BA Prima Care AB

BA Prima Care AB

Prima Care hjälper dig med vardagslyx såsom hemstädning. Vi gör så att du kan komma hem och njuta av doften från nytvättade golv, ordning och reda, rena bänkar och bord och puffade kuddar i soffan. Vi gör så att ni kan njuta av den inbjudande känslan som bara ett rent hem kan uppnå. Du kan med vår hjälp med gott samvete slappna av och ägna dig åt andra saker som är viktiga för just dig, t.ex umgås med familj och vänner, odla dina intressen eller kanske rent av bara koppla av. Vi erbjuder dig ett enklare sätt att öka din livskvalité.

Hos Prima Care har du alltid samma person som städar hemma hos dig. Du får en personlig och lyhörd kontaktperson med stort servicemind som du alltid kan ringa om du har frågor eller funderingar. Vi har endast utbildad och erfaren personal som också är kontrollerad mot polisens register. Vi har en kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller våra löften. Vi erbjuder också automatisk hantering av RUT-avdraget. Vi innehar en heltäckande ansvarsförsäkring samt 100% kundgaranti! Varmt välkommen till oss på Prima Care!

Läs vad 88 kunder tycker om BA Prima Care AB 2

2021-09-17
    Städning
    Trevligt bemötande men några små missar.
    2021-09-17
    Noggrann och duktig fönsterputsare.
    2021-08-27
    Bra företag.
    Stora språksvårigheter med personen som levererade tjänsten
    2021-08-18
    Jättebra bemötande, duktig personal och utmärkt utförd hemstädning.
    2021-08-13
    Vi har fått ett bra bemötande och är mycket nöjda den tid vi fått hjälp av BA Proma Care AB
    2021-07-10
    Blev bemött jättebra. Personen som har städat har städat jättebra där han har städat. Mycket bra. Men vissa ställen som golvlister och fönsterbrädor har personen inte städat men det kanske man inte ska städa där, jag vet inte.

Men jag är nöjd!

/marlene
    2021-06-30
    Jag köpte flyttstädning med fönsterputs av min stuga i Kevans stugby,
    Jag blev väldigt trevligt bemött och resultatet var väldigt bra. Mina fönster har aldrig varit så rena.
    2021-06-22
    Är super nöjd, alltid rent och fint och inga konstigheter :)
    2021-06-10
    Korrekt rakt igenom.
    Våra förväntningar överträffades.
    Beställningen avsåg storstädning.
    Tack för att ni tar er tid och berättar om oss för andra som inte känner till oss än. BA Prima Care AB
    2021-05-25
    Hade lite speciella önskemål. Städ av kök (Ej ugn, fläkt), två badrum. Jag är jättenöjd
    Blev bra bemött, det här var första gången jag anlitade.
    Vid behov kommer jag återkomma med beställning.
    2021-05-12
    Köpte en Fönsterputsning och är mycket nöjd. De kom i tid, hörde av sig innan och utförde ett mycket bra jobb inom utsatt tid. Kommer säkert använda till annan städning också framöver och rekommenderar företaget varmt.
    2021-05-06
    Trevligt bemötande och perfekt utfört arbete, rekommenderas!!
    2021-05-04
    Jag får städhjälp genom BA Prima Care AB
    och har fått både veckostädning och storstädning. Chefen är alltid vänlig, trevlig och mycket tillmötesgående.
    Jag kan rekommendera Prima Care.
    Tack för de fina orden och att du tog din tid att berätta om oss för andra som inte har kommit i kontakt med oss än. BA Prima Care AB
    2021-05-03
    Spisen blev inte rengjord som utlovades. Golv i toalett och duschutrymme inte riktigt rent
    Hej Inger tråkigt att höra att det har blivit missförstånd, du beställde visningstäd föratt kunna beställa sedan flyttstädning då skulle vi ta ugnen, men vi kommer gärna och tar både toaletten samt ugnen om du vill. BA Prima Care AB
    2021-04-29
    Har använt oss av BA Prima Care under 5 år nu, och de är fantastiskt duktiga. Haft tre olika personer som städat under dessa år och alla är väldigt trevliga och kompetenta
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Stefan för de fina orden, Vi är så glada ha er som kund BA Prima Care AB
    2021-04-23
    Mycket bra uppstyrt och rimliga priser!
    Hemstäd var fjortonde dag

Mycket bra bemött av företaget

Få vår lägenhet bra städad av kunnig och ordentlig person och det kravet uppfyller BA Prima Care
    Tack för att ni tar er tiden och berättar om oss. vi är glada ha er som kund BA Prima Care AB
    2021-04-23
    Jättenöjd med min fönsterputsning som jag köpte av BA prima care. Rakt igenom nöjd med bemötande, bokning och genomförande.

Rekommenderas starkt!
    Tack Oskar för att du tog din tid och lämnade omdöme om oss. BA Prima Care AB
    2021-04-23
    Vi är jätte nöjda med BA Prima Care. Ni kommer alltid på utlovad tid och det blir alltid rent och fint, och personalen är trevliga.
    Tack så mycket Frida för att du tog din tid och berättar för andra som inte känner oss. BA Prima Care AB
    2021-04-23
    Hemstäd en gång i månaden. Rent och fint städat av samma person under 1,5 års tid.
    Företagets ägare är lätt att få tag på och hon försöker alltid reda ut om problem uppstått.
    Rekommenderar BA prima care
    Tack så jätte mycket Annika.Tack föratt du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss det uppskattar vi. BA Prima Care AB
    2021-04-23
    Det är väldigt noggrant städat och personalen är trevlig.
    Tack så jätte mycket Lars vi är så tacksmma att ni är våra kunder. BA Prima Care AB
  • david c
    2021-04-23
    Jag jobbade så mycket så jag sökte ett städföretag för hemmet.
    De stämde träff för att se hur jag ville ha upplägget. De kom hem och vi gick genom det hela! Mycket professionellt!
    Första städningen tog lite tid de ville ”lära känna” lägenheten men tog bara betalt för den överenskomna tiden! Vi hade katt på den tiden, hon katten vill säga hårade som bara den! Men de dagar man hade fått städat, kunde man inte ana att jag hade katt!
    Ett tag var de två personer och vi kom hem när halva tiden gått! Då hade de varit klara ett tag och tvättade fönstren! Vi hade tid över! Blev så glatt förvånad! Och om det är något extra man ber om så är det aldrig några problem, de fixar det!
    Dessvärre är det bara fem hjul att ge men de är värda 20!
    Tack så jätte mycket för de fina orden David. Vi har haft samarbete nu i 4 år vi är så glada att ha er som kund. BA Prima Care AB
    2021-04-06
    Jag köpte flyttstädning för ett dödsbos räkning. Offert lämnades omedelbart med fast pris för uppdraget. Vänligt och professionellt bemötande. Uppdraget genomfördes på ett
    klanderfritt sätt och till min och hyresvärdens fulla belåtenhet.
    Jag kan därför rekommendera BA Prima Care AB å det varmaste!

Claes Bursell
    2021-03-29
    Fönsterputsningen jag köpte av BA prima Care var snabbt och noggrann utförd. Rätt igenom bra bemötande. Rekommenderar starkt.
    2021-03-25
    Väldigt duktiga. supernöjd.
    Storstädningen var över förväntan.
    2021-03-23
    Beställde flyttstäd. Min hyresvärd blev supernöjd med resultatet inför försäljning av bostaden. Rekommenderas!
  • Leif W
    2021-03-17
    Köper hemstädning av BA Prima Care AB.
    Suveränt bemötande, klara tydliga besked och mycket väl utfört arbete.
    Rekommenderas.
    2021-03-16
    Rent och fint redan redan första gången!
    2021-03-16
    Köpte städning av badrum kök och toalett.
    Blev trevligt bemött och utförandet var till belåtenhet.
    positiv upplevelse
    2021-03-16
    Hemstädning, mycket bra bemötande.

Hade höga förväntningar och BA Prima Care levde upp till dessa.
    2021-02-26
    God kontakt med företaget och fick ett meddelande när städaren blev något försenad.
    2021-02-24
    Supernöjd med både bemötande och städningen. Väldigt bra service och kunde snabbt fixa fram en tid till oss då vi var i stort behov av städning efter en renovering.
    Kan därför varmt rekommendera!
    2021-02-23
    Bara haft en städning. Men superduktiga!
  • Elham K
    2021-02-12
    Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.
    Väldigt tråkigt att ni inte var nöjda vi har försökt att kontakta er utan att få svar och vi vill verkligen veta vad som inte var bra gjort ? Vi kommer gärna och fixar BA Prima Care AB
    2021-02-02
    Beställde flyttstädning, trevligt bra bemötande från företaget och städaren. Städningen var utomordentligt bra gjord, fanns ingenting att anmärka på. Kommer varmt rekommendera företaget till vänner och bekanta
    2020-12-21
    Vi är jätte nöjda med BA Prima Care städning som vi har i vår kontorslokal. Allting blir rent och fint, utan krångel och med en vänligt bemötande :)
    2020-12-10
    Veckostädning som utförs bra och till belåtenhet. Bra kommunikation, flexibilitet och konkurrenskraftig pris. Kan varmt rekommendera vidare.
    2020-12-03
    Jag köpte tjänsten Flytt städ.

Väldig trevlig bemötande och anpassade sig till mina behov.

De levde upp till alla mina förväntningar vid utförande av jobbet, punktliga, kunniga på det dom gjorde och trevlig personal.
    2020-12-02
    Städningen utförs av professionella städare/städerskor. Prisvärd. Jag var väldigt nöjd.
    2020-12-02
    Trevlig bemötande bra städning
    2020-11-30
    Hemstädning varannan vecka och vi är alltid väldigt nöjda
    Städerskan är fantastiskt duktig
    Och kontakten med företaget fungerar som det ska, alrdig några problem
    /Stefan
    2020-11-30
    Anlitade Prima Care för en flyttstädning i somras och var väldigt nöjd med den städningen och hur smidigt allt gick så valde att boka hemstädning som vi har nu varje vecka. Rekommenderar starkt!
    2020-11-30
    Löpande hemstäd varannan vecka.
    Professionellt bemötande, rimliga priser, städar jättebra.
    2020-11-30
    Städtjänst varannan vecka. Kommer alltid i tid och städar ordentligt. Nöjd.
    Nu under hösten 2020 har jag haft en mer avancerad städning från taket ner till golvet. Då kommer två personer och gör en grundlig städning. Mycket nöjd med dem. De är punktliga och kan sina uppgifter.
    Jag sammanfattar genom att skriva att jag rekommenderat Prima Care till flera jag känner.
    Annagreta Tiefensee
    2020-11-30
    Tjänsten var hemstädning. Duktig och noggrann personal. Trevligt bemötande vid beställning. Hade dock allra helst velat kunna prata enbart svenska med den person som kom. Som helhet ändå mycket bra.
    2020-11-30
    Städning byggbodar. Mycket trevlig personal, alltid samma som kommer och städar samma tid varje vecka.
    2019-09-08
    De städar fyra rum, kök och två badrum. Personalen är okej i sitt bemötande när de kommer och under deras vistelse. Skulle till annan rekommendera dem.
    2019-07-17
    Väldigt bra och noga städat i början men blev sämre och sämre med tiden trots påpekanden.
  • 2019-07-16
    Beställde storstädning och var mycket nöjd med resultatet.
    Blev bra bemött vid beställning av tjänsten och fick ganska omgående en tid.
    2019-07-16
    Noggranna, trevliga, supernöjd med städningen
    Rekommenderar dom varmt