en del av Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 31 rekommendationer
Har hela livet varit fysiskt aktiv och har en idrottsbakgrund från fotboll, orientering, längdskidåkning, Wushu, Kyo Kushin Karate och Brasiliansk Jiu Jitsu. Men numera är det klättring som ligger varmast om hjärtat.

Läs vad 31 användare tycker om Peder Svensson

• Eleonora D
    Eleonora D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    10/10! Peder är jätte duktig och kan varmt rekomendera honom!
  • malin c
    malin c skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Grym handledning, och träningprogram, nålar som var hemska men verkan var över förväntan. Idag symptomfri. Proffsig, lyhörd och bra pris
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande, kompetent hjälp, smärtfri på en vecka!
  • Sten H
    Sten H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har gått till Peder flera gånger för olika problem och har varje gång fått väldigt bra bemötande och hjälp. Extra kul som klättrare att ha någon som förstår klättringsrelaterade situationer där smärta kan uppstå. Klättringsrelaterat eller ej så har jag alltid fått toppen hjälp som löst det jag haft problem med.
  • Stellan E
    Stellan E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    allt igenom proffsigt bemötande ...visar intresse för problemen
    och anstränger sig verkligen för att lösa dem och lyckas få patienten att bli övertygad om att detta fixar du med lite träning ..... så häng inte läpp ......
    Vi håller kontakt så jag får höra hur det går ...ring om du undrar över något !!
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket gott bemötande från Peder. Han framstår som väldigt kunnig men ödmjuk. Som klättrare tycker jag mig ha fått väldigt god input kring mina besvär, samt hjälp att själv på bästa sätt kunna behandla dessa besvär.
    Mark N, Peder S gillar detta
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket hjälpsam, tog sig tid att hjälpa mig
  • Ann M
    Ann M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Sökte akut hjälp, då jag stod inför en lång resa, för smärta/stelhet i nacke, halsrygg och skuldror, som bl a medfört huvudvärk. Bemötandet och behandlingen har varit utmärkt på alla sätt och det känns nu bra inför min resa.
  • Nils N
    Nils N skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Superbra bemötande och snabb hjälp, rekommenderas varmt
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande!
    Bra analys av mina problem!
    Grym behandling och suveränt träningsprogram!
  • Lina B
    Lina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag är vädligt nöjd med att gå till Perder. Jag har sökt vård för huvudvärk en längre tid både hos läkare och sjukgymnast men inte kännt att gett nått riktigt effekt. Men sedan jag gått hos Perder är jag avsevärt bättre. Vilket jag är evigt tacksam för.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Enkelt att boka tid via webben kortfristigt. Mycket bra bemötande och behandling vid mina två besök.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Väldigt bra service. Hittade problemet med min axel och fick bra tips om hur jag ska bli bra
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Härligt bemötande, väldigt noggrann och perfekt servicekänsla. Fick grym hjälp med trasiga muskler och massor med tips
  • Joel M
    Joel M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Suveränt med hjälp rent praktiskt med övningar och samtidigt förståelse för att man vill komma ut och börja klättra så fort som möjligt.
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Peder är en lugn och lyhörd person.Jag har fått hjälp med naprapatbehandling/massage och övningar för mina ryggbesvär. Jag är mycket nöjd och kommer att förtsätta besöka Peder tills jag är helt återställd.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kompetent, relevant omkt sympatisk.
  • Anna O
    Anna O skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande och kan sin sak!
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kom till Peder med en klätterrelaterad skada i armbågen. Efter cirka 3 månaders behandling samt rehab var jag tillbaka i formen igen. Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande av Peder och med ett lyckat resultat i slutändan kan det inte summeras på annat sätt än: kalasbra!
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra och seriös behandling som tog bort mina problem! Jag fick många bra övningar, och dessutom fick jag mailsvar så fort jag hade frågor mellan behandlingarna. Peder följde även upp efter sista behandlingen. Rekommenderas starkt!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har gått till Peder på Aloma Naprapati ett flertal gånger både för massage och när jag haft ont i bakre låret och i axeln. Peder är alltid noggrann i sin bedömning, utförlig i behandlingen och man alltid med sig övningar och råd med sig hem så att man själv också kan påverka sitt tillfrisknande. Jag rekommenderar Peder och Aloma Naprapati varmt, alla dagar i veckan!
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Hade ont i nedre delen/sidan av ryggen. Fick övningar att göra dagligen som hjälpte. Smärtan försvann inom 14dagar. Gör fortfarande övningarna, dock inte i samma frekvens som tidigare.
  • Aljona M
    Aljona M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt och proffsigt bemötande. Nöjd med både behandlingar och resultat. Kan varmt rekommendera Peder och har även gjort det till kollegor.
  • Lars A
    Lars A skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Lyhörd, professionell, personlig, driven. Lyckas alltid hitta mina problem trots luddiga förklaringar från min sida. Kom dit med en kroniskt eleverad och allmänt trasig axel sedan många år tillbaka. Nu är den i princip återställd ( nu saknas bara bygga upp samma styrka som den andra axeln ) och smärtan är som bortglömd. Han har varje gång följt upp alla övningar vi gått igenom med ett mail och träningsprogram som beskriver dem mer i detalj så man ej glömt bort dem. Har några gånger också haft problem med ländryggen och efter behandling gått därifrån som en ny människa. Rekommenderar alltid Peder i min vänskapskrets och bara hört det bästa av beröm efteråt. Då jag tränar mycket och tungt behöver jag ibland fixas till och då är Peder den jag hör av mig till, tack för att du finns!
  • Didier B
    Didier B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Hej!

Jag fick hjälp av Peder med axeln.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Rätt övningar som hjälpte med bra förklaring.
    Även uppföljning i lagom dos.
    Kan bara rekommendera Peder och har även gjort det till kollegor.

/Didier
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mkt trevlig och proffsig kille.
    Med Peders kunskap har vi hittat ett sätt för mig att träna och utveckla rätt muskler och rörlighet så att jag succesivt kommit tillbaka till en bra och smärtfri träning från att inte ha kommit ur sängen.
  • Rene G
    Rene G skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Naprapati/Sjukgymnastik

Fantastiskt bemötande, Peder Svensson är otroligt kunnig inom sitt område och sätter patientens hälsa i första hand.
    Som kund tycker jag att hans tjänster överskred förväntningarna, resultaten av behandlingarna var fantastiska.
  • Anna J
    Anna J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har varit på naprapat och massagebehandling vid flera tillfällen.
    Jag är mycket nöjd med både behandlingarna och den hjälp jag fått även vad gäller information och tips.
    Man blir väl omhändertagen och smidigt att boka tid via hemsidan eller via mail.
  • Veronika S
    Veronika S skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Tillgänglig och hjälpsam. Lugn och trevlig miljö.
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Han fick mig att kunna gå mycket bättre efter bara ett par behandlingar.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    Kerstin
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag är mycket nöjd med både bemötande, behandling och resultat.
Kalle Söderqvist

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm