Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Upplands Väsby Ballingslöv InfraCity

Ballingslöv InfraCity

Stockholmsvägen 35D, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Vardagsglädje är olika saker för olika människor. Det finns lika många varianter som det finns individer. Gemensamt för dessa vardagliga stunder av välbefinnande är att de ofta inträffar i hemmets naturliga mittpunkt – köket. Det är i köket vi möts, trivs och ser varandra. Det är här vi samtalar, umgås, äter, leker, spelar spel, läser tidningen, utbyter tankar och erfarenheter.Vardagsglädje är vårt löfte till våra kunder. När någon köper en produkt eller lösning från Ballingslöv ska detta alltid ingå i köpet.
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 103 kunder tycker om Ballingslöv InfraCity

• Ingrid Ö
    Ingrid Ö skrev om Ballingslöv InfraCity
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Det är roligt att få hjälp av kunniga människor! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jag upplevde mig speciellt utvald och fick en personlig service. Rabatterna var bra, leveransen kom en vecka för tidigt av kök men sen kom vitvarorna från Siemens Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jättebra bemötande och service Läs mer
  • Christer & Åsa P
    Christer & Åsa P skrev om Ballingslöv InfraCity
    Bemötandet var bra, vi upplevde ett lugnt och proffsigt upplägg. Kunskap om materialval och detaljer var hög, både när det gällde köket och likaså vitvarorna. Leveranserna kom dock inte som utlovat.
    Servicekänsla i toppklass, vi har rekommenderat Ballingslöv Infra City till fler av våra bekanta. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Ballingslöv InfraCity
    Ödmjukt bemötande, tålamod när vi ville ändra på ritningarna, bra tips att tänka på när vi planerade vårt kök. Det vi fick med oss var en stor köksrenovering som avlöpte smidigt och med ett toppenresultat. Allt från mått och materialval, leveranser och montering, till slutresultat på utsatt tid. Nu när vi använt köket i sex månader kan vi konstatera att det blev precis som vi hoppades på! Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Ballingslöv InfraCity
    Utmärkt mycket bra service och ett proffsigt
    Utförande från början till besiktningen
    Vi känner att det var värt lite extra kvalitet Läs mer
  • Lars & Marie N
    Lars & Marie N skrev om Ballingslöv InfraCity
    Fantastiskt bemötande av trevliga och mycket kunniga personer. Fick hjälp att rita upp nya köket med bra idéer. Bra återkoppling under bygget med bra lösningar. Köpte kök och vitvaror, det blev supersnyggt! Läs mer
  • Pierre C
    Pierre C skrev om Ballingslöv InfraCity
    Hej, mkt bra bemötande, samt service. Läs mer
  • Elisabeth Å
    Elisabeth Å skrev om Ballingslöv InfraCity
    Hej.
    Proffsigt,sakkunnigt!Mycket bra!Utan att vara påträngande
    Vi är så nöjda. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Ballingslöv InfraCity
    Efter en flytt behövde vi ganska snart byta kök igen. Eftersom vi redan hade satt in ett kök från Ballingslöv i det förra huset tog vi kontakt med Maria igen. Vi blev väl omhändertagna igen och våra idéer blandades med Marias erfarenheter. Vi hade till en början kontakt med fler leverantörer men vi kände oss trygga med Maria och Ballingslöv, så därför blev det Ballingslöv även denna gång. Läs mer
  • Joacim E
    Joacim E skrev om Ballingslöv InfraCity
    Fantastiskt bemötande och personalen är så kunniga. Vi är så nöjda med vårt nya kök och badrum. Vi kan verkligen rekommendera Balllingslöv InfraCity. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ballingslöv InfraCity
    Mycket bra bemötande och proffsig och trevlig personal.
    Produkterna är snygga och funktionella produkter.
    Köket är i toppklass :) Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Ballingslöv InfraCity
    Mycket bra kundmottagande och lyhördhet inför våra önskemål samtidigt som bra inredningsförslag gavs. Mycket bra med rekommendation till hantverkare. Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Ballingslöv InfraCity
    Fick hjälp med att fixa till köket.
    Byta bänkskivor, häll, diskhoar och blandare.
    Bygga in kyl och frys.
    Fixa speciallister.
    Vi blev mycket nöjda. Läs mer
  • Ola E
    Ola E skrev om Ballingslöv InfraCity
    Profissionellt bemötande och bra uppföljning under hela byggtiden, uppvisande av en genuin vilja att vi skulle bli nöjda. Och det blev vi. Tack. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Ballingslöv InfraCity
    Ballingslöv är ett mycket bra företag.
    Jonas Axelsson hjälpte oss med planeringen av vårt kök, som blev till mycket
    stor belåtenhet för oss. Vi fick det kök vi önskade och mer därtill.
    Vid fråga skulle vi varmt rekommendera Ballingslövs kök. Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Ballingslöv InfraCity
    Bra kök och toppen bra service Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jonas Axelsson på Ballingslöv InfraCity är en fantastiskt säljare att ha att göra med, han var väldigt behjälplig med att ha koll på det ekonomiska och hjälpte oss att rita om lite så att det rent funktionellt vart perfekt och mindre att slanta upp för köket,
    vi är extremt nöjda och ska vi någonsin göra köket så är det av Jonas vi kommer att köpa det,

