Ballingslöv Länna

Lignells väg 3, 136 49 Vega — Visa karta

4.8 i betyg av av 36 omdömen
Välkommen till oss på Ballingslöv i Länna! Vi hjälper er göra drömköket till verklighet!

Ballingslöv har designat och byggt kök i över 85 år med stor lyhördhet, kvalitet och omsorg. Vi har ritat för de flesta planlösningar, antagit de flesta utmaningarna och optimerat otaliga detaljer genom åren. I sortimentet har vi allt från traditionella kök till moderna och färgglada kök. Vi kan helt enkelt kök.

Så, ska du renovera eller bygga ett helt nytt kök kan ett steg på vägen vara att ta kontakt med oss på Ballingslöv. Vi hjälper dig från dröm till monterat kök och guidar dig genom alla val. Eftersom vi har mycket erfarenhet av köksbygge kan vi hjälpa dig så att ditt kök blir optimalt utformat för den yta, de förutsättningar och den idé ni har.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Ballingslöv Länna

• 2020-01-26

Gert Gunnar A skrev om Ballingslöv Länna
    Som ny köksägare kan jag bara säga 5 på en skala 1-5.
    Mycket nöjd med både leverans och bemötande samt passform av det nya köket. Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2020-01-20

Sören J skrev om Ballingslöv Länna
    Hej

Ballingslöv Länna har levererat det man har lovat och det är gott nog!! Läs mer
  • 2020-01-15

Gitte S skrev om Ballingslöv Länna
    Vi köpte ett komplett kök i serien Gastro. Genom hela processen fick vi fantastisk hjälp med att rita och optimera köket efter våra önskemål. Både Peter som var vår huvudkontakt och Kaj hade alltid tid för oss när vi kom förbi med våra många frågor.
    Vi är idag oerhört nöjda och stolta över vårt fina kök. Läs mer
  • Reco tipsar!
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • WALDO ALEJANDRO B

2020-01-15

WALDO ALEJANDRO B skrev om Ballingslöv Länna
    Grym service av Peter. Leverans var enligt som man sa i tid. Hade man frågor så svarade alltid Peter snabbt på mejlen. Så supernöjd med våra två nya skåp i köket. Tack Läs mer
  • 2020-01-13

Mikare W skrev om Ballingslöv Länna
    Köpte komplett kök via Ballingslöv i Länna samt anlitade de hantverkare de rekommenderade. Allt flöt på jättebra och vi är nöjda med resultatet Läs mer
  • 2020-01-13

Camilla B skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket kompetent personal. Gedigna produkter. Är super nöjd med nya köket. Läs mer
  • 2018-12-20

Thomas L skrev om Ballingslöv Länna
    Köpte komplett kök
    Bra på design av kök Mitt var inte helt lätt att jobba med
    Trevligt bemötande Lätt att komma i kontakt med
    Anlitade bra montörer
    Mina höga förväntningar uppfylldes Ballingslöv är ju inte billiga men levde upp till sitt pris
    Kan rekommenderas Läs mer
  • Emelie Ö

2018-12-19

Emelie Ö skrev om Ballingslöv Länna
    Jag köpte kök från Ballingslöv i Länna och fick väldigt bra service genom hela processen. Trots en del strul längs vägen hanterades alla delar på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-19

Annika T skrev om Ballingslöv Länna
    Kök och badrum. Otroligt kunnig och bra säljare. Mycket varm rekommendation. Läs mer
  • 2018-05-28

Frederik O skrev om Ballingslöv Länna
    Vi köpte ett fullständigt kök av Ballingslöv i Länna. Vi upplevde att vi fick ett mycket bra bemötande och den säljare vi hade kontakt med var uppenbarligen mycket kunnig rent tekniskt inom sitt område. Då vi naturligtvis varit runt hos ett flertal leverantörer har vi träffat fler olika säljare och det vi kände saknades hos Ballingslöv Länna var den rent designmässiga och kreativa guidningen. Deras kök har väldigt hög kvalitet och priserna är därefter vilket innebär att vi gärna blivit mer omhändertagna i säljfasen. Med det sagt, det kan även ha med personkemi att göra! Läs mer
  • 2018-05-25

Mattias G skrev om Ballingslöv Länna
    Väldigt hands on, hjälpsam och dessutom till hjälp även efter att affären var klar. Läs mer
  • 2018-02-10

Tanja N skrev om Ballingslöv Länna
    Hej! Jag var väldig nöjd med servis och bemötande! Det var över mina förväntningar! Allt kom i tid och god skick , fick hjälp över dem gränser som företaget skulle göra , personligt leverans, och masss hjälp att reda ut mina egna miss. En stor tack! Jag är mycket nöjd med min kök och kommer absolut rekommendera till mina vänner vända sig just til Ballingslöv i Länna! Stor, stor tack! Läs mer
  • 2018-02-08

Lotta R skrev om Ballingslöv Länna
    Vi har fått bästa möjliga service från vår första kontakt med butiken i Länna tills köket var helt färdigbyggt. Faktiskt bättre service än man kan förvänta sig!
    Vi hade tusen idéer på hur vårt nya kök skulle se ut. Vet inte hur många ritningar som gjordes och hur många ändringar vi sedan gjorde. Det var aldrig några problem! Ett plus var att Ballingslöv sedan kom och kontrollmätte hemma hos oss innan beställningen så att vi kunde känna oss trygga med att beställningen blev rätt. När köket sedan blev levererat fick vi hjälp och service genom hela processen. Butiken fanns tillgänglig för frågor både från oss och från våra snickare. Allt material som levererades var snyggt paketerat och komplett. Ritningarna var detaljerade och tydliga. Vi är enormt nöjda! Både med all den hjälp och fina service som Lännabutiken givit oss men framför allt med vårt otroligt fina kök! Vi kan varmt rekommendera Ballingslöv i Länna! Läs mer
  • Annili C

2018-01-10

Annili C skrev om Ballingslöv Länna
    Bättre finns inte, högsta betyg i allt.
    Annili Läs mer
  • 2017-12-04

Jean E skrev om Ballingslöv Länna
    Jag har montera vårt nya kök på egen hand,när det har varit något som har varit svårt eller konstigt i min mening i projektet så har Ballingslöv i Länna / Peter Engberg alltid varit till hands.
    Jag kan starkt rekommendera Ballingslöv i Länna för Er som går i renoveringstankar av kök.
    Vi köpte alla skåpstomar från Ballingslöv, bänkskivan och vitvaror kommer från andra leverantörer. Läs mer
  • 2017-12-03

Berit L skrev om Ballingslöv Länna
    Vi är mycket nöjda med den service och bemötande vi fått Läs mer
  • 2017-09-09

Sophia L skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket bra service och goda idéer. Läs mer
  • 2017-07-31

Gertrud S skrev om Ballingslöv Länna
    Professionellt bemötande från början till slut. Tillgodosåg alla våra önskemål. Även ändringar vi gjorde i sista minuten. Väl tilltagna öppet tider och lätt att få kontakt med försäljaren Peter Engberg.
    Vi blev väl omhändertagna.
    Om det var något vi saknade så var det en monteringsanvisning i pappersform. Vi saknade dator då vi skulle montera köket vilket ledde till en del huvudbry men Peter hjälpte till även där. Läs mer
  • 2017-07-30

Lill H skrev om Ballingslöv Länna
    Jag är mycket nöjd med kundbemötandet från Ballingslöv Länna. Mycket trevliga, serviceinriktiga och snabba med hjälp och återkoppling då vi önskade kompletterande information. Kan varmt rekommendera dem som köksleverantör. Läs mer
  • 2017-07-17

Elisabeth N skrev om Ballingslöv Länna
    De levererar en helhet, allt ifrån att rita upp vårt kök till kontakt med ett företag som utförde hela köksrenoveringen. Slutfakturerade inte för än byggfirman hade slutfört hela sitt arbete. :) Läs mer
  • 2017-07-16

Tim N skrev om Ballingslöv Länna
    Trevligt bemötande å extremt bra service Läs mer
  • 2016-12-23

Ulrika H skrev om Ballingslöv Länna
    Bra vi har tittat på utbudet samt köpt ett kök, noggranna och sakliga vet vad de jobbar med känns tryggt som kund. Läs mer
  • 2016-12-21

Tony M skrev om Ballingslöv Länna
    Allt har varit första klassigt från början till slut Läs mer
  • 2016-11-21

Thomas S skrev om Ballingslöv Länna
    Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Ballingslöv Länna när köpte kök sommaren 2016. Läs mer
  • 2016-09-16

Vilhelm V skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket professionellt bemötande från Peter Engberg! Hjälpsam, kunnig och trevlig! Peter lyckades med det omöjliga att förmå Miele att byta ut en leveransskadad ugn! Vet av tidigare erfarenhet att det i stort sett är omöjligt! Läs mer
  • 2016-09-16

Birger B skrev om Ballingslöv Länna
    Utmärkt hjälp med att rita kök och alla kontakter runt det och efter Läs mer
  • 2016-06-10

Mona O skrev om Ballingslöv Länna
    Fungerat kanon, vi fick köket uppritat och mätt. Beställde snickerierna och vitvarorna men däremot bänkskivan tog vi på annat håll.
    Fungerat bra och vi har ett komplett snyggt kök nu. /Mona och Hans Läs mer
  • Tord S

2016-06-10

Tord S skrev om Ballingslöv Länna
    Vi var hos flertalet köksleverantörer men här fick vi bästa kundmottagandet från första mötet. Vi kan verkligen rekommendera Ballingslöv i Länna. Läs mer
  • 2016-05-11

Nore T skrev om Ballingslöv Länna
    Allting fungerade smärtfritt och Peter var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • 2016-05-09

Enzo S skrev om Ballingslöv Länna
    köpte helt kök inkl vitvaror och granitskiva, Allt fungerade perfekt, Peter fixade
    allt, allt passade och kom i tid. Läs mer
  • 2016-05-09

Åsa B skrev om Ballingslöv Länna
    Ballingslöv Länna har servicetänk och sköt sig utmärkt. åsa Läs mer
  • 2016-04-06

Anna-maria V skrev om Ballingslöv Länna
    Bra bemötande och god service. Läs mer
  • 2016-02-28

Maria L skrev om Ballingslöv Länna
    Peter som har varit vår kontaktman på Ballingslöv har gjort ett kanon bra jobb, han kom med många bra förslag och lösningar. Han har tagit sig tid för alla våra frågor och funderingar och dom har varit många. Vi är jätte nöjda med vårt nya kök, det blev det dröm kök vi önskade oss. Läs mer
  • 2016-02-25

Stina K skrev om Ballingslöv Länna
    Mycket bra bemötande från säljaren som lyssnade och var mycket lyhörd för våra önskemål med att sätta ihop ett kök.
    Han ritade upp ett kök som levde upp till våra förväntningar och lite till.
    Berättade för och nackdelar med att placera vissa skåp, diskbänk etc på olika platser i kombination med vitvaror. Vi upplevde en mycket serviceminded personal med hög kunskap om kök. Rekommenderar varmt Ballingslöv i Länna Läs mer
  • 2016-01-11

Kjell P skrev om Ballingslöv Länna
    Vi är mycket nöjda med den service vi fått med planering och inköp av material för renovering av vårt kök. Läs mer
  • 2016-01-11

Agneta K skrev om Ballingslöv Länna
    Utmärkt service och väldigt trevlig och hjälpande säljare.Ballingslöv Länna kan vi varmt rekommendera. Läs mer

Bästa Köksinredarna nära Ballingslöv Länna:

Magnus O Magnus O tycker:
“Vi köpte nya luckor till gamma...” Läs mer
Kvik Länna (902m)
Sörmlandskök (1.3km)
Andrews Granite (8.4km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte