Alviks Måleri i Uppsala

Alviks Måleri i Uppsala

Ring 018-30 20 54 www.alviksmaleri.se

Vi bryr oss -- Vi är i framkant -- Vi är lätta att samarbeta med På Alviks Måleri i Uppsala tar vi emot både stora och små måleriuppdrag. Vi har både traditionella målare, dekorationsmålare och servicemålare för att kunna ge dig en bred mix av målartjänster. Eftersom vi jobbar i uppdragsanpassade team får du alltid rätt kompetens...

31 omdömen om Alviks Måleri i Uppsala

Daniel E
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Smidigt och väl genomfört projekt (så här långt)

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Kenta R
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Vi köpte måleritjänst till våran nya verkstad och utfördes enligt överenskommelse och vi är mer än nöjda med alla inblandande. Vi rekommenderar gärna Alviks Måleri i Uppsala.

Axel N
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Helrenovering av ytskikt villa i Uppsala. Mycket bra, pålitliga snabba och proffsiga, rekommenderas varmt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Esbjörn T
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Kontakten var mycket bra rakt igenom. Det blev lite fel under arbetet vid ett tillfälle men det ordnade dom upp och tog ansvar för. Slutresultatet blev bra och vi är nöjda! Trots att det inte riktigt blev perfekt kan vi rekommendera Alviks måleri och kommer absolut anlita dem igen. De var även mycket flexibla och anpassade sig efter våra önskemål om tider.

Tomas G
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Jag kan verkligen rekommendera Alviks Måleri. Snabb kontakt till ett litet jobb som utfördes exemplariskt bra. Målaren i fråga kom när han skulle och utförde arbetet på ett mycket planerat och strukturerat sätt. Det gällde visserligen bara spackling och målning av ett rums tillbyggnad men det var exakt det vi behövde hjälp med. Toppbetyg från oss. Mvh Tomas Gustafson

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Sara W
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Bra bemötande, alltid snabba svar och snabbt på plats när man behöver hjälp.

Henrik J
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Vi har haft ett mycket bra samarbete med Alviks Måleri från första vägg till sista. Alla fick en fin färg.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Vivian H
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Målning av trapphus och vi är mycket nöjda - ev ny beställning på gång

Maria C
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Rivning av tidigare underlag på väggen, spackling spricka i tak före målning. Målning tak, tapetsering och nytt golv via underleverantör. Bra bemötande, god diskussion om vilka alternativ och val som finns, väl utfört arbete på utlovad tid.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Mikael P
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Mycket nöjd, bra bemötande, proffsigt utfört arbete

Lars G
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Köpte målning av fönster och fasad på 2st byggnader. Alviks måleri lämnar ett intryck av förtroende och kunnande i det dom gör och utför. Har duktiga målare med god kompetens.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Kristian N
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Alviks Måleri har gjort ett utmärkt jobb och bemötandet har varit mycket bra. Arbetets omfattning var målning av fasader på 3st byggnader.

Håkan T
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Vi har beställt en fasadrenovering för vår 70-talsvilla. Alviks Måleri inledde med en noggrann besiktning. Efter påpekande bytte deras snickare ut den fasad som vetter mot norr. Man har även förbättrat fukttålighet vid tak samt slutligen målat fastighetens samtliga träytor. Vi är mycket nöjda med slutresultatet som gett vår villa ett riktigt lyft. Alla personer vi kommit i kontakt med har varit kunniga inom sitt område. De har alla varit trevliga och kundorienterade. De har alla utstrålat en vilja att leverera det vi önskat

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Johan S
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Vi har köpt en målningsentreprenad och är mycket nöjda med både bemötandet och utförande.

Thomas G
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Excellent service and job. They paintet our house on the outside and we are fully satisfied with the job.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Josefin S
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

I det stora hela blev jobbet väl gjort. Lite hattigt med tider, jag fick inte information vilka tider de skulle komma, dålig kommunikation. Tur att jag var hemma när han var klar så jag kunde påpeka kladd som gjorts av företaget.

Per F
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Trevlig personal, kom med bra förslag på utförande, punktliga och gjorde allt som vi kommit överrens om

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Ulf A
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Korrekt bemötande, mycket bra utförda arbeten

Kristoffer N
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Pålitliga duktiga och seriösa. Anlita Alviks om ni vill ha ett bra resultat.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Håkan E
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Har haft Alviks måleri på ramavtal under 4 år, det har fungerat mycket bra på alla sätt och arbetena har skötts på ett godkänt sätt. Bemötande från företagsledning och personal har varit bra och enkel. Alviks måleri har undre den 4 åren uppfyllt de förväntningar vi har på ett företag som vi tecknar ramavtal med.

Karl F
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Ett företag som levererar enligt överenskommet. Bra kvalitet och ett bra bemötande. Har anlitat dem både privat och som företagare inom byggbranschen.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Henrik H
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Ett trevligt bemötande av alla som jag träffat i företaget. De har utfört entreprenaden på utmärkt sätt med goda resultat.

Annbritt Ö
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Jag tycker att företaget är pålitligt med ett professionellt och kundvänligt bemötande. Blir det problem så löser man det genom att resonera om alternativa lösningar. Jag har aldrig behövt bekymra mig när det gäller att be om tilläggstjänster under pågående jobb. Vid renovering när jag kommit på att det borde jag också ha bett dem att fixa så har de gjort det inom den planerade tiden. Jag är jättenöjd med resultatet tack vare den lyhördhet som företaget visat och kommer att anlita dem igen. Dom bildar sig snabbt en uppfattning om hur man vill ha det.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Bo L
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Bra bemötande,trevliga och bra utförda jobb.

Lars T
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Bemötande av den högre klassen måleri jobb snabba offerter snabbt genomförda uppdrag rätt kvalitet totalt vinn/vinn

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Rickard H
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

I de entreprenader jag anlitat Alviks måleri (3st) har de haft ett trevligt och proffsigt bemötande, Hög nivå på service samarbete och slutprodukt. Rekomenderas.

Gert N
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Vi på Plåtkompaniet upplever att vi alltid får ett proffsigt och trevligt bemötande av Alviks Måleri. Vi har använt Alviks Måleri på målning av plåt tak. Dom lever upp till våra högt ställda krav på våra underentreprenörer. I helhet så är vi nöjda.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Jörgen L
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Första gången som jag arbetet med Alviks Måleri uppsala. Arbetsledningen känns lätt att arbeta med öppna och tillmötesgående. produkten/utförande som de lämnar efter sig är mycket bra och hög finish .Medarbetarna(målarna) är mycket engagerade och delaktiga i projektet ( Kvarngärdet Uppsala)lätta att jobba med och håller tidsplanen . Som sagt har bara positivt att säga Mvh Jörgen Byggpartner i Dalarna AB

Johan L
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Har anlitat dom både hemma och på företaget. Seriös firma som gör jobbet bra samt i tid. Johan Lundqvist.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Roger D
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Pålitligt företag som gör ett bra arbete och håller vad de lovar.

Jennie L
Skrev om Alviks Måleri i Uppsala

Trevligt och professionellt bemötande och väl utfört arbete gör att jag är mycket nöjd med Alviks måleri.