Alcons Balkongentreprenad AB

Trollesundsvägen 155, 124 57 Bandhagen — Visa karta

2.5 i betyg av av 4 omdömen

Alcons Balkongentreprenad - Allt inom balkong / balkonger balkongräcken balkongräcke räcken balkongdörrar balkongrenovering balkongrenoveringar mm

Läs vad 4 kunder tycker om Alcons Balkongentreprenad AB

• 2020-10-04

HELENE S skrev om Alcons Balkongentreprenad AB
    Vi rekommenderar varmt Alcons!
    Vi installerade balkongdörr mot gård nu i höst och Leif tog emot och styrde snabbt upp ärendet i somras, samt var snabb och hjälpsam med de tillval som kunde behövas. Peter var på plats vid byggnationen för att se att allt gick rätt till och såg till att de detaljer vi kommit överens om blev åtgärdade. Nu har vi en grymt snygg balkongdörr mot gård och är väldigt nöjda med utförandet och Alcons! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 459 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • 2020-09-09

ANTON R skrev om Alcons Balkongentreprenad AB
    Uppdatering 29 september 2020:
    Ca 5 år efter garantibesiktningen som gjordes efter balkongbygget har de skador som då konstaterades åtgärdats av Alcons.
    Det har krävts många påringningar, mejl och påminnelser i flera omgångar under en längre tid (med flera år mellan försöken). Ärendet har bollats fram och tillbaka mellan personer hos Alcons och bemötandet jag fått lämnar en del att önska.

(Här stod tidigare en redogörelse för min upplevelse av ärendet. Jag har blivit ombedd ett flertal gånger av Alcons att uppdatera min recension.) Läs mer
  • 2018-11-19

Martin G skrev om Alcons Balkongentreprenad AB
    Alcons gjode en Balkongdörr till oss hösten -17.
    Admin är hur rörigt som helst. Snurrigt.
    Jobbet gjordes bra, duktiga killar som fixade hantverket.
    Man måste däremot vara på sin vakt, annars blir det inte som man vill, till exempel ospikade balkongdörrar, rollade fönsternischer mm, mm...
    Chansen att de fixar reklamationer eller saker efteråt är lika med noll.
    Ta en annan firma. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Nordiska Inglasningar AB
    4.5 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Gjorde en förfrågan på telefon om en balkonginglasning, Säljare kom omgående, mättekniker kom och 2 montörer. Alla var proffsiga och tillm"
  • 2014-02-15

Kjell skrev om Alcons Balkongentreprenad AB