Peder Svensson

Peder Svensson

Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Har hela livet varit fysiskt aktiv och har en idrottsbakgrund från fotboll, orientering, längdskidåkning, Wushu, Kyo Kushin Karate och Brasiliansk Jiu Jitsu. Men numera är det klättring som ligger varmast om hjärtat.

47 omdömen om Peder Svensson

Sedan starten hos Reco 2015
Lars J
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Ryggvärk Svårt gå upprätt. Peder tydlig, upplevs kunnig. Intresserar sig för pat. Följer sen upp patienten. PS kan rekommenderas

Rickard F
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Fick bra hjälp när jag hade skadat senorna som fäster i ringfingret när jag klättrade. Peder gav mig bra övningar och tips vilket gjorde att jag kunde klättra inom kort igen. Mycket proffesionellt bemötande och Peder som jag gick till kunde verkligen relatera till min skada eftersom han själv är klättrare. Det kändes också tryggt att Peder under min rehabiliteringsperiod hörde av sig löpande och stämde av hur det gick med min rehabilitering. Tack för hjälpen! Rekommenderas varmt!

Svar från Peder Svensson

Fint att höra Rickard! Tack för dina ord och hoppas du får ett fortsatt bra klätter-år!

Mikael Å
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Har haft problem med både armbåge o finger som Peder har kunnat lösa. Kunnig och fokuserar mycket på den mentala biten vilket har lett till snabb förbättring med skadorna. Peder har även grymt bra kundkontakt på det sättet att han kollar in med jämna mellanrum om hur rehaben går.

Magnus J
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Proffsigt bemötande och träffsäkra tränings- och rörlighetstips som givit mycket bra effekt. Aloma Naprapati och Peder Svensson rekommenderas varmt!

Jonathan S
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mitt besök!

Hampus B
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Mycket trevligt bemötande och bra behandling!

Patrik D
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Stort intresse för att hjälpa till med ryggproblem. Rekommenderas!

Sara R
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Bra "utredning" av trolig skada/överbelatsning! Mycket bra rehab och tips som hjälpt mig att förbättra och styrka mitt skadade område! Så tacksam för hjälp och att det verkligen hjälpte!!

David L
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure. Don't treat" genomsyrar hela deras tankesätt och genomförande, tack för att ni finns!! Allt gott David Lindström

Johannes H
Skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati

Jag sökte upp Peder Svensson efter några misslyckade försök hos sjukgymnast och kiropraktorer. Peder hjälpte mig att förstå min problematik, att få verktygen att hantera det och så småningom träna mig tillbaka till min önskade rörlighet, kapacitet och smärtfrihet. Fokus har hela tiden legat på att hitta de övningar och den träning som FUNGERAR och leder åt rätt håll. Under det året han har varit min naprapat har han hela tiden varit engagerad, tillgänglig, lyhörd och stöttande. Det märks att han är väl insatt i aktuell forskning....