Pepita, Stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! Det är fantastiskt att höra att du upplevde oss som professionella, behagliga och trevliga. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och det känns fantastiskt att veta att vi uppfyllde dina förväntningar till ett bra prisklass. Vi är tacksamma för att du valde våra tjänster och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden!. Med vänliga hälsningar

Phonrat C
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket bra och trevliga personal, skulle varmt rekommendera.

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Phonrat, Stort tack för en fin recension och din rekommendation! Det är fantastiskt att höra att du upplevde oss som Mycket bra och trevliga. Tack igen för att du valde Alarid Flytt & Städ AB, och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Med vänliga hälsningar

Pia Elisabeth W
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Jag är mer än nöjd. De är otroligt hjälpsamma och trevliga och trots att vi krånglade till det för dom så var det bara glada miner Jag kan Varmt Rekommendera

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Pia, Tusen tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! Vi på Alarid flytt och städ AB är glada att höra att du upplevde oss som hjälpsamma och trevliga och att du var mer än nöjd med våra tjänster. Ditt förtroende är viktigt för oss, och vi är tacksamma för att du valde våra tjänster. Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Med vänliga hälsningar

Fardowsa S
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Bästa service. Mycket duktiga och kunniga killar .

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Fardowsa, Stort tack för en fin recension! Det glädjer oss verkligen att höra att du uppskattade vår service. Det är vårt mål att alltid leverera över förväntan. Vi på Alarid flytt och städ AB är glada att höra att du upplevde oss som duktiga och kunniga. Ditt förtroende är viktigt för oss, och vi är tacksamma för att du valde våra tjänster. Vänliga hälsningar

Ebrahim R
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Snabba, noggranna, effektiva, lyfte sakerna på rätt plats i den nya lägenheten. Kan varmt rekommendera Alarid Flytt för er nästa flytt.

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Ebrahim, Tusen tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! Det glädjer oss att höra att du upplevde oss som snabba, noggranna och effektiva. Tack igen för att du valde Alarid Flytt & Städ AB, och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Med vänliga hälsningar

Johanna L
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Superbra service och trevlig personal. Mycket nöjd!

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Johanna, Stort tack för en fin recension! Det är fantastiskt att höra att du upplevde superbra service under din upplevelse med oss. Vi på Alarid flytt och städ AB är glada att höra att du upplevde oss som trevliga och att du var mycket nöjd med våra tjänster. Din positiva feedback är mycket värdefull! Med vänliga hälsningar

Ewa M
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket trevligt och effektivt bemötande!

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Ewa, Tusen tack för en fin recension! Det är fantastiskt att höra att du upplevde trevligt och effektivt bemötande under din upplevelse med oss. Vi på Alarid Flytt & städ AB strävar alltid efter att vara till hjälp och göra hela processen så enkel som möjligt för våra kunder. Om du någonsin behöver vår hjälp igen, tveka inte att höra av dig. Med vänliga hälsningar

Lars E
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Mycket snabba och trevliga grabbar. Allt gick smidigt och dom var försiktiga med allt. Inga problem alls. All kontakt sköttes mycket bra inför och efter flytten.

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Lars, Det glädjer oss att höra att du upplevde oss som snabba, trevliga, smidiga och shötsamma! Vi är glada att höra att våra medarbetare kunde leverera en snabb och säker flytt. Vårt kundservice strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och det känns fantastiskt att veta att kommunikationen inför och efter flytten sköttes mycket bra. Tack igen för att du valde Alarid Flytt & Städ AB, och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Med vänliga hälsningar

Sofie L
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Trevliga flyttkillar. Jobbade otroligt snabbt och smidigt. Jag är supernöjd!

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Sofie, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi på Alarid flytt och städ AB är glada att höra att du upplevde oss som trevliga, snabba och smidiga. Din positiva feedback är mycket värdefull för oss och det är glädjande att höra att du var supernöjd med vår tjänster. Tack igen för att du valde Alarid Flytt & Städ AB, och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Med vänliga hälsningar

Maria B
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Stor flytt på 100 kubik inkl packning. Trevliga killar som var väldigt försiktiga med mina saker. Enda lilla som gick sönder var en glödlampa som de dessutom kom och ersatte efter flytten. Prisvärda och rekommenderas. Kommer förmodligen anlita dem igen om jag ska flytta nån mer gång.

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Maria, Stort tack för ditt omdöme och rekommendation! Det är uppskattat! Din feedback är mycket värdefull för oss, och vi på Alarid flytt & städ AB är tacksamma för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Det glädjer oss att höra att du upplevde oss som trevliga. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och det känns fantastiskt att veta att vi uppfyllde dina förväntningar till ett bra prisklass. Vi är tacksamma för att du valde våra tjänster och att du kommer att anlita oss igen. Med vänliga hälsningar

Osman D
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Fick otroligt bra hjälp med min flytt. Allting gick smidigt, personalen var trevlig och gott bemötande samt jobbade effektivt och professionellt. Bästa Alarid Flytt & Städ.

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Osman, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde oss som trevliga, effektiva och professionella. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och det känns fantastiskt att veta att vi uppfyllde dina förväntningar. Tack igen för att du valde Alarid Flytt & Städ AB, och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Vänliga hälsningar

Duraid A
Skrev om Alarid Flytt&Städ

Thank you for all , you are the best

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hi Duraid, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that we exceeded your expectations with our service.Thanks again for choosing Alarid Flytt & Städ AB, and we look forward to serving you in the future! Best regards,

Johanna V

Tillmötesgående och trevlig personal

Svar från Alarid Flytt&Städ

Hej Johanna, Stort tack för ditt fina omdöme! Det är mycket uppskattat! Vi på Alarid flytt och städ AB är glada att höra att du upplevde oss som tillmötesgående och trevliga. Ditt förtroende är viktigt för oss, och är tacksamma för att du valde vår tjänst. Vänliga hälsningar