Alla kategorier Lägga golv Halland Kungsbacka Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Gundla Mosse 24, 412 76 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

• Patrik C
    Patrik C skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB
    Bad & Keramik Montage har genomfört en totalrenovering av mitt badrum med ett mycket lyckat slutresultat. De har alla behövliga kompetenser inom företaget, vilka samtliga gör sitt allra bästa.

Jag förberedde renoveringen genom noggranna materialval och såg till att en 3-D ritning låg till grund för jobbet, allt för att säkerställa att grundförutsättningarna skulle vara bästa tänkbara.

Supertrevliga killar som håller tider samt verkligen tänker på att de utför ett arbete i ens hem.
    Ordning & reda, städat och undanplockat när de lämnar.

Totalt sett är jag både nöjd med arbetet som gjordes och den totala kostnaden för renoveringen av badrummet.
  • A T
    A T skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB
    En riktig skojare & ett pajas företag. Sämsta jobbet någonsin. Kan inte fatta hur han kan utge sig för att vara: "specialiserad inom det mesta som har med bygg att göra.
    Allt ifrån Badrumsrenovering, badrumsinredning, köksrenovering och inredning.
    Kakel, klinker, mosaik m.m."
    Ett stort skämt är det.

Gundla Mosse 24, 412 76 Göteborg