tack Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ballingslöv InfraCity
    Mycket trevliga och affärsmässiga! Bra jobbat! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Ballingslöv InfraCity
    Helt nöjd. Engagerade, kunniga, intresserade och måna om att deras kunder ska vara nöjda. Bra rekommendationer till företag som utför badrumsrenoveringar. Läs mer
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Ballingslöv InfraCity
    Helt fantastisk hjälp med planering och material val
    Kom hem och måttade alt så att det helt perfekt
    Mycket smidig hantering när det var fel på bänkskivorna
    En stor eloge till Tobias som löste allt Läs mer
  • Per C
    Per C skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi har köpt vårt kök hos Ballingslöv InfraCity. Vi har fått hjälp från början av Maria med att rita vårt kök. Hon var lyhörda för våra idéer och kom även med idéer själv om det var något hon tyckte vi skulle ändra eller tänka på. Vi hade ett par möten hos henne där vi gick igenom ritningar och ändringar mm. Hade även mailkontakt med henne om det var något vi undrade över eller kände att vi kanske skulle vilja ändra. De var lyhörda och svarade snabbt på mail eller telefon hela tiden. Köpte även en del av vitvarorna från Siemens via dem. Innan köket levererades hade vi även ett "byggmöte" hos dem eftersom vi skulle byta köket själva. Där gick vi igenom riktningarna med mått mm och fick råd och tips hur vi enklast skulle göra.
    När köket kom så hade vi en del kontakt med frågor mm. Det vart ett skåp som fick lite fel mått. Men med hjälp av Jonas och hans kontakter kunde vi lösa det på egen hand utan att behöva beställa nytt skåp.
    Så allt har fungerat jätte smidigt med kontakter och leveranser. Det ända man kan tycka är ju att två sophinkar och alla handtagen var restnoterade. Beställer man ett kök i februari och får det levererat i augusti så tycker man att det inte borde bli så. Det var visserligen små saker i det hela men ändå detaljer som är ganska viktiga att ha på plats. Det var ingen stor grej men om man ändå ska kommentera. (Ballingslöv InfraCity lånade visserligen oss handtag, men det är alltid bättre att få sätta sina egna på plats. :-) )
    Vi kommer absolut att rekommendera Ballingslöv InfraCity till vänner och bekanta. Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jag kan varmt rekommendera Ballingslöv Infracity i Upplands Väsby till alla som går i tankar om ett nytt kök. Proffsiga, vänliga, kreativa lösningar och snabb hantering. Läs mer
  • Mette H
    Mette H skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi köpte nytt kök och det var ett stort projekt då vi inte har ett traditonellt rum, så det var lite utmaningar att få till det med alla konstiga vinklar. Vi är jättenöjda och tycker det blev som vi hade tänkt oss. Kände oss trygga och fick svar på alla våra funderingar. Väldigt trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Annelie Z
    Annelie Z skrev om Ballingslöv InfraCity
    Bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Ballingslöv InfraCity
    Väldigt tillmötesgående säljare som lotsade och lyssnade på våra önskemål. Smidigt med hantverkar-samarbetet. Läs mer
  • Stig E
    Stig E skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jag hade tagit fram ritning på ett nytt kök. Jag bad 3 företag lämna offerter.
    Den som gav bästa lösningen . Prismässigt var 2 anbud likvärdiga, ett vara mycket billigare men missat helt vad jag ville ha. Jonas Axelsson Ballingslöv visste vad han sålde och gav mig bra tips sådant jag inte tänkt på. Leveransen av det nya köket höll tidplanen. Jag är väldigt nöjd med Ballingslöv särskilt den hjälp jag fått av deras säljare. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Ballingslöv InfraCity
    Professionellt bemötande av trevlig personal. Läs mer
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Ballingslöv InfraCity
    Köpte ett kök, proffsigt bemötande från början till slut, nöjd kund. Läs mer
  • Berit A
    Berit A skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi köpte ett nytt kök ex vitvaror. Bra hjälp vid val av köksinredning o fick en bra bild av hur det skulle bli när allt var klart. Informationen kunde varit tydligare hur 'ovan diskbänk/inredning' skulle beställas o beräkning av hela arbetstiden, det visade sig att diskbänken kom senare, ingen klar info om det när första leveransen kom.
    I stort sett fungerade det bra, snickarna som monterade som vi anlitade via Ballingslöv var mycket duktiga. Läs mer
  • Mari-ann F
    Mari-ann F skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vore kanske bättre om ni ger pengarna till Barncancerfonden 2016. =)

