Ansgar bygg och badrum AB

www.ansgarbadrum.se

5 omdömen om Ansgar bygg och badrum AB

Bengt Z
Skrev om Ansgar bygg och badrum AB

Bra från start till mål. Mycket proffsig projektledare Emil (svarade alltid i telefon och återkom alltid med svar på våra frågor). Vi fick det vi beställde och kunde även lägga till under projektets gång.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Cia B
Skrev om Ansgar bygg och badrum AB

Anlitade Ansgar bygg & badrum AB för en totalrenovering av mitt badrum. Är mer än nöjd kan jag säga. Suverän projektledare Emil som alltid återkopplade direkt till mig när jag hade frågor, och med så duktiga och tillmötesgående hantverkare som höll vad dom lovade både i utförandet och gällande tidsplan.

Clara Märta Kristina L
Skrev om Ansgar bygg och badrum AB

Ansgar bygg och badrum har gjort en omfattande renovering av mitt badrum (bl.a. tagit en garderob i anspråk för att utvidga badrummet). Jag är jättenöjd! Arbetet drog ut lite på tiden men det berodde delvis på sådant som Ansgar inte hade kontroll över. All personal var supertrevlig och resultatet är perfekt. Under arbetets gång frågade jag om jag kunde få hjälp med några andra åtgärder i lägenheten (t.ex. gällande el) och det var inga problem.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anders O
Skrev om Ansgar bygg och badrum AB

Mycket nöjd med Ansgar bygg och badrum. Bra info löpande under pågående renovering, lätt att få tag i projektledaren och duktiga hantverkare. Slutresultatet blev väldigt bra. /A

Monika V
Skrev om Ansgar bygg och badrum AB

Jag anlitade Ansgar till en badrumsrenovering och är väldigt nöjd med resultatet. Kontakten med dem har varit smidig och de har känts seriös med flera besök innan byggstart och en löpande dialog under projektets gång. De var klar i tid och inga överraskningar på fakturorna. Även efteråt har jag fått bra hjälp med en smärre ändring jag bad om. Trevlig personal och sammarbetspersoner.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen