Axon Profil

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm — Visa karta

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa tryck och profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Axon Profil

• 2019-04-16

Katrin S skrev om Axon Profil
    Jag köpte A4 konferensblock samt pennor. Blocken är jag mycket nöjd med. Egentligen är jag nöjd med pennan men några kommmentarer:

I dessa mijötider är det helt galet att pennorna kom i en kartong men där i var varje penna inplastat i eget plast. Varför det?? Jätte dumt miljömässigt och väldigt onödigt. Dessutom har varje penna en lite platsdutt över själva kulspetsen vilket också är otroligt onödig platsanvändning samt otroligt jobbigt att få bort.
    Pennorna färgar dessutom av sig om man fäster dem på ett block. Pennan jag köpte var Penna Iberia, (7008)

Mycket nöjd med säljaren. Läs mer

Martin K skrev om Axon Profil
    Reklamprodukter med vår logga.
    Snabbt och bra bemötande.
    Enkel och snabb process. Läs mer

Annika M skrev om Axon Profil
    Vi är en stiftelse och har beställt trycksaker från Axon till våra medlemmar under ett antal år. Har beställt tygkassar, t-shorts, huvtröjor, mössor, termosar, rollups mm. Kan bara rekommendera och ge stora lovord till Axon, som har snabb service av trevlig och proffsig personal samt en tydlig och enkel hemsida med en massa fina produkter med rimliga leveranstider. Känns bra att ha en modern och kompetent leverantör vi kan lita på, vi kommer definitivt att beställa mer hos Axon! Läs mer

Håkan K skrev om Axon Profil
    Sist köpte jag reklamgodis, vilket var över förväntningarna.
    Som alltid så blir man trevlig bemött. Läs mer

Carita B skrev om Axon Profil
    Enkel och tydlig hemsida, inga dolda avgifter. Alltid bra service! Läs mer

Mats P skrev om Axon Profil
    Snabba leveranser och bra service från personalen Läs mer

Linda G skrev om Axon Profil
    En liten beställning som kom med en våg av oväntat efterarbete för Axon Profil gjorde verkligen att jag upplevde deras bemötande och service långt över förväntad och förhoppning. Kommer rekommendera Axon varje gång till alla jag har möjlighet till. Läs mer

Bo F skrev om Axon Profil
    I stort fungerar allt bra, trevligt bemötande och ofta snabba svar, dock har någon beställning blivit försenad då det brustit i kommunikationen med "tryckeriet". Väntar också på svar angående en förfrågan som jag skickade den 11/2, i och för sig inte brådskande, på en produkt som behöver levereras innan 15 maj. Läs mer

Emma E skrev om Axon Profil
    Många mail fram och tillbaka och jag som kund fick vara mkt uppmärksam om det jag hade beställt hade blivit rätt. Trots att det sades vara rätt så visade sig vara fel tex. Så smått rörigt. Vet ej om det hade att göra m varan/grafiken som vi ville ha eller om det var okunskap på Axon. Dock alltid trevliga i bemötandet Läs mer

Advokatfirman Sjöström H skrev om Axon Profil
    Fina produkter, bra service & snabb leverans. Läs mer

Karolina Z skrev om Axon Profil
    tygkassar, pennor och reflexer.
    blev toppenbra bemött, över förväntan bra. Snabb och proffsig service med ett fint slutreultat. Läs mer

Cecilia W skrev om Axon Profil
    Bra!
    Köpte tygväskor och beställning/leverans gick exemplarisk. Läs mer

Helena L skrev om Axon Profil
    Snabb leverans, jätte bra bemötande! Läs mer
  • Per L

2019-03-18

Per L skrev om Axon Profil
    Profilask med blister.

Proffsigt bemött med uppriktigt engagemang och intresse.

Prickfritt. Läs mer
  • 2019-03-15

Susanne G skrev om Axon Profil
    Snabb och enkelt att beställa och bra service Läs mer
  • Jenny A

2019-03-14

Jenny A skrev om Axon Profil
    Har gjort 2 st beställningar med konferensmappar.

Ger bemötandet utan tvekan högsta betyg , återkopplingstiden är otroligt snabb och personalen är väldigt lösningsorienterad och håller alltid en väldigt tydlig och trevlig ton och kvalitet i allt de gör Läs mer
  • Sofie Ö

2019-03-13

Sofie Ö skrev om Axon Profil
    Håller vad de lovar och är mycket hjälpsamma!
    Jag pratade med en kille som heter Ossian, mycket erfaren och väldigt tillmötesgående och hjälpsam!
    Vi beställde nyckelringar, papperspåsar och klistermärken mm.
    Vi är mycket nöjda med Axon Profil!

Min sammanfattade upplevelse är: Professionellt, enkelt att beställa, bra resultat! Läs mer
  • 2019-03-13

Malin G skrev om Axon Profil
    Köpte anteckningsböcker till en skola. Tryck på. De blev superbra och allt fixades via chatten! Älskar direktkontakt. Läs mer

Kajsa E skrev om Axon Profil
    Otroligt kunnig personal. Snabb och effektiv leverans. Läs mer

Magnus C skrev om Axon Profil
    Jag köpte pennor för ett företags räkning. Bra och snabb service. Kan rekommendera Axon Profil. Läs mer

Jakob W skrev om Axon Profil
    Bra produkter. Bra leverans. Trevliga säljare. Läs mer

Annelie K skrev om Axon Profil
    Alltid varit bra bemötande hos Axon! Läs mer

Stina F skrev om Axon Profil
    Superbra service och snabb leverans! Läs mer

Agneta F skrev om Axon Profil
    Jag beställde stapelbara muggar i Januari och fick bekräftelse via mail. Det lovades att de skulle skickas så fort som möjligt. Har i nuläget varken fått muggar eller faktura. Läs mer
    2019-03-13 Gustaf G svarar Agneta F
    Hej Agneta,

Jag ber så mycket om ursäkt för att du har haft problem med din beställning. Jag har pratat med din säljkontakt och förstått att muggarna nu är levererade. Felet ska ha berott på en försenad inleverans som vi missat att informera dig om. Detta är naturligtvis inte acceptabelt. Jag skulle bli väldigt glad ifall du vill ge oss en ny chans i framtiden och ger dig då i så fall 15% rabatt på denna order. Kontakta bara din säljkontakt så hjälper han dig vidare.

Med vänliga hälsningar

Therese S skrev om Axon Profil
    Vi köpte logotypetryckta pennor.
    Blev mycket väl bemött, bra pris och fick super bra och snabb hjälp att hitta rätt penna. Läs mer

Sara A skrev om Axon Profil
    Jag beställde tygväskor! De är superfina och Marcus som hjälpte mig är kanon. Vad jag skulle kunna nämna som ni kan göra bättre, är lite mer känsla för vad som passar rent grafiskt. Jag gjorde förslag på hur loggorna skulle placeras men dessa utgick ni inte alls från till en början. Därefter var den ena loggan mycket större än den andra, det tog helt enkelt ett tag innan vi hittade rätt. Slutresultatet blev bra, men ena loggan tog faktiskt över litegrann. Jag är överlag väldigt nöjd men att hitta bästa utseendet efter förutsättningarna kunde göras liiiiite bättre och smidigare. Läs mer
  • Mikael C

2018-12-01

Mikael C skrev om Axon Profil
    Snabbt, enkelt och väldigt nöjd med slutresultat! Läs mer
  • 2018-05-28

Lilian G skrev om Axon Profil
    Kan varmt rekommendera Axon Profil! Fina produkter, leveranser i tid och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-04-04

Ebba G skrev om Axon Profil
    Snabb service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Andreas Ä

2018-03-08

Verifierad kundrelation
    Andreas Ä skrev om Axon Profil
    Helt ok företag, bra kundsupport vid problem med fakturaadress.

Inget mer att säga.
    Inget mer att säga. Läs mer
  • 2018-03-07

Jenny H skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Hittade företaget genom att jag sökte på internet efter en speciell giveaway som vi var ute efter. Läs mer
  • 2018-03-07

Ida A skrev om Axon Profil
    Det bemötandet jag fick genom det korta telefonsamtalet var väldigt trevligt och bra!
    Jag är väldigt nöjd med att leveransen av plastpåsarna med tryck gick väldigt fort, tror det tog ca. 2 veckor.
    Vi på Kvänums Järn är nöjda med de plastpåsarna som vi fick och kommer definitivt beställa mer, när det tar slut. Läs mer

Håkan R skrev om Axon Profil
    Ett vänligt och positivt bemötande från idé till färdig produkt. Läs mer

Anisa A skrev om Axon Profil
    Jag beställde produkter med logga till en mässa vi ska på nu i april. Jag är så nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått.

Väldigt trevlig personal som svarar snabbt på frågor och återkommer med svar snabbt. Inte nog med det var produkterna över förväntan som alla på kontoret gillade.

Tack så länge, vi hörs. Läs mer

Dennis P skrev om Axon Profil
    Bra och relevant bemötande. Uppskattas att säljarna inte försöka sälja på en mer produkter. Kom med några synpunkter på korrekturen som löstes utan problem och är nöjd med slutresultatet. Läs mer

Henrik L skrev om Axon Profil
    Min upplevelse ger nog inte bra reklam för er men jag vill endå lyfta problemen, så förhoppningsvis kommer ni göra annorlunda mot andra kunder.

Min uppfattning är att ni inte lyssnar på kunden utan i slutänden gör ni som ni vill endå.
    Exempel: beställde öron proppar av er trots att vi inte godtjände Corren så tryckte ni trycket enda på asken, och på grund ut av erat misstag så skickade ni tillbaka endast 10% av det vi betalat trots att vi inte villa något för detta dåliga arbete. Läs mer
    2018-03-08 Gustaf G svarar Henrik L
    Hej Henrik!

Jag beklagar att din kundupplevelse hos oss inte har varit positiv. Utifrån den information du har gett här ovan har jag kunnat finna din order och diskuterat den närmare med din säljkontakt. Vi har skickat ut ett korrektur som du har godkänt. Det stämmer alltså inte att vi har tryckt ordern utan ditt godkännande. Efter leveransen ansåg du däremot att trycket var för litet. Trycket var dock i maximal tryckstorlek, gick utmärkt att läsa och exakt så som i korrekturet. Vi är mycket måna om att du som kund är nöjd, men vi har svårt att godkänna en reklamation när inget är felaktigt. Eftersom du var missnöjd så gav vi dig trots det en rabatt på 10%. Jag tycker det är tråkigt att du ändå är missnöjd med oss. Återkom gärna till oss om du är intresserad av någon annan produkt och vi tar då kostnadsfritt fram ett provtryck för att säkerställa att allt blir som du önskar.

Med vänliga hälsingar

Kathrin A skrev om Axon Profil
    SNabb, bra service, mycket behjälpliga. Läs mer
  • 2018-03-01

Kristoffer K skrev om Axon Profil
    första levereansen 2016 var bra, den senaste fungerar bara 40-50% av pennorna, ska skicka tillbaka en del för att visa men har varit upptagen och inte tagit mig tiden att fixa kartong o lägga dem i och gå till posten för att betala för att skicka tillbaka dem.. men får väl göra det snart. Läs mer
    2018-03-02 Gustaf G svarar Kristoffer K
    Hej Kristoffer!

Jag beklagar att du har haft problem med den senaste leveransen av pennor. Vi är mycket måna om att våra produkter ska hålla en hög och jämn kvalitet, men i det här fallet förefaller tyvärr kvaliteten inte varit den normala. Jag ber så mycket om ursäkt för detta. Du behöver bara skicka 4-5 dåliga exemplar till oss så hanterar vi reklamationen och producerar sen nya pennor så snabbt vi kan. Hör bara av dig till din säljkontakt så hjälper vi dig vidare.

Med vänliga hälsingar
  • 2018-02-28

Emma W skrev om Axon Profil
    Inköp av profilsaker till ett event, snabb och bra service. Fina produkter och bra bemötande och hjälp vid framtagning av material. Läs mer
  • 2018-02-28

Jerelyn N skrev om Axon Profil
    Inga anmärkningar. Alla produkter har varit felfria. Leverans kom snabbt och bra service. Läs mer
  • 2018-02-27

Agni B skrev om Axon Profil
    Har köpt från dem varor till och från de senaste 15 åren och alltid fått toppen service både under beställningen samt i efterhand. Rekommenderar dem varmt utan någon som helst reservation! Läs mer
  • 2018-02-27

Eva N skrev om Axon Profil
    Beställde pennor som vi tidigare gjort, Axon hade alla
    uppgifter så det gick mycket smidigt. Läs mer

Rose-marie C skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt bemötande och tillmötesgående. Läs mer

Anna E skrev om Axon Profil
    Jag har köpt paraplyer och blyertspennor, bägge med logga.
    Fick snabba svar och korr, även snabb leverans.
    Jag är nöjd! Läs mer

Elisabeth L skrev om Axon Profil
    Snabb och engagerad service från deras personal. Villiga att hitta bästa lösning för våra behov. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Malin J

2018-02-26

Malin J skrev om Axon Profil
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och en snabb leverans när vi satt i klistret med en alldeles för sen beställning. Produkten kom fram i god tid i alla fall och resultatet på produkten var jättebra. Väldigt nöjda med resultatet. Läs mer

Evelina L skrev om Axon Profil
    Snabb och bra service!
    Lite många korr-vändor var det vid något tillfälle när jag betällde, där var det lite svårkommunicerat.
    Men jag är super-nöjd! Läs mer

Sven-inge K skrev om Axon Profil
    Köper end en vara av firman det har fungerat bra hittills Läs mer

Jonna S skrev om Axon Profil
    Fick svar på alla frågor. Tillmötesgående Läs mer
  • 2018-02-22

Johanna D skrev om Axon Profil
    Profesionellt och trevligt bemötande. Vi köpte ett större antal mössor och blev nöjda med allt från design till leveranstid då detta var något brådskande. Något som kunde varit bättre var kvalitén på materialet, men då mössorna var så pass billiga är såklart detta även något mahn får väga in.

Rekommenderas! Läs mer

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm