Alla kategorier Tryckeri Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Axon Profil

Axon Profil

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm — Visa karta

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 97 kunder tycker om Axon Profil

• Mikael C
    Mikael C skrev om Axon Profil
    Snabbt, enkelt och väldigt nöjd med slutresultat! Läs mer
  • Lilian G skrev om Axon Profil
    Kan varmt rekommendera Axon Profil! Fina produkter, leveranser i tid och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ebba G skrev om Axon Profil
    Snabb service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Andreas Ä

2018-03-08

Andreas Ä skrev om Axon Profil
    Helt ok företag, bra kundsupport vid problem med fakturaadress.

Inget mer att säga.
    Inget mer att säga. Läs mer
  • Jenny H skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Hittade företaget genom att jag sökte på internet efter en speciell giveaway som vi var ute efter. Läs mer
  • Ida A skrev om Axon Profil
    Det bemötandet jag fick genom det korta telefonsamtalet var väldigt trevligt och bra!
    Jag är väldigt nöjd med att leveransen av plastpåsarna med tryck gick väldigt fort, tror det tog ca. 2 veckor.
    Vi på Kvänums Järn är nöjda med de plastpåsarna som vi fick och kommer definitivt beställa mer, när det tar slut. Läs mer
  • Håkan R skrev om Axon Profil
    Ett vänligt och positivt bemötande från idé till färdig produkt. Läs mer
  • Anisa A skrev om Axon Profil
    Jag beställde produkter med logga till en mässa vi ska på nu i april. Jag är så nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått.

Väldigt trevlig personal som svarar snabbt på frågor och återkommer med svar snabbt. Inte nog med det var produkterna över förväntan som alla på kontoret gillade.

Tack så länge, vi hörs. Läs mer
  • Dennis P skrev om Axon Profil
    Bra och relevant bemötande. Uppskattas att säljarna inte försöka sälja på en mer produkter. Kom med några synpunkter på korrekturen som löstes utan problem och är nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • Henrik L skrev om Axon Profil
    Min upplevelse ger nog inte bra reklam för er men jag vill endå lyfta problemen, så förhoppningsvis kommer ni göra annorlunda mot andra kunder.

Min uppfattning är att ni inte lyssnar på kunden utan i slutänden gör ni som ni vill endå.
    Exempel: beställde öron proppar av er trots att vi inte godtjände Corren så tryckte ni trycket enda på asken, och på grund ut av erat misstag så skickade ni tillbaka endast 10% av det vi betalat trots att vi inte villa något för detta dåliga arbete. Läs mer
    2018-03-08 Gustaf G svarar Henrik L
    Hej Henrik!

Jag beklagar att din kundupplevelse hos oss inte har varit positiv. Utifrån den information du har gett här ovan har jag kunnat finna din order och diskuterat den närmare med din säljkontakt. Vi har skickat ut ett korrektur som du har godkänt. Det stämmer alltså inte att vi har tryckt ordern utan ditt godkännande. Efter leveransen ansåg du däremot att trycket var för litet. Trycket var dock i maximal tryckstorlek, gick utmärkt att läsa och exakt så som i korrekturet. Vi är mycket måna om att du som kund är nöjd, men vi har svårt att godkänna en reklamation när inget är felaktigt. Eftersom du var missnöjd så gav vi dig trots det en rabatt på 10%. Jag tycker det är tråkigt att du ändå är missnöjd med oss. Återkom gärna till oss om du är intresserad av någon annan produkt och vi tar då kostnadsfritt fram ett provtryck för att säkerställa att allt blir som du önskar.

• Kathrin A skrev om Axon Profil
    SNabb, bra service, mycket behjälpliga. Läs mer
  • Kristoffer K skrev om Axon Profil
    första levereansen 2016 var bra, den senaste fungerar bara 40-50% av pennorna, ska skicka tillbaka en del för att visa men har varit upptagen och inte tagit mig tiden att fixa kartong o lägga dem i och gå till posten för att betala för att skicka tillbaka dem.. men får väl göra det snart. Läs mer
    2018-03-02 Gustaf G svarar Kristoffer K
    Hej Kristoffer!

Jag beklagar att du har haft problem med den senaste leveransen av pennor. Vi är mycket måna om att våra produkter ska hålla en hög och jämn kvalitet, men i det här fallet förefaller tyvärr kvaliteten inte varit den normala. Jag ber så mycket om ursäkt för detta. Du behöver bara skicka 4-5 dåliga exemplar till oss så hanterar vi reklamationen och producerar sen nya pennor så snabbt vi kan. Hör bara av dig till din säljkontakt så hjälper vi dig vidare.

• Emma W skrev om Axon Profil
    Inköp av profilsaker till ett event, snabb och bra service. Fina produkter och bra bemötande och hjälp vid framtagning av material. Läs mer
  • Jerelyn N skrev om Axon Profil
    Inga anmärkningar. Alla produkter har varit felfria. Leverans kom snabbt och bra service. Läs mer
  • Agni B skrev om Axon Profil
    Har köpt från dem varor till och från de senaste 15 åren och alltid fått toppen service både under beställningen samt i efterhand. Rekommenderar dem varmt utan någon som helst reservation! Läs mer
  • Eva N skrev om Axon Profil
    Beställde pennor som vi tidigare gjort, Axon hade alla
    uppgifter så det gick mycket smidigt. Läs mer
  • Rose-marie C skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt bemötande och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna E skrev om Axon Profil
    Jag har köpt paraplyer och blyertspennor, bägge med logga.
    Fick snabba svar och korr, även snabb leverans.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Axon Profil
    Snabb och engagerad service från deras personal. Villiga att hitta bästa lösning för våra behov. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Axon Profil
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och en snabb leverans när vi satt i klistret med en alldeles för sen beställning. Produkten kom fram i god tid i alla fall och resultatet på produkten var jättebra. Väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Evelina L skrev om Axon Profil
    Snabb och bra service!
    Lite många korr-vändor var det vid något tillfälle när jag betällde, där var det lite svårkommunicerat.
    Men jag är super-nöjd! Läs mer
  • Sven-inge K skrev om Axon Profil
    Köper end en vara av firman det har fungerat bra hittills Läs mer
  • Jonna S skrev om Axon Profil
    Fick svar på alla frågor. Tillmötesgående Läs mer
  • Johanna D skrev om Axon Profil
    Profesionellt och trevligt bemötande. Vi köpte ett större antal mössor och blev nöjda med allt från design till leveranstid då detta var något brådskande. Något som kunde varit bättre var kvalitén på materialet, men då mössorna var så pass billiga är såklart detta även något mahn får väga in.

Rekommenderas! Läs mer
  • Magdalena Å skrev om Axon Profil
    Vi har köpt fler olika saker från Axon. Armpuffar, gnuggtatueringar, tändare, mössor, nyckeband med mera. Bemötandet har alltid varit trevligt och svaren snabba och lösningsinriktade. Nyckelbanden vi köpte visade sig dock inte riktigt motsvara den beskrivning som var på webbsidan, vilket var lite av en besvikelse. Allt som allt har våra kontakter med Axon varit en positiv upplevelse, med undantag för detta med nyckelbanden. Läs mer
  • Erica H skrev om Axon Profil
    Bra! Enkelt och problemfritt. Tillgängliga. Läs mer
  • Camilla A skrev om Axon Profil
    Vi kan varmt rekommendera Axon Profil AB till leverantör för era profilprodukter. Vi har fått bra kvalitét på dom produkter vi köpt, bra support, alltid trevliga och lyhörda, tar sitt ansvar om något gått fel.

