Balansekonomi

Strandbergsgatan 12, 112 51 Stockholm — Visa karta

Vad är ett rikare liv för dig?

Vi hjälper våra kunder att hitta sin plan för ett rikare liv med mer tid, mer pengar och mer energi. Hittills har vi utbildat 224 688 svenskar i att hitta sin plan.

Vi förenar det bästa från personlig utveckling med modernt ekonomiskt tänkande. Vi tror att det är först när dessa två områden kombineras som kompetensen finns för att göra de förändringar som krävs för att lyckas.

Balansekonomi är ett oberoende utbildningsföretag som ägs av dess handledare och medarbetare. Vår mission är att utmana och förvirra till förändring i attityd och beteende. Vi inspirerar människor till att skapa sig en egen plan för sitt rikare liv och vi stödjer människor till att agera ansvarigt gentemot sina egna drömmar, visioner och mål.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om Balansekonomi

• Seija B
    Seija B skrev om Balansekonomi
    Mycket bra bemötande från företaget. De var trevliga och hjälpte gärna till då man hade fastnat i någon fråga.
    Önskar att jag hade satsat mera av mig själv den här tiden. Detta skulle jag gladeligen vilja vidare befordra till de nya som går kursen. Trots detta så har jag tagit med mig en hel del som jag använder idag, samt att jag tänker på dessa saker i min vardag.

Ett stort tack
    Seija
  • Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Balansekonomi
    Bara fint från alla administratörer och de ledande personera. Coachernas kvalitetsnivåer har varit mycket blandat.
  • Babak E
    Babak E skrev om Balansekonomi
    hann aldrig läsa klart kursen. tyvärr blev det bortkastad pengar för min del. hade tyvärr andra förväntningar av kursen.
  • Britt V
    Britt V skrev om Balansekonomi
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande och den hjälp till självhjälp som jag behövde.
    Anledningen till att jag gick utbildningen var att jag ville ta ansvar för mina pengar, tidigare har jag låtit banken hantera mina placeringar, nu placerar jag själv och tycker det är jätteroligt.
    Jag har köpt utbildningarna som balansekonomi har.
    Som kund blev jag sedd, uppskattad av deltagarna och kursledarna.
  • Lars J
    Lars J skrev om Balansekonomi
    Jag tycker att det från början var väldigt bra men saknar något i slutet, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men känslan är att jag skulle ha velat haft någonting mer som uppföljning.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Balansekonomi
    Jag gick på en gratis föreläsning med Charlie
    Köpte då kickoffen
    På kickoffen kom ett erbjudande om att köpa kurs 1- du och din ekonomi
    Under kurs 1 fick jag ett erbjudande om att köpa kurs 2 - du och dina affärer
    Jag fick ett bra bemötande, ibland låg de efter med från supportens sida att svara på frågor.
  • Sofie I
    Sofie I skrev om Balansekonomi
    Jag har kommit i kontakt med Balansekonomi genom deras längre utbildningar om personlig utveckling och privatekonomi.
    I och med det har jag regelbundet haft kontakt med personer från företaget under flera månaders tid.
    Min upplevelse är att de levererar en hög standard vad gäller utbildning och service. De är lösningsfokuserade och har ett professionellt bemötande.
    När utmaningar uppstår under ett utbildningstillfälle eller en kursomgång så hittar de lösningar och som kursdeltagare kan jag känna mig trygg och fokusera på mitt deltagande.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Balansekonomi
    Bra upplägg. Trevligt bemötande. Kul och lärorikt.
  • Stina J
    Stina J skrev om Balansekonomi
    Första kursen var mycket bra!
    Jag fick många aha-upplevelser och bekräftelse på att jag tänkt "rätt" när jag agerat annorlunda än massan runtomkring mig.

De skulle ha stannat där.

Andra kursen lovade runt och levererade tunt.
    De mesta visste jag redan, jag fick med mig en och annan tankeställare men det var inte värt tiden och pengarna.
    Jag gick inte ens de sista två gångerna, kollade med andra som hade gått kursen före mig och de tyckte inte heller att den andra kursen gav lika mycket, så då tog jag mig tid till annat i stället.

Jag tycker också att det började likna en sekt med alla stödpersoner som sprang runt och skulle komma med synpunkter på ett beskäftigt sätt, utan att ha livserfarenhet och kunskap nog för att ha mandat för sitt agerande. Jag råkade också i matsalen så att säga "overhear a conversation" med den gamle mannen som skulle vara "stödperson" (lång stor man med grovt ansikte), och en rätt ung tjej som hade förtroende för honom tydligen och öppnade sig för honom, hon var olycklig på något sätt och han lyckades få in samtalet på sex. Kändes väldigt obehagligt.

Charlie är en fantastisk föreläsare och Jan med. De andra kändes inte helt trovärdiga, som att de var bra personer de flesta av dem, men hade hamnat på fel plats.

- Här sitter du längst fram och ser ut som en tulpan! , sa en av föreläsarna till en kvinna som satt längst fram i en rosa kofta. I ett hav av marinblå, grå, svarta människor.

Som föreläsare kommenterar man inte någons klädsel åt endera hållet inför ett folkhav. Det borde vara självklart i sådana här sammanhang. (Det var hon som har byggt upp detta med Charlie från början, minns inte vad hon heter).

Det fanns också en tendens att använda de som vågade tycka något, och ta micken, som "stepping stone" för att få föredraget att gå framåt, man kan ju helt klart använda publiken men inte trampa på dem för att få fram sin poäng. Charlie gjorde inte det och inte heller en stor ljus kvinna som var ny och höll i personanalysdelen.)

En grundpelare i sekter är att man inte ska våga kritisera ledaren och jag kände det som alla adepter for runt som frälsta nickedockor och att mycket var regisserat i förväg.

Jag skulle kunna rekommendera den första kursen om inte sektkänslan växt sig för stark på slutet av andra kursn.

Med vänlig hälsning,

Stina Jakobsson
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Balansekonomi
    Mycket dedikerade och bra kundbemötande
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Balansekonomi
    Jag gick kickoffen samt första kursen "du och dina pengar" förra hösten. Det jag uppskattar mest från kursen är att jag har kunnat knyta kontakter samt fått väldigt goda vänner.
    Min balansgrupp och jag träffas fortfarande regelbundet vilket har gjort att det nästan har blivit en förlängning av kursen nästan.

Annars var kursen väldigt bra med väldigt proffsiga föreläsare och bra material.
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Balansekonomi
    Väldigt trevligt och lite av ett väckelsemöte.
  • Hillevi M
    Hillevi M skrev om Balansekonomi
    Toppen!
    Jag har fått bra ekonomisk rådgivning, trevligt bemötande.
    Lärt mig nya saker och fått nya verktyg.
    Träffat nya människor - som också ville lära sig om hur man får en bättre ekonomi - och som jag knappast skulle träffat annars.
  • Anna H
    Anna H skrev om Balansekonomi
    Positivt, vänligt och säljutbildade för sin produkt. Jag gick kursen "Du och din ekonomi". Eftersmaken är tyvärr bitter fortfarande flera månader efter avslutad kurs. Jag var specifik i mina frågor över telefon kring vad jag ville få ut av kursen och fick som svar att vi skulle jobba med det på kursen - vilket vi inte gjorde. Servicenivån hos kundservice motsvarade inte mina förväntningar de gånger jag var i kantakt med dem under kursen.
  • Linda H
    Linda H skrev om Balansekonomi
    Jag har blivit vänligt och professionellt bemött hela tiden och jag har varit en lite krånglig kund som behövt avbryta och hoppa på olika kurser i omgångar. Utbildningen i sig förändrade mitt liv och gjorde att jag började se på min tid annorlunda. Att arbeta i team och lära oss hur vi kommunicerar till varandra på ett rakt och respektfullt sätt och också något som jag tagit med mig. Många jag träffar som gått utbildningen som inte vet att jag gått den förstår att jag gått den då vi kommunicerar på ett speciellt sätt. Gick aldrig riktigt färdigt sista kursen fast jag tycker att de jag gått har levt upp till förväntan. Balansbladet har jag använt en hel del fram tills nu även om jag inte kommer kunna forsätta är det ett bra verktyg. Det enda jag saknar är access till det kursmaterial jag fyllt i på på kurssajten för att kunna fortsätta och påminna mig om innehållet i kursen, det skulle vara toppen att på något sätt kunna spara ner utan att behöva skriva ut.
  • Emily U
    Emily U skrev om Balansekonomi
    Jag gillade tanken som Balansekonomi utstrålar och lär ut, dock blev jag väldigt besviken på att jag kontaktade dem angående att jag inte mentalt kunde delta i den avancerade utbildningspaketet pga utbrändhet och vart övertalad att skjuta på utbildningen, fast jag ville avboka hela kursen för att jag mådde så dåligt och att jag skulle tänka mig anmäla mig på nytt längre fram, men övertalades som sagt till att skjuta på starten istället och återkom i god tid innan start och då låg det dumt i tiden för mig att gå denna utbildning och krävdes på ca 3000kr för att de skulle göra en återbetalning, detta sades vara en administrativ avgift... fast jag hellre ville gå denna utbildning vid ett senare tillfälle.

