Arcus Transport AB

Arcus Transport AB

www.arcustransport.se
  • BadgeThreeYears

Vi på Arcus transport hjälper dig med allt när det är dags för flytt, oavsett om det gäller flytthjälp, flyttstädning eller städhjälp. För att allt ska gå så smidigt som möjligt så ingår både försäkring och transport när du flyttar med oss. Utöver att vi kan hjälpa till med packning och montering, så kan ni även låna flyttkartonger...

319 omdömen om Arcus Transport AB

Erika L

Oerhört hjälpsamma och tillmötesgående. Allt toppen! Och snabba 😀

Shivaprasad G
Skrev om Arcus Transport AB

Moving went better than expected. They quick efficient and took care of the belongings. Will use them again when the need arises.

Svar från Arcus Transport AB

Thank you for your boking and reviews.

Tina R
Skrev om Arcus Transport AB

Anlitade Arcus för flyttstäd och blev jätte nöjd. Inget att klaga på. Städfirman kom i tid och blev färdiga snabbare än förväntat. Ej missat något i städningen.

Svar från Arcus Transport AB

Toppen som de ska vara vi tackar för ditt utlåtande välkommen åter.

Claes B
Skrev om Arcus Transport AB

Trevlig personal som kom på önskad tid. Bar in och monterade upp en säng precis som avtalat. Väldigt smidigt och bra.

Svar från Arcus Transport AB

Tack Claes du är välkommen vid nästa tillfälle.

Mergime T
Skrev om Arcus Transport AB

Bra och snabb montering. Trevliga! :)

Svar från Arcus Transport AB

Ja tack själv Mergime vi säger desamma! Välkommen vid nästa tillfälle som infaller.

Emilia B
Skrev om Arcus Transport AB

Dem va jätte bra och tog verkligen hand om dina saker

Svar från Arcus Transport AB

Bra Emillia, vi tar ett stort ansvar för att ni ska känna er trygga i eran flyttupplevelse. Tack för din feedback och välkommen åter.

Erica B
Skrev om Arcus Transport AB

Fick ett vänligt bemötande vid bokning och under flytten. De är professionella och arbetar hårt. Flytten gick smidigt och de kunde komma tidigare än avsatt tid, vilket gjorde att vi blev klara med flytten tidigare än förväntat. Hjälpte till att plasta ömtåliga möbler och tog väl hand om vårt bohag. Rekommenderar Arcus starkt!

Sarah A gillar detta
Svar från Arcus Transport AB

Tack så otroligt mycket för din utförliga upplevelse av oss. Välkommen åter.

Marie A
Skrev om Arcus Transport AB

Bra, effektiva och allt funkade som det ska.

Svar från Arcus Transport AB

Toppen och tack för din åsikt. Välkommen åter.

Jolanta A
Skrev om Arcus Transport AB

Kom i tid, var väldigt försiktiga, efektiva och framförallt de håll de dem har lovat, rekommenderar starkt .

Svar från Arcus Transport AB

De är viktigt för oss att ni ska känna er trygga i flytten och få allt vi har kommit överns om. Tusen tack för ditt utlåtande och välkommen åter!

Jessica K
Skrev om Arcus Transport AB

Fick till en snabb bokning på en flytt av en kontinentalsäng till rimligt pris. Trevlig personal både tjejen som tog bokningen till flyttkillarna. Det enda som gör att dom inte får fem av fem beror på mer än 1 timmas försening.

Diana A

Hjälpsamma. Trevliga. Och gjorde ett väldigt bra,jobb

Svar från Arcus Transport AB

Toppen Diana. Tack för din feedback och välkommen åter!

Petra B
Skrev om Arcus Transport AB

Jättebra och effektivt, bra pris och trevliga killar!

Svar från Arcus Transport AB

Tackar tackar tackar Petra och desamma! Välkommen vid nästa tillfälle.

Daroun B
Skrev om Arcus Transport AB

Jag var mycket nöjd med flytningen. Jag vill tack killerna som har flyttat min lägenhet Killen som heter Salman var bäst

Svar från Arcus Transport AB

Härligt att höra och tack för din åsikt om oss. Salman är vår arbetsledare och mycket omtyckt i våra flyttar! Välkommen åter.

Jan R
Skrev om Arcus Transport AB

Snabba och service inriktade. Kom den tiden de hade kommit överens med mig. Bara positivt

Svar från Arcus Transport AB

Vi tackar och bugar för din åsikt om oss. Välkommen åter!

Maria W
Skrev om Arcus Transport AB

Duktiga och kunniga, hanterade mina tillhörigheter varsam och försiktig, allt gick fort och professionell. Rekommenderar Arcus varmt.

Svar från Arcus Transport AB

Tackar Maria för din rekommendation, välkommen åter!

Zdravko C
Skrev om Arcus Transport AB

Vi var jätte nöjda med killarnas insats.Toppen!!

Svar från Arcus Transport AB

Perfekt! Vi e lika nöjda med din smidiga flytt. Välkommen åter!

Buddhika A
Skrev om Arcus Transport AB

Kom i tid och varsam bra jobbat. Vi är nöjd. Kan rekommendera till andra.

Svar från Arcus Transport AB

Härligt att höra de tackar vi för! Välkommen vid nästa tillfälle.

Ayoob S
Skrev om Arcus Transport AB

Fick inte plats med allt i lastbilen!

Svar från Arcus Transport AB

Hejsan. Vi har erbjudit dig en gratis visning inför bokningen för att dessa missförstånd inte ska hända. Från början fick du ett paket som skulle rymma hela bostaden men du valde att avböja, då du mena på att du har lite möbler i bostaden. Så då bokade vi de mindre paketet. Vi erbjöd dig även en extra körning på flyttdagen som du oxå avböjde. Vi anser att vi har gjort va vi har kunnat för att få hela din flytt genomförd. Vi hoppas du trivs i din nya bostad och välkommen åter!

André A

Jättesnabba och väldigt trevliga

Svar från Arcus Transport AB

Toppen, trevligt att höra du är nöjd! Välkommen åter.

SARAH LAYTH SALEEM A
Skrev om Arcus Transport AB

Mycket bra service. Både flytt och städ utfördes fort och proffsigt. Vi hade besiktningstid samt hisstid bokat. Prisvärd. Mycket nöjd.

Svar från Arcus Transport AB

Eller hur det är underbart när man får de man blir lovad! Vi gör alltid vårt yttersta för att leverera i tid. De är va vårt motto står för samt 100% nöjda kunder. Du är välkommen åter vid nästa flytt och önskar dig e fin dag!

Elahe M
Skrev om Arcus Transport AB

Jag är jätte nöjd av Arcus Transport.

Svar från Arcus Transport AB

Toppen, trevligt att höra du är nöjd och tack för ditt omdöme. Välkommen åter.

Karl-Magnus S
Skrev om Arcus Transport AB

Dåligt. Levererade ej det man beställt och som utlovats.

Svar från Arcus Transport AB

Hej Edvin. Vi flyttade hela ditt bohag och blev färdiga i tid. Det är tråkigt att du ändå inte är nöjd. Vi kan tyvärr inte betala ut kompensation för något vi har levererat utan hinder. Vi hoppas du trivs i din nya bostad och önskar dig all lycka till. Välkommen åter.

Caroline Tae Sofie S
Skrev om Arcus Transport AB

Jättebra flyttservice! Flyttkillarna va snabba, effektiva och gjorde ett toppenjobb! Supernöjd! Men bokade även flyttstäd som tyvärr var mindre bra. Ej ordentligt städat i bad och kök. Som exempelvis väggar bakom handfat och toalettstol. Fönsterna var flammiga. Fick dock kompensation för detta men hade såklart önskat att det var gjort från början.

