Alvis Rörakut Service AB

Alvis Rörakut Service AB

www.alvisrorakut.se
  • BadgeThreeYears

Alvis Rörakut Service AB erbjuder tjänster som omfattar värme, vatten, sanitet, nyinstallationer, ny och- ombyggnation, service och reparationer. Vi arbetar med VVS-service i hela Stockholms län med allt från stora projekt till mindre serviceuppdrag. Vi är experter på värmepumpar från Nibe, IVT, CTC & Thermia. Som en service...

349 omdömen om Alvis Rörakut Service AB

Kent Ö
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Utmärkt bemötande i telefon och när de kom, och såvitt jag kan bedöma ett väl utfört arbete. Jag ringde en kväll vid halv tio och de kom morgonen efter vid avtalad tid. De bytte en cirkulationspump till värmesystemet, hade alla reservdelar med sig och allt gick snabbt och smärtfritt fast de var noggranna med allt och till och med städade efter sig!

Svante Z
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Snabb respons! Hjälpsamt åtgärdande! Trevligt bemötande!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Svante! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Att vara på plats i tid och vara lösningsorienterad är alltid vår prioritet. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs. Ha en fantastisk dag!

Björn T
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Kommunikativa och trevliga. Jobbet blev gjort på ett bra sätt.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Björn! Vi uppskattar din feedback. Vi strävar alltid efter punktlighet och effektiva lösningar. Det är glädjande att höra att du är nöjd med vår service. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver hjälp. Ha en fantastisk dag!

Jesper L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

På plats på avtalad tid, lösningsorienterad och effektiv.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Jesper! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Att vara på plats i tid och vara lösningsorienterad är alltid vår prioritet. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs. Ha en fantastisk dag!

Christian J
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Bra service , fixade ballofix utan problem

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Christian! Vi är glada att du är nöjd med vår service. Det är vår prioritet att lösa problemen effektivt. Om du har fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vi uppskattar ditt förtroende!

Håkan J
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Fick hjälp snabbt när det var stop i en gjutjärnsbrunn. Ringde efter hjälp under julen och de kom snabbt och spolade rent.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Håkan! Vi är glada att vi kunde assistera dig snabbt och effektivt under julhelgen. Vårt mål är alltid att ge pålitlig service när det behövs som mest. Tveka inte att höra av dig igen om du behöver hjälp. Ha en fortsatt trevlig dag!

Louise Maria K
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Helt ok. Lite synd att rörmokaren hade köpt fel blandare inför installationen. Jag hade skickat info med bilder o måttstock. Tycker att det är dyrt som privatperson att anlita VVS firma.

Carina L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Professionellt bemötande med avseende på både kompetens och information till mig som kund! Och självklart utmärkt slutresultat!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme, Carina! Vi är glada att du uppskattade vårt professionella bemötande och den höga kompetens vi strävar efter. Att du är nöjd med slutresultatet gläder oss verkligen. Vi ser fram emot att fortsätta leverera kvalitetstjänster i framtiden. Tack för att du valde oss som din rörmokare!

Sven A
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Professionellt och bra bemötande. Uppgiften klarades av galant

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Sven! Vi är glada att höra att du upplevde vårt arbete som professionellt och att du blev väl bemött. Det är alltid vårt mål att leverera tjänster av hög kvalitet och att lösa uppgifterna på ett effektivt sätt. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen vid behov.

Jouko B

Bra service , bra Ickeså att dom kom på heligen

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Jouko! Vi är glada att du är nöjd med vår service. Vi strävar efter att erbjuda högkvalitativ hjälp när du behöver det som mest, även under helger. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs.

Ulla A
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Vi fick Snabb och bra service och alla problem löstes.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Ulla! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som snabb och effektiv. Det är vårt mål att lösa alla problem på ett tillfredsställande sätt. Om du behöver hjälp igen, är du varmt välkommen att kontakta oss. Tack för ditt förtroende!

Erik O
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Vi hade problem med vår IVT värmepump, sökte hjälp hos vår leverantör, alltför lång väntan för hjälp. Vi sökte på nätet, fann Alvis som kom några timmar senare. De gjorde en ingående undesökning av problemet, bytte sedan ut några komponenter som inte fungerade längre i vår 20 år gamla värmepump. Detta var i november 2023 och pumpen fungerar perfekt. Teknikerna som gjorde jobbet var mycket kunniga, effektiva och trevliga!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Erik! Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att vi kunde hjälpa er med IVT värmepumpen. Vårt team strävar alltid efter snabb och effektiv service. Om ni behöver hjälp igen, tveka inte att höra av er. Vi uppskattar ert förtroende!

Anna B
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Jättefin och personlig service av Alvis Rörakut! Skulle verkligen rekommendera dem och själv använda dem igen😊Bra utfört jobb och fantastisk kundtjänst.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Anna! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Det betyder mycket för oss att veta att du är nöjd med det utförda arbetet och vår kundtjänst. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen om behovet uppstår. Tack för ditt förtroende! 😊🔧

Sven R
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Kom snabbt efter att jag hade ringt. Spolade bort stoppet i avloppet snabbt.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Sven! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba service. Det är alltid vårt mål att lösa problem effektivt och ge dig en smidig upplevelse. Om du behöver hjälp igen, är du varmt välkommen att kontakta oss. Tack för ditt förtroende!

Håkan C
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Trevlig montör kom för byte av stamventiler Jobbade bra duktig sen kom en montör till ? På plats inte så effektivt blev tidsspill förste montören klarade uppdraget själv hur bra som helst effektiv trevlig skicklig hantverkare Är själv hantverkare elektriker

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack för ditt omdöme, Håkan! Vi uppskattar din feedback. Ibland när en montör har tid över så kan den följa med på jobb för att både lära sig och kunna hjälpa till vid behov. Men det är inget som ska ge en högre kostnad för dig. Vi strävar alltid efter effektivitet och kvalitet. Tack för att du valde oss!

Per L

Toppen service! Snabba och proffsiga

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Per! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Vi strävar alltid efter snabba och proffsiga lösningar. Om du behöver hjälp igen, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att hjälpa!

Michael L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Bra service. Var lite bökigt att komma genom växeln men kunde få tid snabbt och rörmokaren kunde åtgärda läckaget i vår fjärrvärmeväxlare snabbt och okomplicerat.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack, Michael! Vi beklagar eventuella besvär med växeln, tidvis är det många som ringer oss. Vi är glada att höra att du upplevde snabb och okomplicerad service för att åtgärda läckaget i din fjärrvärmeväxlare. Uppskattar ditt förtroende och hoppas på att kunna hjälpa dig igen vid behov."

Anna J
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Snabb, trygg, och bra service. Tack!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Anna! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Vårt mål är alltid att vara snabba, pålitliga och erbjuda högkvalitativ service. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs. Ha en fantastisk dag!

Kavitha B
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

The plumber was knowledgeable. He fixed the drain blockage problem and also provided tips to avoid the same in future. I would highly recommend Alvis Rorakut service AB for their very professional prompt service.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hello Kavitha! Thank you for taking the time to share your positive experience. We're delighted to hear that our plumber resolved the drain blockage efficiently and shared valuable tips for prevention. Your recommendation means a lot, and we're committed to delivering professional and prompt service. If you ever need assistance again, feel free to reach out. Much appreciated!

Torbjörn S
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Proffsigt utfört jobb, trevlig kille, rekommenderas.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Torbjörn! Tack så mycket för ditt generösa omdöme. Vi är glada att du är nöjd med det proffsiga utförandet av arbetet och att du upplevde vår rörmokare som trevlig. Ditt stöd och rekommendation betyder mycket för oss. Om du någonsin behöver vår hjälp igen, är vi här för dig.

Michael B
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Stopp i avlopp utan för huset. Kom samma dag löste problemet, trevligt rörmokare.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Michael! Tack så mycket för ditt positiva omdöme. Vi är glada att höra att vi kunde lösa stoppet i avloppet för dig och att du uppskattade vår snabba service. Om du någonsin behöver hjälp igen, tveka inte att kontakta oss. Ha en fortsatt bra dag!

Nils K
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Otroligt bra service! Rekommenderar starkt.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Nils! Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att du uppskattade vår otroliga service. Det betyder mycket för oss att höra att du rekommenderar oss starkt. Om du någonsin har fler behov eller frågor, är vi här för att hjälpa. Tack för att du valde oss och för ditt förtroende!

Raino K
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Snabbt omhändertagande av akut stopp

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Raino! Tack så mycket för din feedback. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig snabbt med det akuta stoppet. Kundens nöjdhet är vår prioritet, och det är alltid bra att höra att vi mötte dina förväntningar. Om du behöver ytterligare assistans i framtiden, är du varmt välkommen att höra av dig. Tack igen!

Bertil R
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Avloppsrensning av diskhon. Bra och trevligt bemötande vid telefonbeställningen. Fick bara några dagars väntetid. Teknikern kom inom utsatt tid, gjorde jobbet snabbt och effektivt och gav oss några vettiga råd och synpunkter. Rimlig kostnad, ville ha betalt direkt med swish, vilket vi inte var beredda på, men kunde göra. Vi blev helt nöjda, inga negativa synpunkter på Recos insats.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Bertil! Tack för ditt positiva omdöme. Vi är glada att höra att du upplevde ett bra och trevligt bemötande vid telefonbeställningen och att teknikern effektivt löste avloppsrensningen. För privatkunder tar vi betalning via Kort, Swish eller Klarna. Vi försöker informera om det vid beställning och på vår hemsida men beklagar eventuell miss. Om du behöver hjälp igen, är vi här för dig. Tack för att du valde Alvis!

Nils L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Proffessionella, trevliga och snabba!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Nils! Tack för ditt vänliga omdöme. Vi är glada att höra att du upplevde våra rörmokare som professionella, trevliga och snabba. Det är alltid vårt mål att leverera högkvalitativ service. Om du någonsin behöver hjälp igen, är vi här för dig. Tack för att du valde oss!

Ingrid A
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Vänligt bemötande å snabb service. Bra!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Ingrid! Vi uppskattar din feedback. Vänligt bemötande och snabb service är vårt mål. Vi är glada att du är nöjd. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen.

Gunborg A
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Blev väldigt trevligt bemött när jag ringde! Fick direkt veta vad det skulle kosta, kunde få en återbudstid redan samma dag! Tid för när besöket skulle ske fick jag också Bilen blev något försenad, det meddelades i god tid.Handlade om en kvart Killarna som kom var mycket trevliga o informerade mig vad skulle göra, proppen i toaletten kunde snabbt ”tryckas iväg” Eftersom det var hemma hos en gammal släkting var dom vänliga o förklarade för henne vad som får spolas ner o inte! Så nöjd o tacksam för den snabba hjälpen!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Gunborg! Tack så mycket för din fina feedback! Det gläder oss att du upplevde trevlig service från första kontakten till avslutat arbete. Vi beklagar den lilla förseningen, men är tacksamma för din förståelse. Det är fantastiskt att höra att vårt team var informativt och hjälpsamt. Om du har några ytterligare frågor eller behöver hjälp i framtiden, är du varmt välkommen att höra av dig. Tack igen och vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Monika D
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Jag är väldigt nöjd med allt dom gjorde för mig. Fixade en ny kran när den jag hade köpt inte passade. Allt bara på ett besök.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Monica! Tack så mycket för din feedback. Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster. Våra rörmokare strävar alltid efter att lösa problemen på bästa sätt och göra det smidigt för våra kunder. Vi uppskattar din förtroende och ser fram emot att hjälpa dig igen om det behövs. Ha en fantastisk dag!

Ingela D
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Toppen bra bemötande toppen utfört arbete kommer att rekommendera till vänner och bekanta

Per Ola W
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Enkel bokning och bra kommunikation. Teknikern löste problemet och allt flöt på smidigt. Kommer använda Alvis igen.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Per! Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme. Vi är glada att du upplevde en enkel bokningsprocess, bra kommunikation och att våra VVS-montör kunde lösa problemet smidigt för dig. Det är alltid glädjande att höra att våra kunder är nöjda. Ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Ha en fin dag!

Linda D
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Trevliga kommunikativa hantverkare! Det gick snabbt och de var också väldigt noga. Vi är mycket nöjda =)

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Linda! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde våra rörmokare som trevliga, kommunikativa och noggranna. Snabb service och nöjda kunder är vår prioritet. Om du behöver hjälp igen är du alltid välkommen att kontakta oss. Tack för att du valde oss! 😊

Tove M
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Snabb och kunnig service och mycket trevligt bemötande

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Tove! Tack för din vänliga feedback. Vi är glada att höra att du upplevde vår service som snabb och kunnig. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och det är fantastiskt att höra att du även uppskattade det trevliga bemötandet. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen vid behov. Tack för att du valde oss!

Kartick K
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Jättebra bemötande och snabb hjälp samma dag vilket vi inte förväntade!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Kartick! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du uppskattade vårt snabba och vänliga bemötande. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och vi är här för att hjälpa. Om du har fler behov eller frågor, tveka inte att kontakta oss. Tack igen och välkommen åter!

Patrik F
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Utmärkt bemötande av teknikerna på plats och av kundtjänst. Bra service och återkoppling, fel som utförts rättades till utan problem på garanti.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Patrik! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi är glada att du uppskattade vårt team både på plats och i kundtjänst. Att rätta till fel utan problem på garanti är en självklarhet för oss. Om du någonsin behöver hjälp igen, är vi här för dig. Tack för att du valde oss!

Aleksander Patz C
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Jättebra service, snabbt, kommunikativt och enligt förväntan! Tack.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack Aleksander! Vi uppskattar verkligen din feedback. Det är fantastiskt att höra att du var nöjd med vår service – snabbhet och tydlig kommunikation är viktiga för oss. Om du någonsin behöver hjälp igen, är vi här för dig. Tack igen och ha en bra dag!

Jadwiga C
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Bemött-saklig och fackmässig. Självklart, att vi hade velat,att våran avlopp fungerar igen. Reparatör lyssnade, vad vi berättade och enligt det anpassade sätt att reparera. Mycket bra samarbete med kund,

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Jadwiga! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du upplevde vårt bemötande som sakligt och fackmässigt. Det är vår prioritet att lösa problemet enligt dina önskemål. Bra samarbete med kunden är viktigt för oss. Tack för att du valde oss, och hör av dig om du behöver ytterligare hjälp.

Ali A
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

De var jättebra och trevliga och framförallt proffsiga.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Ali! Tack för ditt vänliga omdöme. Det gläder oss att höra att du uppskattade vår professionella och trevliga service. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativt arbete och det är fantastiskt att höra att du är nöjd. Om du någonsin behöver hjälp igen, är vi här för dig. Ha en bra dag!

Bernt N
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Snabbt och korrekt bra bemötande och kunnig

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Bernt! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att du upplevde vår service som snabb, korrekt och att våra rörmokare visade god kompetens. Det är alltid vårt mål att leverera högkvalitativ service. Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp igen. Vi ser fram emot att betjäna dig i framtiden!

Mats L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Vi anlitade Alvis för ett akut värmepumpshaveri på en fredag em och blev vänligt bemötta och en reparatör kom efter bara 2 timmar. Hen kunde byta pumpen omgående och ingav förtroende. Hen gav också tips på fortsatt underhåll. Det var inte billigt men blev åtgärdat snabbt och bra.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Mats! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du upplevde vår service som snabb och pålitlig, och att reparatören kunde lösa värmepumpshaveriet så effektivt. Vi värdesätter ditt förtroende och förstår vikten av kvalitet. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp framöver, är du välkommen att kontakta oss. Tack igen för att du valde Alvis!

Carl H
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Visade sig vara på tok för dyra jämfört konkurrenterna.. Kom dock snabbt och tätade diskhon.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Carl! Tack för din feedback. Vi beklagar om du upplevde våra priser som högre än förväntat. Jourtjänster kostar ibland mer på grund av omedelbar tillgänglighet. För icke-akuta jobb erbjuder vi också planerade tider till konkurrenskraftiga priser. Vi hoppas att vi kan tjäna dig igen och möta dina förväntningar.

Charlotta S
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Ni var jättesnabba och resultatet blev väldigt bra!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Charlotta! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som snabb och att resultatet blev bra. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service. Om du någonsin behöver hjälp igen, är vi här för dig. Tack för att du valde oss!

Ingela D
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Viktoria och Jorge är toppen bra att ha och göra med, trevliga snabba kunniga vad mer kan man önska. Har fått hjälp av dom tidigare när jag bodde i hus och nu igen när jag köpt lägenhet, kommer att anlita dom igen defensivt. Inga problem är omöjliga för Jorge han löser dom med med stor kunnighet dessutom är han trevlig och har humor. TACK Vi hörs framöver Ingela D

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Ingela! Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme. Det är glädjande att höra att Viktoria och Jorge kunde ge dig en positiv upplevelse både när du bodde i hus och nu i lägenheten. Vi är stolta över att ha dem i vårt team och är glada att de kunde lösa dina problem på ett kunnigt och trevligt sätt. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen och är tacksamma för förtroendet du visar oss. Tveka inte att höra av dig om du behöver något. Tack igen!

Helen L
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Kom hem sent på helgen och huset hade knappt 0 grader. 13 minus ute. Efter ett antal försök att hitta rörjour hittade vi Dino på Alvis!! Han kom med glatt humör, grymt service inriktad och fann en akut lösning som vi kunde börja med!! Grymt trevlig också!!

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Helen! Tack för ditt omdöme. Vi är verkligen glada att kunde hjälpa till snabbt och effektivt, det är det vår rörjour är till för! Vi är stolta över vår medarbetare Dino och uppskattar att du delade din positiva erfarenhet. Hör av dig om det är något annat vi kan göra för dig. Varmt välkommen tillbaka!

Shirin W
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Bra service, trevligt bemötande och kunniga.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Shirin! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med våra rörmokares kompetens. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service. Hör av dig om du behöver hjälp igen!

Jonas G
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Seriösa och bra service. Extra plus att de svarade på frågor i efterhand.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack för ditt fina omdöme Jonas! Vi strävar alltid efter att leverera seriös och högkvalitativ service. Att kunna svara på frågor även efter arbetets slutförande är en del av vårt engagemang för kundernas behov och välbefinnande. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att kunna hjälpa dig igen i framtiden!

Katarina S
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Trevliga, proffsiga och effektiva!

Johan B
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Mycket bra. Kompetent personal på plats

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack för att du delade din erfarenhet Johan! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service. Hos oss strävar vi alltid efter professionalism, vänlighet och effektivitet. Om du behöver hjälp igen är du varmt välkommen att höra av dig.

Anne-Marie H
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Fick snabb hjälp med stoppet i avloppet

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket, Anne-Marie! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med våra rörmokares kompetens. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service. Hör av dig om du behöver hjälp igen!

Daryoush M
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Prossigt arbett snabbt och effektivt

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme om vår rörmokare! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba och effektiva servicen. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativt arbete och är tacksamma för din feedback.

Hans E
Skrev om Alvis Rörakut Service AB

Svarade fort när vi ringde Kom i tid Dom visste precis vad som vad som va fel. Trevlig och lyssnade.

Svar från Alvis Rörakut Service AB

Hej Hans, tack så mycket för det fina omdömet! Vi är glada att vi kunde vara till hjälp så snabbt och lösa problemet. Att vara lyhörda och kunna identifiera och åtgärda fel snabbt är alltid vårt mål. Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss feedback. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen.