Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Korrong AB

Korrong AB

Observatoriegatan 12, 113 29 Stockholm — Visa karta

Babylands butiker strävar efter att ha ett så brett sortiment av babyprodukter som möjligt, men eftersom butiksytorna skiljer sig så kan även utbudet variera något. Kontakta gärna din lokala Babylandbutik om du undrar över sortimentet.
Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY

Företag inom dator nära Korrong AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Mikael Sanna E:
Fantastiskt snabb och vänlig service! Supernöjd allt gjort på ett professionellt sätt. Äntligen har jag hittat en service jag kan lita på.

Läs vad 1 kund tycker om Korrong AB

• Malin N
    Malin N skrev om Korrong AB
    Jag och maken beställde en barnvagn med angiven leverans en viss vecka. Eftersom det var veckan efter den då vårt barn skulle födas försäkrade vi oss noga om datum och bad butiken kontakta oss om något krånglade. I slutet av den aktuella veckan hade vi inte hört något och när vi tog kontakt med butiken fick vi veta att leveransen nu var 'denna eller nästa vecka'. Personalen lovade också att kontakta vagnleverantören - men hörde sedan inte av sig. Efter ytterligare två påstötningar var vi inne i nästa vecka och då lyckades Babyland till sist få fram ett leveransbesked från leverantören och meddela oss detta.
    Alla kan få leveransproblem, men hur besvärligt hade det varit för Babyland att redan när leveranstiden ändrades ta kontakt med oss och berätta det - kanske erbjuda oss att låna en vagn eller byta modell till en som kunde levereras? Det är inte kul att sitta med en nyfödd och sakna vagn - samt besked om denna vagn. Babyland uppträder nonchalant mot kunder som betalar åtskilliga tusen för att köpa en vagn hos dem.

Observatoriegatan 12, 113 29 Stockholm