Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Aptit Food On Demand Svenska AB

Aptit Food On Demand Svenska AB

Tomtebogatan 4, 113 39 Stockholm — Visa karta

"Aptit - på jobbet" är en virtuell personalmatsal där personalen erbjuds daglig lunch från 50 olika restauranger. Leveranstiden är inom 60 minuter innanför tullarna. Till närförort och ytterförort levererar vi inom 80 minuter.

Läs vad 3 kunder tycker om Aptit Food On Demand Svenska AB

• Gladstone G
    Gladstone G skrev om Aptit Food On Demand Svenska AB
    Jag är en van online beställare och anser att Aptit.se tävlar om att vara absolut sämst när det kommer till kundbemötande och att hålla vad man lovar. Jag har ingen synpunkt på pris eller restauranger men vill ha min beställning vid utsatt tid vilket verkar vara omöjligt för detta företaget att hålla. Synd då jag hade nyttjat tjänsten flera ggr i veckan om tjänsten hade fungerat Läs mer
  • Manne S
    Manne S skrev om Aptit Food On Demand Svenska AB
    Mycket bra urval av restauranger, mindre bra service men helt överkomlig leverans (typ 150sek). Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Aptit Food On Demand Svenska AB
    Deras affärsidé är att kunna få mat ifrån Stockholms bästa resturanger till kontoret inom en timme. Helt underbart när man inte hinner lämna kontoret för att köpa lunch eller vid möten. Till våra möten beställer vi fikabröd som dom levererar också. Har beställt som privatperson hem till mig på helgerna också, funkar hur smidigt som helst, då man kan betala via visakortet. Bra affärsidé!! Läs mer
    Daniel T gillar detta

Bästa åkerierna i Stockholm: