Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Haninge Ballingslöv Länna
Rekommenderat företag 2016 - Ballingslöv Länna

Ballingslöv Länna

Lignells väg 3, 136 49 Vega — Visa karta

Välkommen till oss på Ballingslöv i Länna! Vi hjälper er göra drömköket till verklighet!

Ballingslöv har designat och byggt kök i över 85 år med stor lyhördhet, kvalitet och omsorg. Vi har ritat för de flesta planlösningar, antagit de flesta utmaningarna och optimerat otaliga detaljer genom åren. I sortimentet har vi allt från traditionella kök till moderna och färgglada kök. Vi kan helt enkelt kök.

Så, ska du renovera eller bygga ett helt nytt kök kan ett steg på vägen vara att ta kontakt med oss på Ballingslöv. Vi hjälper dig från dröm till monterat kök och guidar dig genom alla val. Eftersom vi har mycket erfarenhet av köksbygge kan vi hjälpa dig så att ditt kök blir optimalt utformat för den yta, de förutsättningar och den idé ni har.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Ballingslöv Länna

• Ulrika H
    Ulrika H skrev om Ballingslöv Länna
    Bra vi har tittat på utbudet samt köpt ett kök, noggranna och sakliga vet vad de jobbar med känns tryggt som kund.
  • Tony M
    Tony M skrev om Ballingslöv Länna
    Allt har varit första klassigt från början till slut
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Ballingslöv Länna
    Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Ballingslöv Länna när köpte kök sommaren 2016.
  • Vilhelm V
    Vilhelm V skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket professionellt bemötande från Peter Engberg! Hjälpsam, kunnig och trevlig! Peter lyckades med det omöjliga att förmå Miele att byta ut en leveransskadad ugn! Vet av tidigare erfarenhet att det i stort sett är omöjligt!
  • Birger B
    Birger B skrev om Ballingslöv Länna
    Utmärkt hjälp med att rita kök och alla kontakter runt det och efter
  • Mona O
    Mona O skrev om Ballingslöv Länna
    Fungerat kanon, vi fick köket uppritat och mätt. Beställde snickerierna och vitvarorna men däremot bänkskivan tog vi på annat håll.
    Fungerat bra och vi har ett komplett snyggt kök nu. /Mona och Hans
  • Tord S
    Tord S skrev om Ballingslöv Länna
    Vi var hos flertalet köksleverantörer men här fick vi bästa kundmottagandet från första mötet. Vi kan verkligen rekommendera Ballingslöv i Länna.
  • Nore T
    Nore T skrev om Ballingslöv Länna
    Allting fungerade smärtfritt och Peter var väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
  • Enzo S
    Enzo S skrev om Ballingslöv Länna
    köpte helt kök inkl vitvaror och granitskiva, Allt fungerade perfekt, Peter fixade
    allt, allt passade och kom i tid.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Ballingslöv Länna
    Ballingslöv Länna har servicetänk och sköt sig utmärkt. åsa
  • Anna-maria V
    Anna-maria V skrev om Ballingslöv Länna
    Bra bemötande och god service.
  • Maria L
    Maria L skrev om Ballingslöv Länna
    Peter som har varit vår kontaktman på Ballingslöv har gjort ett kanon bra jobb, han kom med många bra förslag och lösningar. Han har tagit sig tid för alla våra frågor och funderingar och dom har varit många. Vi är jätte nöjda med vårt nya kök, det blev det dröm kök vi önskade oss.
  • Stina K
    Stina K skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket bra bemötande från säljaren som lyssnade och var mycket lyhörd för våra önskemål med att sätta ihop ett kök.
    Han ritade upp ett kök som levde upp till våra förväntningar och lite till.
    Berättade för och nackdelar med att placera vissa skåp, diskbänk etc på olika platser i kombination med vitvaror. Vi upplevde en mycket serviceminded personal med hög kunskap om kök. Rekommenderar varmt Ballingslöv i Länna
  • Kjell P
    Kjell P skrev om Ballingslöv Länna
    Vi är mycket nöjda med den service vi fått med planering och inköp av material för renovering av vårt kök.
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Ballingslöv Länna
    Utmärkt service och väldigt trevlig och hjälpande säljare.Ballingslöv Länna kan vi varmt rekommendera.

Lignells väg 3, 136 49 Vega