Axon Profil

Axon Profil

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa tryck och profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!

Läs vad 135 kunder tycker om Axon Profil 2

• 2021-03-03
    Axon har hjälpt mig och kollegor flertalet gånger och alltid levererat perfekta resultat. När jag behöver hjälp med profilprodukter så är det en självklarhet att jag hör av mig till dem.
  • 2020-12-12
    Köpte 60 rostfria kaffekoppar till personalen. FÖretagsnamnet samt namn på varje medarbetare ingraverad. Snabb leverans, bra pris, bra produkter, finns inget att anmärka.
  • 2020-12-11
    Köpte bläckpenna och anteckningsblock med företagslogo.
    Bemötandet var bra och förväntningen om snabba svar och tydliga svar infanns. Beställningen gick smidigt och kändes tryggt. Bra hemsida och enkelt att beställa. Tydliga bilder för godkännande gjorde upplevelsen mycket bra.
  • 2020-12-10
    Snabb och trevlig service.
    Lika snabb leverans.
  • 2020-12-03
    Bra bemötande! Trycket lossnar ganska fort på t-shirtarna. Annars är vi nöjda
    Hej Daniel, Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du är nöjd med oss som leverantör. Det låter dock inte bra att trycket lossnar på t-shirtarna. Vårt tryck ska hålla längre än själv klädesplagget. Kontakta därför gärna din säljkontakt så hjälper vi dig vidare. Med vänliga hälsningar, Gustaf Gerleman, Axon Profil Axon Profil
  • 2020-12-02
    Snabb leverans och trevlig service! Har köpt tygkassar med vår logga. Är väldigt nöjd!
  • 2020-12-02
    Återkommande kund som köpt allt från pennor till rollups. Axon har troligen marknadens bästa webbshop. Allt är supersmidigt och extremt proffsigt. Toppklass.
  • 2020-12-01
    Verkligen nöjd med mitt företags beställning av pennor, muggar, tygkassar mm. Snabb leverans och högkvalitativa produkter. Dessutom mycket trevligt bemötande vid kundtjänst vid frågor. Rekommenderar starkt!
    Profilpennor
    Fint bemötande
    Levde upp till mina helt rimliga förväntningar
    Trevlig och tillräckligt snabb service
    Ok pris om jag minns rätt
  • 2020-12-01
    Snabb kontakt och återkoppling, tydligt och leverans i tid!
    Snabba leveranser, trevligt bemötsnde
    Alltid kvalitativ service,
    och produkterna jag beställt
    hållet högsta klass.

Stålmugg och StålTermos
  • 2019-04-16
    Jag köpte A4 konferensblock samt pennor. Blocken är jag mycket nöjd med. Egentligen är jag nöjd med pennan men några kommmentarer:

I dessa mijötider är det helt galet att pennorna kom i en kartong men där i var varje penna inplastat i eget plast. Varför det?? Jätte dumt miljömässigt och väldigt onödigt. Dessutom har varje penna en lite platsdutt över själva kulspetsen vilket också är otroligt onödig platsanvändning samt otroligt jobbigt att få bort.
    Pennorna färgar dessutom av sig om man fäster dem på ett block. Pennan jag köpte var Penna Iberia, (7008)

Mycket nöjd med säljaren.
  • 2019-04-01
    Reklamprodukter med vår logga.
    Snabbt och bra bemötande.
    Enkel och snabb process.
  • 2019-04-01
    Vi är en stiftelse och har beställt trycksaker från Axon till våra medlemmar under ett antal år. Har beställt tygkassar, t-shorts, huvtröjor, mössor, termosar, rollups mm. Kan bara rekommendera och ge stora lovord till Axon, som har snabb service av trevlig och proffsig personal samt en tydlig och enkel hemsida med en massa fina produkter med rimliga leveranstider. Känns bra att ha en modern och kompetent leverantör vi kan lita på, vi kommer definitivt att beställa mer hos Axon!
  • 2019-04-01
    Sist köpte jag reklamgodis, vilket var över förväntningarna.
    Som alltid så blir man trevlig bemött.
  • 2019-04-01
    Enkel och tydlig hemsida, inga dolda avgifter. Alltid bra service!
  • 2019-03-27
    Snabba leveranser och bra service från personalen
  • 2019-03-27
    En liten beställning som kom med en våg av oväntat efterarbete för Axon Profil gjorde verkligen att jag upplevde deras bemötande och service långt över förväntad och förhoppning. Kommer rekommendera Axon varje gång till alla jag har möjlighet till.
  • skrev om Axon Profil
    2019-03-27
    I stort fungerar allt bra, trevligt bemötande och ofta snabba svar, dock har någon beställning blivit försenad då det brustit i kommunikationen med "tryckeriet". Väntar också på svar angående en förfrågan som jag skickade den 11/2, i och för sig inte brådskande, på en produkt som behöver levereras innan 15 maj.
  • 2019-03-27
    Många mail fram och tillbaka och jag som kund fick vara mkt uppmärksam om det jag hade beställt hade blivit rätt. Trots att det sades vara rätt så visade sig vara fel tex. Så smått rörigt. Vet ej om det hade att göra m varan/grafiken som vi ville ha eller om det var okunskap på Axon. Dock alltid trevliga i bemötandet
  • 2019-03-27
    Fina produkter, bra service & snabb leverans.
  • 2019-03-20
    tygkassar, pennor och reflexer.
    blev toppenbra bemött, över förväntan bra. Snabb och proffsig service med ett fint slutreultat.
    Bra!
    Köpte tygväskor och beställning/leverans gick exemplarisk.
  • 2019-03-20
    Snabb leverans, jätte bra bemötande!
  • 2019-03-18
    Profilask med blister.