Dumt, säljigt och liten dos lurendrejeri.. så jag ändrade min uppfattning om Balansekonomi tyvärr, å det starkaste negativt.. Skulle de återkomma och erbjuda mig att gå på kurspaketet för en reducerad kostnad så skulle det ses som kompensation men det har inte gjorts ännu.

Glömmer inte i första taget..
  • Karl S
    Karl S skrev om Balansekonomi
    Jag köpte en kurs om personlig utveckling med fokus på privatekonomi, som kostade ca 20000 kr.

Positivt:

- Jag fick personlig coaching och undervisning som faktiskt hjälpte mig att öka min motivation.

- Trevligt bemötande, trevliga träffar.

- Tillfällig tillgång till balansbladet.se ingick i kursen. Detta verktyg var någorlunda användbart.

Negativt:

- I reklamen för kursen påstår de att en stor majoritet av deltagarna tjänar in kursens värde genom att applicera det de lär sig, antingen innan kursens slut eller inom ett fåtal månader därefter. Vid sista kurstillfället fick vi ett frågeformulär där vi fick svara på om vi hade tjänat in kursens värde, och om inte, om vi TRODDE att vi skulle komma att göra det inom ett fåtal månader. Det kan vara stor skillnad på vad man tror och vad som händer, särskilt efter en kurs som sätter stort fokus på att få deltagarna att tro på framtiden. Jag misstänker att det är detta frågeformulär som ligger till grund för påståendet i reklamen. Om det stämmer, anser jag att marknadsföringen är falsk och att jag blivit lurad.

- I undervisningen gör de mycket olämpliga förenklingar. Exempel: När investeringar diskuteras, ignoreras konceptet risk helt och hållet. Förenklingar kan vara bra om slutsatsen/förståelsen ändå är användbar, men i detta fall blev slutsatsen att en aktie vars värde ökat kraftigt är en bättre investering än en aktie vars värde ökar långsammare. Även om de avsäger sig ansvaret för ekonomisk rådgivning, har de visat på en förvånande grad av ansvarslöshet - de bidrar ju aktivt till en felaktig förståelse.

- Även om ovanstående förbättras, kan man ifrågasätta om kursen är prisvärd.

Efter att ha sett denna bristande kvalitet, kan jag inte rekommendera Bakansekonomis kurser.
  • Marit S
    Marit S skrev om Balansekonomi
    Jag har gått steg 1 och 2 av era kurser men inte den 3:e.
    Mycket har varit bra men jag skulle önskat mer tid under kurs 2 eftersom jag inte hann göra allt grundligt utan det blev bara en ren stress. Därför gick jag inte den sista kursen.
    Jag har absolut inte tjänat ekonomiskt på det som jag hade hoppats på trots att jag gjort jättemycket förändringar i mitt liv. Det gav mig bra kontakter som jag fortfarande har kvar.
    Vet inte idag om jag skulle rekommendera utbildningarna till andra eftersom dom är för dyra mot vad man får.
  • Boel W
    Boel W skrev om Balansekonomi
    Trevlig kurs men det var inte riktigt det jag hade förväntat mig. Det jag önskade få ut av kursen var mer hjälp och info i form av det som Jan Bolmeson föreläste om. Min åstundan var inte att börja om eller starta nytt utan att få bra kunskap och hjälp om hur de medel som redan fanns kunde växa på bästa sätt. Inte riktigt nöjd alltså... Åtta föreläsningsdagar med Bolmeson hade givit mig mycket mer!
  • Hans T
    Hans T skrev om Balansekonomi
    Jag är mycket nöjd med Balansekonomi och de verktyg och erfarenheter som kursen gav.

Den viktigaste skillnaden före och efter utbildningen är att jag nu gör investeringar istället för att fastna i funderingar om det är rätt tillfälle att investera mm.