Svar från Arcus Transport AB

Hej Caroline. Vi förstår din frustrationen, vi får den själva ibland oxå! Vi har en garanti vid besikning som vi utlovar. Därav fick du möjlighet att använda den men då du avböjde, vill vi änså visa våran förståelse och betalade ut kompensation till dig. Vi hoppas den nya hyresgästen va nöjd med ditt resultat i slutändan och önskar dig välkommen åter!

Davor S

Mycket snabba! En bra flyttfirma ✌️

Svar från Arcus Transport AB

Tackar Davor. I denna branch så måste man vara effektiv. Tack för åsikten och välkommen åter.

Malin F
Skrev om Arcus Transport AB

Killarna som hjälpte mig var snabba, effektiva och väldigt trevliga. Inga skador och bra service rakt igenom. Väldigt prisvärda!

Svar från Arcus Transport AB

Tackar Malin, trevligt att höra och välkommen åter.

Sigrid B
Skrev om Arcus Transport AB

Punktliga, effektiva, trevliga och prisvärda!

Svar från Arcus Transport AB

Tackar och bugar för din fina åsikt om oss. Välkommen åter!

Chro M
Skrev om Arcus Transport AB

Trevligt personal, hjälpsamma, kom i tid Tack för hjälpen.

Svar från Arcus Transport AB

Tack själv för din bokning och välkommen åter!

Wednesday J
Skrev om Arcus Transport AB

Jätte snabba och trevliga killar. Kom i tid och var rädda om mina möbler!

Svar från Arcus Transport AB

Det är viktigt för oss att vi är de, vi vet av ens bostad betyder. Ibland till och med oersättlig iform av arv, minnen ect. De va trevligt att du uppmärksamma detta. Vi önskar dig lycka till i den nya bostaden och välkommen åter om när de blir dags.

Mehdi D
Skrev om Arcus Transport AB

Jag är verkligen nöjd med tjänsterna

Svar från Arcus Transport AB

Härligt att höra, tack för omdömdet och välkommen åter!

Huda Q
Skrev om Arcus Transport AB

Profissionelt personal med bäst service.

Svar från Arcus Transport AB

Tackar tacka och åter tack. Det är alltid bästa när man får höra att man är bäst! Välkommen åter.

Marta F
Skrev om Arcus Transport AB

Jag rekommenderar verkligen Arcus Transport som hjälpte mig flytta . Killarna var super trevliga, noga och snabba. Inga möbler blev skadade. Riktigt bra bemötande och kommunikation från kundtjänsten, som anpassade sig efter mina behov utan problem .

Svar från Arcus Transport AB

Riktigt kul att läsa ditt omdöme, vi sätter alltid kunden i fokus och lyssna på era önskamål. Våra flyttkillar jobbar med ett tänk att de är värdefulla saker vi hanterar och vi vill att flytt tjänsten i sig avspeglar detta! Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter!

Ture K
Skrev om Arcus Transport AB

Bra,inga större fel. Lite diffusa uppgifter om adress men det var ju inte eran fel.

Svar från Arcus Transport AB

Toppen Ture, tack för din åsikt och välkommen åter!

Hans Peter Erhard G

Bra jobb. Trevliga killar. Passade tiden

Svar från Arcus Transport AB

Perfekt på alla plan. Tack för din rekommendation och välkommen åter!

Tarek A

Smidigt och snabbt , det gillar vi 👍🏼

Svar från Arcus Transport AB

Eller hur, de gör vi oxå. Tack för din åsikt och välkommen åter!

Kent D
Skrev om Arcus Transport AB

Snabbt, effektivt och trevligt.

Svar från Arcus Transport AB

Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

Jan E
Skrev om Arcus Transport AB

Transport och montering av möbler

Svar från Arcus Transport AB

Tack Jan, de va med ett nöje! Välkommen åter.

Hashim A
Skrev om Arcus Transport AB

Flytt och flyttstädning: Arcus var seriösa och ärliga, våra möbler och lådor från en trea flyttades snabbt, smidigt och utan några skador/förluster. Städningen klarade besiktningen. Killar var väldigt hjälpsamma och trevliga. Rekommenderas

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din utförliga åsikt. Välkommen åter.

Susan T
Skrev om Arcus Transport AB

Jag använde Arcus transport den 25/2 för att packa allt och den 26/2 för att flytta allt innehåll i min lägenhet. De jobbade stenhårt och skyddade sängarna och ömtåliga möbler med plast .Jag hade mycket glas och ingenting var trasigt eller skadat. De dessutom var vänligt och hjälpsam. Jag rekommenderar dem varmt

Youssef M
Skrev om Arcus Transport AB

Jag anlitade Arvid för städning och där är jag verkligen nöjd. Jättebra service, superb kvalitet på tjänsten, trevlig personal. Rekommenderas!

Svar från Arcus Transport AB

Jag tänker du menar Arcus :) Tusen tack för dina fina ord. Välkommen åter!

Lars L
Skrev om Arcus Transport AB

Jag blev bra bemött och är nöjd med flytten. Inplastning av soffkuddar och annat var bra. Jag köpte en flytt i Göteborg och allt var klart på knappt 4 timmar.

Svar från Arcus Transport AB

Toppen Lars, vi jobbar gärna effektivt. Ja inplastning av bohag kostnadsfritt ingår alltid hos oss! Vi tackar för rekommendationen och önskar dig välkommen tillbaka!

Bengt-Olov L
Skrev om Arcus Transport AB

Mycket duktig på det gör.väldigt trevliga

Svar från Arcus Transport AB

Tusen tack! Välkommen tillbaka.

Toni S
Skrev om Arcus Transport AB

Smigigt å bra service Inga problem

Svar från Arcus Transport AB

Tackar för din rekommendation! Välkommen åter.

Kamaji A
Skrev om Arcus Transport AB

Snabb återkoppling och god kontakt. Sara var väldigt trevlig och samarbetsvillig

Svar från Arcus Transport AB

Tusen tack för dina ord. Välkommen tillbaka.

Boris M
Skrev om Arcus Transport AB

Mycket bra service, mycket bra personal, jag kommer alltid att använda tjänsterna från Arcus Transport AB. Mvh Boris Milic

Svar från Arcus Transport AB

Oj oj vilka ord. Precis vad vi strävar efter, nöjda återkommande kunder. Tack verkligen för din rekommendation!! Du är välkommen vid nästa flytt.

Amela H
Skrev om Arcus Transport AB

Trevlig och väldigt professionell personal.

Svar från Arcus Transport AB

Tack Amela! Vi vill jobba efter de vi står för professionell hjälp till lågt pris. Välkommen åter!

Kaveh S
Skrev om Arcus Transport AB

Dom har kommit i tid och gjorde fint jobb

Svar från Arcus Transport AB

Ja det är viktigt att sätta kunden i fokus och hålla tider, vi tänker alltid på schemat så ni får de vi utlovar! Välkommen åter.

Dejna S
Skrev om Arcus Transport AB

Profesionella, snabba och noggranna!

Svar från Arcus Transport AB

Tackar Dejna och välkommen åter!

Kelly M
Skrev om Arcus Transport AB

Jag är nöjd med service och bemötande

Svar från Arcus Transport AB

Toppen precis som vi vill att ni ska bli bemötta! Välkommen åter!

Ingeborg H
Skrev om Arcus Transport AB

Rak och tydlig kommunikation innan flytten. Det räckte med bärhjälp, då det bara var en våning ner, inom samma hus. De var punktliga, kom på utsatt tid och var klara inom en timme. Det var smidigt och lätt dock bör de ha hjälpmedel, för att spara på sina ryggar. Artiga män, som skötte allt snabbt och smidigt. Jag köpte bärhjälp av dem, eftersom vi konstaterade innan att det var det som behövdes. Rekommenderar dessa varmt.

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din omtanke Ingeborg, detta är valfritt och de finns att tillgå om flyttkillen önskar detta. Vi är glada att du är nöjd! Välkommen åter!

Samira B

Jätte nöjda med Arcus transport

Svar från Arcus Transport AB

Toppen, ni är välkommna tillbaka!