Amina Madueno

54 omdömen om Amina Madueno

Sedan starten hos Reco 2021
Veronica B
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Fantastiskt bemötande och blev jättenöjd med resultatet! Kommer absolut fortsätta gå hos Amina.

Maria G
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Utan tvekan den bästa frisören jag varit hos i Stockholm! Trevlig, rolig och tar så väl hand om mig varje gång. Blir alltid nöjd med resultatet och lämnar salongen med ett leende på läpparna varje gång!

Filippa B
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Super duktig och professionell, alltid lika nöjd när jag gått till henne. Hon är inlyssnande och har väldigt hög kompetens hur man kan få håret finare än aldrig förr men samtidigt behålla kvaliteten i håret!

Emma L
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Jag fick ett varmt och proffesionellt bemötande och en utmärkt konsultation. Jag klippte och färgade håret och hela besöket var väldigt behagligt och tryggt!

Erica N
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Har bara gott att säga om Amina, är trogen kund sedan ett par år och planerar att fortsätta så. Proffsig, trevlig och man känner sig alltid fin efter ett besök!

Tim S

Min upplevelse av Amina var otrolig! Rekommenderas

Hedi D
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Så proffsig, supernöjd över min klippning! Och hela underbart att sitta på frisörstolen hos Amina :)

Daniela K
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Otroligt bra bemötande och service! Amina var så varm och lugn och jag kände mig trygg och förväntansfull i frisörstolen hela besöket. Hon lyssnade in men kom även med egna idéer vilket jag älskade. Jag är så nöjd med resultatet och hon styleade även till håret i slutet vilket gjorde pricken över i:et. 10/10 😍

Olga S
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Så kunnig och gullig. Känner mig alltid så bra bemött

Oskar E
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Det är alltid trevligt med ett trevligt bemötande när man besöker bangerhead. Förväntar mej alltid en stilig frisyr och blir aldrig besviken här. Dom har även väldigt bra utbud av diverse hårprodukter.