Jag har också blivit bättre på att strukturera mig.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Balansekonomi
    Till en början lockande......tills man inser att detta är ett gäng opportunister med sektliknande arbetsmetoder, arroganta när man har fler än nödvändiga frågor och det hela lämnar en dålig smak i munnen och torftig behållning-
    Sammanfattning: Tunnt, dyrt och oseriöst
  • Michael P
    Michael P skrev om Balansekonomi
    BalansEkonomi är som utbildning i vardags tänk som alla behöver.
    Det är ett sätt att förhålla sig till sin omgivning och till sig själv som utstrålar tacksamhet och entreprenörskap i sitt eget liv.
    Det är ett område som väldigt många människor skulle må väldigt bra av tror jag. Alt hänger ihop och resultat är vad som blir av val och agerande.
    Områden i förhållningssätt till Tid, Energi och Ekonomi är utbildning som borde finnas i grundskolan i Sverige 2017. :)
    Tack för ett fantastisk utbildnings program.
  • Martin P
    Martin P skrev om Balansekonomi
    Balansekonomi har gett mig en helt ny livsåskådning. Jag var en trångsynt person som mest såg problem och plåga i allt jag hade i mitt liv. Sedan gick jag deras utbildning i två delar och fick en hel del värdefulla verktyg för att "ta mig an livet" på ett annat sätt.

Jag har skiftat mitt perspektiv på de flesta områden av mitt liv. Jag har fått koll på hur jag uppfattas av andra, och varför jag uppfattar vissa saker på ett visst sätt. Jag har börjat tjäna rejält med passiva inkomster och jag har en plan för att bli ekonomiskt fri. Planen sträckte sig från början 20 år in i framtiden men med mina ökade kunskaper har jag som mål att vara ekonomiskt trygg inom ett år och fri inom två.

Jag har Balansekonomi att tacka för väldigt mycket av den rikedom jag idag upplever i mitt liv. Jag börjar verkligen närma mig att leva ett liv i överflöd.
  • Gerry C
    Gerry C skrev om Balansekonomi
    Den bra kurs med nya insikter om hur man skall hantera ekonomi och livet i allmänhet. Att ta vara på de möjligheter man har för de leder förmodligen till något ännu bättre på lång sikt (kan vara lite jobbigt i början)
  • Ing-marie B
    Ing-marie B skrev om Balansekonomi
    Bemötandet har varit gott och bra, från början och framåt. (Dock blev jag lite konfunderad då jag inte fick fortsätta som team-medarbetare efter en provkväll då jag, efter föreläsningen, lyckades sälja fler nya kursplatser än många andra. Kanske ville de endast ha yngre medarbetare? Eller så framgick inte min insats till rätt person, då jag överlämnade min bunt kursanmälningar till någon annan. Eftersom jag har en annan heltidsanställning har jag inte brytt mig om att påpeka eller fråga om detta.) Efter den första gratisföreläsningen och därefter heldagskursen har jag gått kurserna "Du och din ekonomi" och "Ditt liv och dina affärer". Jag har fått nya insikter tack vare utbildningarna, nya Facebook-vänner och ett delvis nytt "tänk". För närvarande är jag tjänstleding för att bygga upp och driva min egen verksamhet. Visst har jag haft nytta av kurserna på Balansekonomi! De har även inspirerat mig till vidare nätverkande och deltagande i olika sammanhang. Tack!
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Balansekonomi
    Jag blev positivt överraskad över både innehållet och kvalitén på föreläsarna. Det jag fått hjälp med är att kunna få bort skulder och hur jag kan påverka min framtida pension.
  • Erik W
    Erik W skrev om Balansekonomi
    Jag fångades redan på den första föreläsningen av det jag förstod om konceptet för kursen "Du och Din Ekonomi". MIna förväntningar under kursen och fram till dess kursen var slut överträffade alla förhoppningar och förväntningar jag hade när jag började. Gick därefter fortsättningskursen "Ditt Liv och Dina Affärer" och var även där glatt överraskad över att den kursen levererade på en så hög nivå vid varje kurstillfälle under hela kurstiden. Extremt nöjd med Balansekonomi!
  • Anna W
    Anna W skrev om Balansekonomi
    Köpt en utbildning som förändrat mitt liv. Mycket ny kunskap, mycket skratt och hårt arbete.
  • Bj S
    Bj S skrev om Balansekonomi
    Trevligt, familjärt klimat.
    Fullständigt tillkrånglat datasystem som faktiskt alla hade problem med, även supporten. För mycket tid och energi gick åt till att försöka göra rätt, klura ut hur det fungerade och hitta fram och tillbaka. Inte anpassat efter Senilusgenerationen, tycker jag.

Är nu trygg i mina beslut och åsikter, kan föra trevliga och givande samtal om ekonomi i alla läger. Vågar i dag ta beslut som förvånar mig och min omgivning. Synsättet på ekonomi kommer ge mig en trygg framtid alltså förändringen i mitt penningflöde är den ökade inkomsten jag uppnått. Ser nu ett sätt att ta betalt för det jag gör och inte slarva bort inkomster. Ser nu snabbt vad som är korkade utgifter och kostnader tex felaktiga försäkringar, banksparande, dåliga kläder och matvanor. Ekonomi är inte bara pengar utan synsättet på sig själv, sitt arbete, fritid, livskvalité och omgivningen i en utsträckning jag inte anat.

En del supportrar hade lätt för att säga, vad tycker du själv eller, vi är inte här för att ge färdiga svar osv. I dag förstår jag meningen med detta men det kändes jobbigt under utbildningen.

Föreläsningarna skulle jag önska gick att köpa för att ta fram och lyssna på för att få ny energi ibland.

Var nyfiken på goda råd om hur jag skulle bli rik och det fick jag på ett helt annat plan än jag förväntat mig.

Tänk den dagen Balansekonomi blir ett ämne i skolan, vad Sverige kommer förändras.
  • Liise D
    Liise D skrev om Balansekonomi
    Jag tycker att bemötandet från start till slut har varit oerhört bra och proffsigt.
    Personliga föreläsare och intressanta ämnen rakt igenom. Jag är så tacksam för att jag har investerat i mig själv med tid och pengar under dessa år.
    Jag hoppas det kommer ytterligare kurser framåt.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Balansekonomi
    Har gått två utbildningar hos dem och det var riktigt bra. Fantastiska utbildare som engagerar och rör om bland deltagarna för att skapa förändring och nytänkande hos deltagarna.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Balansekonomi
    Mitt möte med Balansekonomi har varit lite tu delat.
    till en början har de varit väldigt insmickrande och försäljar inställda.
    Kurserna har varit mycket givande och roliga.
    Uppgifterna vi fått har haft en röd tråd, i vissa fall. Ibland har de inte varit så lätt förståliga.
    Men uppföljningen efter kurs, där någon skulle ringa upp. Det hände inte. Efter att jag på peckade och ny tid sattes ringde ändå ingen upp.
    Vad vi sedan kom framtill var ju att detta bara var ett säljsamtal. och eftersom jag redan bokat nästa kurs, inte var intressant att ringa upp. Jag tycker nog man ska ringa upp alla fall. Som företag är det skyst, och ger ett mer seriöst intryck.
    Det är väldigt blandade människor som går kurserna och det är roligt att se andras infallsvinklar.
    Kurs 2 kändes däremot mer snobbig en 1an.
    och mer kompis gäng med företaget.

Vad jag själv har åstadkommit efteråt.
    Har inte någon miljon på banken eller super bra ekonomi.
    Men jag har fått en större självkänsla, att jag duger som jag är och att tycker inte du det, så skiter jag fullständigt i dig.

Jag vågar göra saker för min skull, och inte för familj, vänner eller bara för att det ska vara så.

Jag startade under kurs 2 en recept prenumeration. Där jag gör recept för 5 middagar, med inköpslista och en liten kryddburk som är reprensenterad i recepten.
    Detta får de betala 51:- för 100:- om det skickas med post.
    jag är nu inne på månad 18 och inga dubbletter i recepten.
    Det gör mig ganska stolt.

Det finns så många matkassar i dags läget. Men i dom är det ofta mat man inte tycker om. som bara hamnar i skåpet eller slängs. Därför skapade jag detta. så gillar man det inte, så låter man bli att köpa.-

S
  • Anna-lena K
    Anna-lena K skrev om Balansekonomi
    Har väntat på svar har inte fått återkoppling än.
  • Mathias K
    Mathias K skrev om Balansekonomi
    Alltid proffsiga, engagerade och trevliga. (de verkar lyckliga också)
    Jag har gått "alla" utom sista delen som jag påbörjar om några veckor. Jag hade fokus på mera pengar när jag anmälde mig, men nu är jag mest intresserad av energi och tid, pengar löser sig alltid.
    Toppen, toppen, toppen. :-)
  • Patric G
    Patric G skrev om Balansekonomi
    Proffsigt bemötande.
    Utmaningar i de uppgifter vi fick i läxa.
    Spännande att träffa alla andra personer, som skapat ett nytt nätverk för mig själv.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Balansekonomi
    Att investera i kurser hos Balansekonomi är bland det bästa jag gjort. Det är så givande att det är svårt att beskriva. Det rekommenderar jag till alla som vill ha mer tid, pengar och energi.
    /Niklas
  • Tine E
    Tine E skrev om Balansekonomi
    Alltid ett trevligt bemötande tycker jag
    Under kursens gång och även efteråt
  • Jakob Z
    Jakob Z skrev om Balansekonomi
    Mitt intryck av bemötandet var väldigt positivt. Man var väldigt professionell, rak och öppen med vilka tjänster som erbjöds och vad jag som kund kunde förvänta mig. Jag kände mig alltid väldigt väl omhändertagen när jag behövde hjälp och visste att det alltid fanns möjlighet att lösa det mesta. Jag har gått både kickoff, kurs 1 och 2 och kan säga att det överträffade mina förväntningar i början då de inte var så höga. Till slut hade jag höga förväntningar och blev bortsett från 1 eller 2 mindre saker inte sviken.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Balansekonomi
    Har gått två av Balansekonomis kurser och de är riktigt bra! Alla från Balansekonomi gör ett väldigt bra jobb och jag har alltid fått ett väldigt bra bemötande av dem!
  • Irina D
    Irina D skrev om Balansekonomi
    Det har varit verkligen en jätte bra investering i sig själv genom att gå utbildning med Balansekonomi. Företaget insparade mig till massa förändringar i livet!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Balansekonomi
    Trots att vi betalat 32000 kr blev vi inte kallade till kursstart.

Sen var det otroligt svårt att få tillbaka pengarna.
  • Maria A
    Maria A skrev om Balansekonomi
    Jag har genomgått en kurs hos Balansekonomi för 5 år sedan, vilken fick mig att tänka helt annorlunda på placeringar och ekonomi. Jag har genom den kursen kunnat öka min förmögenhet och fått upp ögonen för annan investering än via aktier och sparkonto. Kursen har också gett mig vänner för livet.
  • Matteus M
    Matteus M skrev om Balansekonomi
    Tycker de är proffsiga och har fått så mycket hjälp och värde från deras kurser.

Har varit på kickoffen, första kursen och andra kursen :)

Om det är något jag har saknat är det kanske att uveckla sin spirituella sida hos balansekonomi. Det är något som görs, men kanske för strukturerat och strikt på något sätt. Vet inte riktigt hur de skulle kunna erbjuda detta på ett bra sätt.
  • Jane L
    Jane L skrev om Balansekonomi
    Jag var först med på en öppen föreläsning i Göteborg. Den gjorde att jag blev intresserad av att ta första delen av utbildningen på två dagar. Fantastisk utbildning som skapade mersmak så satsade på ytterligare en utbildning i Göteborg på 8 tillfällen tror jag. Samtliga tillfällen var grymma och lärde mej mycket nytt och fick mycket befäst.
    Hade gärna fortsatt nästa utbildning i Stockholm men det blev mycket tid och pengar och tillfället var inte det bästa. Ångrar nog det idag men tänker att det kommer fler tillfällen i livet!
    Verkligen en fantastisk utbildning!
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Balansekonomi
    Jag gick på kurs med BE vid ca 8 tillfällen och det var en mycket bra kurs för att komma in i ett nytt tänk map. familjens ekonomi
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Balansekonomi
    Speciellt dom som inte kan tänka sig att gå på Balansekonomikurs eller föredrag, det är dom som verkligen skulle behöva!!
    Men tack vare Lyxfällan, Tonårsbossen, böcker o artiklar, så har även Balansekonomi fått publicitet, och det var så jag hittade dit. Tycker att kursen motsvarade mina förväntningar, och fortfarande, 3 år senare, ploppar det upp info o tankar från kursen -- och det är väl ett bra betyg på en kurs, att den fortsätter att påverka efter flera år!
  • Isa Ö
    Isa Ö skrev om Balansekonomi
    Många bra insikter fick jag från deras kurser som jag bär med mig vid hantering av min ekonomi.
  • Vasilij G
    Vasilij G skrev om Balansekonomi
    Jag fick snabb återkoppling på min fråga, och det gick smidigt att ändra kursdatumet för del 2.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Balansekonomi
    För mig har det passat jättebra och inspirerat mig mycket.
  • Voula D
    Voula D skrev om Balansekonomi
    Fick många bra idéer för att utveckla i framtiden.

Strandbergsgatan 12, 112 51 Stockholm