Alla kategorier Fotograf Västra Götaland Göteborg Annalisafoto

Annalisafoto

Gamla Rambergsvägen 36, 417 01 Göteborg — Visa karta

I oktober 2008 startade Anna och Lisa företaget AnnalisaFoto AB. Då vi tidigare var anställda
fotografer inom Volvokoncernen är det naturligt att AB Volvo och Volvo Car Corporation är
våra största kunder.

Som egna företagare lär vi oss nya saker varje dag och är glada att vi tog chansen.
Fler utmaningar önskas och vi söker nya kunder bland företagen i Göteborgsområdet.
Vi riktar oss till små och stora företag, webb och reklambyråer, informationsavdelningar,
personaltidningar, fackpress samt privatpersoner.

Läs vad 16 kunder tycker om Annalisafoto

• Sandra
    Sandra skrev om Annalisafoto
    Supertrevliga tjejer som har stället, bra bemötande och riktigt snabba! Extra tack för härligt tålamod och bra service för att få en nöjd kund! Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Annalisafoto
    Stort tack för hjälpen! Proffsigt, lyhört och roligt. Jag är supernöjd och bilderna. // Michael Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Annalisafoto
    Mycket bra. Är nöjd. Svarar upp mot behov. Varken över- eller underarbetar. Snabba. Flexibla. Läs mer
  • Rabia R
    Rabia R skrev om Annalisafoto
    Mycket trevligt bemötande och professionellt utfört arbete. Samt mkt hjälpsamma. Läs mer
  • Carin R
    Carin R skrev om Annalisafoto
    Fantastikt bra bemötande,
    Över all förväntan
    Lättsamt, fantastiskt service då vi behövde "akutfotografera" hela företaget.
    värt vartenda öre.,
    Roliga tjejer som fotograferade oss o alla blev bra :-) Gick väldigt smidigt och fota en grupp på 80 pers.
    Kanonjobb - kommer med stor sannorlikhet att anlita dem igen om vi behöver. Läs mer
  • Ida M
    Ida M skrev om Annalisafoto
    Trevligt bemötande! serviceminded, lyhörda och snabba. Jag fick precis de bilder som jag behövde för mitt ändamål! Läs mer
  • Carin Varverud H
    Carin Varverud H skrev om Annalisafoto
    Mycket trevligt bemötande och alltid väldigt service minded. Läs mer
  • Annica L
    Annica L skrev om Annalisafoto
    mycket trevligt och roligt bemötande oerhört profssiga resultatet är jag väldigt nöjd med Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Annalisafoto
    Allt var bra. Det var värt pengarna. Läs mer
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Annalisafoto
    Underbara! Kundvänliga! Enkla! Leverarar kvalitet! Läs mer
    2013-08-29 AnnalisaFoto A svarar Birgitta T
    Tack, alltid roligt att jobba för en så härlig och positiv kund.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Annalisafoto
    Mycket bra.
    Flexibla och snabba med fint resultat Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Dennis L
    Vi kommer till många spännande miljöer när vi dokumenterar byggnation på olika platser. Som tur är, har vi inte svindel, när vi klättrar på tak för att få bästa fotovyerna.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Annalisafoto
    Annalisafoto gör ett kanon jobb. Noggranna och proffsiga med fina resultat. De är väldigt flexibla och lätta att arbeta med. Bilderna blev grymt proffsiga! Kan varmt rekommendera Annalisafoto. Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Johanna K
    Jättekul att jobba med många modeller i studion, ni lade ner mycket energi och kraft för att få snygga träningsbilder på Athleticas hemsida.
  • Lise-Lotte K
    Lise-Lotte K skrev om Annalisafoto
    Proffsigt och trevligt bemötande. Bra uppsättning för fotograferingen av avdelningen, bra urval och snyggt iordningsställd leverans. Fick mer än jag betalade för! Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Lise-Lotte K
    Kul att du gillade porträtten och gruppfotot, vi hade gott väder och fick många glada leenden när vi tog bilderna vid Marstrands Havshotell.
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Annalisafoto
    Oerhört bra! Kan varmt rekommendera annalisafoto! Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Ingrid A
    Många roliga fotouppdrag genom åren, senaste var ju den fina Konstboken, ett riktigt roligt jobb. Lycka till!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Annalisafoto
    Jag tycker både Anna och Lisa är professionella, kompetenta, positiva och lätta att jobba med. Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Tomas J
    Kul att se resultatet på SEFA´s hemsida. Mer bilder är på väg...
  • Maria H
    Maria H skrev om Annalisafoto
    Trevliga, engagerade och kompetenta Läs mer
    2013-05-03 AnnalisaFoto A svarar Maria H
    Bröllopsbilder på Gunnebo slott i +4 grader, bra jobbat!

Gamla Rambergsvägen 36, 417 01 Göteborg