Sanne Jensen

Sanne Jensen

Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Varmt välkommen att klippa er hos mig på Salong Savon!

48 omdömen om Sanne Jensen

Sedan starten hos Reco 2012
Barbro P
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Alltid glad och klipper alltid så bra. Att ha dig som frisör gör att man törs byta frissa ofta.

Rebecca J
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Finns ingen som är så duktig på det hon gör som Sanne. Otroligt kunnig och det känns alltid så härligt och lyxigt att få komma och bli fin i håret hos henne. Har aldrig gått därifrån missnöjd. En riktig glädjespridare är hon också och sätter alltid kunden i fokus. Rekommenderar henne till alla jag känner och skulle aldrig få för mig att byta frisör. Helt fantastisk är hon!

Beatrice E
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Har gått till Sanne i 5-6 år nu och har inte en tanke på att byta. Hon är otroligt duktig på det hon gör, lyhörd och profesionell. HELT fantastisk med färger, har aldrig gått därifrån missnöjd. Hon är dessutom en otroligt fin och varm människa vilket verkligen märks i hennes sätt att arbeta.

Erik L
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Super bra klippning varje gång, kan inte annat än varmt rekommenderas.

Charlotta G
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Sanne klippte av mitt långa hår till en ny kortare frisyr och jag är väldigt nöjd! Trevligt bemötande, en duktig och lyhörd frisör! Hit går jag gärna igen!

Anton J gillar detta
Lisette O
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Blev tipsad om Sanne när jag och min frisör sedan 10 år gick skilda vägar. Sanne briljerade inom båda färg och klipp och hade stort tålamod för att få allt som jag ville ha det. Väldigt nöjd och kommer helt klart gå tillbaka till henne! PS… Har fått massor komplimanger för att jag är så fin i håret!

Jakob D och Ida A gillar detta
Johanna T
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Jag har äntligen hittat en frisör som förstår vad jag menar och vet vad hon pratar om. Kan alltid lita på Sanne. Hon kommer med tankar och idéer som passar mig och mitt hår. Är supernöjd och har rekommenderat många att gå till Sanne.

Lina E
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

En väldigt trevlig och gullig tjej!

Jessica G
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Savon är en jättemysig frisörsalong och blir alltid bemött trevligt av de som jobbar där :) Speciellt duktig är frisören Sanne Jensen som är otroligt trevlig och lättsam att prata med. Hon följer kundens önskemål och det har blivit superbra varje gång jag varit där. Jag lämnar alltid salongen väldigt nöjd efter att ha fått hjälp av Sanne.

Charlotta L
Skrev om Sanne Jensen en del av at. Stockholm

Jag kan varmt rekommendera Sanne!! Hon är otroligt duktig, lyhörd, noggrann och mån om att kunden ska bli nöjd! Hon är alltid go och glad och man är alltid nöjd när man lämnar salongen! Dessutom är salongen väldigt fin! Ett toppenställe!