BA Prima Care AB

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna av och ägna dig åt andra saker som är viktiga för just dig, t.ex umgås med familj och vänner, odla dina intressen eller kanske rent av bara koppla av. Vi erbjuder dig ett enklare sätt att öka din livskvalité.

Hos Prima Care har du alltid samma person som städar hemma hos dig. Du får en personlig och lyhörd kontaktperson med stort servicemind som du alltid kan ringa om du har frågor eller funderingar. Vi har endast utbildad och erfaren personal som också är kontrollerad mot polisens register. Vi har en kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller våra löften. Vi erbjuder också automatisk hantering av RUT-avdraget. Vi innehar en heltäckande ansvarsförsäkring samt 100% kundgaranti! Varmt välkommen till oss på Prima Care!

Läs vad 119 kunder tycker om BA Prima Care AB 2

2022-09-20 Verifierad kund
    Städtjänst
    Uppskattar att det är samma person som kommer varje gång. Företaget finns i vårt närområde.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Alltid bra bemött och fixar så det blir bra.flexibla och pålitliga. Jag har haft fönsterputs och städning. Fönsterputs utmärkt. Först städtjejen var outstanding. Nuvarande bra..
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket väl städat.
    Kommer i rätt tid.
    Vänligt bemötande.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Hon har börjat fuska,kattspya under sängen inte borta
    2022-08-22 Verifierad kund
    Alltid god kontakt och väl bemött. Kanonfin städning.
    2022-07-20 Spontant omdöme
    Min städare kom först 30 minuter försent då han inte hittat p-plats. Sedan hade städaren inte egen utrustning och använde min dammsugare etc. Han hade dammsugaren påslagen, även när han inte använde den, så den blev överhettad och slutade fungera helt. Det gjorde att den sista timmen kunde han inte dammsuga upp alla de högarna av damm han sopat ihop. Samt hann städaren inte att dammsuga under vare sig sängen eller soffan.
    Sedan fakturerar företaget mig för 5h som föga var den tiden han städade.

De skickade två fakturor på dubbla summan som var överenskommet. Sedan, två månader senare sänder de en påminnelse på en redan betald faktura. Fick skicka banktransaktioner för att visa det var betalt. Jag framför allt som står ovan och screenshot på betalningen. Allt de hade som svar var ”ok”. Ingen ursäkt, återbetalning och absolut inte erbjuden en ny dammsugare.
    Städaren var duktig, men hans arbetsgivare är ingen jag någonsin anlitar igen.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig person som städade.
    Storstädning av lägenhet.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Alltid trevliga och tillmötesgående då man ringer. Bra och proffsig personal.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag har haft hemstad varannan vecka (4 timmar/gång under två år).
    Till en börjar var jag ganska nöjd men när min ordinarie städerska var sjuk så kom vikarier som var väldigt slarviga. Detta berättade jag för chefen men det ignorerades. Helt plötsligt hade en administrationsavgift lagts till på fakturan och priserna höjs utan förvarning.

Droppen för mig var ändå när min ordinarie städare var tvungen att vara borta en längre tid så gick med att prova på en vikarie under denna tiden.
    Vikarien hade sönder vår toalett och vår dammsugare. Hon förnekade detta och chefen vägrade ersätta oss för skadorna trotts att de menar att de har Skadeförsäkring.

När jag frågade om försäkringsbolagets namn så var hon snabb med att svara att att hon ville ha offert på vad det skulle kosta att laga. Detta tog lite tid då jag precis i samma veva födde barn. När jag hade tagit reda på pris så slutade hon svara helt.
    Jag blev skitless och bestämde mig helt enkelt för att betala själv och kommer absolut aldrig ha något att göra med detta företag igen.

Otroligt oprofessionellt och kan inget om kundbemötande.
    En vän hade också liknande erfarenhet av städfirman.

En till sak som hände var att städerskan ofta gick hem mycket tidigare än vad som var överenskommet. Detta har jag även hört andra kunder klaga på (min vän hade samma städerska under en period).
    Jag jobbade hemifrån vissa ggr under pandemin så jag vet inte hur ofta detta skedde. Men jag var hemma när det skedde vid ett flertal ggr innan jag sa till. Tänk då att hon gått hem mellan 1 timme till 40 minuter tidigare än vad jag betalade för (jag betalar för 4 timmar).
    När berättade detta för chefen nekade hon och ingen kompensation erbjöds.

Hade hon lämnat hemmet helt skinande blankt 30 minuter innan nån gång hade jag inte sagt något men kunde hitta damm och slarvig moppning och då tycker jag inte det är ok.

Skulle inte rekommendera detta företag till någon.
    2022-05-25 Verifierad kund
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Duktig pålitlig städpersonal.
    Passar avtalade tider.
    Vi har 14-dagars städning av vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Viktigast för mig är att jag har samma städare, att det är en förtroendegivande person och att det blir rent. Allt funkar bra.
    Hej Barbro
    Tusen tack för dina fina ord om oss, Vi tackar så jätte mycket föratt du har tagit dig tid för att lämna omdöme. Vi har alltid samma personal hos kund förutom sjukdom och semester. Vi är så tacksamma att vi har er som kund
    2022-04-27 Verifierad kund
    Seriösa. Strukturerade. Duktiga på återkoppling och information.

Vår städerska:mkt bra, vänlig och tar sitt yrke mkt seriöst
    Hej Maria
    Tusen tack för dina fina ord om oss, Vi tackar så jätte mycket föratt du har tagit dig tid för att lämna omdöme. Vi är så tacksamma att vi har er som kund
  • david c
    skrev om BA Prima Care AB
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket professionellt första intryck! De ville besöka och vi diskuterade vad som skulle göras! Och det var dem som kom med förslaget att om det var ngt som jag under resans gång ville ha gjort så var det inga problem!
    Jag hade då en katt som hårade rejält! Men som några goda vänner sade när de kom på middag efter BA varit där: Har ni kvar katten?

Jag personligen kan bara se BA som en enda sak: Gudasänt

David Callgren
    Hej David

Vi är så tacksamma att vi har er som kund
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bra, flexibel och pålitlig städfirma. Det blir rent och fint.
    Hej Elisabeth Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er en glad påsk. BA Prima Care AB
    2022-04-08 Verifierad kund
    Smidigt att boka tid för städ direkt via hemsidan, och de är jätteduktiga och noggranna. Supernöjd!
    Hej Carl-martin H Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er en glad påsk. BA Prima Care AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Varmt och personligt bemötande.
    Hej Karin Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er en glad påsk. BA Prima Care AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Hej Simon Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er en glad påsk. BA Prima Care AB
    2022-01-01 Verifierad kund
    Lugnt och stilla utfört ett bra jobb.
    Hej Karin Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er en god fortsättning på det nya året. BA Prima Care AB
    2021-12-18 Verifierad kund
    Det var ett jättebra bemötande och de var väldigt flexibla.
    Vi bokade storstädning och det levde upp till förväntningarna.
    Hej Malena Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er God Jul & Gott Nytt År BA Prima Care AB
    2021-12-14 Verifierad kund
    Nöjd med städning och bemötande
    Hej Anita Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. Vi på Primacare önskar er God Jul & Gott Nytt År BA Prima Care AB
    2021-12-10 Verifierad kund
    Dom gjorde det där lilla extra
    Hej Magnus
    Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss.
    Vi på Primacare önskar er
    God Jul & Gott Nytt År
    2021-12-08 Verifierad kund
    Har alltid haft lätt att diskutera och ändra på tider med företaget.

Förväntningarna på företaget var från allra första början oklart, men vi ser att det har varit mycket lyckat för bägge parter.

Lätt att komma överens med personalen.

Bad om en pris på städning i vår lägenhet till ett fast pris från allra första början, och det har vi varit nöjda med, även städutförandet.
    Hej Stig Åke F
    Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss.
    Vi på Primacare önskar er
    God Jul & Gott Nytt År
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra städning. Rekommenderas!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Helt suveränt jobb! Började med en storstädning och de överträffade verkligen våra förväntningar. Nu kör vi hemstädning varje vecka och har inget att anmärka på - tvärtom. Vi kan varmt rekommendera Prima Care till alla andra!
    2021-11-14 Verifierad kund
    Killen som kom och putsade fönster var trevlig och smidig. Störde inte när vi satt och jobbade.
    Trevligt bemötande i kontakt med Prima Care.
    Resultat blandat, men de åtgärdar utefter synpunkter.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Flexibla, lösningsfokuserad och pålitliga.
    Bra kommunikation med kunden.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Effektivt och bra städat, bara städat två gånger hittills, så 4 än så länge, håller det i sig kan det bli 5 i betyg.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Fint o profsigt väl bemött blev jag
    2021-09-17 Verifierad kund
    Städning
    Trevligt bemötande men några små missar.
    Att hon missade soppåsen i papperskorgen har vi informerat.Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. BA Prima Care AB
    2021-09-17 Verifierad kund
    Noggrann och duktig fönsterputsare.
    2021-08-27 Verifierad kund
    Bra företag.
    Stora språksvårigheter med personen som levererade tjänsten
    Hon är bara blygg. Tusen tack för att ni har tagit er tid för att lämna omdöme om oss. BA Prima Care AB
    2021-08-18 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, duktig personal och utmärkt utförd hemstädning.
    2021-08-13 Verifierad kund
    Vi har fått ett bra bemötande och är mycket nöjda den tid vi fått hjälp av BA Proma Care AB
    2021-07-10 Verifierad kund
    Blev bemött jättebra. Personen som har städat har städat jättebra där han har städat. Mycket bra. Men vissa ställen som golvlister och fönsterbrädor har personen inte städat men det kanske man inte ska städa där, jag vet inte.

Men jag är nöjd!

/marlene
    2021-06-30 Verifierad kund
    Jag köpte flyttstädning med fönsterputs av min stuga i Kevans stugby,
    Jag blev väldigt trevligt bemött och resultatet var väldigt bra. Mina fönster har aldrig varit så rena.
    2021-06-22 Verifierad kund
    Är super nöjd, alltid rent och fint och inga konstigheter :)
    2021-06-10 Verifierad kund
    Korrekt rakt igenom.
    Våra förväntningar överträffades.
    Beställningen avsåg storstädning.
    Tack för att ni tar er tid och berättar om oss för andra som inte känner till oss än. BA Prima Care AB
    2021-05-25 Verifierad kund
    Hade lite speciella önskemål. Städ av kök (Ej ugn, fläkt), två badrum. Jag är jättenöjd
    Blev bra bemött, det här var första gången jag anlitade.
    Vid behov kommer jag återkomma med beställning.
    2021-05-12 Verifierad kund
    Köpte en Fönsterputsning och är mycket nöjd. De kom i tid, hörde av sig innan och utförde ett mycket bra jobb inom utsatt tid. Kommer säkert använda till annan städning också framöver och rekommenderar företaget varmt.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och perfekt utfört arbete, rekommenderas!!
    2021-05-04 Verifierad kund
    Jag får städhjälp genom BA Prima Care AB
    och har fått både veckostädning och storstädning. Chefen är alltid vänlig, trevlig och mycket tillmötesgående.
    Jag kan rekommendera Prima Care.
    Tack för de fina orden och att du tog din tid att berätta om oss för andra som inte har kommit i kontakt med oss än. BA Prima Care AB
    2021-05-03 Verifierad kund
    Spisen blev inte rengjord som utlovades. Golv i toalett och duschutrymme inte riktigt rent
    Hej Inger tråkigt att höra att det har blivit missförstånd, du beställde visningstäd föratt kunna beställa sedan flyttstädning då skulle vi ta ugnen, men vi kommer gärna och tar både toaletten samt ugnen om du vill. BA Prima Care AB
    2021-04-29 Verifierad kund
    Har använt oss av BA Prima Care under 5 år nu, och de är fantastiskt duktiga. Haft tre olika personer som städat under dessa år och alla är väldigt trevliga och kompetenta
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Stefan för de fina orden, Vi är så glada ha er som kund BA Prima Care AB
    2021-04-23 Verifierad kund
    Mycket bra uppstyrt och rimliga priser!
    Hemstäd var fjortonde dag

Mycket bra bemött av företaget

Få vår lägenhet bra städad av kunnig och ordentlig person och det kravet uppfyller BA Prima Care
    Tack för att ni tar er tiden och berättar om oss. vi är glada ha er som kund BA Prima Care AB
    2021-04-23 Verifierad kund
    Jättenöjd med min fönsterputsning som jag köpte av BA prima care. Rakt igenom nöjd med bemötande, bokning och genomförande.

Rekommenderas starkt!
    Tack Oskar för att du tog din tid och lämnade omdöme om oss. BA Prima Care AB
    2021-04-23 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med BA Prima Care. Ni kommer alltid på utlovad tid och det blir alltid rent och fint, och personalen är trevliga.
    Tack så mycket Frida för att du tog din tid och berättar för andra som inte känner oss. BA Prima Care AB