Anyphone

Anyphone

Call 08-408 008 90 www.anyphone.se

About company

Om Any Phone Any Phone reparerar mobiltelefoner och surfplattor vilket utgör en stor del av verksamheten. Hos oss kan du köpa prisvärda begagnade produkter samt mobiltillbehör till ett flertal populära märken. Vårt fokus ligger på att kunna erbjuda våra kunder kvalitetsprodukter och god service till ett bra pris. Vi använder...

5 omdömen om Anyphone

Salwan A

Jätte nöjd , snabbt och bra Service , Trevligt Personal

Hot Help
4.8/5 i betyg av 594 omdömen 4.8 av 594 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Yvonne O
Wrote about Anyphone

Jag behövde byta glaset på min IPhone som hade spruckit. Jag blev trevligt bemött och det var snabbt åtgärdat. Tack! Jag kommer att rekommendera er till andra som behöver i Nynäshamn. Med vänlig hälsning, Yvonne

Thomas D
Wrote about Anyphone

Trevlig och schysst bemötande. Snabb service

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1509 omdömen 4.7 av 1509 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Saba H
Wrote about Anyphone

Jag lämnade in min telefon för den var trasig, och fungerade inte alls bra. Blev bemött av en väldigt serviceinriktade person som var jätte trevlig mot mig och som tog emot telefonen. Det gick 30 min och min telefon blev fixad, bättre än någonsin tidigare! Jag blev jätte nöjd både med resultatet av min telefon och hur trevligt bemött jag blev!

Nils S
Wrote about Anyphone

Byte av batteri på iPhone. Snabb service. Trevligt bemötande. Det nya batteriet var inte så bra men jag fick det utbytt igen. Snabbt och effektivt. Helt nöjd.