Axon Profil

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa tryck och profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!

Läs vad 143 kunder tycker om Axon Profil 2

• 2021-11-04
    Väldigt bra köpet igenom.
    Bra svarstid, bra kommunikation, bra leverans tid.
  • 2021-11-02
    Kunniga, trevliga, snabb service. Enkelt förfarande vid ordrar och punktliga leveranser.
  • 2021-10-18
    All in all, I was rather disappointed with my experience with Axon Profil. The items I wanted were not available when I asked for a quote (despite them being listed as available on the website), and as such, I was offered replacement items at a greater cost. Though after I asked, AxonProfile offered me a small discount on my order, this felt a bit strange during the ordering process. Only after I had placed my order did the company tell me that my items were not available for production directly, and I ended up having to wait more than a month for some of them to ship. While the quality of the products was ok, I would not be inclined to order again from Axon Profil after this experience.
  • 2021-10-18
    Snabb återkoppling och snabb leverans, bra arbetssätt men produkten vi köpte va en annan än vi trodde. Dålig beskrivning av produkten.
  • 2021-10-14
    Snabbt, enkelt, bra kvalité och trevlig bemötande.
  • 2021-10-08
    Tillmötesgående vid vår beställning av hopvikbar kasse med tryck.
  • 2021-10-08
    snabb och personlig service, enkelt att få hjälp med loggor och tryck
  • 2021-10-08
    Bra bemötande i telefon och därefter en snabb behandling av vår beställning som också var mycket bra!
  • 2021-03-03
    Axon har hjälpt mig och kollegor flertalet gånger och alltid levererat perfekta resultat. När jag behöver hjälp med profilprodukter så är det en självklarhet att jag hör av mig till dem.
  • 2020-12-12
    Köpte 60 rostfria kaffekoppar till personalen. FÖretagsnamnet samt namn på varje medarbetare ingraverad. Snabb leverans, bra pris, bra produkter, finns inget att anmärka.
  • 2020-12-11
    Köpte bläckpenna och anteckningsblock med företagslogo.
    Bemötandet var bra och förväntningen om snabba svar och tydliga svar infanns. Beställningen gick smidigt och kändes tryggt. Bra hemsida och enkelt att beställa. Tydliga bilder för godkännande gjorde upplevelsen mycket bra.
  • 2020-12-10
    Snabb och trevlig service.
    Lika snabb leverans.
  • 2020-12-03
    Bra bemötande! Trycket lossnar ganska fort på t-shirtarna. Annars är vi nöjda
    Hej Daniel,
    Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du är nöjd med oss som leverantör. Det låter dock inte bra att trycket lossnar på t-shirtarna. Vårt tryck ska hålla längre än själv klädesplagget. Kontakta därför gärna din säljkontakt så hjälper vi dig vidare.
    Med vänliga hälsningar, Gustaf Gerleman, Axon Profil
  • 2020-12-02
    Snabb leverans och trevlig service! Har köpt tygkassar med vår logga. Är väldigt nöjd!
  • 2020-12-02
    Återkommande kund som köpt allt från pennor till rollups. Axon har troligen marknadens bästa webbshop. Allt är supersmidigt och extremt proffsigt. Toppklass.
  • 2020-12-01
    Verkligen nöjd med mitt företags beställning av pennor, muggar, tygkassar mm. Snabb leverans och högkvalitativa produkter. Dessutom mycket trevligt bemötande vid kundtjänst vid frågor. Rekommenderar starkt!
    Profilpennor
    Fint bemötande
    Levde upp till mina helt rimliga förväntningar
    Trevlig och tillräckligt snabb service
    Ok pris om jag minns rätt
  • 2020-12-01
    Snabb kontakt och återkoppling, tydligt och leverans i tid!
    Snabba leveranser, trevligt bemötsnde
    Alltid kvalitativ service,
    och produkterna jag beställt
    hållet högsta klass.

Stålmugg och StålTermos
  • 2019-04-16
    Jag köpte A4 konferensblock samt pennor. Blocken är jag mycket nöjd med. Egentligen är jag nöjd med pennan men några kommmentarer:

I dessa mijötider är det helt galet att pennorna kom i en kartong men där i var varje penna inplastat i eget plast. Varför det?? Jätte dumt miljömässigt och väldigt onödigt. Dessutom har varje penna en lite platsdutt över själva kulspetsen vilket också är otroligt onödig platsanvändning samt otroligt jobbigt att få bort.
    Pennorna färgar dessutom av sig om man fäster dem på ett block. Pennan jag köpte var Penna Iberia, (7008)

Mycket nöjd med säljaren.
  • 2019-04-01
    Reklamprodukter med vår logga.
    Snabbt och bra bemötande.
    Enkel och snabb process.
  • 2019-04-01
    Vi är en stiftelse och har beställt trycksaker från Axon till våra medlemmar under ett antal år. Har beställt tygkassar, t-shorts, huvtröjor, mössor, termosar, rollups mm. Kan bara rekommendera och ge stora lovord till Axon, som har snabb service av trevlig och proffsig personal samt en tydlig och enkel hemsida med en massa fina produkter med rimliga leveranstider. Känns bra att ha en modern och kompetent leverantör vi kan lita på, vi kommer definitivt att beställa mer hos Axon!
  • 2019-04-01
    Sist köpte jag reklamgodis, vilket var över förväntningarna.
    Som alltid så blir man trevlig bemött.
  • 2019-04-01
    Enkel och tydlig hemsida, inga dolda avgifter. Alltid bra service!
  • 2019-03-27
    Snabba leveranser och bra service från personalen
  • 2019-03-27
    En liten beställning som kom med en våg av oväntat efterarbete för Axon Profil gjorde verkligen att jag upplevde deras bemötande och service långt över förväntad och förhoppning. Kommer rekommendera Axon varje gång till alla jag har möjlighet till.
  • skrev om Axon Profil
    2019-03-27
    I stort fungerar allt bra, trevligt bemötande och ofta snabba svar, dock har någon beställning blivit försenad då det brustit i kommunikationen med "tryckeriet". Väntar också på svar angående en förfrågan som jag skickade den 11/2, i och för sig inte brådskande, på en produkt som behöver levereras innan 15 maj.
  • 2019-03-27
    Många mail fram och tillbaka och jag som kund fick vara mkt uppmärksam om det jag hade beställt hade blivit rätt. Trots att det sades vara rätt så visade sig vara fel tex. Så smått rörigt. Vet ej om det hade att göra m varan/grafiken som vi ville ha eller om det var okunskap på Axon. Dock alltid trevliga i bemötandet
  • 2019-03-27
    Fina produkter, bra service & snabb leverans.
  • 2019-03-20
    tygkassar, pennor och reflexer.
    blev toppenbra bemött, över förväntan bra. Snabb och proffsig service med ett fint slutreultat.
    Bra!
    Köpte tygväskor och beställning/leverans gick exemplarisk.
  • 2019-03-20
    Snabb leverans, jätte bra bemötande!
  • 2019-03-18
    Profilask med blister.

Proffsigt bemött med uppriktigt engagemang och intresse.

Prickfritt.
  • 2019-03-15
    Snabb och enkelt att beställa och bra service
  • 2019-03-14
    Har gjort 2 st beställningar med konferensmappar.

Ger bemötandet utan tvekan högsta betyg , återkopplingstiden är otroligt snabb och personalen är väldigt lösningsorienterad och håller alltid en väldigt tydlig och trevlig ton och kvalitet i allt de gör
  • 2019-03-13
    Håller vad de lovar och är mycket hjälpsamma!
    Jag pratade med en kille som heter Ossian, mycket erfaren och väldigt tillmötesgående och hjälpsam!
    Vi beställde nyckelringar, papperspåsar och klistermärken mm.
    Vi är mycket nöjda med Axon Profil!

Min sammanfattade upplevelse är: Professionellt, enkelt att beställa, bra resultat!
  • 2019-03-13
    Köpte anteckningsböcker till en skola. Tryck på. De blev superbra och allt fixades via chatten! Älskar direktkontakt.
  • 2019-03-11
    Otroligt kunnig personal. Snabb och effektiv leverans.
  • 2019-03-11
    Jag köpte pennor för ett företags räkning. Bra och snabb service. Kan rekommendera Axon Profil.
  • 2019-03-11
    Bra produkter. Bra leverans. Trevliga säljare.
  • 2019-03-07
    Alltid varit bra bemötande hos Axon!
  • 2019-03-07
    Superbra service och snabb leverans!
  • 2019-03-07
    Jag beställde stapelbara muggar i Januari och fick bekräftelse via mail. Det lovades att de skulle skickas så fort som möjligt. Har i nuläget varken fått muggar eller faktura.
    Hej Agneta,

Jag ber så mycket om ursäkt för att du har haft problem med din beställning. Jag har pratat med din säljkontakt och förstått att muggarna nu är levererade. Felet ska ha berott på en försenad inleverans som vi missat att informera dig om. Detta är naturligtvis inte acceptabelt. Jag skulle bli väldigt glad ifall du vill ge oss en ny chans i framtiden och ger dig då i så fall 15% rabatt på denna order. Kontakta bara din säljkontakt så hjälper han dig vidare.

Med vänliga hälsningar
    Gustaf Gerleman, Axon Profil
  • 2019-03-07
    Vi köpte logotypetryckta pennor.
    Blev mycket väl bemött, bra pris och fick super bra och snabb hjälp att hitta rätt penna.
  • 2019-03-07
    Jag beställde tygväskor! De är superfina och Marcus som hjälpte mig är kanon. Vad jag skulle kunna nämna som ni kan göra bättre, är lite mer känsla för vad som passar rent grafiskt. Jag gjorde förslag på hur loggorna skulle placeras men dessa utgick ni inte alls från till en början. Därefter var den ena loggan mycket större än den andra, det tog helt enkelt ett tag innan vi hittade rätt. Slutresultatet blev bra, men ena loggan tog faktiskt över litegrann. Jag är överlag väldigt nöjd men att hitta bästa utseendet efter förutsättningarna kunde göras liiiiite bättre och smidigare.
  • 2018-12-01
    Snabbt, enkelt och väldigt nöjd med slutresultat!
  • 2018-05-28
    Kan varmt rekommendera Axon Profil! Fina produkter, leveranser i tid och trevligt bemötande.
  • 2018-04-04
    Snabb service och trevligt bemötande!
  • Andreas Ä
    skrev om Axon Profil
    2018-03-08
    Verifierad kundrelation
    Akta er för dolda påläggda prenumerationer!
    Fick en leverans efter en prenumeration jag inte lagt- fick idag veta att jag hade två inplanerade leveranser med varor jag valt bort ifrån en tidigare beställning, som ändå på något vis blivit en stående prenumeration! Ingen headsup att jag lagt prenumeration, ingen pop-up, ingen "vill du lägga denna" eller "Tack för din prenumeration".
    Jag rekommenderar att lägga anmälan till konsumentverket, eller byta till mat.se eller dylikt om ni får det här problemet, 1200 varor som man inte har plats med i kylen är ganska mastigt!