Bålsta Optik AB

Bålsta Optik AB

klarsynt.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 08-509 260 65 Dela

Välkommen till Bålsta Optik! På Centrumstråket 11 i Bålsta hittar du Bålsta Optik. Vi är en del av Klarsynt och när du kommer till oss på en synundersökning så ger vi dig en hel timme för att grundligt gå igenom vad som är fel (eller inte fel) med din syn. Andra optiker har oftast endast en halvtimme där synen undersöks. ...

431 omdömen om Bålsta Optik AB

Andreas Lorenzo F
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt trevlig personal! Härligt bemötande och god atmosfär.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Andreas för dina fina ord!! Njut nu av sommaren :)

Glenn Lennart B
Skrev om Bålsta Optik AB

de bästa jag varit med om ni e bäst utan konkurrens

Svar från Bålsta Optik AB

Ojdå Glenn! Vi bugar och bockar, men så har vi också världens bästa kunder. Stort TACK Glenn!

Moa K

Proffsig och trevlig personal

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Moa för det fina omdömet du har givit oss!

Svante N
Skrev om Bålsta Optik AB

Bev bra bemött De förväntningar jag hade stämmer Bra service köpte läsglasögon

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Svante för ditt underbara omdöme, vad glada vi blir att vi levde upp till din förväntan. Vi önskar dig en trevlig sommar!!

Kacper H
Skrev om Bålsta Optik AB

Det var trevligt. Personalen är snälla och körkort testet var snabb att göra.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Kacper , lycka till med körkortet nu och ta det lugnt på vägarna :)

Christina Å
Skrev om Bålsta Optik AB

Kände mig sedd och välkommen. Ingen stress vid undersökningen och kunde ta den tid jag behövde och jag fick berätta hur det varit hos tidigare optiker så de förstod min oro. Köpte progressiva vanliga glasögon samt progressiva solglasögon. Jag är supernöjd och kommer rekommendera Bålsta Optik till dem jag känner.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Christina det är alltid lika trevligt när ni kommer in till butiken!! Vi blir så extremt glada att vi fick dig att känna dig trygg och hörd. Njut nu av sommaren och dina nya glasögon!!

Lennart B
Skrev om Bålsta Optik AB

Tack för den nogranna syn-undersökning som utfördes vid beställning och leverans av min nya glasögon. Ovanstående baseras även på min tidigare erfarenhet av Bålsta Optik. Lennart Bjäreklint

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Lennart , vi blir så glada över att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi är också väldigt glada att du är en återkommande kund. Vi önskar dig en underbar sommar!!

Rolf L

Väldigt tillmötesgående . Noggranna och seriösa

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Rolf , vad glada vi blir över att du är nöjd med oss! Vi önskar dig en underbar sommar!

Kristina L
Skrev om Bålsta Optik AB

Blev jättebra bemött.Tyvärr så var allvarliga problem på ett öga Men dagen efter fick jag redan komma till ögonläkare.Blev inget glasögon köp den här gången

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Kristina för det finna omdömet! Vilken lättnad att höra att du fick träffa en ögonläkare snabbt. Ta hand om dig nu och kom ner till butiken om det skulle vara något du undrar över!! Vi alla på Bålsta Optik önskar dig en trevlig sommar!

Juliet A
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffsiga, trevliga och fint bemötande

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Juliet för det fina omdöme du har givit oss.

Britt-Marie P
Skrev om Bålsta Optik AB

Ett trevligt bemötande. Och fick den hjälp jag behöver.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Britt-Marie för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att du är nöjd med oss! Vi alla på Bålsta Optik önskar dig en underbar sommar!!.

Stefania S
Skrev om Bålsta Optik AB

Jag och min make gick på synundrsökning och jag köpte ett par glasögon därefter. Vi blev glad överraskade över det mottagande som vi fick, deras kunnighet och ärlighet. Man blev också bjuden på kaffe och en trevlig pratstund. Dem är nåt i särklass, nåt som inte finns längre eller på väg att försvinna. Utomordentligt upplevelse, vi återkommer mer än gärna.

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Stefania för ditt otroligt fina och ärliga omdöme! Vi blir så extremt glada över dina ord det värmer verkligen i själen!! Ta hand om er nu och ni är så välkomma tillbaka , njut nu av sommaren.!

Alva B
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt proffsigt bemötande av och otroligt hjälpsam.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Alva för det otroligt fina omdömet!! Vi alla på Bålsta Optik önskar dig en trevlig sommar!! :)

Britt F
Skrev om Bålsta Optik AB

Mycket trevlig personal. Välkomnande och tog sig tid och gav bra förslag. Mycket snyggt att välja på.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Britt för det fina omdömet! Vi blir så glada :). Vi alla på Bålsta Optik önskar dig en trevlig sommar!

Camilla K
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffsig och tillmötesgående personal vid köp av nya glasögon. Rekommenderas!

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Camilla för ditt fina omdöme.

Maj I
Skrev om Bålsta Optik AB

Det var profetionellt och jag blev väl mottagen

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Maj för ditt fina omdöme !!

Gudrun R

Som alltid proffsigt o mycket väl omhändertagen . Bästa Optk.♥️♥️♥️

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Gudrun för ditt otroligt fina omdöme!! Vi blir så otroligt glada över att du är nöjd med oss! Ta hand om dig nu och njut av sommaren. :)

Sjunne G
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Mina förväntningar var ganska högt ställda. Det levde Bålsta Optik upp till med råge. Vid mitt besök gjordes synundersökning, utprovning av nya bågar samt inköp av nya solglasögon. Besöket kändes fantastiskt bra. Jag kan varmt rekommendera Bålsta Optik alla dagar i veckan TACK

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Sjunne för ditt otroligt fina omdöme! Vi alla på Bålsta optik önskar dig en trevlig sommar!!

Lars J
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra och kunnig personal som kan sin sak, väldigt hjälpsamma

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så mycket för ditt underbara omdöme Lars vi blir så otroligt glada!! Vi önskar dig en trevlig sommar!

Börje N
Skrev om Bålsta Optik AB

De är alltid trevliga och proffsiga! Man blir alltid trevligt bemött! Bästa!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för ditt underbara omdöme Börje vi blir så otroligt glada!! Vi önskar dig en trevlig sommar!! :)

Gunvor M
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt trevligt bemötande och underbar service och personal

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Gunvor för ditt otroligt fina och ärliga omdöme! Vi alla på Bålsta optik önskar dig en trevlig sommar!!

Isabelle D
Skrev om Bålsta Optik AB

Duktiga och alltid ett härligt bemötande!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Isabelle för ditt otroligt fina omdöme! Vi önskar dig en underbar sommar!!

Kiio B
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra och personlig bemötande då optiker gjorde ordentlig synundersökning .

Svar från Bålsta Optik AB

Tack för det otroligt fina omdömet!! Vi alla önskar dig en trevlig sommar!!

Ewa L
Skrev om Bålsta Optik AB

Superproffsig hjälp med både synundersökning och val av bågar 😊 de sitter perfekt och är snygga! Är verkligen nöjd med inköpet av mina glasögon 😎 (blev ett par solglasögon också). Kan varmt rekommendera dem som bästa optikern ❤️

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Ewa för ditt otroligt fina omdöme det gör oss så glada!! Så roligt att du är nöjd med dina nya bågar , njut nu av det otroliga vädret vi har!!

Mari
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig och kunnig personal. Snabb leverans

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Mari!!

Alva A
Skrev om Bålsta Optik AB

Fantastisk personal! Super trevliga och hjälpsamma

Svar från Bålsta Optik AB

Oj vad glada vi blev Alva, när vi läste din kommentar om oss. Det värmer i själen.

Gitte J
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig personal och noggrann undersökning

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Gitte för ditt otroliga omdöme!! Vi blir så otroligt glada över dina fina ord. Ha nu en trevlig helg och njut av vädret !!

Hasse K
Skrev om Bålsta Optik AB

En mycket bra kundupplevelse vid synundersökning och köp av glasögon!!!

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK för ditt fina omdöme om oss.

Markus S
Skrev om Bålsta Optik AB

Fixade tid för synkontroll väldigt snabbt. Proffsiga och trevliga. Bra hjälp att välja snygga och prisvärda bågar.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Markus för det fina omdömet. Är alltid lika trevligt när vi har nöjda och glada kunder.! Ta hand om dig nu och njut av det underbara vädret vi har!! :)

Adnan C
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt bra service ä, snabb leverans och trevliga personaler

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Adnan! Vi blir super glada över att du är nöjd med oss.! Ta hand om dig och njut av vädret. :)

Birgitta E
Skrev om Bålsta Optik AB

Superenkel att boka. Supertrevligt bemötande. Superproffsig optiker. Superhjälosam bågprovar-assistans Supersnabb lev Superbra info vid hämt Helt enkelt fenomenala! Jättenöjd!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Birgitta!! Vilket otroligt omdöme du har givit oss! Vi är otroligt tacksamma för dina fina ord. Njut nu av det otroliga vädret vi har!!!

Siv S
Skrev om Bålsta Optik AB

Sen jag flyttade till Bålsta har jag haft Bålsta Optik 12 år sen. Alltid hjälpsamma o trevligt bemötande.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Siv !! Vi är så glada att du har valt att vara kund hos oss så länge och så glada att du är nöjd med oss! Njut nu av det underbara vädret vi har. :)

Håkan S
Skrev om Bålsta Optik AB

Mycket bra. Inga förväntningar men en bra upplevelse. Köpte glasögon ock är väldigt nöjd

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Håkan för ditt otroliga omdöme. Vad glada vi är över att du är nöjd över dina nya glasögon!! Trevlig helg!