Proffsigt bemött med uppriktigt engagemang och intresse.

Prickfritt.
  • 2019-03-15
    Snabb och enkelt att beställa och bra service
  • 2019-03-14
    Har gjort 2 st beställningar med konferensmappar.

Ger bemötandet utan tvekan högsta betyg , återkopplingstiden är otroligt snabb och personalen är väldigt lösningsorienterad och håller alltid en väldigt tydlig och trevlig ton och kvalitet i allt de gör
  • 2019-03-13
    Håller vad de lovar och är mycket hjälpsamma!
    Jag pratade med en kille som heter Ossian, mycket erfaren och väldigt tillmötesgående och hjälpsam!
    Vi beställde nyckelringar, papperspåsar och klistermärken mm.
    Vi är mycket nöjda med Axon Profil!

Min sammanfattade upplevelse är: Professionellt, enkelt att beställa, bra resultat!
  • 2019-03-13
    Köpte anteckningsböcker till en skola. Tryck på. De blev superbra och allt fixades via chatten! Älskar direktkontakt.
  • 2019-03-11
    Otroligt kunnig personal. Snabb och effektiv leverans.
  • 2019-03-11
    Jag köpte pennor för ett företags räkning. Bra och snabb service. Kan rekommendera Axon Profil.
  • 2019-03-11
    Bra produkter. Bra leverans. Trevliga säljare.
  • 2019-03-07
    Alltid varit bra bemötande hos Axon!
  • 2019-03-07
    Superbra service och snabb leverans!
  • 2019-03-07
    Jag beställde stapelbara muggar i Januari och fick bekräftelse via mail. Det lovades att de skulle skickas så fort som möjligt. Har i nuläget varken fått muggar eller faktura.
    Hej Agneta, Jag ber så mycket om ursäkt för att du har haft problem med din beställning. Jag har pratat med din säljkontakt och förstått att muggarna nu är levererade. Felet ska ha berott på en försenad inleverans som vi missat att informera dig om. Detta är naturligtvis inte acceptabelt. Jag skulle bli väldigt glad ifall du vill ge oss en ny chans i framtiden och ger dig då i så fall 15% rabatt på denna order. Kontakta bara din säljkontakt så hjälper han dig vidare. Med vänliga hälsningar Gustaf Gerleman, Axon Profil Axon Profil
  • 2019-03-07
    Vi köpte logotypetryckta pennor.
    Blev mycket väl bemött, bra pris och fick super bra och snabb hjälp att hitta rätt penna.
  • 2019-03-07
    Jag beställde tygväskor! De är superfina och Marcus som hjälpte mig är kanon. Vad jag skulle kunna nämna som ni kan göra bättre, är lite mer känsla för vad som passar rent grafiskt. Jag gjorde förslag på hur loggorna skulle placeras men dessa utgick ni inte alls från till en början. Därefter var den ena loggan mycket större än den andra, det tog helt enkelt ett tag innan vi hittade rätt. Slutresultatet blev bra, men ena loggan tog faktiskt över litegrann. Jag är överlag väldigt nöjd men att hitta bästa utseendet efter förutsättningarna kunde göras liiiiite bättre och smidigare.
  • 2018-12-01
    Snabbt, enkelt och väldigt nöjd med slutresultat!
  • 2018-05-28
    Kan varmt rekommendera Axon Profil! Fina produkter, leveranser i tid och trevligt bemötande.
  • 2018-04-04
    Snabb service och trevligt bemötande!
  • Andreas Ä
    skrev om Axon Profil
    2018-03-08
    Verifierad kundrelation
    Akta er för dolda påläggda prenumerationer!
    Fick en leverans efter en prenumeration jag inte lagt- fick idag veta att jag hade två inplanerade leveranser med varor jag valt bort ifrån en tidigare beställning, som ändå på något vis blivit en stående prenumeration! Ingen headsup att jag lagt prenumeration, ingen pop-up, ingen "vill du lägga denna" eller "Tack för din prenumeration".
    Jag rekommenderar att lägga anmälan till konsumentverket, eller byta till mat.se eller dylikt om ni får det här problemet, 1200 varor som man inte har plats med i kylen är ganska mastigt!
  • 2018-03-07
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Hittade företaget genom att jag sökte på internet efter en speciell giveaway som vi var ute efter.
  • 2018-03-07
    Det bemötandet jag fick genom det korta telefonsamtalet var väldigt trevligt och bra!
    Jag är väldigt nöjd med att leveransen av plastpåsarna med tryck gick väldigt fort, tror det tog ca. 2 veckor.
    Vi på Kvänums Järn är nöjda med de plastpåsarna som vi fick och kommer definitivt beställa mer, när det tar slut.
  • 2018-03-05
    Ett vänligt och positivt bemötande från idé till färdig produkt.
  • 2018-03-05
    Jag beställde produkter med logga till en mässa vi ska på nu i april. Jag är så nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått.

Väldigt trevlig personal som svarar snabbt på frågor och återkommer med svar snabbt. Inte nog med det var produkterna över förväntan som alla på kontoret gillade.

Tack så länge, vi hörs.
  • 2018-03-05
    Bra och relevant bemötande. Uppskattas att säljarna inte försöka sälja på en mer produkter. Kom med några synpunkter på korrekturen som löstes utan problem och är nöjd med slutresultatet.
  • 2018-03-05
    Min upplevelse ger nog inte bra reklam för er men jag vill endå lyfta problemen, så förhoppningsvis kommer ni göra annorlunda mot andra kunder.

Min uppfattning är att ni inte lyssnar på kunden utan i slutänden gör ni som ni vill endå.
    Exempel: beställde öron proppar av er trots att vi inte godtjände Corren så tryckte ni trycket enda på asken, och på grund ut av erat misstag så skickade ni tillbaka endast 10% av det vi betalat trots att vi inte villa något för detta dåliga arbete.
    Hej Henrik! Jag beklagar att din kundupplevelse hos oss inte har varit positiv. Utifrån den information du har gett här ovan har jag kunnat finna din order och diskuterat den närmare med din säljkontakt. Vi har skickat ut ett korrektur som du har godkänt. Det stämmer alltså inte att vi har tryckt ordern utan ditt godkännande. Efter leveransen ansåg du däremot att trycket var för litet. Trycket var dock i maximal tryckstorlek, gick utmärkt att läsa och exakt så som i korrekturet. Vi är mycket måna om att du som kund är nöjd, men vi har svårt att godkänna en reklamation när inget är felaktigt. Eftersom du var missnöjd så gav vi dig trots det en rabatt på 10%. Jag tycker det är tråkigt att du ändå är missnöjd med oss. Återkom gärna till oss om du är intresserad av någon annan produkt och vi tar då kostnadsfritt fram ett provtryck för att säkerställa att allt blir som du önskar. Med vänliga hälsingar Gustaf Gerleman, Axon Profil Axon Profil
  • 2018-03-05
    SNabb, bra service, mycket behjälpliga.
  • 2018-03-01
    första levereansen 2016 var bra, den senaste fungerar bara 40-50% av pennorna, ska skicka tillbaka en del för att visa men har varit upptagen och inte tagit mig tiden att fixa kartong o lägga dem i och gå till posten för att betala för att skicka tillbaka dem.. men får väl göra det snart.
    Hej Kristoffer! Jag beklagar att du har haft problem med den senaste leveransen av pennor. Vi är mycket måna om att våra produkter ska hålla en hög och jämn kvalitet, men i det här fallet förefaller tyvärr kvaliteten inte varit den normala. Jag ber så mycket om ursäkt för detta. Du behöver bara skicka 4-5 dåliga exemplar till oss så hanterar vi reklamationen och producerar sen nya pennor så snabbt vi kan. Hör bara av dig till din säljkontakt så hjälper vi dig vidare. Med vänliga hälsingar Gustaf Gerleman, Axon Profil Axon Profil