Ballingslöv Länna

Ballingslöv Länna

Välkommen till oss på Ballingslöv i Länna! Vi hjälper er göra drömköket till verklighet! Ballingslöv har designat och byggt kök i över 85 år med stor lyhördhet, kvalitet och omsorg. Vi har ritat för de flesta planlösningar, antagit de flesta utmaningarna och optimerat otaliga detaljer genom åren. I sortimentet har vi allt från...

36 omdömen om Ballingslöv Länna

Gert Gunnar A
Skrev om Ballingslöv Länna

Som ny köksägare kan jag bara säga 5 på en skala 1-5. Mycket nöjd med både leverans och bemötande samt passform av det nya köket.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Josefine B Josefine B
Sören J
Skrev om Ballingslöv Länna

Hej Ballingslöv Länna har levererat det man har lovat och det är gott nog!!

Gitte S
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi köpte ett komplett kök i serien Gastro. Genom hela processen fick vi fantastisk hjälp med att rita och optimera köket efter våra önskemål. Både Peter som var vår huvudkontakt och Kaj hade alltid tid för oss när vi kom förbi med våra många frågor. Vi är idag oerhört nöjda och stolta över vårt fina kök.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

WALDO ALEJANDRO B
Skrev om Ballingslöv Länna

Grym service av Peter. Leverans var enligt som man sa i tid. Hade man frågor så svarade alltid Peter snabbt på mejlen. Så supernöjd med våra två nya skåp i köket. Tack

Mikare W
Skrev om Ballingslöv Länna

Köpte komplett kök via Ballingslöv i Länna samt anlitade de hantverkare de rekommenderade. Allt flöt på jättebra och vi är nöjda med resultatet

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Camilla B
Skrev om Ballingslöv Länna

Mycket kompetent personal. Gedigna produkter. Är super nöjd med nya köket.

Thomas L
Skrev om Ballingslöv Länna

Köpte komplett kök Bra på design av kök Mitt var inte helt lätt att jobba med Trevligt bemötande Lätt att komma i kontakt med Anlitade bra montörer Mina höga förväntningar uppfylldes Ballingslöv är ju inte billiga men levde upp till sitt pris Kan rekommenderas

Emelie Ö
Skrev om Ballingslöv Länna

Jag köpte kök från Ballingslöv i Länna och fick väldigt bra service genom hela processen. Trots en del strul längs vägen hanterades alla delar på ett väldigt bra sätt.

Annika T
Skrev om Ballingslöv Länna

Kök och badrum. Otroligt kunnig och bra säljare. Mycket varm rekommendation.

Frederik O
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi köpte ett fullständigt kök av Ballingslöv i Länna. Vi upplevde att vi fick ett mycket bra bemötande och den säljare vi hade kontakt med var uppenbarligen mycket kunnig rent tekniskt inom sitt område. Då vi naturligtvis varit runt hos ett flertal leverantörer har vi träffat fler olika säljare och det vi kände saknades hos Ballingslöv Länna var den rent designmässiga och kreativa guidningen. Deras kök har väldigt hög kvalitet och priserna är därefter vilket innebär att vi gärna blivit mer omhändertagna i säljfasen. Med det sagt, det kan även ha med personkemi att göra!

Mattias G
Skrev om Ballingslöv Länna

Väldigt hands on, hjälpsam och dessutom till hjälp även efter att affären var klar.

Tanja N
Skrev om Ballingslöv Länna

Hej! Jag var väldig nöjd med servis och bemötande! Det var över mina förväntningar! Allt kom i tid och god skick , fick hjälp över dem gränser som företaget skulle göra , personligt leverans, och masss hjälp att reda ut mina egna miss. En stor tack! Jag är mycket nöjd med min kök och kommer absolut rekommendera till mina vänner vända sig just til Ballingslöv i Länna! Stor, stor tack!

Lotta R
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi har fått bästa möjliga service från vår första kontakt med butiken i Länna tills köket var helt färdigbyggt. Faktiskt bättre service än man kan förvänta sig! Vi hade tusen idéer på hur vårt nya kök skulle se ut. Vet inte hur många ritningar som gjordes och hur många ändringar vi sedan gjorde. Det var aldrig några problem! Ett plus var att Ballingslöv sedan kom och kontrollmätte hemma hos oss innan beställningen så att vi kunde känna oss trygga med att beställningen blev rätt. När köket sedan blev levererat fick vi hjälp...

