Alla kategorier Målare Uppsala Uppsala Alviks Måleri i Uppsala

Alviks Måleri i Uppsala

Stångjärnsgatan 15, 753 23 Uppsala — Visa karta

Vi bryr oss -- Vi är i framkant -- Vi är lätta att samarbeta med

På Alviks Måleri i Uppsala tar vi emot både stora och små måleriuppdrag. Vi har både traditionella målare, dekorationsmålare och servicemålare för att kunna ge dig en bred mix av målartjänster. Eftersom vi jobbar i uppdragsanpassade team får du alltid rätt kompetens för just ditt projekt.

Vi ska tillfredsställa kundens kända och okända behov, genom vår kunskap av möjligheterna med måleritekniker, färgsättning, kulörer, glanser och strukturer på ett kostnadseffektivt sätt och med kvalitet enligt ISO 9001 och med Miljö enligt ISO 14001, för att därigenom leverera största möjliga kundnytta i våra tjänster.

Välkommen till Alviks Måleri i Uppsala!

Läs vad 31 kunder tycker om Alviks Måleri i Uppsala

• Daniel E
    Daniel E skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Smidigt och väl genomfört projekt (så här långt) Läs mer
  • Kenta R
    Kenta R skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Vi köpte måleritjänst till våran nya verkstad och utfördes enligt överenskommelse och vi är mer än nöjda med alla inblandande.
    Vi rekommenderar gärna Alviks Måleri i Uppsala. Läs mer
  • Axel N
    Axel N skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Helrenovering av ytskikt villa i Uppsala. Mycket bra, pålitliga snabba och proffsiga, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Esbjörn T
    Esbjörn T skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Kontakten var mycket bra rakt igenom. Det blev lite fel under arbetet vid ett tillfälle men det ordnade dom upp och tog ansvar för.
    Slutresultatet blev bra och vi är nöjda!
    Trots att det inte riktigt blev perfekt kan vi rekommendera Alviks måleri och kommer absolut anlita dem igen.
    De var även mycket flexibla och anpassade sig efter våra önskemål om tider. Läs mer
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Jag kan verkligen rekommendera Alviks Måleri. Snabb kontakt till ett litet jobb som utfördes exemplariskt bra. Målaren i fråga kom när han skulle och utförde arbetet på ett mycket planerat och strukturerat sätt. Det gällde visserligen bara spackling och målning av ett rums tillbyggnad men det var exakt det vi behövde hjälp med. Toppbetyg från oss. Mvh Tomas Gustafson Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Bra bemötande, alltid snabba svar och snabbt på plats när man behöver hjälp. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Vi har haft ett mycket bra samarbete med Alviks Måleri från första vägg till sista. Alla fick en fin färg. Läs mer
  • Vivian H
    Vivian H skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Målning av trapphus och vi är mycket nöjda - ev ny beställning på gång Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Rivning av tidigare underlag på väggen, spackling spricka i tak före målning. Målning tak, tapetsering och nytt golv via underleverantör.
    Bra bemötande, god diskussion om vilka alternativ och val som finns, väl utfört arbete på utlovad tid. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Mycket nöjd, bra bemötande, proffsigt utfört arbete Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Köpte målning av fönster och fasad på 2st byggnader.

Alviks måleri lämnar ett intryck av förtroende och kunnande i det dom gör och utför. Har duktiga målare med god kompetens. Läs mer
  • Kristian N
    Kristian N skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Alviks Måleri har gjort ett utmärkt jobb och bemötandet har varit mycket bra.
    Arbetets omfattning var målning av fasader på 3st byggnader. Läs mer
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Vi har beställt en fasadrenovering för vår 70-talsvilla.
    Alviks Måleri inledde med en noggrann besiktning. Efter påpekande bytte deras snickare ut den fasad som vetter mot norr. Man har även förbättrat fukttålighet vid tak samt slutligen målat fastighetens samtliga träytor.

Vi är mycket nöjda med slutresultatet som gett vår villa ett riktigt lyft. Alla personer vi kommit i kontakt med har varit kunniga inom sitt område. De har alla varit trevliga och kundorienterade. De har alla utstrålat en vilja att leverera det vi önskat Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Vi har köpt en målningsentreprenad och är mycket nöjda med både bemötandet och utförande. Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Excellent service and job. They paintet our house on the outside and we are fully satisfied with the job. Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    I det stora hela blev jobbet väl gjort. Lite hattigt med tider, jag fick inte information vilka tider de skulle komma, dålig kommunikation.
    Tur att jag var hemma när han var klar så jag kunde påpeka kladd som gjorts av företaget. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Trevlig personal, kom med bra förslag på utförande, punktliga och gjorde allt som vi kommit överrens om Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Korrekt bemötande, mycket bra utförda arbeten Läs mer
  • Kristoffer N
    Kristoffer N skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Pålitliga duktiga och seriösa. Anlita Alviks om ni vill ha ett bra resultat. Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Har haft Alviks måleri på ramavtal under 4 år, det har fungerat mycket bra på alla sätt och arbetena har skötts på ett godkänt sätt. Bemötande från företagsledning och personal har varit bra och enkel.
    Alviks måleri har undre den 4 åren uppfyllt de förväntningar vi har på ett företag som vi tecknar ramavtal med. Läs mer
  • Karl F
    Karl F skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Ett företag som levererar enligt överenskommet.
    Bra kvalitet och ett bra bemötande.
    Har anlitat dem både privat och som företagare inom byggbranschen. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Ett trevligt bemötande av alla som jag träffat i företaget. De har utfört entreprenaden på utmärkt sätt med goda resultat. Läs mer
  • Annbritt Ö
    Annbritt Ö skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Jag tycker att företaget är pålitligt med ett professionellt och kundvänligt bemötande. Blir det problem så löser man det genom att resonera om alternativa lösningar. Jag har aldrig behövt bekymra mig när det gäller att be om tilläggstjänster under pågående jobb. Vid renovering när jag kommit på att det borde jag också ha bett dem att fixa så har de gjort det inom den planerade tiden. Jag är jättenöjd med resultatet tack vare den lyhördhet som företaget visat och kommer att anlita dem igen. Dom bildar sig snabbt en uppfattning om hur man vill ha det. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Bra bemötande,trevliga och bra utförda jobb. Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Bemötande av den högre klassen
    måleri jobb
    snabba offerter
    snabbt genomförda uppdrag
    rätt kvalitet
    totalt vinn/vinn Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    I de entreprenader jag anlitat Alviks måleri (3st) har de haft ett trevligt och proffsigt bemötande,
    Hög nivå på service samarbete och slutprodukt.
    Rekomenderas. Läs mer
  • Gert N
    Gert N skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Vi på Plåtkompaniet upplever att vi alltid får ett proffsigt och trevligt bemötande av Alviks Måleri.
    Vi har använt Alviks Måleri på målning av plåt tak.
    Dom lever upp till våra högt ställda krav på våra underentreprenörer.
    I helhet så är vi nöjda. Läs mer
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Första gången som jag arbetet med Alviks Måleri uppsala. Arbetsledningen känns lätt att arbeta med öppna och tillmötesgående. produkten/utförande som de lämnar efter sig är mycket bra och hög finish .Medarbetarna(målarna) är mycket engagerade och delaktiga i projektet ( Kvarngärdet Uppsala)lätta att jobba med och håller tidsplanen . Som sagt har bara positivt att säga Mvh Jörgen Byggpartner i Dalarna AB Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Har anlitat dom både hemma och på företaget.
    Seriös firma som gör jobbet bra samt i tid.
    Johan Lundqvist. Läs mer
  • Roger D
    Roger D skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Pålitligt företag som gör ett bra arbete och håller vad de lovar. Läs mer
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Alviks Måleri i Uppsala
    Trevligt och professionellt bemötande och väl utfört arbete gör att jag är mycket nöjd med Alviks måleri. Läs mer

Stångjärnsgatan 15, 753 23 Uppsala