Anita J
Skrev om Bålsta Optik AB

Professionella och kunniga! Men hade svårt att prata med optikern, kändes som att hon inte ville samtala med mig.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack för ditt omdöme Anita. Ha det så bra!

Kevin H
Skrev om Bålsta Optik AB

Fint och proffsigt bemötande. Berättade tydligt vad som gjordes under undersökningen.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Kevin , blir så glad att du är nöjd med undersökningen. :)

Ann-Christine L
Skrev om Bålsta Optik AB

Super trevligt bemötande och snabb handläggning!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Ann-Christine för det fina omdömet!

Taru L
Skrev om Bålsta Optik AB

Skaffade nya glasögon , mycket vänlig och proffsigt bemötande. Har aldrig burit glasögon men fick t.om hjälp och välja ett par som passade perfekt.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Taru vad glada vi blir över ditt omdöme!! Njut nu av dina nya glasögon och det underbara vädret vi har !! :)

Susanne S

Fint och proffsigt bemötande ✨

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Susanne för det otroligt fina omdömet!! Ta hand om dig nu och njut av vädret!! :)

Leif M
Skrev om Bålsta Optik AB

Helt enkelt ett bemötande i toppklass. Lungnt och metodiskt vid syntest och utprovning av glasögon bågar. Man känner sig väl omhändertagen och hela tiden i centrum Vill verkligen rekommendera Bålsta Optik

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för det otroligt fina och ärliga omdömet Leif! Vi blir så otroligt glada över att du är nöjd med servicen och känner dig hörd och sedd , det är alltid de vi stävar efter. Ta hand om dig nu och njut av det fina vädret vi har!! :)

Barbro G
Skrev om Bålsta Optik AB

Gott bemötande. Blev väl omhändertagen.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Barbro , vad glada vi blir av ditt otroliga omdöme ! Ta hand om dig nu och njut av det otroliga vädret vi har nu!! :)

Pia Christina E
Skrev om Bålsta Optik AB

Vänligt bemötande och bra information gällande mina ögon. Köpte nya glasögon

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Pia för ditt fina omdöme!! Va roligt att du känner att du har fått bra information om dina ögon ! Vi hoppas att du är nöjd med dina nya glasögon. :)

Sten W
Skrev om Bålsta Optik AB

Mycket bra service och trevligt bemötande. Professionellt uppträdande.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så väldigt mycket Sten för ditt fina omdöme som du har givit oss.

Triberg T
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffsiga och tillmötesgående. Suverän service.

Svar från Bålsta Optik AB

Oj då! Jättestort TACK för det fina omdömet du har givit ossl

Åke F
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevligt bemötande av er personal, kunnig personal, och fint mottagande. Har genom alla år som ni har funnits i Bålsta handlat hos er och det bara för syns skull. Hälsar Åke och Anna Lisa Frid

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Åke och Anna Lisa för att ni uppskattar oss. Det värmer i hjärtat.

Ulf G
Skrev om Bålsta Optik AB

Mycket trevlig och kunnig personal. Tog verkligen hand om mig. Kan varmt rekommendera de.

Svar från Bålsta Optik AB

Stor tack Ulf! Dina otroligt fina ord värmer!! Vi önskar dig en trevlig dag. :)

Gösta Per-Olof H
Skrev om Bålsta Optik AB

Den bästa optiker jag någonsin besökt. Snabb, noggrann, fantastisk service, personlig och bra priser.

Svar från Bålsta Optik AB

Stort tack Per-Olof , det värmer alltid lite extra när våra kunder är så nöjda att dem lämnar så här fina och genuina omdömen.

José L
Skrev om Bålsta Optik AB

Besöket var super, väldigt proffsiga samt känslan att de vill hjälpa på ett ärligt sätt

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK José för det fina omdömet du har givit oss. Vi blev så glada. Än en gång tack!

Fredrik C
Skrev om Bålsta Optik AB

Alltid trevliga och professionella.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Fredrik för dina fina ord. Vi önskar dig en trevlig helg!!

Brita H
Skrev om Bålsta Optik AB

Har haft olika optiker, i halva Sverige, i 60 år, men aldrig haft så noggranna, trevliga, uppriktiga o fått glasögon som jag "ser" det finstilta med. Verkligen bra glasögon. Trevlig, kunnig o lugn personal. MVH

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Brita för ditt underbara omdöme , vi blir helt överlyckliga över det!! Vi är så glada att du trivs med glasögonen. Du är så välkommen tillbaka till oss om det skulle vara något du undrar över. :) // Olly

Juni G
Skrev om Bålsta Optik AB

Var på synundersökning med min åttaåring, möttes av ett oerhört varmt välkomnande. Min dotter blev hälsad på med sitt tilltalsnamn och fick verkligen känna sig sedd av personalen. Oerhört bra service!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för det oerhört fina omdömet , det värmer alltid lite extra. Juni var en fröjd att ha på undersökning :)// Anne-Marie & Olly