Vi är mycket nöjda med bemötandet ifrån Ballingslöv InfraCity. Allt har fungerat mycket smidigt och köket har blivit perfekt. Det kan inte ha blivit bättre. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi är helt nöjda med Ballingslöv, dels hjälpen vi fått från personal men även på kvalitén på köket. Vi köpte ett helt kök. Vitvarorna var dock för dyra via Ballingslöv. Borde gå att slipa lite på de priserna. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ballingslöv InfraCity
    Bra bemötande, bra service, Bra professionella råd/anvisningar, bra produkter.
    Snyggt kök!
    Synd bara med lång leveranstid på skadat gods från Siemens med fördröjningar.
    Helt klart att vi rekommenderar Ballingslöv infra-city i framtiden!
    Tack för bra kundvård!
    // Johan Läs mer
  • Urban H
    Urban H skrev om Ballingslöv InfraCity
    Köpte ett Meny kök med vitvaror.
    Finns inte mycket att klaga på, tvärtom.
    Det mesta fungerade prickfritt, det som inte fungerade beror på underleverantören av bänkskivor och blandare, vilket hanterades av Tobias på ett utmärkt sätt.
    Bemötandet var utmärkt.
    Slutsatsenär att vi gjorde helt rätt som köpte köket hos Ballingslöv i Infra city.nde sig omhändertagen. Läs mer
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jag är väldigt nöjd med Ballingslöv infra.
    dem svara jämt på tel,bra service.
    jag kommer att handla där många gånger till. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Ballingslöv InfraCity
    Har fått otroligt bra hjälp vi köp och planering av nytt kök av personalen på Ballingslöv. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med.
    Inte lika nöjd med det rekommenderade installations företaget Läs mer
  • Helene M
    Helene M skrev om Ballingslöv InfraCity
    Efter några besök hos andra köksfirmor som inte alls hade ett trevligt bemötande tittade vi in på Ballingslöv infraCity. Trevligt bemötande och lagom driv att sälja mötte oss där. Bra genomgång steg för steg planerade vi köket. Inredningskonsulten ritade förslag på datorn och vi kunde ändra och lägga till allteftersom och vårt önskekök växte fram. Det fick ta sin tid. Visningsköken inspirerade och konsulten var kunnig i fråga om kök. Engagerad i sitt arbete och öppen för våra frågor och önskemål både i stort och smått. Bra att firman har hantverkare knutna till sig för montering av köket. Det kändes tryggt att som köpare av ett helt nytt kök, med allt vad det innebär av olika hantverkstjänster, kunna anlita folk som rekommenderats av Ballingslöv InfraCity. Läs mer
  • Jan-erik J
    Jan-erik J skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi har idel positiva intryck av vår affär. Bra arkitektur, bra råd om olika val. Ärligt känner vi är ett bra ord - inte sälja på oss ville få till det som var bäst. Fick också kontakt med Generationssnickarna sim har fungerat kanon själva och tagit in bra underentreprenörer. Läs mer
  • Gabriella O
    Gabriella O skrev om Ballingslöv InfraCity
    Jag är mycket nöjd med Ballingslöv i Infra City. Från hög kvalité till design och slutgiltigt pris mycket konkurrenskraftiga. Samtidigt väldigt samarbetsvilliga att hitta bäst lösning för mig som konsument och även möta krav med prisbild gällande kvalitetskök. Tack Tobias och Jonas för fantastiskt jobb. Jag är mycket nöjd med mitt nya kök som blev något utöver det vanliga. // Gabriella Läs mer
  • Rakel H
    Rakel H skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi hade en skiss redan när vi kom till Ballingslöv, som vi tillsammans fixade till och som har fungerat jättebra från början till slut. Ett otroligt trevligt och serviceinriktat bemötande som vi är jättenöjda med! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi beställde ett nytt kök. Våra förväntningar var höga och de leveransen och framför allt snickaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Jens S
    Jens S skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi är mycket nöjda
    Bra diskussion om hur vårt kök ska se ut och Jonas tag fram bra alternativ.
    Vi rekommenderar gärna er Läs mer
  • Margaretha J
    Bra service!
    Trevlig personal. Läs mer
  • Katriina Ö
    Katriina Ö skrev om Ballingslöv InfraCity
    mycket trevligt o professionellt. Jag har nu ett jättefint kök efter tio års tvekan. Tack för hjälpen o kvaliteten och professionellt utfört snickeriarbete. Allt gick väldigt smidigt till med Snickar-Linus teamarbete. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi köpte ett komplett kök, vi hade en ide hur det skulle se ut fick inspiration av en del i utställningen och tillsammans med trevlig och tillmötesgående personal kom vi fram till vad vi ville ha. Upphandlingen bestod i att Ballingslövs snickare monterade köket samt sam ordnade el och VVS folk. "En mycket bra snickare gjorde ett bra jobb och höll vad han lovade"

Vi är mycket nöjda med det bemötande och service som personal och snickare gav oss. Är otroligt nöjda med köket idag. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande på Ballingslöv InfraCity. vi hade länge funderat på att byta ut vårt kök men tvekat eftersom det krävdes en hel del renovering. På Ballingslöv hjälpte de oss inte bara med val av kök utan också hela vårt renoveringsprojekt. Vi fick allting uppritat i 3D vilket gjorde att vi fick en hel bild av hur allt skulle se ut när det var färdigt. Vi kände oss väldigt trygga i att jobba med Ballingslöv och snickarna de rekommenderade var också helt fantastiska. Resultatet blev bättre än vi föreställt oss och vi är mycket nöjda. Vi kunde inte gjort ett bättre val av köksleverantör och rekommenderar Ballingslöv InfraCity till alla vi känner. Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi köpte ett kök våren 2015. Butiken och de anställda där fick vi väldigt god kontakt med och mycket och bra hjälp. Vi är supernöjda med köket, resultatet och personalen som gjorde allt för att hjälpa oss, vi rekommenderar Ballingslöv InfraCity väldigt varmt! Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Ballingslöv InfraCity
    öppet och vänligt

förvånad över att golvlisterna inte är kantade utan spånplanet öppet mot golv. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Ballingslöv InfraCity
    Vi är vekligen så nöjd med allt från första mötet med Jonas på Ballingslöv samt all kontakt med montörer för alla olika moment.
    Så man kan bara rekommendera till 100% att välja Ballingslöv Infra City för ert köksprojekt. Läs mer

Stockholmsvägen 35D, 194 61 Upplands väsby