Hälsningar ZETATRADE AB Läs mer
  • Lennart W skrev om Axon Profil
    den lilla kontakt jag har haft med er så tycker jag det har fungerat mycket bra och leveranerna helt ok ni har skött er på ett utmärkt sätt Läs mer
  • Ulf L skrev om Axon Profil
    Jag upplever att de var väldigt fint bemötande samt proffsiga från början till slut. Läs mer
  • Rune E skrev om Axon Profil
    Jag har ingen upplevelse av Axon Profil.
    Har aldrig köpt ngt. Läs mer
  • Patrik J skrev om Axon Profil
    Snabb service och trevligt bemötande. Leveransen dök dessutom upp snabbare än förväntat. Rekommenderas Läs mer
  • Maria K skrev om Axon Profil
    Varorna levererades inte i tid, ingen återkoppling skedde och vi fick själva kontakta Axon för att få information. Läs mer
    2018-02-21 Gustaf G svarar Maria K
    Hej Maria!

Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse hos oss. Vi vet hur viktigt det är att hålla deadlines och det är mycket sällan som vi inte håller utlovade leveranstider. Tyvärr verkar dock något ha gått fel i ditt fall och jag ber så mycket om ursäkt för detta. Jag kan tyvärr inte se vilket företag du skriver ifrån, men kontakta oss så kompenserar vi dig för den försenade leveransen.

• Lotta N skrev om Axon Profil
    Allt var perfetk från order till leverans och produkt. Kommer att återkomma. Läs mer
  • Therese D skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt kundbemötande och snabb leverans. Tyvärr upplevde vi att de artiklar vi köpte inte uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Kristina D skrev om Axon Profil
    Trevligt och effektiv svar.
    rätt produkt kom snabbt Läs mer
  • Julia L skrev om Axon Profil
    Jag har bara en positiv bild av Axon Profil efter vår kontakt. Vi har kommit in med idéer till kläder och utifrån det fått hjälp med allt till den färdiga varan levererad. De har varit trevliga, hjälpsamma och pålitliga! Läs mer
  • Jannice H skrev om Axon Profil
    Trevligt bemötande, kort leveranstid Läs mer
  • Maja M
    Maja M skrev om Axon Profil
    Bemötandet från företaget var effektivt och kundanpassat. Vi köpte pennor och dessa levererades snabbt. Kvaliteten på pennorna motsvarade inte riktigt våra förväntningar då logotypen hade kunnat vara lite större och emellanåt kladdar pennorna, däremot är de jättesköna att hålla i handen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet men pennorna motsvarade inte riktigt våra förväntningar. Läs mer
  • Ulf K skrev om Axon Profil
    Allt gick väldigt smidigt, inget att klaga på! Läs mer
  • Jessica P skrev om Axon Profil
    Professionellt bemötande, tillgodoser behov. Läs mer
  • Sofia P skrev om Axon Profil
    Lösningsorienterade och mycket bra kundbemötande. Läs mer
  • Carina R skrev om Axon Profil
    Fick ett bra och trevligt bemötande från säljaren. Leveransen kom snabbt till oss utan problem. Än så länge har vi inte fått till oss något negativt om pennorna som vi delat ut till våra kunder. Läs mer
  • Jesper N skrev om Axon Profil
    Bra och lätta att ha och göra med. Läs mer
  • Frank C skrev om Axon Profil
    Snabbt och bra bemötande i offert fasen och leverans innan lovat datum. Läs mer
  • Lennart A skrev om Axon Profil
    Lätt enkelt och snabbt, om det var för att jag bad om lite snabbt eller om det var normaltid på leverans, kvaliteten denna gpngen verkar bättre än förra då en del pennor var kassa Läs mer
  • Mats B skrev om Axon Profil
    Bra servicekänsla, halsdukar levererade snabbare än förväntat, är mycket nöjd. Läs mer
  • Provida A skrev om Axon Profil
    Bra bemötande, smidig reklamationshantering och återkoppling vid fråga om leverans. Läs mer
  • Charlotte B skrev om Axon Profil
    Beställde paraplyer med tryck. Jättebra och trevlig kontakt från början till slut. Bra kvalitet på varorna också. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Axon Profil
    Bra serviceinriktat bemötande, bra kommunikation i samband med beställning av profilprodukter och snabb leverans.
    Kort sagt; Nöjd kund! Läs mer
  • Evlin A