Naprapat Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Aloma Naprapati Peder Svensson
Peder Svensson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Har hela livet varit fysiskt aktiv och har en idrottsbakgrund från fotboll, orientering, längdskidåkning, Wushu, Kyo Kushin Karate och Brasiliansk Jiu Jitsu. Men numera är det klättring som ligger varmast om hjärtat. Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Peder Svensson

• Lars J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Ryggvärk Svårt gå upprätt.
    Peder tydlig, upplevs kunnig. Intresserar sig för pat.
    Följer sen upp patienten.
    PS kan rekommenderas Läs mer
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Fick bra hjälp när jag hade skadat senorna som fäster i ringfingret när jag klättrade. Peder gav mig bra övningar och tips vilket gjorde att jag kunde klättra inom kort igen. Mycket proffesionellt bemötande och Peder som jag gick till kunde verkligen relatera till min skada eftersom han själv är klättrare. Det kändes också tryggt att Peder under min rehabiliteringsperiod hörde av sig löpande och stämde av hur det gick med min rehabilitering.

Tack för hjälpen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-08 Peder S svarar Rickard F
    Fint att höra Rickard! Tack för dina ord och hoppas du får ett fortsatt bra klätter-år!
  • Mikael Å skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Har haft problem med både armbåge o finger som Peder har kunnat lösa. Kunnig och fokuserar mycket på den mentala biten vilket har lett till snabb förbättring med skadorna. Peder har även grymt bra kundkontakt på det sättet att han kollar in med jämna mellanrum om hur rehaben går. Läs mer
  • Magnus J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Proffsigt bemötande och träffsäkra tränings- och rörlighetstips som givit mycket bra effekt. Aloma Naprapati och Peder Svensson rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan S skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mitt besök! Läs mer
  • Hampus B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket trevligt bemötande och bra behandling! Läs mer
  • Patrik D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Stort intresse för att hjälpa till med ryggproblem. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara R skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra "utredning" av trolig skada/överbelatsning! Mycket bra rehab och tips som hjälpt mig att förbättra och styrka mitt skadade område!
    Så tacksam för hjälp och att det verkligen hjälpte!! Läs mer
  • David L skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!!

"Cure. Don't treat" genomsyrar hela deras tankesätt och genomförande, tack för att ni finns!!

Allt gott

David Lindström Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag sökte upp Peder Svensson efter några misslyckade försök hos sjukgymnast och kiropraktorer. Peder hjälpte mig att förstå min problematik, att få verktygen att hantera det och så småningom träna mig tillbaka till min önskade rörlighet, kapacitet och smärtfrihet. Fokus har hela tiden legat på att hitta de övningar och den träning som FUNGERAR och leder åt rätt håll. Under det året han har varit min naprapat har han hela tiden varit engagerad, tillgänglig, lyhörd och stöttande. Det märks att han är väl insatt i aktuell forskning. Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått och rekommenderar honom till alla som söker en kunnig och genuint engagerad naprapat. Läs mer
Kalle Söderqvist
Peder Svensson