Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body

3.0 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body

• 2019-05-04

Rana J skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Har utförds jätte dåligt behandling hos denna kliniken. Gjorde en BB qlow behandling o fick inget bra resultat, ojämn färg o fick massa fläckar. Har kontakt tjejen som utförde behandlingen efter några dagar men hon var så otrevligt o blockerad mig. .
    Jag har också kontaktat IVO o fick reda på att hon är inte ens legitimerad!!!
    Rekommenderar inte.. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2019-01-27

Maria E skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Atish är jätte professionell och trevlig , jätte fint resultat. Hon är bäst Läs mer
  • 2018-12-22

Nanna B skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Den bästa! Jag har alltid blivit nöjd! Alla gånger! /Nanna Jönköping Läs mer
  • Reco tipsar!
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2018-07-18

Verifierad kundrelation
    C skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Riktigt uselt, gjorde ett dåligt jobb och vägrar göra om det eller ge pengarna tillbaka. Ignorerar samtal och sms sen blockar mina nummer. Läs mer
  • Nina M

2013-01-24

Nina M skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Salongen är bland de bästa salonger i stan, väldig professionell!!!Varmt rekomenderas med många goda ref. som du kan även se på facebook. Läs mer
  • Mojibe L

2013-01-06

Verifierad kundrelation
    Mojibe L skrev om Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body
    Inget bra. brände min ansikt efter att färgat håret. Vill inte prata när jag ringer och berättar om det. Läs mer

Bästa Skönhetssalongerna nära Atish Beauty Salon Nr1, Hair, Face & Body:

Purakliniken (5.6km)
Shah S Shah S tycker:
“Gjorde läpparna för första gån...” Läs mer
Ilter Clinic (9.3km)