Läs vad 53 kunder tycker om BA Prima Care AB 2

• 2020-12-21
    Vi är jätte nöjda med BA Prima Care städning som vi har i vår kontorslokal. Allting blir rent och fint, utan krångel och med en vänligt bemötande :)
  • 2020-12-10
    Veckostädning som utförs bra och till belåtenhet. Bra kommunikation, flexibilitet och konkurrenskraftig pris. Kan varmt rekommendera vidare.
  • 2020-12-03
    Jag köpte tjänsten Flytt städ.

Väldig trevlig bemötande och anpassade sig till mina behov.

De levde upp till alla mina förväntningar vid utförande av jobbet, punktliga, kunniga på det dom gjorde och trevlig personal.
  • 2020-12-02
    Städningen utförs av professionella städare/städerskor. Prisvärd. Jag var väldigt nöjd.
  • 2020-12-02
    Trevlig bemötande bra städning
  • 2020-11-30
    Hemstädning varannan vecka och vi är alltid väldigt nöjda
    Städerskan är fantastiskt duktig
    Och kontakten med företaget fungerar som det ska, alrdig några problem
    /Stefan
  • 2020-11-30
    Anlitade Prima Care för en flyttstädning i somras och var väldigt nöjd med den städningen och hur smidigt allt gick så valde att boka hemstädning som vi har nu varje vecka. Rekommenderar starkt!
  • 2020-11-30
    Löpande hemstäd varannan vecka.
    Professionellt bemötande, rimliga priser, städar jättebra.
  • 2020-11-30
    Städtjänst varannan vecka. Kommer alltid i tid och städar ordentligt. Nöjd.
    Nu under hösten 2020 har jag haft en mer avancerad städning från taket ner till golvet. Då kommer två personer och gör en grundlig städning. Mycket nöjd med dem. De är punktliga och kan sina uppgifter.
    Jag sammanfattar genom att skriva att jag rekommenderat Prima Care till flera jag känner.
    Annagreta Tiefensee
  • 2020-11-30
    Tjänsten var hemstädning. Duktig och noggrann personal. Trevligt bemötande vid beställning. Hade dock allra helst velat kunna prata enbart svenska med den person som kom. Som helhet ändå mycket bra.
  • 2020-11-30
    Städning byggbodar. Mycket trevlig personal, alltid samma som kommer och städar samma tid varje vecka.
  • 2019-09-08
    De städar fyra rum, kök och två badrum. Personalen är okej i sitt bemötande när de kommer och under deras vistelse. Skulle till annan rekommendera dem.
  • 2019-07-17
    Väldigt bra och noga städat i början men blev sämre och sämre med tiden trots påpekanden.
  • 2019-07-16
    Beställde storstädning och var mycket nöjd med resultatet.
    Blev bra bemött vid beställning av tjänsten och fick ganska omgående en tid.
  • 2019-07-16
    Noggranna, trevliga, supernöjd med städningen
    Rekommenderar dom varmt
  • 2019-07-15
    Hade fått ok från Prima över vad som skulle flyttstädas, ändå missades flertalet saker vilket föranledde böter från fastighetsskötaren. Det va synd, i övrigt trevlig personal och bemötande på Prima.
  • 2019-07-15
    Jag har anlitat företaget flera gånger med uppdrag att städa vissa utrymmen i radhuset som kök, toalettrum, badrum och klinkergolv.
    Jag har alltid varit ytterst nöjd med resultatet och alltid blivit mycket vänligt bemött.
  • 2019-07-15
    Sveriges bästa städbolag! Jag har varit nöjd kund i minst 4 år. Betty som driver det har service i sitt DNA och ger den bästa, mest hjärtliga service. Vi blir alltid oerhörd nöjda med resultatet och det är en självklarhet att välja ett städbolag som har samhällets alla rekommenderade skyddsnät för sina anställda plus lite till. Mina varmaste rekommendationer!
  • 2019-07-13
    Vi har använt oss av hemstädning av de i 4 år och det har alltid fungerat perfekt.
    Kan klart rekommenderas
    Städning
    Mycket bra. Vi hörs av kontinuerligt/ har de önskemål/frågor ringer de. Har jag frågor/önskemål ringer jag.
    Välstädat: de lever verkligen upp till det.

Bra trevlig personal.
  • 2019-07-12
    Städning av kontor. Trevlig och noggrann man som städade. Vi är nöjda.
  • 2019-07-12
    Företaget höll avtal och överenskommelser. Städkvaliteten varierade dock.
  • 2019-07-12
    Fungerar utmärkt. Städning 2ggr månaden under flera år. Rekommenderar varmt!
    Städning
    Välbemött
    Bra jobb det blev mycket bra
    Nöjd
  • 2019-07-11
    Har dammsugning i lokalerna varannan onsdag, och varannan onsdag är det mycket rent. :)
    David S
  • 2019-07-10
    Städningen funkar perfekt.
    Bra städat och trevlig personal.
  • 2019-07-10
    Jag hade varannan vecka-städning hemma med BA Prima care. Bästa servicen med det lilla extra vaje gång. Som att de kunde läsa mina behov utan att det tog längre tid eller kostade mer.

Nu i annan stad lyckas jag inte hitta någon städfirma som ens är i närheten...
  • 2019-05-03
    Beställde en storstädning av vårt hus om 140kvm.

Fick ett väldigt positivt och proffetionellt bemötande genom hela processen.

Mycket nöjd med resultatet där de var väldigt noggrana och effektiva. Motsvarade mina förväntningar helt!
  • 2019-05-02
    Min första erfarenhet var så där men efter att ha bytt städare är jag mycket nöjd.
    Mina kontakter med Betty har varit mycket goda.
    Kristina P
  • 2019-04-28
    Mycket bra bemötande från ledningen, dock är jag ej riktigt nöjd personal som städar då de ej kan svenska ordentligt och förstår vad jag vill ha hjälp med.
    Jag kan inte spara under facebook då jag inte är med där.
  • 2019-04-28
    Allt bra, inget mer att säga men jag måste skriva 30 tecken så jag drar ut lite på omdömet.
  • 2019-04-26
    Vår brf handlade upp ny firma för trapphusstädning. Vi är mycket nöjda med BA Prime Care ab. Det är rent och fint i trapphusen. Kontakten är bra med dom och fakturering sker utan krångel. Vi kan varmt rekommendera BA Prime Care ab.
  • 2019-04-26
    Väldigt nöjd med deras arbete, trevlig personal.
    Kommer nu att ha städning varannan vecka.
  • 2019-04-25
    Proffigt bemötande. Blir lika förvånad varje gång hur rent det är när vi kommer hem igen!
    Erik S
  • 2019-04-25
    Bra och kvalitativ städservice. Rekommenderas.
  • 2019-04-25
    Helt fantastiska. Så oerhört nogranna och om det är något extra som skall göras så ber man bara om det, inga problem!

Vi hade katt och när man kom hem efter städning så fanns där inte ett enda katthår.

Att inte fler anlitar denna städföretag är för mig obegripligt.

Tusen tusen tusen tack för att ni finns
    david c
  • 2019-04-25
    Köpte slutstädning av min mosters hus( dödsbo).
  • 2019-04-24
    Jag köper städ 1gg/vecka. Det fungerar bra, jag har haft samma städerska under en tid nu. Flexibelt inför sommar och eventuella andra tider när man vill ha ett uppehåll.
  • 2019-04-23
    Vi hade hemstädning varannan vecka.

Det blev ganska rent. Men vissa saker gjordes aldrig rent så som dörrposter trots att vi poängterade det eller att sätta i nya soppåsar när de gamla togs ut.

Vi ville ha en städerska som vi kunde kommunicera med men hon förstod inte mycket svenska tyvärr. Så det var svårt att förmedla när vi ville att någonting skulle göras annorlunda.

Städerskan hade mitt telefonnummer och lyckades ringa mig när hon var på fest. 2 gånger...

Vi skulle få hem avtal på städning och för att lämna ut nyckel men det kom aldrig. Så vi behövde alltid vara hemma kl. 9 när hon skulle komma och när hon 4 timmar senare skulle gå. Ibland försov hon sig, upp till 2 timmar.

När till slut vår dammsugare gick sönder efter att hon varit hos oss så kontaktade vi företaget och undrade vem som skulle stå för byte av delar. Dom hävdade då att det inte var något fel på maskinen när hon varit hos oss två dagar innan.

Då fick det räcka så vi sa upp avtalet.
    Caroline K
  • 2019-03-28
    Hej! Jag har ju bara städning och det är värt mycket för mig.
  • 2019-03-26
    Jag sökte hemstädning via offerta och blev uppringd av Betty på prima care. Jag kände mig väl informerad efter samtalet och bestämde mig ganska fort för att anlita dem. Jag har fått mitt hem städat två gånger och är supernöjd. Jag valde var 4e vecka och det är till ett förmånligt pris. Det är lätt att få kontakt med Betty och man får snabbt svar.
  • 2019-03-23
    Jag har köpt städtjänsten och är mycket nöjd.

Med vänlig hälsning

Brista Bolland Käppe
  • 2019-03-21
    Städ varannan vecka. Trevlig och pålitlig personal men inte 100% nöjd med städresultatet. Ingen övrig kontakt med BA Prima Care.
  • 2019-03-20
    Städning var fjortonde dag. Är väl ganska bra. Sökte först efter en storstädning men är helt ok
    Hemstäd.
    Hade förväntat mig ett samtal vid i ledning av städ, inte bara leverans av personal som varken pratade svenska eller engelska. Men väl utförd städning!
  • 2019-03-20
    Får städning 1ggr/månad och det görs på ett utomordentligt sätt. Mycket bra.
    Städ varannan v.
    Har aldrig träffat eller talat med någon fr företaget förutom vår städare.
    Funkar fint.
  • 2019-03-18
    Haft hemstädning där under 1 1/2 år till en början funkade allt perfekt sen byttes det städare och tid utan att det meddelades samt att när jag flyttade och dom skulle flyttstäda som hörde dom aldrig av sig.
  • 2019-03-18
    Trevliga, arbetsamma och ett lysande jobb utfört. Rekommenderas!!
    Bra service
    Utmärkt städat
    Bra kommunikation
    Fikre H
    skrev om BA Prima Care AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte