Ballingslöv InfraCity

Ballingslöv InfraCity

Ring 08-124 548 66 www.ballingslov-infracity.se

Vardagsglädje är olika saker för olika människor. Det finns lika många varianter som det finns individer. Gemensamt för dessa vardagliga stunder av välbefinnande är att de ofta inträffar i hemmets naturliga mittpunkt – köket. Det är i köket vi möts, trivs och ser varandra. Det är här vi samtalar, umgås, äter, leker, spelar spel,...

116 omdömen om Ballingslöv InfraCity

Linda C
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi valde att köpa nytt kök med vitvaror hos Ballingslöv. De känns proffsiga och vill att man som kund är nöjd genom hela ombyggnaden. Känns tryggt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Leif S
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi köpte nya vitvaror, köksinredning, bänkskiva av Ballingslöv Infra City. Vi har blivit väldigt bra bemötta från första besöket tills allt var klart. Ett Proffsföretag med kunnig o trevlig personal som alltid var tillmötesgående o hjälpsamma. Företaget levde upp till våra förväntningar !!!! Varorna levererades på utlovad leveranstid o inget strul med någonting. Vi rekommenderar varmt detta företag till andra kunder!!!

Monica W
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Utmärkt service, mycket kompetenta, många goda råd

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Åsa E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Att planera kök med Carina har varit en fröjd. Det var som om hon kände oss. Köket blev helt fantastiskt och helt enligt våra önskemål och smak Dessutom fick vi kontakt med Generationssnickarna som gjorde hela vår ombyggnation där Niklas skötte alla kontakter. Det kunde inte ha blivit bättre och vi rekommenderar Carina och c/o varmt!

Gudrun A
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Ett komplett kök Bemötandet var professionellt personligt och mycket kunnigt, Höga förväntningar både gällande helhet och detaljer Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och mina förväntningar uppfylldes mer än väl

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Martin E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Köpte komplett kök inkl vitvaror och fick en mkt bra service genom hela köpet och även rekommendation till ett mkt bra företag för installationen.

Dick D
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Mycket seriös och kompetent bemötande. Att det sedan kryddas med lite humor och ett skönt socialt uppträdande gör det inte sämre.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Peter E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Inköp av kök. Blev mkt bra och professionellt bemött. Förväntningarna var att få ett bra förslag på köksuppställning och vi fick några förslag och valde ett av dom som passa oss perfekt. Allt har gått som planerat förutom vår egen tidplan som var för optimistisk

Paul W
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Bra bemötande. Kunniga Hjälpsamma Minus dock blir leveransen av Siemens vitvaror. Sämre utleverans har jag tidigare aldrig varit med om. Hade jag vetat det hade jag valt ett annat märke.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Elisabeth K
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Köpte ett kök Vi blev mycket bra bemött och det var mycket bra service. De kom även hem och kontrollmätte innan beställning. Rekommenderar gärna Ballingslöv i Infra City för bekanta som planerar att köpa kök.

Regina W
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi valde att kombinera grålaserad/vitlaserad ek till nya köket i vårt 70-talshus ("kompaktkök"). Bänkskiva marmorerad komposit samt alla maskiner via Ballingslöv. Köket skulle rymma mycket och maskinerna skulle inte vara för komplicerade. Vi fick en toppenkontakt på företaget. Kunnig och lyhörd. Vi valde att montera själva och fick jättebra råd och tips. Att montera ett kök är ingen barnlek (!) Vi har fått så mycket beröm för köket. Det ser ut precis som på dataskissen vi jobbade fram tillsammans - och allt fungerar...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Gunnar A
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jättebra bemötande från en proffsig och kunnig personal. Speciellt tack till Maria som hjälpte oss igenom alla svåra val vid planerandet av vårt nya kök, och såg till att vi kom fram till ett jättebra resultat. Tack även till Jonas som hjälpte oss när det strulade lite med leveransen.

Ingrid Ö
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Det är roligt att få hjälp av kunniga människor!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Bo J
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jag upplevde mig speciellt utvald och fick en personlig service. Rabatterna var bra, leveransen kom en vecka för tidigt av kök men sen kom vitvarorna från Siemens

Sandra M

Jättebra bemötande och service

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Christer & Åsa P
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Bemötandet var bra, vi upplevde ett lugnt och proffsigt upplägg. Kunskap om materialval och detaljer var hög, både när det gällde köket och likaså vitvarorna. Leveranserna kom dock inte som utlovat. Servicekänsla i toppklass, vi har rekommenderat Ballingslöv Infra City till fler av våra bekanta.

Cecilia G
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Ödmjukt bemötande, tålamod när vi ville ändra på ritningarna, bra tips att tänka på när vi planerade vårt kök. Det vi fick med oss var en stor köksrenovering som avlöpte smidigt och med ett toppenresultat. Allt från mått och materialval, leveranser och montering, till slutresultat på utsatt tid. Nu när vi använt köket i sex månader kan vi konstatera att det blev precis som vi hoppades på!

Ekerö Kök
4.4/5 i betyg av 79 omdömen 4.4 av 79 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Christer H
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Utmärkt mycket bra service och ett proffsigt Utförande från början till besiktningen Vi känner att det var värt lite extra kvalitet

Lars & Marie N
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Fantastiskt bemötande av trevliga och mycket kunniga personer. Fick hjälp att rita upp nya köket med bra idéer. Bra återkoppling under bygget med bra lösningar. Köpte kök och vitvaror, det blev supersnyggt!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Pierre C
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Hej, mkt bra bemötande, samt service.

Elisabeth Å
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Hej. Proffsigt,sakkunnigt!Mycket bra!Utan att vara påträngande Vi är så nöjda.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Annika N
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Efter en flytt behövde vi ganska snart byta kök igen. Eftersom vi redan hade satt in ett kök från Ballingslöv i det förra huset tog vi kontakt med Maria igen. Vi blev väl omhändertagna igen och våra idéer blandades med Marias erfarenheter. Vi hade till en början kontakt med fler leverantörer men vi kände oss trygga med Maria och Ballingslöv, så därför blev det Ballingslöv även denna gång.

Joacim E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Fantastiskt bemötande och personalen är så kunniga. Vi är så nöjda med vårt nya kök och badrum. Vi kan verkligen rekommendera Balllingslöv InfraCity.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Johan S
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Mycket bra bemötande och proffsig och trevlig personal. Produkterna är snygga och funktionella produkter. Köket är i toppklass :)

Christina S
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Mycket bra kundmottagande och lyhördhet inför våra önskemål samtidigt som bra inredningsförslag gavs. Mycket bra med rekommendation till hantverkare.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Mona L
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Fick hjälp med att fixa till köket. Byta bänkskivor, häll, diskhoar och blandare. Bygga in kyl och frys. Fixa speciallister. Vi blev mycket nöjda.

Ola E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Profissionellt bemötande och bra uppföljning under hela byggtiden, uppvisande av en genuin vilja att vi skulle bli nöjda. Och det blev vi. Tack.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Ralf K
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Ballingslöv är ett mycket bra företag. Jonas Axelsson hjälpte oss med planeringen av vårt kök, som blev till mycket stor belåtenhet för oss. Vi fick det kök vi önskade och mer därtill. Vid fråga skulle vi varmt rekommendera Ballingslövs kök.

Thomas R
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Bra kök och toppen bra service

Andreas N
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jonas Axelsson på Ballingslöv InfraCity är en fantastiskt säljare att ha att göra med, han var väldigt behjälplig med att ha koll på det ekonomiska och hjälpte oss att rita om lite så att det rent funktionellt vart perfekt och mindre att slanta upp för köket, vi är extremt nöjda och ska vi någonsin göra köket så är det av Jonas vi kommer att köpa det, tack

Daniel B
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Mycket trevliga och affärsmässiga! Bra jobbat!

Maria S
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Helt nöjd. Engagerade, kunniga, intresserade och måna om att deras kunder ska vara nöjda. Bra rekommendationer till företag som utför badrumsrenoveringar.

Jörgen L
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Helt fantastisk hjälp med planering och material val Kom hem och måttade alt så att det helt perfekt Mycket smidig hantering när det var fel på bänkskivorna En stor eloge till Tobias som löste allt

Per C
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi har köpt vårt kök hos Ballingslöv InfraCity. Vi har fått hjälp från början av Maria med att rita vårt kök. Hon var lyhörda för våra idéer och kom även med idéer själv om det var något hon tyckte vi skulle ändra eller tänka på. Vi hade ett par möten hos henne där vi gick igenom ritningar och ändringar mm. Hade även mailkontakt med henne om det var något vi undrade över eller kände att vi kanske skulle vilja ändra. De var lyhörda och svarade snabbt på mail eller telefon hela tiden. Köpte även en del av vitvarorna från Siemens...

Pia L
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jag kan varmt rekommendera Ballingslöv Infracity i Upplands Väsby till alla som går i tankar om ett nytt kök. Proffsiga, vänliga, kreativa lösningar och snabb hantering.

Mette H
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi köpte nytt kök och det var ett stort projekt då vi inte har ett traditonellt rum, så det var lite utmaningar att få till det med alla konstiga vinklar. Vi är jättenöjda och tycker det blev som vi hade tänkt oss. Kände oss trygga och fick svar på alla våra funderingar. Väldigt trevligt och bra bemötande.

Annelie Z
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Bra bemötande från början till slut.

Emma W
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Väldigt tillmötesgående säljare som lotsade och lyssnade på våra önskemål. Smidigt med hantverkar-samarbetet.

Stig E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jag hade tagit fram ritning på ett nytt kök. Jag bad 3 företag lämna offerter. Den som gav bästa lösningen . Prismässigt var 2 anbud likvärdiga, ett vara mycket billigare men missat helt vad jag ville ha. Jonas Axelsson Ballingslöv visste vad han sålde och gav mig bra tips sådant jag inte tänkt på. Leveransen av det nya köket höll tidplanen. Jag är väldigt nöjd med Ballingslöv särskilt den hjälp jag fått av deras säljare.

Björn R
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Professionellt bemötande av trevlig personal.

Karolina N
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Köpte ett kök, proffsigt bemötande från början till slut, nöjd kund.

Berit A
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi köpte ett nytt kök ex vitvaror. Bra hjälp vid val av köksinredning o fick en bra bild av hur det skulle bli när allt var klart. Informationen kunde varit tydligare hur 'ovan diskbänk/inredning' skulle beställas o beräkning av hela arbetstiden, det visade sig att diskbänken kom senare, ingen klar info om det när första leveransen kom. I stort sett fungerade det bra, snickarna som monterade som vi anlitade via Ballingslöv var mycket duktiga.

Mari-ann F
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vore kanske bättre om ni ger pengarna till Barncancerfonden 2016. =) Vi är mycket nöjda med bemötandet ifrån Ballingslöv InfraCity. Allt har fungerat mycket smidigt och köket har blivit perfekt. Det kan inte ha blivit bättre.

Ann H
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi är helt nöjda med Ballingslöv, dels hjälpen vi fått från personal men även på kvalitén på köket. Vi köpte ett helt kök. Vitvarorna var dock för dyra via Ballingslöv. Borde gå att slipa lite på de priserna.

Johan S
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Bra bemötande, bra service, Bra professionella råd/anvisningar, bra produkter. Snyggt kök! Synd bara med lång leveranstid på skadat gods från Siemens med fördröjningar. Helt klart att vi rekommenderar Ballingslöv infra-city i framtiden! Tack för bra kundvård! // Johan

Urban H
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Köpte ett Meny kök med vitvaror. Finns inte mycket att klaga på, tvärtom. Det mesta fungerade prickfritt, det som inte fungerade beror på underleverantören av bänkskivor och blandare, vilket hanterades av Tobias på ett utmärkt sätt. Bemötandet var utmärkt. Slutsatsenär att vi gjorde helt rätt som köpte köket hos Ballingslöv i Infra city.nde sig omhändertagen.

Jonny E
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Jag är väldigt nöjd med Ballingslöv infra. dem svara jämt på tel,bra service. jag kommer att handla där många gånger till.

Pia B
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Har fått otroligt bra hjälp vi köp och planering av nytt kök av personalen på Ballingslöv. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med. Inte lika nöjd med det rekommenderade installations företaget

Helene M
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Efter några besök hos andra köksfirmor som inte alls hade ett trevligt bemötande tittade vi in på Ballingslöv infraCity. Trevligt bemötande och lagom driv att sälja mötte oss där. Bra genomgång steg för steg planerade vi köket. Inredningskonsulten ritade förslag på datorn och vi kunde ändra och lägga till allteftersom och vårt önskekök växte fram. Det fick ta sin tid. Visningsköken inspirerade och konsulten var kunnig i fråga om kök. Engagerad i sitt arbete och öppen för våra frågor och önskemål både i stort och smått. Bra...

Jan-erik J
Skrev om Ballingslöv InfraCity

Vi har idel positiva intryck av vår affär. Bra arkitektur, bra råd om olika val. Ärligt känner vi är ett bra ord - inte sälja på oss ville få till det som var bäst. Fick också kontakt med Generationssnickarna sim har fungerat kanon själva och tagit in bra underentreprenörer.