Annili C
Skrev om Ballingslöv Länna

Bättre finns inte, högsta betyg i allt. Annili

Jean E
Skrev om Ballingslöv Länna

Jag har montera vårt nya kök på egen hand,när det har varit något som har varit svårt eller konstigt i min mening i projektet så har Ballingslöv i Länna / Peter Engberg alltid varit till hands. Jag kan starkt rekommendera Ballingslöv i Länna för Er som går i renoveringstankar av kök. Vi köpte alla skåpstomar från Ballingslöv, bänkskivan och vitvaror kommer från andra leverantörer.

Berit L
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi är mycket nöjda med den service och bemötande vi fått

Sophia L
Skrev om Ballingslöv Länna

Mycket bra service och goda idéer.

Gertrud S
Skrev om Ballingslöv Länna

Professionellt bemötande från början till slut. Tillgodosåg alla våra önskemål. Även ändringar vi gjorde i sista minuten. Väl tilltagna öppet tider och lätt att få kontakt med försäljaren Peter Engberg. Vi blev väl omhändertagna. Om det var något vi saknade så var det en monteringsanvisning i pappersform. Vi saknade dator då vi skulle montera köket vilket ledde till en del huvudbry men Peter hjälpte till även där.

Lill H
Skrev om Ballingslöv Länna

Jag är mycket nöjd med kundbemötandet från Ballingslöv Länna. Mycket trevliga, serviceinriktiga och snabba med hjälp och återkoppling då vi önskade kompletterande information. Kan varmt rekommendera dem som köksleverantör.

Elisabeth N
Skrev om Ballingslöv Länna

De levererar en helhet, allt ifrån att rita upp vårt kök till kontakt med ett företag som utförde hela köksrenoveringen. Slutfakturerade inte för än byggfirman hade slutfört hela sitt arbete. :)

Tim N
Skrev om Ballingslöv Länna

Trevligt bemötande å extremt bra service

Ulrika H
Skrev om Ballingslöv Länna

Bra vi har tittat på utbudet samt köpt ett kök, noggranna och sakliga vet vad de jobbar med känns tryggt som kund.

Tony M
Skrev om Ballingslöv Länna

Allt har varit första klassigt från början till slut

Thomas S
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Ballingslöv Länna när köpte kök sommaren 2016.

Vilhelm V
Skrev om Ballingslöv Länna

Mycket professionellt bemötande från Peter Engberg! Hjälpsam, kunnig och trevlig! Peter lyckades med det omöjliga att förmå Miele att byta ut en leveransskadad ugn! Vet av tidigare erfarenhet att det i stort sett är omöjligt!

Birger B
Skrev om Ballingslöv Länna

Utmärkt hjälp med att rita kök och alla kontakter runt det och efter

Mona O
Skrev om Ballingslöv Länna

Fungerat kanon, vi fick köket uppritat och mätt. Beställde snickerierna och vitvarorna men däremot bänkskivan tog vi på annat håll. Fungerat bra och vi har ett komplett snyggt kök nu. /Mona och Hans

Tord S
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi var hos flertalet köksleverantörer men här fick vi bästa kundmottagandet från första mötet. Vi kan verkligen rekommendera Ballingslöv i Länna.

Nore T
Skrev om Ballingslöv Länna

Allting fungerade smärtfritt och Peter var väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Enzo S
Skrev om Ballingslöv Länna

köpte helt kök inkl vitvaror och granitskiva, Allt fungerade perfekt, Peter fixade allt, allt passade och kom i tid.

Åsa B
Skrev om Ballingslöv Länna

Ballingslöv Länna har servicetänk och sköt sig utmärkt. åsa

Anna-maria V
Skrev om Ballingslöv Länna

Bra bemötande och god service.

Maria L
Skrev om Ballingslöv Länna

Peter som har varit vår kontaktman på Ballingslöv har gjort ett kanon bra jobb, han kom med många bra förslag och lösningar. Han har tagit sig tid för alla våra frågor och funderingar och dom har varit många. Vi är jätte nöjda med vårt nya kök, det blev det dröm kök vi önskade oss.

Stina K
Skrev om Ballingslöv Länna

Mycket bra bemötande från säljaren som lyssnade och var mycket lyhörd för våra önskemål med att sätta ihop ett kök. Han ritade upp ett kök som levde upp till våra förväntningar och lite till. Berättade för och nackdelar med att placera vissa skåp, diskbänk etc på olika platser i kombination med vitvaror. Vi upplevde en mycket serviceminded personal med hög kunskap om kök. Rekommenderar varmt Ballingslöv i Länna

Kjell P
Skrev om Ballingslöv Länna

Vi är mycket nöjda med den service vi fått med planering och inköp av material för renovering av vårt kök.

Agneta K
Skrev om Ballingslöv Länna

Utmärkt service och väldigt trevlig och hjälpande säljare.Ballingslöv Länna kan vi varmt rekommendera.