Anderssons Kiropraktorklinik

Optimusvägen 12 C (Optimuskliniken), 194 34 Upplands väsby — Visa karta

5.0 i betyg av av 20 omdömen
Välkommen till Andersson Kiropraktorklinik!

Här får du hjälp med dina besvär så att du kan fungera i din vardag igen. Jag är legitimerad och specialiserad kiropraktor med utbildning från både Sverige och USA och jobbar alltid med den senaste tekniken inom kiropraktik.

Mitt mål är alltid att du ska få en långsiktigt god hälsa, oavsett om du har ryggbesvär, nacksmärtor eller problem med axlar eller höfter. Dessutom behandlar jag även mer komplexa problem som ischias, tinnitus, huvudvärk, migrän eller diffusa smärtmönster.

Kontakta mig så bokar vi en tid.

Läs vad 20 kunder tycker om Anderssons Kiropraktorklinik

• 2018-11-16

Solveig J skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Jag sökte för ryggbesvär och fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    4.6 / 5 i betyg — 293 omdömen
    Badge2020
    "Behandling Blev bemött på ett trevligt och perfekt sätt Mina förväntningar var/är att bli bra från det jag behandlats för. det har vi inte"
  • 2018-11-14

Jonas K skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Mycket bra! Kom via företagshälsovården med en trasslig axel. Det tog några besök för att få stil på den, men till slut blev den bra.
    Planen är nu att fortsätta privat med nåt besök per år för att ”underhålla”. Läs mer
  • Eva E

2018-11-14

Eva E skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Jag gick dit för jag hade fruktansvärt ont i axel/arm och Kenneth har verkligen hjälpt mig, väldigt kunnig på sin sak så jag kan verkligen rekommendera Kenneth Andersson kiropraktik! Läs mer
    Idrottsskadespecialisterna City
    4.7 / 5 i betyg — 226 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador."
    Cecilia C
  • 2018-05-29

Maria M skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Bra hjälp på kort tid, relevanta frågeställningar, tillser hela kroppens påverkan på olika delar.
    Trygg och informativ när frågor uppstått. Läs mer
  • 2018-02-25

Linus V skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    Access Rehab - Vasastan
    4.7 / 5 i betyg — 928 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk idrottsmassage av en utmärkt massör"

Ingela V skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Haft problem länge med en krånglande rygg , och äntligen verkar det som att problemen börjar ge med sej tack vare behandling av Kenneth Andersson . Ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande . Mer behandling behövs men en stor skillnad märktes redan efter första behandlingen . Kan varmt rekommendera Anderssons Kiropraktorklinik Läs mer

Ingela V skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Haft problem med ryggen i ca 2,5 år. Ett diskbråck som krånglar . Bokade tid hos Kenneth Andersson efter en rekommendation . Möttes av ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande . Efter några behandlingar så har problemen i ryggen blivit mycket bättre och smärtan minskat . Kan varmt rekommendera Anderssons kiropraktorklinik . Läs mer
    Agilokliniken - Arenastaden
    4.7 / 5 i betyg — 173 omdömen
    fiveYearsBadge
    "-Låsning rygg/nacke -bra bemötande -att få hjälp med problemet /låsningarna och få förebyggande övningar - känner att jag blir behandl"

Grigorios K skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Very skilled kiropraktor!
    Great person and one of the best using the torque release technique in Sweden! Läs mer
  • 2018-02-10

Katarina G skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Super bra bemötande, jag har haft stora rygg besvär och ont i kroppen, efter några besök försvann alla besvären. Jag fortsätter att besöka kiropraktorn var 5 vecka för att behålla resultaten och för förebyggande styftet. Läs mer
    Agilokliniken - Tumba
    4.8 / 5 i betyg — 287 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag gick dit för att fixa min stela nacke. Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga. Jag kom tidigt t"
  • Tom Y

2018-02-03

Tom Y skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Bra bemötande = proffsigt. Fick hjälp med ett stort nackproblem som nu är löst.
    👍👍👍 Läs mer
  • 2018-02-03

Robin Y skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Blev av med min ryggsmärta i ländryggen efter två besök. Rekommenderar starkt! Läs mer
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 422 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Är mycket nöjd efter första besök. Kommer att göra några besök till. Kan varmt rekommendera Markus som en bra naprapat, mindre snack mer job"
  • 2018-02-01

Anna H skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Hej! Jag bokade tid hos kiropraktor Kenneth för jag kände att han kunde hjälpa mig med min smärta som jag kände runt bröstkorgen och ryggen. Fick tid direkt och jag började resan mot bättre kunskaper om min rygg och kropp. Efter några besök var smärtan borta och vilken lycka det var. Jag blev varmt bemött. Jag fick råd om träning och hur kroppen svarar när man kör i gång med kiropraktiska behandlingen. Läs mer
  • 2018-02-01

Sussi S skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Mycket trevligt!
    Bra ny behandlingsform!
    Tack Läs mer
  • Reco tipsar!
    Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    5.0 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "mycket trevligt bemött! Alla förväntningar införlivats. Mår så mycket bättre och har redan rekommenderat er och kommer gärna tillbaka."
  • 2018-01-30

Åsa E skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Rekommenderas starkt. Trevligt bemötande. Väldigt bra behandling o resultat. Fått stor hjälp med min migrän och huvudvärk. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-01-29

Barbara D skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Jag fick rekomendationer av min läkare att kontakta leg Kiropraktor, Kenneth Andersson, då jag i flera år haft besvär med min rygg, axlar och nacke. Bemötandet har från början och fortsättningsvis under behandlingen varit proffesionellt, förtroendeingivande och positivt. Under det år jag behandlats har jag sakta men säkert gjort framsteg till att bli starkare, mer rörlig och med mindre smärtor och har kunnat komma i fas med egen fysisk träning som komplement till behandlingen. Jag är särskilt nöjd med metoden TRT (Torque Release Technique), då jag upplevt en stor skillnad på kort tid.
    Jag har rekomenderat flera av mina vänner att besöka Anderssons Kiropraktorklinik och även de är mycket nöjda med resultatet av behandlingen!

//Barbara Dell'Ova Läs mer
    Nacka Värmdö Kiropraktik
    4.9 / 5 i betyg — 130 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevligt bemötande. Blir alltid behandlad på utsatt tid.Ger ett mycket proffsigt intryck. Väldigt bra på att förklara hur saker och t"
  • 2018-01-28

Josefine A skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Blev av med fler års smärta i axeln!
    Väldigt duktig och lyhörd. Läs mer
  • 2018-01-28

Mia B skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Mycket kunnig kiropraktor har alltid blivit hjälpt med mina nack och ryggproblem . Läs mer
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 494 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."
  • 2018-01-26

Elin E skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Mycket trevligt bemötande och professionell hjälp med nacke och rygg. Läs mer
  • Malin A

2018-01-26

Malin A skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    SUPER NÖJD!

Proffsigt bemötande, trevlig kille som kan ain grej! :) rekomenderas varmt Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Fyristorg
    4.5 / 5 i betyg — 411 omdömen
    Badge2020
    "Jag fick massage av Petter(tror jag det var). Supertrevligt bemötande och trygg service. De levde upp till mina förväntningar, mina döttra"
  • 2011-04-18

Peter A skrev om Anderssons Kiropraktorklinik
    Kan varmt rekomendera Anderssons Kiropraktorklinik.
    Fick snabb hjälp, mkt bra service och råd, proffisionell. Kenneth räddade min weekend så jag kunde åka iväg m en fungerande rygg..

Tack Kenneth än en gång Läs mer

Bästa Kiropraktorerna nära Anderssons Kiropraktorklinik:

K4 Naprapati (2.4km)
Mats T Mats T tycker:
“Mycket kompetenta och duktiga!” Läs mer