Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Danderyd Bavaria Sverige Bil AB

Danderydsvägen 142, 182 36 Danderyd — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bavaria Sverige Bil AB

• Michael W
    Michael W skrev om Bavaria Sverige Bil AB
    Bavaria i Danderyd och i Solna har gemensamt gjort sig förtjänta av denna offentliga sågning. På båda ställena har de visat upp ett arrogant och ointresserat bemötande när vi skulle köpa bilar. Det blev som resultat en Audi A3 och en BMW X5 från Fordonsbolaget AB istället. M a o - gick Bavaria miste om att sälja 2 bilar inom loppet av ungefär ett år. Återkoppling har skett.

Men nu till det värsta. Min fina X5 hybrid var nyligen (juni 2018) på service i Danderyd. Helt nyköpt och helt utan skador. När jag kom hem från servicen, upptäcker jag små repor på motorhuven som helt klart har uppstått under servicen och när huven var uppfälld. Först ett email till servicechefen med före och efter foton. 3 dgr - inget svar. Då ringde jag upp dem. Talade länge med en kollega till servicechefen och lämnade meddelande om att bli uppringd. Det har nu gått 3 veckor. Inte ett knyst har jag hört. Bavaria i Danderyd repar alltså din bil och vill inte ta ansvar för det. Skäms på er! Har efter 3 BMW bilar totalt tröttnat på just Bavaria. Har förstått att Bilia nu är BMW partner. Får prova dem. Läs mer

Instrumentvägen 13, 12653, Hägersten