Peder Svensson
en del av Aloma Naprapati

Har hela livet varit fysiskt aktiv och har en idrottsbakgrund från fotboll, orientering, längdskidåkning, Wushu, Kyo Kushin Karate och Brasiliansk Jiu Jitsu. Men numera är det klättring som ligger varmast om hjärtat.
Sandelsgatan 31
115 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 47 kunder tycker om Peder Svensson

• Lars J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Ryggvärk Svårt gå upprätt.
    Peder tydlig, upplevs kunnig. Intresserar sig för pat.
    Följer sen upp patienten.
    PS kan rekommenderas Läs mer
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Fick bra hjälp när jag hade skadat senorna som fäster i ringfingret när jag klättrade. Peder gav mig bra övningar och tips vilket gjorde att jag kunde klättra inom kort igen. Mycket proffesionellt bemötande och Peder som jag gick till kunde verkligen relatera till min skada eftersom han själv är klättrare. Det kändes också tryggt att Peder under min rehabiliteringsperiod hörde av sig löpande och stämde av hur det gick med min rehabilitering.

Tack för hjälpen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-08 Peder S svarar Rickard F
    Fint att höra Rickard! Tack för dina ord och hoppas du får ett fortsatt bra klätter-år!
  • Mikael Å skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Har haft problem med både armbåge o finger som Peder har kunnat lösa. Kunnig och fokuserar mycket på den mentala biten vilket har lett till snabb förbättring med skadorna. Peder har även grymt bra kundkontakt på det sättet att han kollar in med jämna mellanrum om hur rehaben går. Läs mer
  • Magnus J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Proffsigt bemötande och träffsäkra tränings- och rörlighetstips som givit mycket bra effekt. Aloma Naprapati och Peder Svensson rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan S skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mitt besök! Läs mer
  • Hampus B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket trevligt bemötande och bra behandling! Läs mer
  • Patrik D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Stort intresse för att hjälpa till med ryggproblem. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara R skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra "utredning" av trolig skada/överbelatsning! Mycket bra rehab och tips som hjälpt mig att förbättra och styrka mitt skadade område!
    Så tacksam för hjälp och att det verkligen hjälpte!! Läs mer
  • David L skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!!

"Cure. Don't treat" genomsyrar hela deras tankesätt och genomförande, tack för att ni finns!!

Allt gott

David Lindström Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag sökte upp Peder Svensson efter några misslyckade försök hos sjukgymnast och kiropraktorer. Peder hjälpte mig att förstå min problematik, att få verktygen att hantera det och så småningom träna mig tillbaka till min önskade rörlighet, kapacitet och smärtfrihet. Fokus har hela tiden legat på att hitta de övningar och den träning som FUNGERAR och leder åt rätt håll. Under det året han har varit min naprapat har han hela tiden varit engagerad, tillgänglig, lyhörd och stöttande. Det märks att han är väl insatt i aktuell forskning. Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått och rekommenderar honom till alla som söker en kunnig och genuint engagerad naprapat. Läs mer
  • Johannes O
    Johannes O skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Peder har en stor passion för klättring och sitt arbete och det märks i hans utförande. Väldigt trevligt bemötande och bra tips. Rehaben gick jättebra med Peders förslag på övningar. Läs mer
  • Rebecka G skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    En naprapat som verkligen lyssnar på vad man säger och som verkligen försöker hitta lösningen! Kan varmt rekomenderas! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Superbra och proffsigt bemötande. Rekommenderas helhjärtat! Läs mer
  • Ann-kristin V skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Toppennöjd! Mycket kunnig, visste precis vad det var, och gav mig övningar som har funkat. Jag var där för fyra veckor sedan, och har inte känt av min rygg sen dess :) Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Peder va en sjukt kunnig naprapat! Visade mig många bra övningar som jag kunde ta med mig hem som förhoppningsvis ska hjälpa mig att förhindra flera muskel "kramper" , han va pedagogisk och väldigt proffesionell ! 5/5! Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra bemötande. Seriöst och långsiktigt tänk till träning och självhjälp som fungerat! Läs mer
  • Eleonora D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    10/10! Peder är jätte duktig och kan varmt rekomendera honom! Läs mer
  • malin c
    malin c skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Grym handledning, och träningprogram, nålar som var hemska men verkan var över förväntan. Idag symptomfri. Proffsig, lyhörd och bra pris Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande, kompetent hjälp, smärtfri på en vecka! Läs mer
  • Sten H
    Sten H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har gått till Peder flera gånger för olika problem och har varje gång fått väldigt bra bemötande och hjälp. Extra kul som klättrare att ha någon som förstår klättringsrelaterade situationer där smärta kan uppstå. Klättringsrelaterat eller ej så har jag alltid fått toppen hjälp som löst det jag haft problem med. Läs mer
  • Stellan E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    allt igenom proffsigt bemötande ...visar intresse för problemen
    och anstränger sig verkligen för att lösa dem och lyckas få patienten att bli övertygad om att detta fixar du med lite träning ..... så häng inte läpp ......
    Vi håller kontakt så jag får höra hur det går ...ring om du undrar över något !! Läs mer
  • Viktor P skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket gott bemötande från Peder. Han framstår som väldigt kunnig men ödmjuk. Som klättrare tycker jag mig ha fått väldigt god input kring mina besvär, samt hjälp att själv på bästa sätt kunna behandla dessa besvär. Läs mer
    Mark N, Peder S gillar detta
  • Ulrika J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket hjälpsam, tog sig tid att hjälpa mig Läs mer
  • Ann M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Sökte akut hjälp, då jag stod inför en lång resa, för smärta/stelhet i nacke, halsrygg och skuldror, som bl a medfört huvudvärk. Bemötandet och behandlingen har varit utmärkt på alla sätt och det känns nu bra inför min resa. Läs mer
  • Nils N skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Superbra bemötande och snabb hjälp, rekommenderas varmt Läs mer
  • Thomas E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande!
    Bra analys av mina problem!
    Grym behandling och suveränt träningsprogram! Läs mer
  • Lina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag är vädligt nöjd med att gå till Perder. Jag har sökt vård för huvudvärk en längre tid både hos läkare och sjukgymnast men inte kännt att gett nått riktigt effekt. Men sedan jag gått hos Perder är jag avsevärt bättre. Vilket jag är evigt tacksam för. Läs mer
  • Niklas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Enkelt att boka tid via webben kortfristigt. Mycket bra bemötande och behandling vid mina två besök. Läs mer
  • Katarina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Väldigt bra service. Hittade problemet med min axel och fick bra tips om hur jag ska bli bra Läs mer
  • Jonas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Härligt bemötande, väldigt noggrann och perfekt servicekänsla. Fick grym hjälp med trasiga muskler och massor med tips Läs mer
  • Joel M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Suveränt med hjälp rent praktiskt med övningar och samtidigt förståelse för att man vill komma ut och börja klättra så fort som möjligt. Läs mer
  • Pia Ö skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Peder är en lugn och lyhörd person.Jag har fått hjälp med naprapatbehandling/massage och övningar för mina ryggbesvär. Jag är mycket nöjd och kommer att förtsätta besöka Peder tills jag är helt återställd. Läs mer
  • Susanne E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kompetent, relevant omkt sympatisk. Läs mer
  • Anna O skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande och kan sin sak! Läs mer
  • Niclas H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kom till Peder med en klätterrelaterad skada i armbågen. Efter cirka 3 månaders behandling samt rehab var jag tillbaka i formen igen. Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande av Peder och med ett lyckat resultat i slutändan kan det inte summeras på annat sätt än: kalasbra! Läs mer
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra och seriös behandling som tog bort mina problem! Jag fick många bra övningar, och dessutom fick jag mailsvar så fort jag hade frågor mellan behandlingarna. Peder följde även upp efter sista behandlingen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har gått till Peder på Aloma Naprapati ett flertal gånger både för massage och när jag haft ont i bakre låret och i axeln. Peder är alltid noggrann i sin bedömning, utförlig i behandlingen och man alltid med sig övningar och råd med sig hem så att man själv också kan påverka sitt tillfrisknande. Jag rekommenderar Peder och Aloma Naprapati varmt, alla dagar i veckan! Läs mer
  • Ulrika D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Hade ont i nedre delen/sidan av ryggen. Fick övningar att göra dagligen som hjälpte. Smärtan försvann inom 14dagar. Gör fortfarande övningarna, dock inte i samma frekvens som tidigare. Läs mer
  • Aljona M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt och proffsigt bemötande. Nöjd med både behandlingar och resultat. Kan varmt rekommendera Peder och har även gjort det till kollegor. Läs mer
  • Lars A skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Lyhörd, professionell, personlig, driven. Lyckas alltid hitta mina problem trots luddiga förklaringar från min sida. Kom dit med en kroniskt eleverad och allmänt trasig axel sedan många år tillbaka. Nu är den i princip återställd ( nu saknas bara bygga upp samma styrka som den andra axeln ) och smärtan är som bortglömd. Han har varje gång följt upp alla övningar vi gått igenom med ett mail och träningsprogram som beskriver dem mer i detalj så man ej glömt bort dem. Har några gånger också haft problem med ländryggen och efter behandling gått därifrån som en ny människa. Rekommenderar alltid Peder i min vänskapskrets och bara hört det bästa av beröm efteråt. Då jag tränar mycket och tungt behöver jag ibland fixas till och då är Peder den jag hör av mig till, tack för att du finns! Läs mer
  • Didier B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Hej!

Jag fick hjälp av Peder med axeln.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Rätt övningar som hjälpte med bra förklaring.
    Även uppföljning i lagom dos.
    Kan bara rekommendera Peder och har även gjort det till kollegor.

/Didier Läs mer
  • Thomas B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mkt trevlig och proffsig kille.
    Med Peders kunskap har vi hittat ett sätt för mig att träna och utveckla rätt muskler och rörlighet så att jag succesivt kommit tillbaka till en bra och smärtfri träning från att inte ha kommit ur sängen. Läs mer
  • Rene G skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Naprapati/Sjukgymnastik

Fantastiskt bemötande, Peder Svensson är otroligt kunnig inom sitt område och sätter patientens hälsa i första hand.
    Som kund tycker jag att hans tjänster överskred förväntningarna, resultaten av behandlingarna var fantastiska. Läs mer
  • Anna J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har varit på naprapat och massagebehandling vid flera tillfällen.
    Jag är mycket nöjd med både behandlingarna och den hjälp jag fått även vad gäller information och tips.
    Man blir väl omhändertagen och smidigt att boka tid via hemsidan eller via mail. Läs mer
  • Veronika S skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Tillgänglig och hjälpsam. Lugn och trevlig miljö. Läs mer
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Han fick mig att kunna gå mycket bättre efter bara ett par behandlingar.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    Kerstin Läs mer
  • Alexander C skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag är mycket nöjd med både bemötande, behandling och resultat. Läs mer
Kalle Söderqvist
Peder Svensson