Naprapat Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Aloma Naprapati Kalle Söderqvist
Kalle Söderqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Idrottsbakgrund från segling, alpin skidåkning, kampsport, löpning och klättring.
Medicinskt ansvarig hos Huddinge IF under deras klättring från div 3 upp till div 1. Läs mer

Läs vad 52 kunder tycker om Kalle Söderqvist

• Juan G skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    went to Aloma because I had pain in my shoulder. Kalle was very careful looking and listening to my case. He also explain in detail his thoughts and the plan that he wanted to have for me.
    As a climber is excellent to have someone to understand the kind of movements, training, and exercises I do/can do, so this is great plus in his case.
    Right after my visit, I got a summary over email with his thoughts and action plan, which is great, specially for those of us with short term memory. He then sent a check-up a week later, which was even better.
    I liked his approach to, let's keep you climbing, and training to get better/stronger.
    Easy to recommend him and the clinic. Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Tycker Kalle var grymt pedagogisk i sin rådgivning & gav mig info som jag kommer kunna använda mig av hela tiden framöver. Skulle utan tvekan rekommendera honom till den som upplever sig ha problem/ont eller är orolig över någon känsla som uppstått i samband med klättring. Jag kommer dra dit igen iaf om olyckan är framme 🤙🏼 Läs mer
    2018-06-05 Kalle S svarar Rasmus B
    Kul att höra att du tycker besöket var värdefullt! Tack för rekommendationen!
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag hade haft en smärta i ena armbågen som efter flera månader inte ville släppa, då hörde jag av mig till Aloma Naprapati efter att ett flertal människor på klättercentret där jag tränar hade rekommenderat det. Kalle är genomgående både trevlig och proffsig. Han förklarar och resonerar kring alla tester och slutsatser han drar, vilket leder till att man själv får vara med i tankeprocessen, och det märks tydligt att han är erfaren och vet vad han talar om. Då jag hade blivit rekommenderad från flera håll att kontakta Aloma Naprapati så hade jag rätt så höga förväntningar, och Kalle levererade utan tvekan. Efter besöket följde Kalle upp med ett rehab program, specifikt utformat för mig och min skada. Därefter hördes vi av via mailkontakt i flera månader helt utan extra kostnad, just för att han ville se hur rehabben fortlöpte. Jag är extremt nöjd, och besöket var värt varenda krona. Läs mer
    2018-04-24 Kalle S svarar Oskar W
    Jättekul att höra Oskar! Tack för ditt förtroende!
    Kalle S gillar detta
  • Felix A skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Gick in med en fingerskada (från klättring) jag hade haft i ~3.5 år, efter några månaders rehab är fingret i princip helt återställt! Jag fick en helt ny approach till hur man behandlar skador, vilket har visat sig fungera extremt bra.
    Grymt bra bemötande med långvarig återkoppling via mail, mycket uppskattat! Läs mer
    2018-04-24 Kalle S svarar Felix A
    Håller ett intresserat öga på dina framsteg nu när vi släppt på bromsen, lycka till!
    Kalle S gillar detta
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Hade fått ett diskbråck och fyra ryggskott innan jag kom till Aloma. Arbetat med sjukgymnastik varje dag i perioder på ungefär sex månader. Träffat kanske fem olika sjukgymnaster. Trots det bestod problemen med ryggen! Efter att jag börjat gå till Aloma och arbetat efter programmet jag fick av dem är jag idag smärtfri och kan hålla på med klättring utan att känna mig rädd för ryggskador. Tack! Ni har hjälpt mig att kunna hålla på med det jag älskar. Betyder mycket. Läs mer
    2018-04-19 Kalle S svarar Thomas T
    Tack för förtroendet! Kul att ha fått följa dina framsteg
    Kalle S, Peder S gillar detta
  • Iain P skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Han är superduktiga, snälla och lät att pratar med. Jag har fått jätte bra behandling. Läs mer
  • Anders T skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Aloma naprapati har ett proffesionellt bemötande och vilja att hjälpa kunden direkt utan att "påtvinga" massor av återbesök. De som jobbar där har även viljan av att lära sig nya metoder och behandlingar.
    Jag är väldigt nöjd med mina besöka hos aloma naprapaterna. Läs mer
    Peder S, Kalle S gillar detta
  • Helena S skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Ett väldigt professionellt bemötande vid första mötet och även kommunikationen under de gånger jag gått hos dem. Fick väldigt bra hjälp med mina axelproblem och är idag väldigt mycket bättre. Väldigt bra ställe som är kunniga på problematik med axlar vid klättring. Läs mer
  • Kristofer Å skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Besökte Kalle för att få hjälp med två klätterskador. Kunnandet inom detta område verkar enormt och jag fick många bra övningar samt tips på avlastning etc. Trevligt bemötande, noggrann och pedagogiskt beskriven diagnos, bra uppföljning samt hjälpsam då frågor uppkom. 5/5! Läs mer
  • Helena T skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Professionellt och trevlig bemötande. Kalle är väldigt förtroendeingivande och kunnit! Rekommenderar verkligen ett besök om man har behov. Läs mer
Kalle Söderqvist
Peder Svensson